-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Csabroncka #9280 üzenetére
Miért, miben nyújt többet vagy jobbat egy azonos évjáratú japán autó? Nem hitvitát akarok indítani, tényleg érdekelnek észérvek melletti tapasztalatok.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Egy ideje komolyan elkezdtünk gondolkodni az új Priuson és a Hybrid C-HR-en, de a napokban az egyik tesztben belebotlottam teljesen véletlen egy kisebb aggodalomra. Maximális terhelhetőség Priusnál 415 kg, C-HR-nél 480 kg?
Ez komoly? 415 kg az nem valami sok...3 testesebb felnőtt + csomagok, vagy 4 átlagos már nem szállítható? Családi nyaralás ezekkel kicsukva? Bevallom őszintén, én ezeknek a súly adatoknak sosem néztem utána korábban és most is csak teljesen véletlenül bukkantam rá, simán elkerülte volna a figyelmem és gyanítom nem említette volna a márkakereskedés sem ezt az apró korlátozást. Ez tényleg valós probléma vagy csak én fújom fel? Mi történne ha mégis túllépi az ember pusztán az utasok miatt? A rugók/lengéscsillapítók a gyenge láncszem a történetben?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egyszerűbb ha a kályhától indulunk. Jelenleg egy 2016-os diesel F10-es BMW-t hajtok.
Mindenkepp hybridet, plugin-hybridet vagy elektromosat szeretnék, bár legutóbbi az évenkénti Anglia-Magyarország utat jelentősen megnehezíti, ezért inkább zárójelben írom.
Első körben a 330e (F30 és G20), valamint az 530e (G30), esetleg i3, ami képbe került, de ha el tudom engedni a propeller és gyorsulás őrületet, akkor egyedül a Toyota az, ami számításba jöhet nálam, mint hybrid. Ott pedig a minél űrhajósabbak (mert tech geek vagyok és mert “csak” )ezért esett a pillantásom a Priusra és a C-HR-re.Összeségében az összes autó teljesen más, egyedül a hybridségük az, amiben hasonlítanak. Tudom, nehéz eset vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gondolkodtam Lexusban is, de az évjárat/keret kritériumok alapján csak a CT200h és az IS300 ami belefér.
No.01:
Évi 1-2 alkalom, de mivel a szabadság max 2 hét, így sajnos fontos a minél rövidebb utazási idő, ezért a töltögetés nem lenne túlságosan a segítségemre. REX-es i3 megoldás lehetne, de ott egyrészt a benzintankot kellene hasonló gyakorisággal utántölteni, másrészt pont az elektromosság előnye veszne el egy ilyen hosszabb, 2000 km-es út során.A plugin hybridek esetében megvan a potenciál a rövid távú tisztán elektromos üzemre, ugyanakkor rendszeres töltögetés hiányában hagyományos öntöltő hybridként ugyanúgy lehet használni, a használt piacon pedig jóval kisebb a felára, mint újként.
“A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak ” - Ezt hogy érted? Persze, szeretek én is élvezetesen autózni, de önmagában a hybrid technológia nem jelenti azt hogy nem lehet, egy kellően erős villany + benzin motor páros esetén ugyanúgy móka lehet a dolog, tény hogy ez nem a Prius-szal fog megvalósulni.
Pontosan én is egyrészt a megbízhatóság, másrészt pedig a jövőbiztosság miatt gondolkodok szintén a hybrid irányban.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Köszönöm mindenkinek a tippeket, lassan körvonalazódni látszanak a befutó jelöltek. Egy diesel F10-et nem látom sok értelmét egy diesel Volvora lecserélni, mindenképp hybrid vagy elektromos vonal érdekel.
A C-HR és 330/530e mellett közben igencsak megtetszett a Lexus IS 300h is és jelenleg leginkább Ő a befutó. A Toyota-Lexus hybrid rendszerénél a fűtés és klíma hogyan van megoldva? Képes állófűtésként funkcionálni és előre beprogramozva felmelegíteni az autót? -
Ck.
addikt
Ti megvennétek egy olyan autót, amibe 1 évesen már 30 ezer km beleszaladt? Lexus márkaképviselet bevizsgált, garanciális használt autó kínálata egyébként.
-
Ck.
addikt
Köszi szépen srácok mindenkinek, titkon reméltem, hogy lebeszéltek és megspóroltok nekem egy ‘autót veszünk -megint?!’ című
beszélg, kkkhm vitát a Zasszonnyal, de így csak nem úszom meg... -
Ck.
addikt
Gyerekek, tegnap elmentem tesztvezetni a Lexus IS 300h-t, pontosabban akartam...de nem fértem el benne. Legalacsonyabb üléspozícióval, legmagasabb kormányállással sem tudtam a lábam eléggé megemelni, hogy a kézifék pedálját elérjem. A kormány alja már a combomat nyomta. Folyt rólam rendesen a paprikavörös verejték szégyenemben... Viszont volt ott egy gyönyörű NX 300h is, na ott a hellyel nem volt probléma, el is vittük egy háromnegyed órára, nagyon meggyőző volt. Eddigi első befutónak ígérkezik a jelöltek közül.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
183 cm, az utóbbi időben felszedtem egy “keveset”, 120 kg körül vagyok. De a probléma igazából a comb-láb rész hely igénye, ami nem sokat változott fénykorom méretéhez képest, szerintem az nálam kisebbeknek is gondot okozhat egy hasonló vagy e feletti magasság esetén, egy kicsit emberesebb méret során. Nagyon meglepődtem, amikor huppantam volna be és a bal lábam nem érte el a kézifék pedált.
Viszonyításképp BMW E92 coupenál, F30 3-as szedánnál és F10-es 5-ösnél nincs ilyen probléma.Volt szerencséd élőben már mind az IS, mind az NX 300h-hoz beülve, megnézegetve? Tesztvezetés volt már?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz BigBlackDog #9625 üzenetére
Mit szerettek annyira a wazeban? Nekem kb 70 ezer forintom bánja a waze dél franciaországi idegenvezetését. Köszönöm, de annál még az is jobb, ha csukott szemmel vezetek.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
& Cifu:
Ki voltak kapcsolva a fizetős utak (ott két féle autópálya van, ingyenes és fizetős). Szépen rávitt egy fizetős autópályára, amit sehol nem írt ki, lehajtani nem lehetett, az első fizető kapu kb 70 km-re volt, rögtön megkínáltak egy 40 euróval, majd ezt követte még 4 vagy 5 másik kapu. Közben már annyit jöttünk, hogy csak + 3 óra kerülővel tudtunk volna a közúton visszamenni és egy alternatív utat keresni, úgyhogy onnan már nem volt visszaút, végigmentünk. Minden egyes kapunál minimum 20-30 eurót dobtunk be. Akkor utáltam meg egy életre a wazet. Visszafelé csak mezei Google mapseljöttünk, érdekes módon neki eszébe sem jutott minket a fizetős pályákra csalni.KTTech:
Azért a legmegbízhatóbb szavakkal csak óvatosan, maximum neked/nektek az. Elég egyszer megégeti magad és már nem az lesz a leg-leg-leg. Előtte párszor tettem már meg vele UK-Mo. útvonalat is, tudott már ott is érdekes dolgokat művelni, többek között egyszer megszakadt a szerverrel a kapcsolat olyan szűk 3-4 óra hosszára, már az is intő jel volt, hogy ne azzal menjünk Franciaországba következő évben, de akkor még kitartottam mellette, meg is lett az eredménye.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz oliwire #9671 üzenetére
Nekünk is van egy Focus, konkrétan egy 2-es, abban táncolni tudok, az IS300h-ban viszont nem érem el rendesen pedálokat a kormánytól és a műszerfaltól/középkonzoltól. A kézifék pedálja pedig végképp esélytelen volt nálam. Sokkal de sokkal szűkebb minden irányban. Pedig nagyon rá voltam kattanva nem is olyan régen.
183/118(előbbi magasság, utóbbi a súly, sajnos)[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Japán autóknál be lehet kapcsolni az első ködlámpát a tompított fényszóró nélkül is, csak simán a helyzetjelzővel?
Baromi idegesítő, hogy minden második Nissan vagy Toyota ködlámpázik, nem tudom, hogy vajon mind tudatosan teszi-e, vagy pedig a bajuszkapcsolóra tett tekergetős világítás kapcsolóba zavarodnak bele a delikvensek....?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Tudtommal DRL az csak önmagában lehet, helyzetjelző vagy tompított mellett már semmi keresnivalója. “Kedvencem” a 6 szemű küklopszot játszó Nissan Juke.
Azért kérdeztem csak, mert általában 10-ből 8 ködlámpás az japán autó; legalábbis amikkel én találkozok. Lassan már nem marad dudám és refim, ráadásul sose érti senki.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz theuprising #9860 üzenetére
Ezért ez nem teljesen így van. Corollaban aerobic órát csinálok a kormány mögött, az IS300h-ban a lábamat nem tudom szabadon mozgatni a pedálok között, annyira nem férek el. Pedig néhány hónapja konkrét vásárlási céllal mentem tesztvezetni, de odáig sem jutottam el, még a kéziféket sem tudtam a bal lábammal a kormánytól és a műszerfaltól kioldani.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
szerintetek azt ki lehet valahogy deríteni, hogy a 2017 utáni Lexus IS300h és a 2016 utáni NX300h esetében ugyanaz a legújabb generációs hybrid rendszer van, mint a 4-es Priusban és a C-HR-ben vagy régebbi?
-
Ck.
addikt
válasz hentes555 #10077 üzenetére
Szia,
Köszi a választ, igazából konkrétan az érdekelne, hogy megoldható-e, hogy reggel mire dolgozni indulok, leolvassza a jeget az ablakokról és meleg autóba ülök, nyáron pedig pont a fordítottja. Plugin-hybridek többsége ezt tudja, kérdés, hogy a hagyományosnál is van-e ilyen opció.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11037 üzenetére
Mi bajod van az UK használt autókkal, pláne az 1-2-3 evesekkel? Sosem vennék új autót, amikor töredék áron tudok venni márkakereskedésből, ugyanúgy gyári garanciával. De biztos csak én vagyok túl maradi...Későbbi eladás során is sokkal kisebb az értékvesztés, mintha kihozom az újat. A PCP értelmét sem látom, a szerződés lejártakor visszaadja az ember az autót , üres kézzel, azaz effektíve csak bérelte a használatot. Egy 4 éves HP finanszírozás esetén már másfél -2 év után tudsz kivenni pénzt az autóból az eladása után.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Akik már egy ideje használnak Toyota/Lexus hybrideket, tőlük kérdezném, mennyit számít az ECO mód használata? A teljes kiheréltség érzet ellenére érdemes bekapcsolni, jelentős fogyasztásbeli különbséget jelent a normál móddal szemben?
-
Ck.
addikt
válasz rbalint88 #11150 üzenetére
Köszönöm szépen! A Mercit váltotta. Szerettem nagyon, de nem volt a megbízhatóság szobra. 3,5 év alatt már a 3. önindító van benne, nem túl biztató jövőkép. Mellesleg a néha bakkecskés üzemmód váltása sehol nincs kifinomultságban a Toyota/Lexus hybrid rendszeréhez. Az elektromos hatótáv egy teljes töltéssel 15-18 km volt, télen kevesebb, nyáron nagyon max 20, de inkább 18 körül. Mindezt 5,5 kWh áramból, nem volt igazán gazdaságos, állandóan csak töltöttem, sokszor napi 2-3-4x is. Télen 10 perc állófűtés el is vitte a töltöttség közel felét. Mellette a 7G-Tronic Plus váltó sem volt az igazi, illetve valahogy volt egy olyan rossz megérzésem egy ideje az autóval, hogy nem a legbölcsebb döntés egy hosszabb külföldi útra elindulni vele...fene tudja.
Nagyon kellemesen meglepett amúgy a Lexus, ég és föld a németekhez képest, a minőség, az összeszerelés, a precíz működés és a halk suhanás, volt előtte Audi, BMW (F10), Mercedes (S205), hozzájuk képest is csak ámulok-bámulok. Abban a pillanatban ahogy beültem a tesztvezetésen és ahogy becsukódott az ajtó, még el se indultam vele, de már ezzel rögtön megvett engem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz pècsimunkás #11157 üzenetére
Köszi! Mostanában nagyon gatya idő van erre felé, ezért normális képeket még nem tudtam lőni, de azért beteszek párat, ő lenne Villám:
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat, remélem sok örömünket leljük az új jövevényben.
@Gombinyó:
mind az F10, mind pedig az S205-höz képest sokkal minőségibb, beltéri anyagok, összeszerelés terén, na meg az a finom klattyanó ajtóhang, reggelig tudnám ki-be csukogatni. A műszerfal és a mozgó óracsoport nagyon odab@sz, ülésszelőztetés és adaptív tempomat pedig a német triónál idekint kb. egy lehetetlen küldetés.
Autópálya tempónál is halkabbnak tűnik, mind szél-, mind gördülési zaj szempontjából , valahogy az egész autó sokkal összerakottabbnak és időtállóbbnak érződik. Később majd írok szívesen egy részletesebb beszámolót, mindenesetre közel 10 évnyi német uralom után úgy érzem, végre megérkeztem. -
Ck.
addikt
No közben újoncként lenne is néhány kérdésem a Toyota/Lexus hybrid rendszerével kapcsolatban. Az első rögtön a "váltó":
Eddig az elmúlt tizenx évben hozzászoktam, hogy automata váltónál, amikor leparkolom az autót, mindig először kiteszem N-be, kézifék behúz, lábfék felenged. Ilyenkor kicsit megmozdul az autó, majd megfogja a kézifék. Ezt követően rakom csak P-be. Ezáltal különösen lejtő esetén nem a váltón feszül meg az autó súlya, hanem a kézifék tartja. Érezhető is, hogy ha csak egyből P-be rakja az ember, akkor egy lejtősebb helyen nagyon nehéz kívánni a hagyományos váltót olyankor P-ből, mert az autó súlya feszül rajta, tehát tényleg van benne logika. Nekem ezt anno egy váltós szaki és bitpork kolléga is ajánlotta, évek óta így csinálom. Kérdés, hogy ennél az E-CVT váltónál is érdemes, vagy ilyen szempontból teljesen más a felépítése?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11208 üzenetére
Az a baj, hogy a kézifék nem ér semmit, ha csak utólag van behúzva. Azért veszem ki N-be előtte, majd kézifék be, lábfék ki, hogy a kézifék tartsa meg az autót, utána megy a P.
Viszont igazad van, én is olvastam, hogy nem szabad az N használata, mert olyankor nincs töltés, ezért lemerülhet a nagyfeszültségű akku, de gondolom az a pár másodperc miatt így sem lehet probléma. Vagy szerinted ennyi időre sem ajánlott az N? Nincs még tapasztalatom a Toyota hybridekkel, nem tudom mekkora bajt idézhet elő az N.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Atlantis #11214 üzenetére
“ahhoz egyrészt kelleni fog továbbra is a lábfék, mert ahogy KTTech is írta, nem old a retesz enélkül, másrészt áthúzod az R-en, amivel oldani fogja az elektromos kéziféket. Tehát meg sem tudod csinálni vele azt a műveletsort, amit szoktál.”
Persze, hogy kell P-hez a lábfék lenyomása, de akkor már mindegy is, mert a kézifék már tartja az autót, pont emiatt engedem fel egy pillanatra a lábféket, miután N-be behúzom a kéziféket. Egyébként elektromos kézifék esetén sem old ilyenkor, ha N-ből átrakod P-be, hiába van közte az R. Mindenesetre, ha nincs értelme, akkor nem csinálom, de továbbra sem tartom jó dolognak, ha befeszül a retesz egy nem vízszintes talajnál és úgy kell kirántani a P fokozatból. Ezt több váltós is elmagyarázta anno.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11225 üzenetére
Lassan már én is megbonyolítom. Egyébként egyszerűbb úgy megerteni a problémát, ha magad is kipróbálod. Állj meg valahol csak egy enyhe lejtőnél. Elég csak egy 0,5% is. D után beteszed N-be, kézifék be, lábfék felenged. Az autó egy minimálisat meg fog mozdulni, mielőtt végleg rögzül. Minden autó. Na ez a minimális elmozdulás az, amit nem jó, ha a P állás fog meg. És olyankor valóban nehezebb is kivenni P-ből a következő indulásnál. Na mindegy, befejeztem, sejtettem hogy kevesen csinálják rajtam kívül ezt a módszert.
-
Ck.
addikt
Még csak néhány napja van meg az óóóttó, de máris megkezdtem a hypermilerkedést. Rövid 8,5 km-es városi szakasz hidegen indulva, egy kisebb pár perces 70-es elkerülővel vegyítve, klíma és fűtés nélkül, 17 fokban, 5,5 liter/100 km-t jelentett. Lassan kezdek szépen raérezni, hogyan kell okosan kezelni a pedált, szóval lesz ez még jobb is. Mindenesetre azért egy 2,5 literes motortól és 223 lóerő max rendszerteljesítménytől egyáltalán nem rossz ez az érték sem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ha már fogyasztás bajnokság, érdemes-e kimaxolni az elektromos potenciált és az útszakasz utolsó rövid részét EV-módban megtenni? Vagy amit nyerek így a réven; azt elvesztem a vámon, mert következő indításnál tovább fog tölteni
ezáltal megugrik a fogyasztás?
Kicsit itt visszaolvastam régebbi hsz.-eket, amiben írtátok, hogy egyébként sem ajánlott azt a gombot használni, mert felgyorsítja a degradációt, na most ha 15 év garanciát adnak az akkura és a hybrid rendszerre, akkor miért építene bele egy ilyen önpusztító mechanizmust a gyártó, ezzel saját maga alatt vágva a fát a lehetséges garanciális problémák miatt? Van erre bármi konkrét bizonyíték, hogy az EV-mód káros? 2 csíknál kikapcsol a EV-mód egyébként is, de ha ügyesen kezelem a pedált, akkor annak aktiválása anélkül is el tudok járni egészen 2 csíkig, szóval nem igazán értem... -
Ck.
addikt
válasz KTTech #11243 üzenetére
Amikor megvettem a service plant, akartam kérni még kiterjesztett garanciát is, de azt mondta a muki, hogy mivel ott a service plan, így automatikusan kapok plusz 1 évet minden náluk elvegzett szervizt követően az autó 10 éves koráig. Direkt rákérdeztem, hogy most a hybrid health checkről beszél-e, de mondta, hogy nem - az megint más -, hanem általános garanciáról, mechanikus és elektromos dolgokra. Bemegyek azért egy másik márkakereskedésbe is ennek végére járni, mert túl szép, hogy...
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11261 üzenetére
Na! Nekem is ezt mondták, ez akkor biztató, ha már Te is ilyeneket hallasz. Neked honnan az info? Én a Lexus weboldalán sajnos nem találtam erre vonatkozó információt, csak az értékesítő szavai vannak a fülemben, de így már kezdek megnyugodni, hogy valóban igazak.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11268 üzenetére
Reméljük nem fogják emelni. Érdekes egyébként, itt említést tesznek a Hybrid Health Check-ről és nem csak az akkumulátort említik:
”For hybrid vehicles, the service will include a Hybrid Health Check to extend the hybrid component and battery warranty cover. If the vehicle is eligible for the hybrid components and battery cover will be included in the same Lexus Relax contract until 10 years or 100,000 miles, whichever is soonest. You can then independently extend the hybrid component and battery warranty cover for up to 15 years and unlimited mileage by having a Hybrid Health Check.”
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11270 üzenetére
Csak ámulok és bámulok, úgy érzem a lehető legjobb döntést hoztuk azzal, hogy otthagytuk a német triót.
Nézelődtem amúgy a magyarországi oldalon is, de ott csak a régi garanciális feltételeket találtam, ezek szerint országonként eltérő lehet a dolog. Viszont mivel a garancia kiterjed vmennyi EU-s és még néhány egyéb országra, nem tudom, hogy mihez igazodnak olyankor, ha már egy bizonyos évnél/futásnál eltérnek a garanciális feltételek. Az autó honos országa szerinti garancia az érvényes vajon (külföldi nyaralás pl.), vagy pedig a helyi szabályok az irányadóak...
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11332 üzenetére
Hmmm, egész szép számok. Normál vagy ECO módban toltad neki?
Nekem egyelőre az IS 300h tojáshéjjal közlekedve az eddigi rekord munkába menet alapos útismerettel és előre tervezéssel 4,4 liter/100 km (64 mpg), a 2 hetes átlag pedig olyan 5.5-6 liter körül van, de még tart az ismerkedési fázis, megy ez még lejjebb is. -
Ck.
addikt
Milyen eltérőek vagyunk mi, emberek és az ízléseink. Nincs olyan autós portál, ahol ne fikáznák szarrá a CVT-váltókat. Azt mondják borzalmas, megöli a vezetési élményt, stb. BAROMSÁG. Sokan mondják a bőgést, de egy hagyományos automatánál is van bőgés ugyanabban a fordulatszámtartományban...
Nekem a Lexus előtt volt egy Audim, hagyományos, hidrodinamikus bolygóműves ZF 5HP, illetve két BMW, az egyik ZF 6HP, míg a másik ZF 8HP automata váltóval,
végül egy Mercedes, 7G-Tronic Plusszal.
Számomra a Lexus E-CVT-je minden szempontból lekörözi őket. Hagyományos automatával rendszeresen tapasztaltam lassítás utáni hirtelen gázadáskor jelentkező megtorpanást, tétovázást, laggot, amikor nyomom a gázt pl egy körforgalomban és meg sem mozdul az autó hosszú pillanatokig.
Na, nálam az E-CVT-nél ilyen nincs. Mint ahogyan rántás és buta váltás sem. És a gyorsítást sem töri meg az automata állandó gangolása. Helyette van egy teljesen lineáris gyorsulás, egy sínautó feeling, mintha drótkötélen húznák, teljesen sima, egyenletes menet, akár a villanyautóknál, imádom. Én eddig minden hagyományos és duplakuplungos, valamint szekvenciális automatát zavarba tudtam hozni, na itt ilyen nincs, mindig aktív a hajtás. Azt elhiszem, hogy a kickdownra egy kicsit máshogy reagál, mint a hagyományos váltók, de arra is könnyedén rá lehet érezni néhány alkalom után. Mindent összevetve én már a híres, agyon imádott ZF 8HP-t is visszalépésként élem meg. Ennek az egyenletes nyugodt suhanásnak nincs párja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest