- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo II: Classic és Resurrected
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- Call of Duty: Mobile
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Wise díjak [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
PFZ180
lelkes újonc
most frissitettem, visszajott a grafikon (euro/huf)
-
Oliverda
félisten
A hülye amerikaiakat hibáztasd.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
eckerol
újonc
Sziasztok!
Ma csalás áldozata lettem, feltételezem valahonnan, ahol korábban használtam, kiszivárogtak a Wise kártyám adatai és csalók 3 aliexpresses tranzakciót terheltek rá török lírában, amit nem én kezdeményeztem. Egyébként életemben nem rendeltem aliról, még felhasználom se volt a mai napig, amíg kénytelen nem voltam az ottani supporttal is felvenni a kapcsolatot emiatt. Kártyát blokkoltam, amint észrevettem és a Wise-nál belejentettem a panaszt, wise accounton jelszót váltottam, illetve Ali supporttal is felvettem a kapcsolatot, elmondásuk szerint ők is eszkalálják az ügyet felele.
Kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalatotok, a Wise mennyi időn belül válaszol a panaszjelentésre, hogy néz ki egy ilyen folyamat? Illetve ilyen esetekben van arra egyáltalán esély, hogy ezeket az összegeket visszatérítik nekem?
-
eckerol
újonc
Így néznek ki a tranzakciók. Azóta benéztem a Wise Facebook csoportba, ott tele van mostanában ilyen posztokkal a hírfolyam, először még BIN attackra gondoltam, de a posztok száma alapján szerintem valami ótvar nagy rendszerhiba van a Wisenál és szivárognak ki a kártya adatok, de ne legyen igazam.
-
eckerol
újonc
válasz Oliverda #8460 üzenetére
A chargebacket elindítottam már, mielőtt az első posztomat leírtam, az inkább arra irányult, hogy kinek milyen a személyes tapasztalata vele, azt elolvastam, hogy a Wise szerint hogyan működik az eljárás. De így, hogy láttam az fb csoportban mennyi sorstárs van, már nem aggódok.
-
-
Oliverda
félisten
válasz eckerol #8463 üzenetére
Simán vissza fogod kapni a pénzt. Ennél kevésbé egyértelmű helyzetekben is jó esélyed lenne.
fatal: Egyrészt a Wise küld értesítést, ha mobiltárcába került a kártya, másrészt a tranzakciónál világosan jelzi is, hogyha azon keresztül történt:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
C64
őstag
Az alinak írni, letiltják a tranzakciót és refundolnak egyből. Úgy működik mint ebay, letétbe kerül a pénz, szal gond nélkül visszautalják.
[ Szerkesztve ]
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Oliverda
félisten
Milyen alapon? Ez legfeljebb akkor működhet, ha a te accountoddal történt a rendelés. Ha illetéktelen rendelt xy fiókon keresztül a te kártyáddal, akkor a bankodnak, jelen esetben a Wise-nak kell írni, mivel vele vagy közvetlen jogi kapcsolatban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
eckerol
újonc
válasz DolbyDigital #8466 üzenetére
Szép baszki, vagyunk egy páran. Gyanítom akkor ez nem egy keyloggeres hacker, aki kártya adatokat próbálgat szabadidejében. Ali support normális amúgy, tőlem egy statementet kértek, aztán tovább vitték az ügyet, de valóban a Wisetól kell várni a megoldást, részemről is az van, hogy azt se tudom milyen Ali accountra lett leadva a tranzakció.
-
axlfsi
veterán
válasz Oliverda #8462 üzenetére
Évek óta használok Wise-t, de még soha nem gondoltam a perselyre - pedig nagyon jó megoldásnak tűnik. Létre is hoztam gyorsan egyet és ráküldtem a teljes összeget, ami a HUF számlán volt.
Kérdésem az lenne, hogy így, jelen esetben teljesen biztonságban van a pénzem? Illetve, ha így vásáolnék (vagy valaki más), akkor lévén nincs összeg az adott számlán, egyszerűen csak elutasításra kerül a tranzakció vagy esetleg rákéredez az app, hogy akarok-e az adott számlára pénzt mozgatni a perselyből, hogy realizálódjon a tranzakció?
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz eckerol #8459 üzenetére
Érdekes ez a dolog, ... legalábbis abban az értelemben, hogy pl. nekem be van kötve a kártyám az eMag és az Aliexpress fiókjaim alá is többek között s míg az előzőnél Wise app hitelesítésre van szükség minden vásárlás alkalmával, Alinál nincs ilyen.
Vajon miért van ez így? (én nem bánnám, ha mindig kellene ...)˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Oliverda
félisten
válasz DolbyDigital #8474 üzenetére
Az abból a szempontból szívás, hogy akkor azt cseréltetni kell. A fizikai és a virtuális BIN tartománya egyezik, "csak" az utolsó nyolc számjegyet, illetve a lejáratot kell eltalálnia az elkövetőnek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Adott egy wise számla, amin van jelenleg X ft és Y €
Ha külföldön fizetek ( Euro) akkor melyik összegből vonja le? Vagy hogy tudom azt megoldani hogy külföldön az €-t költsem, itthon a Huf-ot?Pixel 7a
-
cocka
veterán
Látom Yettelnél megint minden 3. SMS érkezik meg a belépéshez. (butatelefonról csak ez az opció van)
-
axlfsi
veterán
válasz dredjudge84 #8483 üzenetére
oh, ezt sem tudtam! Köszi!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
fecus
őstag
És van ilyen funkció!
Amúgy ha ez tiltva van vagy a kártya teljesen fagyasztva akkor jelzi a sikertelen kísérletet? Valaki járt már így?
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Sisco2
tag
Igen látod, berakja a tranzakciók közé mint sikertelen kártyatranzakció. Mivel nekem alapból tiltva van a fizikai Wise-on és Revon is futottam már bele párszor. Rejteni szoktam utólag hogy ne éktelenkedjen ott a "bénázásom" mikor elfelejtettem feloldani a kártyazárolást tranzakció elött.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz echolite #8485 üzenetére
Nálam Revoluton még vissza sem kellett kapcsolni, elfelejtettem, közben online vásároltam. Mikor vártam a megerősítést, és megnéztem a telefont azzal kezdte, hogy "az online vásárlás nincs bekapcsolva előbb be kell kapcsolni, bekapcsolom?" - ezt abba belépés után, még keresgetni sem kellett Utána jött a megerősítés fül és kész. Utána újra kikapcsoltam )
Szerintem ez nagyon hasznos találmány. Vagy be lehet állítani limiteket is, igaz csak havit, de ha tudod mire megy pl egy streamingre akkor picit fölé rakod és kész. Minden mást meg lehet fagyasztani is, ami nem kell.
-
eckerol
újonc
Nálam is be van kapcsolva a két faktoros, szerintem ezek a csalók pont azért használják az Alit, mert ott alapvetően alacsony összegű tranzakcióknál nem kéri a két faktorost, nem tudom nálad hogyhogy kérte mégis. Az üdvözlendő, ha azóta változtattak valamit az Alinál, de ezt erősen kétlem. Egyébként nekem ma délután visszautalták mindhárom tranzakciót, abszolút jó tapasztalat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen