-
GAMEPOD.hu
Üdv a trollok között!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
válasz Synthwave #925 üzenetére
Azt kell mondjam, hogy jó ízlésed van.
A Charger egy nagyon híres járgány, főként a Hazárd megye lordjai c, film miatt, amelyben egy '69-es, General Lee változat volt. (Egyébként a 2005-ben elkészült mozifilmben 28 ilyet törtek össze...). Bejön.
A Sting Ray szintén legendás. Bár nekem nem különösebben jön be.
GT500: No comment. Mindenki ilyet akar. Még DJ WOKKY is.
Hemi Cuda: Szintén híres. A Hemi motor egyébként a nevét a félgömb alakú égésteréről kapta.
Alapból sem gyenge, de én már láttam egy példányt, amit a Dick Landy Industires alakított át, így a teljesítménye 620 Le, nyomatéka pedig 887 Nm lett.'78 Camaro Z28: Nekem a 78 már túl késői, továbbá a Camaro-k terén nem vagyok otthon.
Egyébként jó évjáratokat választottál.
Ugyanis 1970/71/72-től kezdve fokozatosan egyre több és több emissziós szabványt vezetett be a GM. Kompresszióviszonyt csökkentettek, a motorháztető szellőzőnyílásait befedték,stb.
Egyrészt az olajválság miatt, másrészt mert kezdtek öntudatra ébredni.
Így lehetett az, hogy egy 1970-es Chrysler Newport Royal 440-es (nagyblokkja) 335 lóerőt adott le, míg 1972-től kezdve csak 225-öt. (Dupla kipufogóval 245-öt).Ezért van az, hogy engem nagyrészt csak az 1970 előtti kocsik érdekelnek.
Ott van pl. a fentebb említett Buick Skylark GS 455 Stage 1.
A kor legerősebb kocsija volt. Tényleg.
2800-as fordulaton 690 (!!) Nm-t adott, többet, mint bármelyik másik kocsi akkoriban.
A 425-öt lóerőt se felejtsük ki! Fogyasztás? Az nem számított.És ezt a bivalyerős blokkot 1972-re 250 lóerősre "ölték le".
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen