-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz rednifegnar #106000 üzenetére
Nem kliens hanem központi probléma szokott lenni ha bizonyos oldalak betöltésével gond van ilyenkor érdemes másik dns-el megnézni, mert előfordulhat hogy a másik szerverrel betöltődik az oldal, egy próbát szerintem megér. Tied lett a 106ezredik hsz.
[ Szerkesztve ]
-
sly54
tag
Heló mindenkinek,azoktól kérdezném akiknek van(volt)párhuzamosan VTV box ill.telekom androidos box(az új),hogy van e minőségbeli különbség a TV adások tekintetében,ha igen melyik jobb-rosszabb stb.Köszönöm
-
rednifegnar
senior tag
válasz kabelmania27 #106001 üzenetére
probaltam azt is, kliensen masik dns szervert, nem tudom ez hogyan viszonyul a boxban levohoz, de nem hatott ez sem.
attettem (bar nagyon nem akartam) modem modba, persze elo kellett szedni a routert meg atkabelezni stb, eleg copo ez itt nalunk.
lon csoda, azonnal jo lett minden oldal... most allithatom at az osszes eszkozt a routerre, at kell peccselni a switchet is, stbA camera does not make art, the artist makes art.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz rednifegnar #106005 üzenetére
Amennyiben rendelkezel jófajta gigabites routerrel érdemes a cb modemet modem üzemmódban használni, mert úgy stabilabban működik. Ha régi tipussal rendelkezel amelyet cserélni kellene ITT segítenek az új eszköz kiválasztásában.
192.168.100.1 címen érheted el a modem oldalát modem (és router) üzemmódban.[ Szerkesztve ]
-
ketabruce
csendes tag
Sziasztok!
Egy ideje nem vagyok otthon a tévézéssel kapcsolatos fejleményekben. Ott leragadtam, hogy ha kábelneten jön az adás, akkor van lehetőségem CI modullal a TV távirányítóját használva csatornát választanom, míg a zinternetes IPTV szolgáltatás esetében el kell viselnem egy settopbox-ot és az ahhoz való távirányítót a csatornaválasztáshoz.
Miután megszűnt nálam a kábelTV, a fentiek tudatában műholdas TV-re váltottam, ami 2 évvel később, mostanra bosszantott fel annyira (szeles, esős időben nézhetetlen a műsor), hogy újra más lehetőség után nézzek.
Olvasom, hogy a Vodafone-nak van valami Mediacard-ja, de nem tudom, hogy ez az-e, amire én gondolok. Ebben kérném a segítségeteket, hogy szakértsétek meg nekem légyszíves, hogy ezzel az eszközzel boldog leszek-e (mármint ha ezt abban mérjük, hogy nem lesz szükségem extra távirányítóra).
Illetve kérdés még, hogy mivel úgy látom, ehhez is szükség lesz (hiszen itt is IP-n kapok adást, igaz?) valami net előfizetésre (ami van, de csak egy 100-as a Telekomtól), milyen sávszélesség az, amivel már nem zavarja a TV a torrentezést?
Ha esetleg rosszul tudok valamit, megköszönöm, ha kijavíttok!Köszi előre is!
-
cocka
veterán
válasz #72445440 #105987 üzenetére
Igen, ezt akartam is már kérdezni, hogy hogy van az, hogy elvileg neten "csúcsminőségű" adást lehetne nyomni akár valós 1080p-ben is és se horizon.tv-n, se Horizon Go appban nem jön. Nekem meg a DVB-C-hez képest még darabos is a lejátszás. Ja igen, a kérdés az, hogy miért nem? Pedig a laptopos verziónál még indok se lenne rá, hogy hát kicsi kijelzőhöz fos felbontás dukál.
a windowsos app pedig meg is szűnt,
Soha egyetlen egyszer sem használtam, a létezéséről se tudtam, meg egyébként is csak 10 alatt megy tudtommal. Nekem meg 8.1 van.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz ketabruce #106007 üzenetére
Nem, nem IP. DVB-C.
Ha TV be MediaCard megy, akkor koaxon kapod a jelet, amit a MediaCard dekódól. Többi stimmel.
Ennek persze feltétele hogy TV ben legyen CI+ (Sima CI nem elég) slot amibe a kártya+modul megy.Ezt felülbírálja ha Telekom területen laksz ahol nincs koax hálózat. Olyankor Telekom hálón megy az áldás, viszont ott nincs MediaCard, csak Vodafone Box, aminek valóban kell net.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ketabruce #106007 üzenetére
Üdv!
Médiacardot akkor tudsz használni ha a tévében van CI+ modulfogadó és dvb-c mpeg4 tuner.
Boxot akkor érdemes kérni ha szeretnéd használni az interaktív funkciót, ehhez internetkapcsolatra szükség lesz mert az új tipusú boxban nincs modem ezért a kábelmodemhez csatlakozik utpkábelen keresztül.
Elvileg ha csak tévét kérsz akkor is visz ki a technikus kábelmodemet, ettől független elvileg más szolgáltató netkapcsolatán keresztül is működik a box. -
ketabruce
csendes tag
válasz MadMancs #106009 üzenetére
Köszönöm a választ, értem. Azt hiszem
Szóval ha csak Vodafone TV-s ajánlatokat dobott a gép, akkor valószínűleg nincs Voda kábeles lefedettség az utcában? (Erre persze rákérdezek majd, de valószínűsítem a választ.)
Illetve a Vodafone Box az saját távirányítóval működik (az gondolom HDMI-n csatlakozik a TV-hez, vagy akár erősítőhöz)? Ha igen, akkor a boxhoz lehet valahogy CI+ kártyát kapcsolni, hogy mégse kelljen a saját controllerét használni? Vagy nem is kell, mert ez máshogy működik?
Ha egyik sem, akkor van olyan megoldás, ami nem műholdas és tudok a TV távirányítóval csatornát változtatni Telekom (ex)kábeles területen?
Köszi a válaszokat!
-
ketabruce
csendes tag
válasz kabelmania27 #106010 üzenetére
Szia!
Köszi a választ!
Kártya már most is van a TV-ben, mert a műholdat onnan veszem. Interkatív ezmegaz nem kell. A net biztosított, de hajlandó vagyok gyorsabbra cserélni, ha az új szolgáltató megoldja, hogy ne kelljen extra távirányítóval vacakolnom. Es hát a kérdés, hogy mi van, ha itt csak neten tud bejönni a jel, akkor is megy-e a plusz távirányító nélküli mutatvány... -
ketabruce
csendes tag
válasz kabelmania27 #106014 üzenetére
Nem a box fáj, hanem a plusz távirányító. Ha van megoldás anélkül is, akkor jöhet a box, nem zavar. Csak azt nem tudom, a kettő együtt jár-e, kéz a kézben...
-
kisharo
csendes tag
válasz kabelmania27 #105989 üzenetére
-
cocka
veterán
válasz kabelmania27 #106014 üzenetére
Nincs arról valami lista, hogy itt a többség mit ért Telekom területen? Merthogy időközben fű alatt a Telekom csomó exUPC-s koaxos területre behúzta az optikát. Így az a kijelentés, hogy Telekom terület már nem igen állja meg a helyét.
Egy adott előfizető pedig nem köteles tudni, hogy az ő területe mikor lett letelekomoptikázva. Vagy hogy exUPC-s terület volt-e vagy sem.
-
nismoka
addikt
Üdv! Ezt írja ki a tv: a smart kártya nincs hozzárendelve ehhez a modulhoz, mi lehet a megoldás? Köszönöm!
-
MadMancs
veterán
válasz cocka #106019 üzenetére
Telekom terület ahol nincs voda saját hálózat. Ilyen helyen Telekom hálózaton szolgáltat (Ha az van). Ha van mindkettő akkor meg csak a sajátján fog.
De weboldal is egyértelmű. Ahol Telekom terület van ott vario a csomagok neve. Pl Home 500 prémium vario.nismoka 1270 felhívása és hibabejelentés.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, VTV-vel kapcsolatban lenne kérdésem. Most kéne az új lakásba otthoni szolgáltatásokat bekötni. Vodafone-ra gondoltam, mivel ez tud normális sávszélességű internetet (Kazincbarcikán - van itt még a Parisat nevű szolgáltató, talán drágább is...).
A kérdésem az lenne, hogy VTV-vel felvehetőek-e és/vagy visszanézhetőek-e a TLC csatorna adásai?
Esetleg a TV-m (Hisense U8QF) beépített felvevője alkalmas lehet előre beállított műsorok felvételére? (még nem csomagoltam ki a TV-t se, így nem tudom)
Feleségem mániája, és valószínűleg morcos lesz, hogy ha nem működne, mert az előző lakásban Telekom volt, és az HDD-re vette fel még a műsorokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pipi85
csendes tag
Sziasztok,
Tanácsot kérnék:
Jelen pillanatban 500 net + tv + telefon (mert kötelező, amúgy nem kellene), előfizető vagyok a yodánál. Ez 6299 Ft volt sokáig, de pár hónapja lejárt a hűség. Ekkor elkezdtek 200 Ft-al emelni pár havonta. Így lett jelenleg 6728 Ft-ot fizetek havonta. Felhívott egy ügyintéző pár napja, hogy ha nem kötök hűséget még fognak emelni.. Illetve horizon go alkalmazás szeptemberig megszűnik + a box is csak az éppen futó programokat fogja mutatni, ezért váltsak Vodafone boxra, ami + 500 havonta.
Ha én kötnék mos MyUPC oldalon hűséggel a profilomban ilyen csomagot az 7790 lenne, ha accountom nélkül teszem (kijelentkezve), az 6290 (gondolom az új belépőket, hogy ide csábítsák).Van valami megoldás, hogy ne a magasabb árat fizessem? Van a házban konkurencia is, viszont a csatornakínálat szimpatikusabb itt, úgyhogy nem tervezek váltani, ha nem muszáj.. Majdnem 8k-t nekem ez nem ér, kb csak az NFL szezonban nézek tv-t + szökőévente egyszer..
Illetve ha valaki járt így, lemondás után hány nappal számítok új belépőnek, hogy a kedvezményes árat kapjam ismét?
Válaszokat előre is köszönöm! -
cocka
veterán
válasz MadMancs #106026 üzenetére
Ez vodabox vagy Horizon HD?
Hát nálam ez van: horizon.tv:
Akkor felmerül a kérdés ismét, hogy mi ez a kavarás a visszanézhetőséggel? Az egyik helyen visszanézhető, a másikon nem? Miért nincs ebben sem egy egységes és következetes kép?
Tehát van a vodabox, a Horizon box, a horizon.tv, a Horizon Go és a régebbi boxok, és az összesnél más-más nézhető vissza?
TLC esetében még csak arról sem lehet szó, hogy az egyik Comfort a másik Prémium csomag, mert mindkettőben benne van és jogosan merül fel a kérdés, hogy ha az egyik csomagban visszanézhető, akkor a másikban miért nem? Vagy ha az egyik eszközön/platformon igen, a másikon miért nem?
Ezt nem lehet jogi blablával kimagyarázni. Vagy komolyan a szolgáltató eszközökre és platfomokra lebontva egyeztet minden csatorna visszanézhetőségéről? Milyen hosszú egy-egy ilyen szerződés? LOL
-
MiZo1990
aktív tag
válasz Pipi85 #106027 üzenetére
Már nem kötelező a telefon.
Évi 1 alkalommal emelik az árat az inflációhoz mérten.
Ha ők hívnak, akkor ritkán adnak jó árat és mindent is behazudnak, hogy épp náluk hosszabbíts szerződést.
A Horizon GO és a visszanézés valóban megszűnik idén és csak Vodafone TV-n lehet majd elérni a visszanézést, illetve Vodafone TV app marad (amihez kell a Vodafone TV box).
Hívd te a 1270-et és a lemondás gombot választva adnak jó árat, ami jellemzően nem jelenik meg a honlapon sem. A telefont pedig mond le.Ha téged a visszanézés nem érdekel és a TV-d tudja kezelni, akkor lehet egy dekóder kártya is elég. Felvenni meg (alkalmas TV esetén) a TV-re kötött HDD-re is lehet.
-
cocka
veterán
válasz Pipi85 #106027 üzenetére
Felhívott egy ügyintéző pár napja, hogy ha nem kötök hűséget még fognak emelni.. Illetve horizon go alkalmazás szeptemberig megszűnik + a box is csak az éppen futó programokat fogja mutatni, ezért váltsak Vodafone boxra, ami + 500 havonta.
Ebben az első szó a kulcsszó! Felhívott: ez semmi jót nem jelent. Én írtam nekik üzenetet az "online ügyfélszolgálaton" keresztül. Majdnem teljesen kivárták a 30 napos határidőt és akkor sem emailben válaszoltak, hanem felhívtak. Szóval a közvetett híváskérés sem jelent jót.
Azt meg hogy megszűnik majd hiszem, ha látom. Ha valóban megszűnik szeptembertől, akkor majd azt mondom, hogy már most elhiszem. De amíg ez nem derül ki, addig csak mese.
+500 havonta... Na ez az, hogy amíg ezt nem biztosítják ingyen, addig miért higgyem el, hogy a többit kivezetik? Plusz most akkor döntsék már el, hogy mit akarnak a régi boxokkal.. maradhatnak, de kilövik az netet igénylő szolgáltatásokat vagy nem is maradhatnak?
Akkor ha csak lelövik a netes szolgáltatásokat, azt értem, hogy nem lesz visszanéző, mert azt a netről szedi, de akkor "előrenéző" se, mert médiacarddal csak +1 napra látni előre. Boxokkal mennyire?
Van valami megoldás, hogy ne a magasabb árat fizessem?
Igen, az a megoldás, hogy te hívod a 1270-et. Ott adják az olcsóbb vagy legalábbis stagnáló árajánlatokat.
-
cocka
veterán
válasz MiZo1990 #106030 üzenetére
Mondjuk nálam működött lemondás gomb nélkül is. Tehát nem feltétlen kell lemondással kvázi "fenyegetőzni". Viszont ha makacsul nem akarnak jobb ajánlatot adni, miután effektíve bejelented, hogy különben lemondod, úgy elég nehéz visszatáncolni. Hogy ja mégse gondoltam komolyan. LOL
Meg az is benne van a pakliban, hogy megkérdezi az ügyfélszolgálatos, hogy miben segíthet. Tehát ha esetleg rossz menüpontot is választasz, ő úgy is tovább tud kapcsolni egy illetékeshez.
-
Kátai
senior tag
Ha valaki váltott már 500-as netről 1000-re,tapasztalt lényegi változást (gyorsaság) wi-fin?
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kisharo #106017 üzenetére
A 700Mhz-s csatornák gyengébben jönnek ezért elég egy hármas, hogy minden letöltési csatorna pozitív legyen, ha jól számolom a legmagasabb érték 10 körül lesz, hatossal lenne negatív csatorna ezért inkább télen érdemes használni ha légkábeles bekötés van nálad és 10 feletti értéknél akadást tapasztasz, ettől független használhatod csillapító nélkül is ha nem tapasztalsz akadást, van akinél 10 feletti értékkel megy ez a modem és nincs akadás.
[ Szerkesztve ]
-
Katicza
tag
válasz cocka #106031 üzenetére
Több helyen olvastam, hogy megszűnik a horizon go alkalmazás. Lesz valami helyette? Mert azért nonszensz, hogy ugyanannyit fizetek médiacardra mind a boxosok, sok esetben többet is mivel nem vagyok alkupozícióban és nem tudok mobilon vagy neten hozzáférni így a tv-khez. A vodafone alkalmazáshoz box kell. A horizon go nagyon jól működik, szeretném használni, de akkor ha megszűnik, lesz helyette valami vagy így jártam, jártunk sokan.
-
Katicza
tag
Én nem a videótár miatt hanem az élő adások miatt használom a horizon go-t mobilon és neten is. Box nem kell, plusz kábelezés, még egy távirányító. Nézd meg az előző hozzászólásaimban ott az előfizetésemről a kép. Valaki aki alkudni tud, az ugyanazért a tv szolgáltatásért fizet 2800 forintot, amiért én 3200-at. A netről már nem is beszélve, az majd a duplája. És akkor még ezt a lehetőséget is leveszik úgy, hogy nem ad semmit, nem tudom a neten nézni az előfizetett csatornáimat, hanem fizessek még havi 500-at, kábelezzem tele a lakást, egy plusz box miatt és akkor lehet vodafone tv alkalmazásom. Ez így nagyon nagy kiszúrás sokakkal.
-
cof
veterán
válasz Katicza #106039 üzenetére
Hát az árakban elég nagy a szórás ez tény. Én a Digi előtt havi 9000 Ft-ot fizettem, Digital Bronz TV és 120 Mb/s internet... mások meg 6000 Ft-ot 500-as internet és TV Prémium előfizetésért. Most, hogy Digis lettem, már nekem is feldobja persze az oldal ugyanennyiért...
Nem tudni még mi lesz ha megszűnik a HorizonGO, egyelőre a VTV App belépése csak BOX-al lehetséges, ha megcsinálják ugyanúgy mint a HorizonGO-t email/jelszó, akkor már nem feltétel, hogy BOX-od is legyen. De most csak találgatni lehet, hogy mi lesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
MiZo1990
aktív tag
válasz Katicza #106039 üzenetére
A Horizon GO, Vodafone TV app meg úgy a visszanézés ingyenes kényelmi extra. Ráadásul a VTV app csak telefonon vagy tableten megy, böngészős verzió nincs.
Most akkor az is tegye szóvá, hogy miért nem tud telefonon tv-zni, aki csak analóg csomagra fizet elő (mert az mellé nem jár Horizon GO)? -
Katicza
tag
válasz MiZo1990 #106043 üzenetére
Akárhonnan nézzük, hol árban, hol szolgáltatásban eléggé szórt a rendszer és rengeteg sérelem van benne, hol ez, hol az miatt. Valakinek egyik, valakinek másik szolgáltatás hiányzik. Így igazságtalan az egész. Valami egységesebb, mindenkinek jobban megfelelő dolgot kellene kitalálni. Amúgy pedig mi a probléma azzal, ha valaki valamit szóvá tesz? Tegye mindenki aki úgy érzi valami nem stimmel. Ezért van a fórum. Úgyhogy a válaszom a kérdésedre, hogy igenis az is tegye szóvá ha zavarja. Én is megtettem, ha meg is kapom érte a magamét.
-
Marky18
aktív tag
Nagyjabol masfel hete rendszeresen eldobalja a csatornakat a modem:
Nem nalam lesz a problema es gondolom nem is a hazban, mert nem tudom elkepzelni, hogy valami agyalagyult kihuzgalja a kabeleket. Valaki tapasztalt mar ilyet? Nem akarom, hogy kikuldjenek egy szerelot, ha naluk van a gond.
Kotbert mikortol lehet kerni?
-
petakpa1
őstag
válasz MadMancs #105924 üzenetére
Csak visszajeleznék erre a vezetékes kliensek leszakadnak és nem kapnak ismét belső ip címet a router üzemmódban működő Compal CH7465VG HGW-től problémára.
Hétvégén megcsináltam a hard resetet HGW-n. Nem a HGW webes felületéről, hanem a reset gomb 5 mp-ig tartó megnyomása módszerrel.
Újraindulás után visszatöltöttem rá azokat a beállításokat, amiket a HGW bekonfigolásakor mentettem le anno.
Úgy tűnik ez megoldotta a problémát . Immár 3,5 napja megy folyamatosan a HGW és nem jött vissza a fenti probléma. Ha le is jár a belső ip címek 12 órás bérleti ideje kliensek kezdeményezik a megújítást mely sikerül is. MInden kliens folyamatosan elérhető.
Annyit kell majd még tennem, hogy config lementése óta van 2 új kliens, azok MAC címéhez is rendelnem kell majd fix belső ip címet. Szeretem a rendet, tudni, hogy melyik kliens melyik ip-n van. + Így jobban is nyomon lehet követni, hogy nincs e illetéktelen kliens a belső hálómon .
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
vargalex
félisten
-
PirosHello
senior tag
Gigás net, router bridge üzemmódban. Hozzácsatlakoztatott TpLink archer ax50es router 3m es [link] ilyen kábellel. Kábeles és wifi mérések ugynazon a sz.gépen (fel/le/ping):
Voda bridge-en: 557/40/13, ax50-en: 240/40/19, wifi 5 ghzen, közvetlenül az ax50 mellett: 100/40/20.
Kérdésem: mitől esik a letöltés több mint felére pl. a két router között egy 3m es, cat8 as árnyékolt kábelen?[ Szerkesztve ]
"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Robot fűnyírók
- Energiaital topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen