-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
Ma reggel arra ébredtem, hogy semmilyen (se TV, se telefon, se internet) UPC szolgáltatás nem működik nálam.
Valaki járt így esetleg?
A szolgáltatóval persze nem igazán lehet egyezkedni, nehogy a mai nap megcsinálhassa, mintha mindenki egész nap itthon lenne. Elmondása alapján éjszaka/hajnalban valamilyen fejlesztést hajtottak végre, ami ugyan jól működik, de nálam mégse -
citkar
addikt
válasz Gubek-Einste #23933 üzenetére
Bp. 8. kerület.
-
citkar
addikt
válasz balage25 #23935 üzenetére
Nem tudom mi lehet a probléma, az ügyintéző kérte, hogy itthon legyek, hát csak itthon leszek a megbeszélt időben, bár nem hiszem, hogy lakáson belül lesz a probléma (ha már a TV sem működik).
Persze örültem volna, ha a dobozt megnézi ma is egy szerelő, de gondolom nem szívesen jön, úgy ki, hogy nem tud a lakásba bejönni, hátha ott lesz a probléma...bár ebben az esetben mégis megpróbálhatták volna.
Nem erősödött bennem a "KELL" érzés a UPC irányába.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
"Most mar az is baj, hogyha gyorsan es hatekonyan szeretnenek hibat elharitani"
Ha egyik nap reggel bejelentem és másnap délután jönnek, addig semmilyen szolgáltatásuk nem érhető el, nálam ez gyorsnak nem mondható, a hatékonyságukat már évekkel ezelőtt leírták, amikor az analóg adásról digitális TV adás-ra váltottam, ezt valamiért egy bő hónapig csinálták és a harmadik szerelőnél lett jó, persze akkor sem a lakáson belül volt a hiba. Meg sem említem hány alkalommal jött ki a szerelő, amikor a modemjük vacakolt, csak nem csípték el a problémát, vagy amikor közel két évig volt valami probléma, amikor kb 2-3 percre megszakadt szintén minden, elmondásuk alapján a körzetből egy "rossz" jelet visszaküldő eszköz miatt újraindult egy serverük és számukra ez nem is probléma, mert 5 perc alatt van a leállás, az hogy naponta akár 20-40 alkalommal az nem számít. Még skype-olni is szar volt, az online játékokról nem is beszélve.
#23938) balage25 :
Holnapra kaptam időpontot, a diszpécser annyit mondott, ő nem látja a probléma okát, csak megemlítette, hogy volt valamiféle fejlesztés az éjszaka vagy a hajnalban.
"Bennem a gyors, átgondolt hibajavítás és a hálózatfejlesztés, inkább a "KELL" érzést erősíti."
Bennem az az érzés erősödött fel, hogy végre lett egy szabadnapon, a többi elintézni valóm mellett szívesen leülnék internetezni,de nem tudok, hiába vagyok bő 5 éve az előfizetőjük, csak a mobilneten szüttyöghetek. Örültem volna, ha normálisan tudok internetezni, például ma este, de nem...majd holnap este...talán, addig marad szüttyögő mobilnet. Nyilván nem dől össze a világ, de gyorsnak nem mondanám a hibaelhárítást. Fejlesztés, hatékonyság ide, vagy oda, amikor használnám, azt amiért fizetek, nem tudom.
-
citkar
addikt
válasz poli27 #23940 üzenetére
Belefér, csak gyorsnak nem mondanám, a belefér szó épp lefedi a valóságot.
Tudom, hogy nem 100%, ezt nem állítottam. Az bosszant, hogy más szolgáltatónál lévő ismerősöm, akivel évek óta szinte nap, mint nap tartom a kapcsolatot, akinél szintén nem 100% a rendelkezésre állás, mégsem panaszkodik, valamiért nem az ő szolgáltatója miatt volt többször probléma skype-olnunk, ami nem lenne nagy elvárás.Mondhatjátok váltsak és váltanék is, ha az a másik szolgáltató elérhető lenne nálam, de sajnos nem. Így marad a várakozás, a bosszankodás, mert ahogy mondtad belefér.
#23941) Treck:
Hát igen...
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz blakey #23943 üzenetére
"ha 24 órán belül kimennek akkor szintén gyorsnak mondható"
Ha holnap az első pillanatban kiérnek, amikortól várhatom őket, már az is 28 órán túl lesz.
"mindenki ugorjon, te is azonnal csinálod amit kérnek, akkor is ha mást csinálsz"
Munkaidőben mégis mi mást kéne csinálni, mint a munkájukat végezni? Nem kértem mást.
Az azonnal és a mai nap folyamán valamikor (ezt reggel 7-kor mondva) közt elég nagy a különbség. Nekem más a szakterületem, van azonnali tevékenység az 15 percen, a ráér két órán belül értendő."múlthéten 3,5 órás hálózati karbantartás volt az áramszolgáltatónál, ezt előre jelezték"
Ha előre jelzik, úgy érthető, de ezt nem jelezték. Nálam jövőhéten lesz egy egész napos áramkimaradás, de már múlt héten is kint volt a papír (bár az sem egyszerű, hogy viszonylag rövid időn belül a fagyót ki kell takarítani, mert reggeltől estig kiolvadhat, de előre jelezték).
Valóban nem tragikus, hanem ahogy ahogy fentebb írtam: bosszantó.
Márpedig, ami bosszantó, azt nem szeretik az emberek. -
citkar
addikt
válasz blakey #23946 üzenetére
Ne haragudj, de nem igazán értem, hogy jön ide a Te megrendelésed, az ügyfeled és a határidőd, vagy az, hogy karba tett kézzel vársz-e vagy sem, ki állította ezt egyáltalán? Meséljek én is a tegnapi, vagy a múlt heti munkámról? Kit érdekel ez itt?
Olvasd vissza kérlek, mert egyszer sem állítottam, hogy nem végzik a szerelők a munkájukat, ez csupán a Te agyszüleményed.
Én annyit mondtam, hogy egy nap alatt nem tudják megoldani a problémát és én épp használnám a szolgáltatásukat, így ez engem bosszant. Valamint ezt a hibaelhárítást gyorsnak sem nevezném. Ehhez a holnap kiérkező szerelőnek vajmi kevés köze lesz. Nem dimenzionálod kicsit túl ezt a dolgot?(#23945) spider80 :
Lényegében ezt írta egy előző fórumtárs is, amire én azt írtam: tudom, de attól még bosszantó.(#23947) vg :
Nem értek hozzá, nem is akarok találgatni és okoskodni, ezért is intézem úgy a holnapom, hogy a szerelőt fogadhassam.
Bár kíváncsi vagyok, ha a TV adástól kezdve a telefonig minden elérhetetlen, nálam milyen hiba léphetett fel, mert a TV és a lakáson kívüli doboz között csak a kábel van, aminek a meghibásodásának az esélye kicsi (persze semmi sem lehetetlen), mindenesetre holnap remélem kiderül és meg is oldják.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz blakey #23949 üzenetére
Nyilván a szerelő vagy a telefon túloldalán lévő diszpécser nem tehet a számomra jelentkező kellemetlenségről.
Mint, ahogy a dugóban is bosszankodik az ember, de eszébe sem jut az útépítőket vagy hasonló jó munkásembert szidni.Előfordulhat a kábel sérülése is valóban, bár nálam a plafon közelében, jól látható helyen fut, rövid is, de a külső műanyag borításon én sem látok át, így már előkészítettem a nálam lévő végét, hogy a szerelő vizsgálhassa is, gondolom ezzel kezdi.
Az elégedetlenségem a UPC irányába tartom fenn, azaz ha lenne lehetőségem a másik szolgáltatóra váltani megtenném.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz rayoliviero #23951 üzenetére
Öröm bódottá
-
citkar
addikt
válasz balage25 #23954 üzenetére
Mai nap 12 után kellett volna jönnie a szerelőnek, haza is jöttem 12-re és azt látom, hogy minden UPC szolgáltatás működik, fel is hívtam őket, hogy már nem kell hozzám szerelő.
Úgy tűnik nem nálam volt a hiba, ha csak az idő meg nem gyógyította a dolgokat a távollétemben. Viszont nem derült ki számomra, hogy mi volt a probléma forrása, de működik. Hát ennyi.
(#23994) mate3553:
Vagy csak szerencséd volt korábban, nekem különleges ajánlatot még nem tudtak adni (mármint, amit érdemes lett volna elfogadni), pedig kérdezték mi érdekel, de hiába mondtam, hogy alapvetően az internet, abból olcsóbban, nagyobb sávszélességűt, valami köztes áron adhatnak, így 5 év után...de nem, így maradt az olcsóbb, elvagyok azzal is.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz blakey #23997 üzenetére
Délelőtt felhívták bnőm (egyszer jelentett be hibát a telefonjáról, azóta csak őt hívják, hiába az enyém van megadva ) neki annyit mondtak: központilag elhárították a problémát. Hazaérve azt látom, valóban működik, olyan, mint volt...gyorsabb nem lett Természetesen nem is ígértek ilyesmit.
-
citkar
addikt
A leállás miatt a UPC oldalára tévedtem. Megláttam, hogy változott a csomagajánlatuk (az elnevezés biztos).
Gondoltam megnézem mit, mennyiért adnak, de cím megadása nélkül nekem nem írt árat. Próbáltam megadni a saját, majd mindenféle közeli hely címét, de mindenhol azt írja nincs szolgáltatásuk a címe (az enyémben lépcsőház is van, annak nincs külön megadható helye), de végül sehogy sem sikerült kicsikarnom bármiféle lehetőséget, mit mennyiért ad. Tud valaki megoldást erre a problémára, vagy netalán még a leállás miatt lehet ez is?Végül sokadik próbálkozásra egyet elfogadott...de semmi jót nem találtam
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Üdv!
Többeknél láttam valamilyen Happy Home Mix 3,4,... valamilyen csomagot. Ezeket lakóhelytől függően adják?
Eddig láttam, hogy itt-ott olcsóbban adja a UPC ugyanazt a csomagot, mint nálam, ami elég bosszantó pofátlanság, de nem tudom, hogy még tovább fokozza ezt a "húzzunk le róla még néhány bőrt, amíg tehetjük" hozzáállást, vagy más oka van annak, hogy mikor belépek a UPC fiókomba, nekem fel sem ajánlja ezeket a csomagokat. -
citkar
addikt
válasz Toth_Jani #65629 üzenetére
Kicsit vicces, hogy 20 éves árakat veszel alapul egy ilyen fejlődő ágazatban. Mindegy, nem is ez a lényeg.
Eddig is lehúzó cég volt. Amíg egyedül van minden drága, fizesd meg, csak mikor bejön egy konkurens hirtelen fele annyiért is gazdaságos lett. Akár kis városban, akár egy budapesti szinte belvárosi keruletben.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz 4Grider #65632 üzenetére
Valakinek a logikus szó jut az eszébe, másnak meg a pofátlanság. Mintha a mobiltelefon-szolgáltatók is megyénként más tarifával dolgoznának.
Persze tudom rég csináljak, láttam amikor bejött az új szolgáltató, hogy kapaloztak az elmeno ugyfelelekert az olcsóbb csomagokkal, mégis elmentek, nem véletlen.
Én is erre várok, de egyelőre sajnos maradnom kell és némi bosszankodassal tűrni a területi megkülönböztetés miatti lehuzast.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Ezek a Connect BOX-ok mind egyformák?
Mármint azt láttam, hogy modemből többfélét is adnak, így felmerül az is bennem, a Conenct BOX-ok sem egy gyártótól jönnek.
Nekem nem volt még, mikor felajánlották elutasítottam, örültem, hogy végre egy használható modemem van.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Valakinél jelentkezett az elmúlt fél-egy órában probléma a nettel?
Egyes weboldalak betöltődnek, egyesek nem, egyáltalán nem.(#65982) kabelmania27 :
Hogy tudom megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz kabelmania27 #65982 üzenetére
Model: Cisco EPC3212
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 5.2 dBmV 38.6 dB
Channel 2: 4.7 dBmV 38.3 dB
Channel 3: 4.5 dBmV 38.5 dB
Channel 4: 5.3 dBmV 38.7 dB
Channel 5: 5.3 dBmV 39.0 dB
Channel 6: 5.4 dBmV 39.4 dB
Channel 7: 6.8 dBmV 40.8 dB
Channel 8: 5.9 dBmV 39.1 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 48.0 dBmV
Channel 2: 47.9 dBmV
Channel 3: 47.9 dBmV
Channel 4: 48.4 dBmVNem tudom ezek jónak minősülnek-e.
Nem megy pl az időjárás widget, a facebook, némely online játék, a steam szakadozik, míg más többé-kevésbé jól megy.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz kabelmania27 #65984 üzenetére
Fúha, rég lett bekötve, a kis elbújtatott sarokban van az osztás, sok egyéb cucc alatt, inkább várok, ha reggelig nem javul megérdeklődöm a központi számon.
(#65986) kabelmania27:
Nem úgy általánosan szakad a net, a PH lapcsalád jól megy, más meg egyáltalán nem.
Egyik webshop jó, másik nem és így tovább, ezért nem annyira helyi hardware-s gondra gondolok, de csak feltételezem.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz 4Grider #65989 üzenetére
Asus ac56U routerem van.
Este filmnézés közben egyszer csak megoldották a problémát, mert a böngészőben korábban próbált és nem betöltött oldal, csak úgy "beugrott" és onnan minden más is működött, anélkül, hogy bármit is tettem volna.
Néhány óra után ezek szerint a UPC megjavította a hibáját.Még jó, hogy nem bányásztam ki az elosztót
A korábbi tapasztalataim alapján lustultam, azaz eddigi problémáim mögött egy alkalommal volt az én eszközeimnél a gond, egy gagyi régi routernél, a többi (jóval több) alkalomnál a UPC-nél volt a gond.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Üdv!
Az megszokott, hogy ha lejár a hűségem és a korábbi csomagom szeretném meghagyni, akkor azt csak drágábban kaphatom továbbra is hűségre? Mert ma ilyen és ehhez hasonlóan csodás ajánlatokkal kerestek meg.
-
citkar
addikt
válasz 4Grider #67091 üzenetére
Amikor határozatlanra vált, nem emelhet díjat? Telefonon az ügyintézőnek egyértelműen azt mondtam, ugyanezt a csomagot folytatnám, változatlanul, erre azt mondja, az 500 Ft-tal többe fog kerülni.
Meg persze jött a többi szöveggel, ha ezt vagy azt kérek hozzá akkor, 600, vagy 900 Forinttal lesz drágább.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz kabelmania27 #67093 üzenetére
Nem fogadtam el, de ha drágul ugyanaz, akkor már lehet a T is olcsóbb ahogy nézem.
-
citkar
addikt
Nekem a meglévő csomagom akarta 500 Ft-tal drágábban adni egyedi ajánlatként, így megköszönve, hogy lassan 10 éve vagyok náluk (meg persze más drágább csomagot is ajánlott), miután majd lejár a hűség (még van pár hónap addig).
Tájékozódásképpen megnéztem, a T-nél nagyobb net, kissé kisebb TV csomaggal olcsóbb lenne a jelenlegi csomagomnál is, T-nél a neten írt árak szerint is, szóval, ha nem rukkolnak elő valami sokkal jobbal, hagyom is őket.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Üdv!
Most 120-as netem van és egy Cisco EPC3212 modemem. Az a kérdésem, ha gyorsabb netkapcsolatot ajánlanak (lassan letelik a hűségem) ez a modem bírni fogja, vagy cserélni kell ebben az esetben?
(#69027) kabelmania27:
(#69028) pjen:Köszi!
Esetleg, ha úgy alakul, hogy maradok, akkor lehet választani újabb modemek közül, vagy küldik ezt a Connect Box-t és kész?Ez a Cisco elég rég jól teszi a dolgát, nem szívesen cserélném le, ha itt maradok, ráadásul kicsi az esélye, hogy 500-as netet olyan olcsón adjanak, hogy igényeljem, csak tájékozódok.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz 4Grider #69029 üzenetére
Jelenleg kicsivel 7000 alatt fizetek, 120-as net, kis TV és a szükséges telefon csomagban. Az első ajánlat, kicsit gyorsabb internet 8000-ért. Mondom annyit nem szeretnék kiadni. Következő ajánlat: ha marad a csomagban minden úgy mint most, az új ár kb 7500 Ft, persze hűséggel...ennyit ér, hogy 10-ik éve vagyok náluk.
Megnéztem a T-nél: 250-es net, kis TV csomaggal (mint, ami most van) együtt 6500 Ft (első három hónapban még olcsóbb).
Biztos vannak, ahol ezeknél jobb ajánlatokkal jönnek, de gondolom megértik majd, ha nem vagyok a pénzem ellensége.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz kabelmania27 #69031 üzenetére
Először körbejárom az alternatívát, hogy tisztán lássak, ha tényleg működik, amit a weboldalukon ígérnek a T-nél, akkor kijátszom, az általad említett lehetőséget, ha sikerül olyan jót ajánlaniuk, akkor maradok. Az utóbbi években nem volt gondom a szolgáltatással.
Arról nem is beszélve, hogy múltkor félreütöttem a UPC-nél a lépcsőháznál az ajtószámot s csak lestem milyen jó ajánlatuk van, 6000 Ft körül 500-as net, meg TV és telefon...aztán láttam az másik lakás, amelyik új belépő lehetne ennyiért. Akkorát ki se tudnék használni valószínűleg, mármint akkor se, ha Connect Boxot adnának.
Gondoltam megkérdezem máshol, mit ajánlanak egy új belépőnek.
Nem tudod van a hűség lejárata előtt időlimit, amennyivel előtte le kell mondjam, mint a KGFB esetén 1 hónap?[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz kabelmania27 #69034 üzenetére
Köszi az infót!
-
citkar
addikt
Üdv!
Egy hónap és lejár a UPC hűségem és mivel máshol jobb csomagot olcsóbban ajánlottak, gondoltam még így időben felmondom a UPC-t, mármint a hűség napjával. Viszont nem szeretnék egy nappal sem fizetni tovább, mert hát minek.
Az ügyintéző azt mondta, hogy ugyan lemondhatom a hűség lejárta utáni nappal (leghamarabb ezen a napon, ah kötbért nem akarok fizetni), de mivel az eszközeim nem jutnak vissza hozzájuk azzal a nappal, így tovább számláznak. Személyesen bevihetném, de aznap épp dolgozom, nehéz lenne megoldani. Kérdeztem más lehetőség van-e, de a postai úttal való visszajuttatásnál nem tudott egyértelmű választ adni, hogy ha aznap elpostázom, amelyiken fel is mondtam (hűség utáni napon), akkor tovább számláznak-e. "Szerinte nem."
Próbáltam rugalmas lenni, hogy egy-két nappal hamarabb elviszem nekik a modemet és a TV kártyát személyesen, majd a megfelelő napon telefonon felmondom a szolgáltatásukat, de azt mondta ez nem járható út.Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, ha nem akarom tovább fizetni egy nappal sem a szolgáltatásukat, akkor postázhatok is, vagy valahogy oldjam meg a személyes leadást azon a napon, az a biztos?
-
citkar
addikt
válasz ArthurShelby #69469 üzenetére
Köszi, próbálkozom másiknál holnap.
-
citkar
addikt
Üdv!
Egy bő hete a UPC-nél változott a csomagom, alapvetően csak a TV része, mert állítólag a régi csomagom megszűnik és kicsit többért, nagyobbat adnak. Nem mintha akartam volna, de ez volt.
A lényeg az, hogy azóta az otthoni NAS-om FTP-n nehezebben érem el (vagy el sem érem, vagy csak nagyon lassan sikerül csatlakozni). Valamikor a routert is nehezen értem el távolról. A CB újraindítása megoldotta a dolgot, gondoltam valami változott a UPC-nél. De már a harmadik alkalom, hogy problémázik az FTP kapcsolat. Az összes eszközt újraindítottam, de nem változott semmi, a CB restartja kellett, utána működött rendben egy darabig.
Valakinek van ötlete mi okozhatja a problémát?(#75714) kabelmania27:
Alapvetően modem üzemmódban használom, router alatt egy különálló routert értettem.
Ehhez csak fel kell hívjam az ügyfélszolgaaltot és mondja, hogy ipv4-t szeretném?
Ezt tudom ellenőrizni, hogy nem azom van?[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz kabelmania27 #75714 üzenetére
Közben az összefoglalóban megtaláltam. Holnap, ha hazamentem megnézem és visszakérem, ha nem tudok váltani router és bridged mód között.
-
citkar
addikt
válasz #54715584 #75729 üzenetére
Hát el tudom hinni. Nekem valamivel több lett, illetve nem is biztos, hogy több csatorna, hanem több lesz HD-ben. Pár száz forint...hát szükségem nem sok van rá, mondhatni rám sózták, de most más dolog foglalkoztat, a netemmel volt némi gond, hátha nem ismétlődik a probléma.
-
citkar
addikt
Üdv!
Mire utal, mi lehet a probléma, ha a CB saját diagnosztikai programja hibát jelez a "Checking Broadband Service" esetében?
-
citkar
addikt
Üdv!
Néha megnéztem a UPC fiókomban a havi adatforgalmam. Most látom megváltozott a weboldalukon a felhasználói fiókjuk és ebben nem találom, semmilyen formában. Valaki meg tudja mondani létezik-e még hasonló információ és ha igen, hol érem el?
Köszönöm(#79062) anglergab :
Köszönöm. Szóval az eddig is sokat akadozó MyUPC még haszontalanabb lett...
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz #70234880 #79065 üzenetére
Nem tudom mennyire volt pontos, de szóvá tette korábban az ügyintéző, hogy azért szarakszik a netem, mert nagy a forgalmam és különben is már két emailt írtak (én persze csak a reklámokat és a számlákat találtam), meg az is kiderült, hogy központi hiba van hónapok óta, de visszafogtam a forgalmam (előtte sztem 100 GB felett volt havonta, de már azt se tudom) és a havi összesítésben csökkent is az érték.
Sok bajom volt mostanság velük, pedig volt néhány év, amíg egész problémamentes volt a szolgáltatásuk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Hogwarts Legacy teszt
- Villanyszerelés
- Videó stream letöltése
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
- Eladnám vagy elcserélném
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs