- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Diablo IV
- EAFC 24
- Elden Ring
- Path of Exile (ARPG)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
snyper990
őstag
Sziasztok!
Ma lettem UPC-s, elvileg az első félévben extra sávszélesség igényelhető (online rendeltem). Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Automatikusan kéne megkapnom, vagy igényelni kell valahol? Utóbbi esetben hol? Előre is köszi! -
snyper990
őstag
Üdv!
Adott az alábbi szituáció: UPC 150Mbites net van nálam bekötve (plusz TV, telefon), régi Ubee modemmel. 2,4 GHz-es wifit szór. Androidos telefonom van, speedtest app a várható eredményeket hozza 14 ms ping és 1 ms jitter értékek mellett. Ennek ellenére a Play Áruházból a letöltések elég szenvedősek. Először "letöltés függőben" van másodpercekig, aztán "letöltés..." minimum egy fél percig, mire ténylegesen el is kezdődik a letöltés. Utána már többnyire gyorsan letölt (bár néha elgondolkodik még egy kicsit az utolsó pár kB-nál). Plusz Twitteren akár egy pár másodperces videó is képes hosszú másodpercekig úgy tenni, mintha töltene, mielőtt elindulna. Ezen a hálózaton minden telefon ugyanezt csinálja, viszont a telefonom ugyanezen beállításokkal pl. Digis nettel Pesten és Virgin nettel Angliában egy szempillantás alatt elvégezte ugyanezeket a műveleteket. Router-beállításra gyanakodtam, amit tudtam, kipróbáltam, WMM-et is kikapcsoltam próbaképp, semmi javulás. Laptopokon kifogástalanul megy a net.
Valakinek valami ötlet a probléma megoldására? Nekem szolgáltatói gondnak tűnik így, hogy mindent kipróbáltam már. Esetleg ha a szolgáltatónál érdeklődök, mekkora esélyem van rá, hogy legalább egy kicsit hozzáértő emberrel tudok beszélni? -
snyper990
őstag
Viszont a ház másik végében is van egy router, az LAN kábel segítségével terjeszti ki a wifi hatósugarát (össze van kötve a UPC modemmel). De azon keresztül sem gyorsabb. (Jól van konfigurálva, észrevétlenül vált minden laptop és telefon a 2 hálózat között. Ez is egy régi router, egy TP Link TL-WR740N, de Pesten is ilyet használtam Digis nettel, és nem volt semmi gond vele. Ja, és természetesen egymástól megfelelő távolságra lévő csatornákon üzemelnek, és akkor is ez van, ha az a router ki van kapcsolva)
A UPC-s modemet amúgy sem tudom kiiktatni a hálózatból (abba jön be a koax kábel).
Attól függetlenül, hogy a telepítésre gépen adom ki a parancsot, maga a telepítés a telefonon megy végbe, így nem látom, miért különbözne a végeredmény attól, mintha a telefonon böknék rá a telepítésre. Plusz frissítéseknél is ez van, amit meg nem tudok gépről megoldani.
Az a gyanús, hogy csak és kizárólag telefonról és csak a Play Áruháznál és Twitternél fordul elő. Mintha valami port-beállítási vagy sávszélesség-hozzárendelési probléma lenne szolgáltatói részről.
De akkor lehet, hogy majd felhívom őket. Hátha megtudok valamit. (Bár akkor lehet, hogy lecserélik ConnectBox-ra, ami amúgy is jár már ehhez a csomaghoz, de valamiért hűségidő-hosszabbításnál maradt a régi. Nem tudom, miért, nem én intéztem, hanem szüleim. Bár ahogy a kommenteket olvasom, a ConnectBox sem tűnik sokkal jobbnak) -
snyper990
őstag
Amikor a távolabbi routerhez vagyok csatlakozva, nem releváns, hogy az Ubee is szórja-e a wifit.
Ha böngészőből nyitom meg a Play Áruházat és nyomok a telepítésre, a végeredmény ugyanaz, mintha például laptopról nyomnék rá: a Play Áruház appon keresztül megy végbe a telepítés, így a helyzet változatlan.
Viszont a Twitter telefonon böngészőből egyből játssza a videókat, így egyre biztosabb vagyok benne, hogy az appok nem kapnak megfelelő prioritású hozzáférést.
Gyári visszaállítás már volt az elmúlt 2 évben, de kezdetektől ilyen volt, csak most lett időm utánajárni a dolognak.
Mivel már mindent többször átnéztem/kipróbáltam a beállításoknál, és látszólag semmi sem segített, 99%, hogy szolgáltatónál van a hiba (az eszközhiba lehetőségét is beleértve). (Amúgy vidéki, új telepítésű optikai hálózat, ezt eddig nem írtam)
Mindegy, majd rákérdezek a szolgáltatónál. Azért köszönöm szépen a segítséget! -
snyper990
őstag
válasz snyper990 #76464 üzenetére
Végre eljutottam odáig, hogy írtam nekik. Másnap reggelre megcsinálták, és küldtek egy emailt:
"2019.05.10-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést/frissítést/javítást követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük."
Szóval a hiba tényleg az ő részükön volt, ahogy sejtettem. Mindenesetre nem tudom, ténylegesen mit csináltak, de végre úgy működik, ahogy kell neki -
snyper990
őstag
Sziasztok!
Egy hónapja lejárt szüleim hűségideje, és most, hogy utánajártam a lehetőségeknek, és olvasgattam a fórumot is, felmerült egy pár kérdés, amiben a segítségeteket szeretném kérni:1) Jelenleg 150 Mbites net van (ami bőven kiszolgálja az igényeiket), de a legkisebb most 300 Mbit. Azt tudná még kezelni a náluk lévő Ubee modem? Rosszabb az Ubee modem a CB-nál? (Nem szokott vele probléma lenni egyébként.) Utóbbinak tisztában vagyok a gyengeségeivel, így elkerülném, ha lehet. Ha mégis jobb a CB, vajon észrevehetőek lennének a hibái átlag felhasználás mellett? (A családi ház előtt 3 éves optikai kábel megy, a jelszintek rendben szoktak lenni, bár tudom, hogy ez nem befolyásolja a Puma chipset hibáit.) Kihat a TV-zésre? (Nyilvánvalóan annak az interneten keresztül működő szolgáltatásaira értve.)
2) A Vodafon box lehet jó alternatíva a mostani rögzítős Horizon box helyett? (Bár igazából azzal is meg vannak elégedve, nem szokott vele különösebb gond lenni. Főleg, hogy éjszakára mindig áramtalanítva van.) Vagy túl nyűgös még a cucc? (Ettől félek a legjobban a fórumon olvasottak alapján. Lehet, hogy nem kéne hozzányúlni az eszközökhöz, ha nem muszáj, ami működik azt ne próbáljuk javítani alapon...)
Előre is köszönöm! -
snyper990
őstag
válasz kenwood #84761 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az infókat!
(#84761) kenwood Egyrészt nem saját tulajdonú az eszköz, így nem különösebben érdekel, ha tönkremegy emiatt. Bár szerintem elhanyagolható az a plusz elhasználódás, amivel az áramtalanítgatás jár. Sőt, bírnia kell; ha emiatt megy tönkre, az tervezési hiba eredménye, onnantól pedig a dolog a szolgáltató ügye a gyártóval.
Másrészt ha gondolod adok elérhetőséget apámhoz, próbáld meg meggyőzni...(#84762) Beniii06 Igazából a TV eléggé ki van maxolva, így a MyUPC-ben felajánlott csomagokban csak a net sebessége a különbség, meg 500 Ft. A helyzetet az is bonyolítja, hogy ha hozzájön az 500-as nettel rendelt csomagokhoz hirdetett 3 hónapig 50% csomagár kedvezmény, akkor olcsóbbra jön ki az egész a nagyobb nettel... Lényegében csak spórolási céllal vállalnának hűségidőt, de most elbizonytalanodtam, hogy felhívjam-e egyáltalán az ügyfélszolgálatot. Kicsit ciki lenne, ha a vége az lenne, hogy inkább hagyjuk az egészet és maradjon minden így
De mindegy is, majd hétfőn telefonálok, aztán kiderül, hogy mit lehet/érdemes tenni.
Köszönöm még egyszer a segítséget! Szép napot mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz norbertoth #94266 üzenetére
Amennyiben Magyarországon is Arris Touchstone TG3442 hgw-eket adnak, ez azt hiszem megfelelő mennyiségű tech infónak nevezhető... (Google a barátod )
-
snyper990
őstag
Akinél nem működik a Vodafone oldala, próbálja meg eltávolítani az oldalon a cookie-kat (Chrome-ban az adott oldalon a címsor elején a kis lakatra katt, a lenyíló menüben meg a cookies-ra /lehet, hogy ha magyarul használod a Chrome-ot, akkor sütiket ír/. Ott egyesével ki tudod jelölni és eltávolítani az összest)
Lehet, hogy nem segít, de egy próbát megér[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
Úgy néz ki, mégis fáj a Vodának, ha ügyfeleket veszít. Tavaly év végén elérhető lett nálunk is a Digi, erre most bedobtak egy többoldalas Vodás reklámfüzetet, amiben leírják, hogy mennyire szuper az összes szolgáltatásuk. A legjobb az egészben, hogy szinte minden oldal úgy kezdődik, hogy "még nem vagy az előfizetőnk", pedig évek óta UPC-előfizető vagyok, illetve Voda, mióta átvette... Legalább az előfizetőiknek ne dobnák be, így eléggé egyértelmű szerintem, hogy vagy nem igazán vannak képben, vagy csak simán nem vesznek tudomást a már meglévő ügyfelekről... Az viszont legalább nem meglepő, hogy a szolgáltatások színvonalának emelése helyett propagandával próbálják meggyőzni az embereket a csatlakozásról/maradásról, csak simán a magyar módi
(Egyébként április elején lejár a hűség, a net előfizetést valószínűleg Digi-re cserélem, 150 Mbit helyett gigabit, és olcsóbban... De lehet, hogy a TV előfizetés is vissza lesz mondva, ha tovább csonkítják a visszanéző funkciót)[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz LouiS22 #102445 üzenetére
Mivel a UPC pár éve építette ki az optikát, és alternatíva csak Telekom- és Invitel VDSL van/volt, szerintem a város nagy része UPC-s lett, legalábbis internet tekintetében nagy valószínűséggel. Nyilván nem személyre szabottan reklámoznak, de nem lett volna lehetetlen úgy megoldani, hogy már meglévő ügyfeleknek ne dobják be. Vagy legalább ne azzal a szöveggel, hogy "még nem vagy az előfizetőnk"... De talán még személyesen megkeresni/felhívni a potenciális új előfizetőket is elegánsabb megoldás lett volna. Ez nem pénz kérdése, hanem hozzáállásé.
-
snyper990
őstag
válasz kezo0 #102512 üzenetére
A képnek a hanggal kéne szinkronban lennie. Én eddig csak a Bécsi Filharmonikusok újévi koncertközvetítésénél vettem észre (Horizon box, nem tudom már melyik HD csatorna), de egyrészt alig nézek TV-t, másrészt szinkronos filmeknél valószínűleg nem annyira feltűnő, úgyhogy nem foglalkoztam vele különösebben. Utána a box beállításai közt valahol leltem olyan lehetőséget, amivel meg lehetett volna oldani, de nem próbáltam ki
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
-
snyper990
őstag
válasz kakuk.tamas #102622 üzenetére
A kijelölt részben a 7. szó...
-
snyper990
őstag
válasz BliZz_HUN #102799 üzenetére
Én megpróbálnék a TV-ből táp kivételével mindent kihúzni, aztán csinálni rajta egy gyári visszaállítást. Esetleg még megnézheted, hogy jött-e ki a TV-re firmware frissítés, ha már úgyis visszaállítod alapra, érdemes lehet frissíteni is egyúttal. (Ahhoz valószínűleg kelleni fog egy pendrive)
Ha azután sem megy, szerintem Te is tudod hívni a szolgáltatót, ha megvan az ügyfélszám.[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz #72445440 #102828 üzenetére
Nálunk mondjuk pont a ház egyik végén van a Vodás Ubee modem, mert ott van a TV is, a ház másik végébe meg húztak egy LAN kábelt, és azon volt egy másik router access point-ként, ami azonos SSID-t sugározott, de másik csatornán. Már rég meg akartam oldani, hogy csak egy router legyen inkább egy központi helyen, és pár hónapja végre sort kerítettem a kivitelezésre (sokáig halogattam, mert hatalmas szívás volt behúzni a falban lévő csőbe a kábelt. Átmegy 2 befalazott dobozon is, és az előző (telefon)vezeték az első behúzási kísérletnél elszakadt...). Azóta egy központi access point-ról megy a wifi, viszont az Ubee-n hiába tiltottam le a wifit, a Wi-Free-t így is sugározta annak ellenére is, hogy a MyUPC/Voda profilomban is le volt tiltva a szolgáltatás... Ezért pl. a saját access point-ot más csatornára "kellett" állítani. Szóval legalább 1 hotspottal kevesebb lett a Wi-Free lelövése okán
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
Hát, érdekes...
Elsőre nem tűnik annyira jó ötletnek... Nem hiszem, hogy az európai országokat egy piacként lehet kezelni, ahhoz túl nagyok a kulturális és igénybeli különbségek.
Meg szakemberek központilag, az Egyesült Királyságban? Mikor fogják tudni azok megoldani Józsi bá' problémáit, vagy egyáltalán megérteni az igényeit?
És akkor az internetsebességet és az árakat is egységesítik nyugat-európai szintre? Mert azzal nem sok ügyfelet fog tudni megtartani Magyarországon, nemhogy újakat szerezni...
Nem hiszem, hogy pénzügyileg meg fogja érni nekik... De hát ők tudják -
snyper990
őstag
válasz #72445440 #102935 üzenetére
Azért egy appot egyszerűbb egységessé tenni, mint meglévő hálózatok egy jó részét a nulláról újraépíteni...
Nézd meg, hogy a nyugati, okosabb szolgáltatói eszközök mellé milyen előfizetési díj társul.
Egyelőre nekem ez így lehetetlen küldetésnek tűnik (vagy leglábbis nagyon drágának, de a kettő egy cég szempontjából kb. ugyanaz szerintem)#102936 viktorhu Hát, Nektek legyen igazatok.
A technológia ott lesz kulturális kérdés, amikor meg kell fizetni azt a rezsicsökkentés országában, ahol mindenkinek minden jár azon nyomban...
Mondjuk pont arról van a cikkben szó, hogy elbocsátásokat terveznek, és központosítani akarnak... Meg minek hoznának ide szerverparkot? Nem autógyár, hogy kedvezményeket kapjon az idetelepülésért cserébe[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz #72445440 #102938 üzenetére
Ja, hát elméletben tényleg nem rossz az elképzelés, csak a valóság kicsit máshogy működik. Mindenképp kompromisszumra fognak szorulni előbb-utóbb, és akkor ugyanott tartanak majd, mint most.
Egyáltalán minek vették meg a UPC itthoni hálózatát annak minden problémájával és (joggal) panaszos ügyfelével, ha úgyis új hálózat kiépítése a cél? Olcsóbb lett volna eleve az újat elkezdeni kiépíteni, mint a régivel nyűglődni, amit majd el is kell bontani, ha új technológia jön. Oké, hogy addig is jön belőle bevétel, de ugyanakkor egy csomó pénzt és erőforrást fel is emésztenek vele fölöslegesen szerintem -
snyper990
őstag
válasz Hompi01 #103223 üzenetére
Szerintem először párosítsd újra a powerline adaptereket, hátha.
Ha azután sem javul meg, nézd meg, hogy a router beállításainál elérhető-e a bridge mód. Ha nem, hívd fel az ügyfélszolgálatot, és kapcsoltasd ki az IPv6-ot. Talán az kavarhat be.
Bár azt sem értem, hogy miért szerepel a gép IP címei mögött a blokkméret is. A Windows oda szokta írni? Már nem emlékszem, rég használtam. De nekem gyanús, hogy valami konfigurációs probléma is benne lehet a dologban.
Mindenesetre ez nem ide való téma. Keress hálózati problémákkal kapcsolatos topikot, és inkább ott kérdezz rá. Vagy a TP-Link supportjánál érdeklődj. Vagy végső esetben a Vodafone ügyfélszolgálatánál, bár ott nagyon kicsi az esély, hogy hozzáértővel tudsz beszélni, és mivel nem az ő eszközüket használod, szerelőt sem fognak küldeni, nem náluk van a hiba.[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz #72445440 #103235 üzenetére
Jogos, ebben a kontextusban tényleg a prefix hosszát jelölik így. Még régebben olvastam utána az IPv4/IPv6 különbségeinek, onnan rémlett, hogy szolgáltatói kontextusban viszont a szolgáltatóhoz rendelt IPv4 címeket tartalmazó blokk méretét adják meg ebben a formában, az kavart be
-
snyper990
őstag
Ha a szolgáltatói eszközt (Ubee) csak modemként szeretném használni, akkor a modem módba állításon (és természetesen saját routerrel való összekötésen) kívül van valami extra tennivaló (mint pl. PPPoE esetén lenne)? Vagy egyből kap netet a router a modem felől, és akkor már csak a routert kell megfelelően beállítani?
-
snyper990
őstag
válasz ZabZib #103562 üzenetére
Nálam a Cloudflare DNS (1.1.1.1 és 1.0.0.1) pingje 30 ms körül alakul (bár volt már olyan is, hogy 50-60 körül volt), a Google-é (8.8.8.8 és 8.8.4.4) viszont általában 15 ms körül van. Ha nem zavar az esetleges adatgyűjtés a Google részéről (max. azt látja, melyik weboldalakat keresed fel, de elvileg azt is anonim módon kezelik), akkor azt is választhatod, egy hajszálnyival talán gyorsabb lesz. (De Te is le tudod magadnak mérni parancssorból a ping 1.1.1.1, ill. a ping 8.8.8.8 parancsokkal)
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz Nagus #103777 üzenetére
Honnan tudod, hogy nem ténylegesen akkor adták fel, és azóta a Postán kóvályog? Nem lenne egyedi eset...
Menj egy kevésbé forgalmas Postára vagy add le egy Voda üzletben. Utóbbinál még időpontot is tudsz foglalni, így nem kell annyit várni. Bár gondolom úgysem tudlak meggyőzni, mert neked jár a különleges bánásmód. Aztán meg ha SD boxszal egyszer csak nem tudod többet fogni az adást, akkor meg azért megy majd a hiszti.
#103779 golyós Az nem a szolgáltató hibája, hogy a túltelített 2,4 GHz-es WiFi-n nem működik rendesen a neted. Ez fizika, amit a Digi sem fog tudni megváltoztatni. Nem mellesleg nem csak a távolságtól függ. Nézd meg egy wifi analyzer appal, hogy melyik csatorna a legkevésbé terhelt, és próbáld meg arra állítani a routert. Vagy legjobb, ha saját routert használsz 5 GHz-es hálózaton, ha az eszközeid azt tudják kezelni. Ha meg nem, gondolom arról is a szolgáltató tehet...
Amúgy az otthon ülés és dolgozás sem zárja ki egymást, sőt, elég gyakori immár egy éve... -
snyper990
őstag
válasz golyós #103789 üzenetére
Saját router? Sajnos vannak routerek, amik nem bírnak sokat. A szolgáltatói routerek sem szoktak valami combosak lenni. Milyen típusú?
Nézz egy wifi analyzert, ha sok a wifi a közelben, nem nagyon fogsz tudni mit csinálni. Laptopot meg vezetéken csatlakoztasd, ha fontos a stabil kapcsolat.
Lehet, hogy a szolgáltatói eszköz hibás, vagy csak nem bírja a nagyobb sebességet. Viszont az továbbra is él, hogy a szolgáltatók többnyire 1 db Ethernet portra vállalják a garantált sebességet. Miindenképp érdemes beszerezni egy megbízható saját routert. -
snyper990
őstag
válasz golyós #103797 üzenetére
Ahol ennyire zsúfolt az "éter", ott inkább 20 MHz (bár automatikusan arra állt magától is).
5 GHz-en is csekkold le, sokkal több hely lesz.
Meg szerintem a MAC szűrést kapcsold ki. Ne kérj ilyen extra dolgokat szegény CB-tól, van elég baja így is. Egyébként sem látom sok értelmét MAC szűrésnek otthoni hálózaton. Inkább állíts be egy normális, erős jelszót. Annak elég védelmet kell adnia.
Nem lehet valahol úgy elvezetni a szobába vezetéket, hogy ne nagyon legyen útban? Esetleg ideiglenesen, csak addig, amíg fontos, hogy ne szakadozzon (pl. online órák)?Szerk.: Mitől van 2 egyforma SSID-d is, ráadásul ugyanazon a csatornán??!
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz golyós #103800 üzenetére
De így akkor ne csodálkozz, hogy lassú meg szakadozik. Legalább az egyiket tedd át akkor másik csatornára, ha lehet.
De tényleg legjobb lenne, ha vennél egy normális routert. Valószínűleg akkor nem kéne jelerősítő sem, plusz lenne benne normális szülői felügyelet funkció
5 GHz-es wifit meg csak akkor fog látni akármilyen eszköz, ha tudja a wifi 5 (ac) vagy 6 (ax) szabványt[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz golyós #103806 üzenetére
Akkor legalább tesztjelleggel húzd ki egy ideig. Valószínűleg a problémák jelentős része egyből megszűnne vele.
Legalább powerline adapter, vagy sima vezetéknélküli jelismétlő? Ha utóbbi, akkor az alapból megfelezi a sávszélességet, így rögtön érthetővé válik, hova lett a sebesség... Az azonos csatorna miatt meg valószínűleg interferencia van, az okozhat instabilitást...
Olyan eszközzel nézed a programot, ami biztosan tud 5 GHz-es wifit? Telefonra tölts le wifi analyzer appot, én anno azzal ellenőriztem a saját hálózatomat (már csak azért is, mert nálam egyedül az ac-s)[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz kezo0 #103829 üzenetére
Lehet, hogy nem haladnak úgy az SD boxok cseréjével, mint ahogy azt tervezték
cocka #103834 Attól még, hogy egy programnak van GUI-ja, a működése a háttérben lehet azonos a CLI-belivel. A GUI nem sok mindent befolyásol, az csak az emberek számára könnyebben értelmezhező formába önti az adatokat meg (megfelelő tervezés és kivitelezés esetén) könnyebben kezelhetővé, átláthatóbbá teszi a programot
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz SzGee #104003 üzenetére
Miért ne számláznák? Mikor aláírtad a szerződést, vállaltad, hogy évi akár 7 napig is fizetsz nekik úgy, hogy közben nem szolgáltatnak neked. Örülj neki, hogy ezzel az opcióval nem szoktak élni.
Ha meg nem olvastad el, vagy nem értetted, hogy mit írsz alá, az megint nem az ő hibájuk szerintem -
snyper990
őstag
válasz SzGee #104018 üzenetére
Ha úgy érzed, hogy a szolgáltatás rendelkezre állása nálad nem éri el a szerződésben vállaltat, kérj mérődobozt az NMHH-tól. Akkor konkrét, használható bizonyítékod lesz, ami érzések helyett méréseken alapul. A helyzeteden nem az fog javítani, ha itt írod le a panaszaidat. Ha akarna sem tudna senki intézkedni helyetted.
Ha a tapasztalataidat írod le, vagy egy bevált megoldást, ami hozzáad valamit a közös tudáshalmazhoz, azt megköszönjük.
Elnézést kérek, ha támadásnak vetted, amit írtam. Nem annak szántam, bár bevallom, nem viselem egykönnyen, ha úgy látom, hogy valaki fordítva ül a lovon. És hirtelen csak az a két ok jutott hirtelen eszembe, hogy mi lehet az oka, ha valaki nem tudja, mi van egy általa aláírt szerződésben.#104019 Pitti11 Látod, Te is meg tudod oldani. Bosszantó, de ez van. Szomszédoknál is tapasztalható egyébként a jelenség? Ha nem, akkor biztos, hogy nem saját eszközzel van a baj? Esetleg elosztókkal/szűrőkkel/toldókkal? Nem lazult ki valamelyik csatlakozó?
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz Taktoj #107727 üzenetére
Távirányítót, set top boxot, HGW-t ("modemet") és utóbbiak hálózati adaptereit kell visszaküldeni. Honlapon valahol fent van, hogy melyik postákon tudod díjmentesen feladni (adnak egy dobozt, felcímezed, belerakod a cuccokat, átadod). Személyesen szerintem nem lehet leadni (bár én lehet, hogy csak Voda partner üzletben voltam, de ott azt mondták, hogy ők nem veszik át). A postai átvételi elismervényt őrizd meg, biztos, ami biztos.
kabelmania27 #107719 "Esetleg próbáld meg fordítva bedugni a modem adapterét." Az miért csinálna bármit is?
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz Essentials #107824 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs