- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ez a topic épített vízhűtésekkel foglalkozik, kompakt vízhűtések topikja erre a linkre kattintva érhető el! [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
mackosajt
addikt
Üdvözlöm a topik kedves lakóit!
Konfigomat (adatlapon) jelenleg igen sok légkavaró hűti, és szeretném ezek számát csökkenteni.
Pár kedves fórumtárs már ajánlott fel némi pénzmagért cserébe pár "akvarisztikai" alkatrészt, amiket minden jel szerint magamévá fogok tenni. (VRM blokk, kacatok és egyebek)
Kérdés, hogy CPU blokkot mit lenne érdemes felraknom, és mekkora radiátort illene ehhez felrakni, ahhoz, hogy némi tuning potenciál is legyen, de ne forralja fel a vizet?
Előre kijelenteném, hogy perpill túl sokat nem szándékozom költeni a dologra.
Illetve régebbi cuccokat, ha át lehet alakítani, mert tételezzük fel, hogy szeretek barkácsolni, vagy tudok keríteni rá szakembert, akkor érdemes lehet-e ilyennel foglalkozni, és "ezeréves" vízhűtéseket befaragni a rendszerbe?ui: uhh, ez lehet kicsit kimagyarul lett megfogalmazva, bocsi
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ZetorGumi #9386 üzenetére
Mivel pechemre a lapom annyira nem szereti az extrém tuningot (hiába van benne a nevében), ezért egy korábban szintén ilyen lapot használó kedves fórumtárstól szándékomban áll átvenni a VRM-re való blokkot, meg amit még tud adni. Szóval, hogy a kérdésedre válaszoljak, nem, nem csak a CPU van tervben.
VGA perpill kizárt, mert 2 db 7770-et kéne elárasztani. Tudom, hogy részben ezek a felelősek a zajért, de a gépben lévő, ha jól emlékszem, legalább 7 db többi venti sem kutya.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
-
mackosajt
addikt
válasz szinimini #9432 üzenetére
ThermalRight 14-es ventik sokasága, meg Scytche ventik.
Procin Brocken van, dupla ventivel.
A keret az mindig változik, főleg attól függ, mit talál ki a család.
Szeretek barkácsolni, illetve csöveket és csatlakozókat valszeg tudok keríteni "olcsón".
Elvileg pár blokkot "Bagóért" tudok szerezni, szóval már csak valami jó kis pumpa és radi kell, vagy szétfaragni valami régebbi játékvizet, aztán később kicserélni részenként?
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz #90933760 #9460 üzenetére
ilyet tudnék javasolni csepegések ellen, ha már nem lehet megbontani a rendszert
Nem tudom, ti honnét tudnátok szerezni, de én szerencsére dolgozom ilyennel melóban.
Olyan frankón be lehet tekerni vele kívülről is a dolgokat, hogy cseppenésnek nyoma sem leszAmúgy laborokban használhatnak ilyet, ha valakit érdekel. Képes a 10x-ére is megnyúlni, szóval szorosan lehet vele betekerni, cserébe sem levegő, sem nedvesség nem megy át rajta
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz jones965 #9466 üzenetére
Szükség törvényt bont.
Én már sok furcsa dolgot láttam, elrettentő példának jók lennének.
Most elvileg van a cégünknél egy szlogen, ami természetesen soha nem lesz igaz. "Right First Time"
Én csak átmenetileg kínáltam fel egy lehetőséget a "Kollégának", nehogy nagy baj legyen.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Cseppet sem betegebb, mint sokat tapasztalt barátunk megoldása
Anno volt szerencsém majdnem élőben hallgatni, ahogy megáztatta a cuccokat a feltöltés közben.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz simlisgumis #9507 üzenetére
Köszönöm szépen!
Remélem sikerül síkba tenni újra. Ha igen, akkor adva lesz egy jó blokk ahhoz, hogy rendesen bevizeljek!
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Próbáltam direkt félreérthetően fogalmazni.
Már csak egy jó pumpa és radiator kell.
venti van bőven
Tartály nem problémahttp://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
persze, paszta... mi ez? Olasz konyha?
Remélem itthon meg fogom tudni oldani a dolgot. Ha mégsem, akkor max beviszem a céghez, és valamelyik ott működő karbantartó cégnél fusiba megcsináltatom, vagy simán műszakos lakatosaink kiválóságaival.
Ha nem jön össze, akkor megpróbálom "lemásoltatni" ügyesebb cnc-sekkel.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Apollo_21 #9573 üzenetére
Én eddig hálás vagyok, hogy ilyen gyorsan temette a kolléga. Meg a többi cumót is köszönöm.
Remélem jövő hét elején már ott fogok tartani, hogy szerelem a gépet légből vízre.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
G 1/4-es Festo, vagy hasonló csatlakozókról mi a vélemény? Használ valaki ilyet vízre?
Őszintén megmondom, hogy ilyeneket használunk melóban folyadékokra is, nem csak vízre, és jól bírják, hozzá való csövekkel együtt. Szóval ilyenhez igen kedvezményesen tudnék jutni. Persze csak ha pozitív visszajelzést adtok.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
-
mackosajt
addikt
válasz potyi23 #9909 üzenetére
Tényleg?
Szerintem verd ki a biztosítékot, és ragaszkodj a Vörösrézhez. (nemrég valaki linkelt egy jobb táblázatot, én hirtelen csak ezt találtam)Más:
Tegnap megjött a Simlisgumis féle "púpos" EK Supremacy. - Ezer és egy hála és köszönet Simlisnek érte.
Ami kérdésem lenne, hogy a csavarokat mennyire kellene meghúzni rajta? Mert azt vettem észre, hogy úgy viselkedik, hogy ha nincs úgy meghúzva, mint volt, akkor nincs benne szinte semekkora púp. Ha kicsit jobban meghúzom, egyből mutatja a tolómérő, aminek az éléhez nézem.
Vagy nem lehet, hogy esetleg a tömítés "dagadt" meg, és azért viselkedik így?
(majd ha befejeztem nejem verses kötetének a szerkesztését, még foglalkozom vele itthon)
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
verses könyv befejezve
Szóval:
Nézegetem, rakosgatom, méricskélek, fényképezek.
pár képSzóval csináltam egy képet a fentiek közül háromból, mesterien, paint-ben:
Az a gyanúm, hogy azért púpos, mikor jól össze van húzva, mert úgymond, túl húzza a csavarok feszítése.
Az egyik képen, ami a drive-on van, pl. pont azt néztem, hogy az oldalak a csavaroknál befelé homorúak picit. Hangyaf@sznyit.
Elég ezeket csak annyira meghúzni, hogy ne eresszen? Mert az szerintem már jóval hamarabb elérhető.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Ha elég gyorsan kering a folyadék, akkor nem kéne extrém különbségeknek lenniük, hacsak nem extrém nagy a rendszer térfogata.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz jones965 #9917 üzenetére
Pc vízhűtést még nem építettem, de kényszeráramlásos fűtést, keringetős fűtést igen, meg a melóban is van szerencsém pár hőcserélővel kapcsolatban lennem.
Nem kell több köbméter a nagy különbségekhez. Inkább sebességtől függ.
Ha lassan áramlik a körben a folyadék, akkor jobban felmelegszik a meleg pontokon, majd amint elér a hőleadó pontra (hűtő), mivel lassan áramlik, jobban le is tud hűlni.
Így lehetne nagyobb hőfokbeli különbség a "meleg" és "hideg" oldal közt.Viszont PC-k estében, ahogy nézem, a legkisebb pumpa is 250 liter/ órás. Ez azt jelenti, hogy több, mint 4 litert forgat meg 1 perc alatt. Ettől gyorsabb szivattyúk meg ugye gyorsabban.
Egy hűtésben meg legyen mondjuk 2 liter?Mondhatni nincs ideje arra, hogy túl nagy különbség alakuljon ki a két oldal közt.
Szerintem egyről beszélünk amúgy.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz simlisgumis #9921 üzenetére
Gondoltam, hogy próbálkoztál.
Nekem az a gyanús, hogy a jet plate alatti gumi eléggé kitart.
Ha nem sikerült semmit se tenni vele, akkor "meghúzott" állapotban megpróbálom síkba húzatni, vagy finoman felpolírozni.
Így csökkenhet a "púp" mindenképp.Nincs arról amúgy valami infó, hogy plate nélkül mit tudhat egy ilyen blokk?
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz simlisgumis #9927 üzenetére
Mert ha nincs bent, akkor nem púposodik.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz simlisgumis #9938 üzenetére
Van benne egy kis hupli, de nem akkora, mint amikor le van húzva.
Megpróbálom összerakott állapotban síkba huzatni. Aztán egy polir.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz simlisgumis #9997 üzenetére
Jó lenne tudni, milyen gumi van a rendszerben, és milyen összetevői is vannak pontosan a löttynek.
Vannak valóban igen extrém tömítések is, amik szinte mindennek ellenállnak, de a gumi az pont nem arról híres, hogy mindent elvisel.
Melóban sajnos van velük tapasztalatom.Lehet meg fogom vizsgálni, hogy milyen puha teflon tömítők vannak odabent a melóban a karbantartóknál.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz KAMELOT #10009 üzenetére
Én spec 3 iskolás gyerekkel büszkélkedem, és sajnos, nem informatikával foglalkozom, viszont 1edüli kereső vagyok a családomra, bár nem keresek sz@rul, helyi viszonylatban. Azért az, hogy kint egy segédmunkás többet keres tőlem, az pöttyet elszomorít.
Mondjuk munkahelyemnek és teljesítményemnek hála, nem vagyok messze attól az összegtől, amit írtál. Sőt...Amúgy egy nagy multinál, ahol érdekes anyagok és folyadékok is megfordulnak, így vannak spéci dolgok,amivel találkozunk, meg felkészült karbantartó cégek serege van kapun belül. Szerencsére talán mindegyikkel jóban vagyok.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz simlisgumis #10021 üzenetére
láttam
Én most a tömítéseket általánosságban írtam, hogy nem mindegyik gumi bír ki mindent
Illetve ha nem tudnám elintézni a síkba hozását, akkor elgondolkozom azon, hogy kerítek bele puha teflont. Hátha azzal úgy lehet összehúzni, hogy ne púposítsa ki jobban.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Igen, a neve miatt elég gyanús is. Gondolom ez ilyen hordós kiszerelésben volna eredetileg Valvoline címkével, aztán kiporciózzák literesbe.
Amúgy ugyanúgy fagyallo ez is, csak a jobbik fajtából.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Úgy tűnik, a Simlisgumis féle "púpos" blokk a hétvégén megjavul.
Ha hétfőn tényleg frankó lesz, teszek fel róla képet. Ha nem, úgy tisztességben eltemetem.
Amint ezzel megvagyunk, lejmolok csatlakozókat, mert közben eszembe jutott, hogy ilyen szorítógyűrűseket lehet még könnyebben tudok szerezni.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Pontosítsunk. Már ha 2 féle fém van jelen, az sem szerencsés. Mindegy, hogy alu, réz, vas, ezüst, vagy bármi.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz GumisPeter #10427 üzenetére
Érdekes kis tesztet csinált
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz GumisPeter #10431 üzenetére
Mi fogja? Milyen clip?
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz GumisPeter #10433 üzenetére
Az a kis karika nem túl sokat tarthat. A ragacsnak fontosabb szerepe lehet a rögzítésben.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Autó hűtőt ki rakott már be a rendszerbe?
Azt leszámítva, hogy qrva nagyok, hogy muzsikálna egy jó kis zsiguli hűtő?
Mert kimosni ki lehet, ráadásul azok még ha jó az információm, rézből vannak, a tartály szerepét is elláthatja, csak 2 szép csonkot kell beforrasztani a csöveknek, meg persze esztétikusan letakarítani. Nem?Gondolkoztam régi skoda hűtőn is, csak annak nem kupakos a hűtője, csak egy légtelenítő csonkja van.
Ja és hogy miért ezen gondolkozom? mert ha jól szétnézek, asszem itthon van valamelyikből 1 db.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Állok elébe
Ha rézből van, szerintem van olyan jó, mint a mora, de máshol is láttam már, hogy alu hűtőt használ a rendszerben, és neki az is kellően hűt, venti nélkül.
Hatalmas a felülete ezeknek.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz GumisPeter #10531 üzenetére
Nem opeles volt ez a haverod véletlen? Mert pár éve egy tag igen szorgosan irogatott opelforum.hu-n ilyen témában (CarPC).
Mellesleg attól még, hogy hülye ötlet, működhet a dolog.
Ha már ez a topik úgyis az egyedi vízhűtésekről szól inkább, a játékvizeket kinézik innen, akkor egy ilyen hűtés sokkal egyedibb, mint a sokadik mora radis. Pláne, ha működik is.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Én értem, hogy szerintetek ez őrültség. Én viszont ha találok itthon egy hűtőt, ami nem kerül pénzbe, miért ne próbálnám ki?
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Ha azért csinálom a vizet, hogy ne is vegyem észre a gépet, akkor az, hogy a sarokban mi van a gép mellett, az már nem zavar.
Azért őrültség, mert egyrészt ki kell ganézni a hűtőt, ugyanis ki tudja, mi van benne, másrészt a csatlakozás nem éppen szabványos 1/4, vagy 1/2 rajtuk.
Viszont melós, faragós, amit meg szeretek.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Pista0001 #10554 üzenetére
Mi nem átfolyós rendszerű?
Amúgy szerintem a felület, amin leadja a hőt, az a lényeges.
Tény, hogy nem feltétlen esztétikusak, de ha nincs a szemed előtt, akkor kit érdekel? Ettől még lehet jól megcsinálva, itt most nem gányolást értenék a "kit érdekel" alatt.Ahogy nézem, amúgy külföldi írások többsége inkább a fűtő radiátort használja a kocsikból.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz DigitXT #10599 üzenetére
Szerintem a víz mennyisége azért tud számítani, csak az nem mindegy, mekkora rendszerről beszélünk.
Amelyik rendszerben kb. 1 liter(most csak a hasamra ütöttem) az a térfogat, amit a tartály nélkül veszünk, ott biza a plusz 1 liter folyadék a tartályban pont dupla hőkapacitás, vagyis valóban lassabban fog felmelegedni, de lassabb lehűlnie is.
Nem véletlen, hogy pl. a régi kényszer áramlásos fűtési rendszerekben is a csövek durca vastagok voltak (1'' -tól akár 2''-ig), addig manapság, a korszerű fűtéseknél a legvastagabb cső, az osztó-gyűjtőnél az 1 '', közben meg mindehová 16-os csövek mennek, így téve hatékonyabbá a rendszert, hogy 2 percen belül már fűtsön a radiátor, míg a régiek esetében begyújtott Pista bácsi, aztán 20 perc múlva már meleg is volt a radiátor.
Vagyis ha a tartály miatt duplázódik a mennyiség, akkor számít. Ha viszont csak kb. 10-30%-nyi plusz a térfogat, akkor már nem.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz GumisPeter #10779 üzenetére
Látom nem tetlenkedtel.
Az gpu blokk való igaz, érdekes irányban áll.
És a lényeg, örülök, hogy segithettem/ segitettel hozzá jutni a motyohoz.
Mondjuk ha neked nem kellett volna a két blokk, akkor is megvettem volna, így viszont legalább mindenki örül.
Én az előbb tekertem össze a cuccokat, és most teszt jelleggel cirkulal az öreg Reserator és a SupremAcy alkotta rendszerben a víz.Majd idővel bovitem radival is.
Ha ez ennyire csendes marad, az öröm és boldogság.
Ui: bocs, telorol irok, es hulyeskedik
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Nos, sikeresen felapplikáltam a rendszert a procira.
Még délben vettem ilyen mindenes boltban (helyiek csak úgy ismerik, hogy Szivárvány, mert ez a neve) nagyon kemény összegért 2 méter csövet úgy, hogy vittem magammal a Zalman Reserator-hoz tartozó toldó csatit meg az egyik darab csövet, és rápróbálgattam.
Túl sokba került, le sem merem írni, csak félve, hogy 230 Ft volt métere (most hogy megy a rendszer, lehet vehettem volna többet is, mert ki tudja, mit hoz a jövő.Szóval a Simlisgumis-tól szerzett blokk a helyén, csövek bekötve, tartály felöntve ioncserélt vízzel (Tesco, 2 literes kiszerelés, vettem 2-t, ez is valami 200 ft/2l összeg, a vicc, hogy az 5 literes drágábbra jött volna ki /liter).
Bedugtam hát szépen a Master/Slave működési elvű elosztómba, de először egy direkt ágba, szépen kilégtelenítettem, majd átdugtam a Slave konnektorba.
Most ha bekapcsolom a gépet, indul a Reseratorban a pumpa is.
Első bekapcs sikeres volt. 36 fokkal köszönt be a gép.
Próba képpen rányomtam egy Prime-ot, 57 fokig kúszott lassan a proci, de a gyenge VRM hűtés miatt leszabályzott a lap.
Prime kikapcs, és most 35,5-36 fokokat ír az Open Hardware Monitor a kupakra, a magok 18 fokosak szerinte.... csak tudnám, mi a csöcsért folyik a gatyámban is a víz....
Szóval 2 ventit kiheréltem a gépből, és hogy ne vinnyogjon a lap, az egyik TY-14 ventit rádugtam a CPUventi helyére.
Megy, hűt, teszi a dolgát.
Örülés van.
ui: ja, Reseratorban annyi modding van, hogy a visszatérő csonkban van egy szorítós csati csőnek. Na én abban elhelyeztem egy kb. 10-15 cm-es csövet, hogy eleve fentebb lépjen be a víz.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz gallus #10816 üzenetére
Ez koppra szét volt szedve, szóval nem kellett "Nőgyógyász" kéz a "modding"-hoz.
Szerencsére egy nagyon tiszta és csendes darabot sikerül vennem az aprón.
Azóta már játszogattam, stb. és felkúszott 40 fok fölé is a víz, de most lejött 38 alá, hogy csak böngészek.
Vicces, de ez a kis Eheim pumpa itt elég olcsón van, sőt, a nagyobbik testvére sem egy ökör ára, ahogy nézem. Ha majd bővítem a rendszert, lehet veszek egy 600-ast, és megpróbálom behekkelni
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz GumisPeter #10901 üzenetére
Ha az megnyugtat, hogy a Reserator tartály képes az FX-8120-amat a Supremacy segítségével el lébecolni 35 fok körül, miközben böngészek, TS-elek és a háttérben megy a torrent, akkor ennyit tudok segíteni én is.
Illetve múltkor majd 1 órát ment egy játék igencsak gépzabáló menüje, és akkor ment fel kb. 45-47 fokig a víz, miközben a proci legmelegebb pillanata 57 fok volt.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
Új hozzászólás Aktív témák
● Kompakt vízhűtések topikja erre!
● Olvasd el a Téma összefoglalót!
● Privát üzenetben szakmai kérdéssel ne zavarjátok a tagokat!
● A topik csak épített vizes rendszerekkel foglalkozik!
● A topik kiemelt témájú!
● Vízhűtés offtopik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen