Új hozzászólás Aktív témák
-
Máté94
addikt
válasz superecneB #4168 üzenetére
Itt sokkal jobban rá vagy utalva egy jobb csapatra, bár egy 2 személyes squad RB módban csodákat tud tenni.
-
Máté94
addikt
válasz superecneB #4170 üzenetére
Elsőre biztos AB és néha RB-re benézni, ha már elég gyakorlottnak érzed magad én nem kapsz agyvérzést, amikor egyből kilőnek az elején.
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4180 üzenetére
Hát ha megmondod milyen géppel repülsz és mit lőttél, ami nem akart beledögleni, akkor tudunk segíteni, hogy milyen lőszerrel lőjj, de így nem.
(#4181) Micsurin: azért tisztázzuk, hogy igen, a tracer lövedék nem igazán sebez, de a páncéltörő tracer már igen, stb. illetve ha csak T lőszert lőne, akkor nyílván nem írná ki a rendszer, hogy critical hit, ahogy az le lett írva.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
válasz superecneB #4185 üzenetére
A vadászokhoz a robbanó lövedék a leghatásosabb, ez az Air Target nevű heveder. A bombázókhoz az Armored targets -et célszerű berakni, de vigyázz, mert a bombázónak hátul is van szeme Ami nem lenne baj, de gépágyú is van ott, amivel darabokra szed.
(#4183) Micsurin: A sima tracer nem mindig sima tracer, asszem a japánoknál láttam, hogy AP-T, AP-T, AP-T, AP-T, IT, amit azért nem mondanék annyira gyengének.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4304 üzenetére
Tudnod kell, hogy az ellenséges gép miben jó és miben rossz. Ha jól gondolom Spitfire gépekkel akadt meg a gondod. A te géped jól mászik, na de a Spitfire széria is legalább olyan jól, ha nem jobban. Az ő erősségük a fordulékonyság, főleg alacsony magasságon, a te erősséged pedig a nagyobb motorerő és végsebesség. Ha nagy magasságon egy Spitfire megtámad, csak egy út van a menekülésre, a zuhanás. Bátran kell menni, akár egészen addig, amíg el nem kezd remegni a kép, 100%, hogy a Spit vagy nem jön utánnad, vagy pedig eltöri a szárnyait. Lehet csinálni ellenük nagy G erős fordulásokat, ugyanúgy ahogy a Zérók ellen. Ha alacsony magasságra kerülsz és elveszted az energiádat, talán vízszintesen, egyenes irányban tudsz távolságot lopni, utánna pedig kis szögben emelkedni, és reménykedni, hogy nem kapnak meg hátulról. Ha nem ezt a menekülést választod, hanem elkezdesz forgolódni, tuti, hogy halott vagy.
Ezzel talán túlélted a szituációt, leráztál egy ellenséget, de akkor még ott az ellenséges csapat többi gépe... Nem nagyon játszottam még a Fw szériával RB-ben, szerintem ez működő taktika lehet, de a legjobb az lenne, ha kipróbálnád éles csatában azt a gépet, amelyikkel meggyűlt a gondod és így látni fogod, hogy az aktuális ellenségeid mivel próbálkoznak ellened.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4309 üzenetére
Hát szerintem nem kell félteni a Fw gépeket sem, illetve ne mondd rá, hogy egyik jobb mint másik. Mindkét gép jeleskedik, csak éppen különböző dolgokban.
War Thunder: Gelesztaa
-
BreeZeRr
tag
válasz superecneB #4309 üzenetére
RG4L kolleginával ( ) az amerikai ágon a P-47-el repültünk sokat. Ha megnézed az sem egy fordulóbajnok. Voltak necces szituk és voltak vele jó pillanatok. Számtalanszor volt olyan,hogy nálunk magasabban voltak spitek,japó gépek stb... Ha láttuk,hogy zuhannak ránk, egyet tudtunk csinálni. Kifordultunk a támadása elől és azután zuhanni kezdtünk. Igen így elvesztettük a magassági fölényünket a ellenfél gépeivel szembe,de legalább éltünk.
Mondjuk ez a p-47 erős egy gépezet mind motorilag, mind szerkezetileg. Nem tudom,hogy az FW-nek mennyi a végsebessége és mennyit bír ki.
[ Szerkesztve ]
-
BreeZeRr
tag
válasz superecneB #4313 üzenetére
"Teendőm hogy nekem is lenn kell lenni, és le kell lőnöm őket.
Viszont itt lenn, nincs túl sok esélyem."Miért kéne lemenni az ő szintjükre? Lecsapsz és,ha nem jön össze, akkor visszamászol. És ezt újra,újra és újra.
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4313 üzenetére
Ne fossál, az AAA elég veszélyes, ezeken 1-2 ellenséges gép el fog esni vagy crashelnek közben, vagy ellövik a lőszerük egy jó részét. Én például sok meccsen azt csinálom, hogy bőven 4-5km felé mászok, fel akár 7-8000 méterre, hogy biztosra tudjam, nincsen több ellenséges gép felettem. Innentől a magas légteret te uralod és úgy szórakozol az érted induló vagy alattad repülő ellenségekkel, ahogy nem szégyelled. Az már másik szitu, hogy mire felmászol, nincsen több csapattárasad, mert mind kretén volt és turnfightolni akart pl. a brit Spitek ellen... ezen nem lehet nagyon segíteni. Nem muszáj azonnal megtámadni azt, akit meglátsz magad alatt, gyakorold a célpontválasztást és menni fog. Neked nem az a teendőd, hogy lennt legyél és lelődd őket, mert akkor otthagyod a fogad a britek ellen. A te teendőd, hogy megőrizd magasságbeli előnyödet és akkor támadj, amikor vert helyzetben van az ellenség (épp emelkedik/lassú).
A japánoknál hát... eléggé el van cseszve az egész, mert nem valósághű az egész, ahogy azt már régebben leírtam, pl. az F6F-ek ellen nem A6M2-essel, hanem A6M5-össel kéne harcolni, csak akkor unfair lenne a játék. A profilod szintje nem számít matchmakingbe, én is rendszeresen játszok lvl 5-10-esek ellen, amikor visszamegyek Tier 1-2-es gépekkel röpködni. Az adott géped Battle Ratingje alapján kapsz ellenségeket és csapattársakat, ám mikor nagyon kevés játékos van, megesik, hogy ugyanazon meccsben van Tier 1-es és Tier 3-as gép is, szóval... néha elég lutri.
Bf 110 c-4: heavy fighter, ne várd tőle, hogy vadászni fogsz tudni vele. körberepülnek az oroszok és ronggyálőnek, de mivel vannak cannonok rajta már tier 1-ben, elég nagy tűzereje van, tehát ha betalálsz vele...
Fw 190 a-1 - leírtam
Bf 109 e-1 - detto
Bf 109 e-3 - detto
He 111 h-3 - bombázó...War Thunder: Gelesztaa
-
Kotomicuki
senior tag
válasz superecneB #4313 üzenetére
A MM úgy működik, hogy veszi a 3, legmagasabb BR-ű gépedet és átlagolja azt (Pl. (T3) P-47 3.0 <-> (T2) A6M2/LA-5 3.7 !!!), az így kapott szám alapján hoz össze a többiekkel, kb. +/- 1.0-es eltéréssel (minél többen vannak fent, ez a kilengés annál kisebb, általában). Ha van tier-különbség, vagy 1.0-nál nagyobb BR-különbség, akkor a legnagyobb BR-ű duplán számít!
Az amcsi gépek jelentősen túl vannak értékelve (sokkal gyengébb gépek ellen mennek, T2-3-ban mindenképp), míg a szovjet masinák nagyon erősek AB játékmódban (hiszen hozzájuk köthetők a fejlesztők), a németek és a korai japcsik nagyon el vannak nyomva, az ángliusok, nagyjából hozzák az átlagot -> majdnem végig jó vadászok és nehéz vadászok mellett a bombázóik folyamatosan vesztik el létjogosultságukat (T3 és fölfele).
A 109-es E és korai F szériákkal még megy a forduló harc, de a G-ktől már a magasból rázuhanni és vissza kapaszkodni technika a követendőbb harcmodor. Az emelkedni tudáshoz meg ki kell maxolni a gépet előbb...
Kezdőknek a szovjet és amcsi részleget ajánlanám, velük (a leg-)könnyebb a betanulás.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4313 üzenetére
Egyébként ezt az egész dolgot úgy képzeld el, hogy ha te ülnél a Spitfire-ben, akkor nem zuhanásban üldöznéd az ellenséged, mert arra akalmatlan a géped. Ezáltal nem fogsz fordulóharcolni egy olyan géppel, amelyik szarul fordul az ellenfeleihez képest. Ugyanúgy, ahogy nem mész szembe egy Beaufighterrel vagy egy Do 217-essel...
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4318 üzenetére
Fater, egyszer se mondtam, hogy ez működik a Typhoonok ellen. Feltételeztem, hogy a Spitfire-ökkel van bajod.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4318 üzenetére
Azt azért szeretném hozzátenni, hogy Typhoonokkal és Tempestekkel nem sokat talákoztam még, de sokkal többrétű és veszélyesebb gépeknek tartom őket, mint a Spiteket. Küzdj velük!
Ja igen, és a német gépek megerősödnek T2 végén és T3-T4-ben.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4321 üzenetére
Gyakorolni kell és ismerni az ellenséges gépek képességeit.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4449 üzenetére
Melyik géppel?
(#4447) anytime: nem szokták, azokat csomagban lehet csak megvenni (link).
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4624 üzenetére
400m. Térj ki az ellenség elől ha rádtámad és ha nem emelkedik vissza, kezdd el üldözni. Az A6M2 egy könnyű gép, jó gyorsulással. Lőjj rá csak az MG-vel, hogy lássa törődsz vele, tuti fordulni fog valamerre, de mivel neked sokkal kisebb a fordulóköröd, végig tudod simogatni az ellenséges gép hátát, szárnyait a cannonokkal, majd beállni mögé és kb. 200-300 méterről ellőni a seggét. Így kb. 30 lőszer elég egy ellenségre. Miután adtál neki egy critet, folytasd csak az MG-kel a tüzelést, azok az orra vannak szerelve, tehát "nyílegyenesen" lőnek, ott mindegy a konvergencia és tudnak azért sebzést okozni.
(#4623) cooi111: nem
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4628 üzenetére
Ha jól tudom a B25 is ugyanazzal az M2 Browning MG-vel van felszerelve mint a szintjével megegyező vadászok, csak talán jobb lőszereket lő.
War Thunder: Gelesztaa
-
Revolit
senior tag
válasz superecneB #4782 üzenetére
Megesik. Ez még semmi. Amikor sérült gépet gyönyörű szépen lerakok, tankönyv szerint, csak a futómű ér a leszállópályára, megállok, és crash landing és kapja a killt az enemy. Na ilyenkor a billentyűzetbe tudnám verni a fejlesztő fejét aki ezt leimplementálta... és nem törik ketté meg semmi a gép, nincs is súlyos sérülése, egyszerűen csak úgy dönt megadja killt. Még le se kellett volna szállnom...
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4855 üzenetére
Nem volt olyan nagy sebesség, de szerintem 900-ig elmegy kb.
A pontosság kedvéért megnézem majd neked.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4855 üzenetére
Szerintem kielégítő választ ad ez a videó.
Függőleges zuhanás a remegő képig, majd mikor neccesnek éreztem, adtam neki egy ki terhelést. Sorry a szar minőségért.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4859 üzenetére
Ez bizony nem. Az az 1170 amit írtam picit sok szerintem, mentem még egy tesztet, itt csak 8000 méterről kezdtem el zuhanni, 1060-nál tört.
War Thunder: Gelesztaa
-
RockHaRD
addikt
válasz superecneB #4997 üzenetére
500 méterről már egészen jól el lehet találni 250 kilós bombákkal
-
Francia91
veterán
válasz superecneB #4997 üzenetére
Mozgo celpontokat lentrol, felette elrepulve szoktam bombazni, gyakorlatilag egy tankos sort vegigszorok, kb 500 m-rel felette vagyok. Bazist meg lehet akarmilyen magasrol. B-17-tel egyszer felmasztam 9000 m-re (azt hittem, hogy orokkevalosag lesz) senki nem foglalkozott velem
Bar eleg hosszas dolog volt visszamenni a bazisra bombaert[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RockHaRD
addikt
válasz superecneB #5016 üzenetére
torpedónak én nem láttam értelmét. kb 30 méterrel kell a föld felett kurva lassan repülni... mire odaérek, hogy akkor most lőjek, rég szarrá lőnek a hajók
-
PAtr0n
addikt
válasz superecneB #5016 üzenetére
Attól függ milyen tank. Light tankot átlősz kábé egy köpőcsővel is. Mediumra jó a 60kg, de eléggé jól kell célozni, heavyre meg pont rá kell dobni, hogy kiüsse. Én a nagyobb súlyú bombák híve vagyok, nem kell annyira a célzással bajlódni.
G^zC^mp€r:
Nem láttad értelmét? Egy Cruiser-t egy 900kg-s torpedó rögtön visz az enyészetbe, nem kell célozni se nagyon hozzá, ha a hajónak szemből engeded a vízbe. És nem értem ki mondta, hogy lassan kell hozzá repülni? Nem mind1, hogy AB vagy RB-ről beszélünk. AB-n 350km/h-val lazán bedobod 50 méterrel a víz felett, RB-ben nincs tapasztalatom."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Francia91
veterán
válasz superecneB #5016 üzenetére
En hajok ellen is bombat hasznalok, Destroyer ellen meg 2-3 raketa is megteszi (RB-ben, AB-ben mar nem tudom, olyan reg jatszottam )
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5108 üzenetére
Régen repültem már azzal a döggel, próbáld meg úgy, hogy nyomod neki mint a hülye, majd mikor felforr a motor, de még nincsen sérülés, nyomsz egy I-t, ezzel leáll a motor, gyorsan lehűl, majd visszaindítod.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5111 üzenetére
Mentem egy tesztet vele, és figyeltem a radiátor működését.
Felmelegítettem a motort egészen addig, hogy számoljon vissza 2 percről a timer, akkor lekapcsoltam a motort, lehűlt rendesen, vissza a fehér zónába. Amikor elkezdtem zuhanni ezután, egyre kisebb hűtést produkált a gép, amikor pedig emelkedni kezdtem rákapcsolt a hűtés.Nyisd meg ezt azt oldalt, alt+tabolj ki és nézd meg, hogy rendesen működik-e a gépeden.
szerk: persze te is tesztelj különböző körülményeket, normál hőmérséklető motorral erős emelkedés, forró motorral zuhanás, stb.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
BreeZeRr
tag
válasz superecneB #5309 üzenetére
Elhanyagolni ne hanyagold el a "zérós" ágat. Shiden-ig megéri elmenni. De amelyik jobban tetszik. Én egyszerre fejlesztem a 2 ágat.
Van kedved csatlakozni a squadronhoz?
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5309 üzenetére
Csak az amerikai battle ratingek miatt teljesítenek rosszabbul a Zérók onnantól kezdve... szerintem megéri tapasztalni azokat a gépeket is, de nem kérdés, hogy jelenleg a Ki-84 a legjobb a gép a japán fán.
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
válasz superecneB #5309 üzenetére
Szuper gép az A6M3, múltkor kicsit RB-ztem is (iwo jima), 2-en voltunk A6M3-al a többiek Ki-84-el. 2 rohadás P47-el kergetőztem, az egyiket megfogtam viszonylag gyorsan, de a második energiafölényt szerzett, meg is szórt kétszer, de mire utánaeredhettem volna, elhúzott, de ő is kapott pát hit-et. Egy assist-ot kaptam érte. Azért a P-47 erősebb gép, jobban is kapaszkodik, meg jobban el is húz.
A Ki-61 otsu is szuper én imádom, de azzal nem éri meg fordulózni."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Volfram42
senior tag
válasz superecneB #5446 üzenetére
Friss, ropogós.:[link]
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Atlantis
veterán
válasz superecneB #5446 üzenetére
Reload nincs, de a többi skill azért nem mellékes.
Volfram42: hasznos írás, több újdonság volt benne, bár azt a 150m, ill. 300m távolságot nem értem az Awareness-nél, az nagyon kevésnek tűnik. Egyébként a te módszered azoknál nem járható út, aki AB-t is játszanak.
Gaz Camper (bocs az egyszerűsítésért, de ezt a nicknevet...): A Repair rank azt határolja be, amíg a Repair speed hatással van. Vagyis ha utóbbit nem fejleszted, akkor az elsőre sincs értelme költeni, mert II-es szinttől semmi hatása nem lesz.
Ami nekem új volt, hogy a Weapon Maintance-re érdemes költeni, eddig erre nem sokat adtam. A látótávot viszont fölösleges túlságosan fejleszteni, helyette G-Tolerance és Stamina kellett volna.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5446 üzenetére
Reload igen is számít, de csak bombázóknál. Elég tré, amikor a G8N1-es gunnerjei gondolkodnak egy percig, mire újra tüzelni kezdenek.
War Thunder: Gelesztaa
-
RockHaRD
addikt
válasz superecneB #5484 üzenetére
Nekem prémium van, neki meg sima account, így még több lenne neki sajnos...
Mindegy, egyszer biztos sorra kerül majd a Német oldal is
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5562 üzenetére
Vagy rossz módot választasz a mászásra, vagy az egész gépet rosszul használod. Szerintem nagyon jó gép a P-38, csak meg kell tanulni repülni vele, és még turnfightra is alkalmas tud lenni egyes szituációkban.
War Thunder: Gelesztaa
-
Volfram42
senior tag
válasz superecneB #5562 üzenetére
Nem tudom milyen mód, ha RB akkor emelkedj a másik irányba aztán amikor leharcolták egymást akkor rájuk csapsz. Még azzal is lehet trükközni, hogy éles kanyarban visszaveszed az egyik motor tolóerejét a másikat meg tövig nyomod akkor jobban teker. Vagy a légcsavartollakat is állíthatod, hogy kisebb legyen az egyiknek a húzása. Egyszerűbb elkerülni a fordulózást.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5565 üzenetére
Szívesen csinálnék videót, hogy én hogy használom a P-38-at, ha a procim elbírná.
amúgy ajánlom neked Jnorbz videót youtubeon.
(nem egy entak vagy phlydaily a videóminőség és szerkesztettség, de szerintem van stílusa a srácnak és nem kérdés, hogy ügyes)[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Volfram42
senior tag
válasz superecneB #5566 üzenetére
Controlsban külön tudod tenni a két motor vezérlését. RB-n soha nem repültem vele ott nem tudom milyen menekülés válik be. SB-n nincs piros karika a gépem körül ott könnyebb elszökni. Ott ha valaki mögé beállsz akkor a koncentrált tűzerő, miatt biztosan le kell szedni, ha észrevesz és van energiád akkor spuri. Nekem ez bevált vele, bár nem repültem sokat ezt a gépet. Ha lesz US megint akkor lehet gyakorlom sokat én is.
P400 és P39 jó gép, de nem kell velük horizontálisan fordulózni. Lehetőleg erőltesd a vertikálist.
Illetve 350 IAS alatt nagyon vacakul fordul az fölött egészen kezelhető, persze a konstans fordulózást nem kell vele erőltetni. Japánok ellen meg semmiképpen sem szabad.
SB-n kicsit fel kell trimmelni az orrát kb. 7%-al és akkor nem esik bele lapos dugóba sem olyan könnyen. Ezt a tippet Drebil ismerősöm adta. Örültem is neki.Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5568 üzenetére
A replayt automatikusan vagy kérésre menti a játék, de nem ugyanolyan, mintha a játszott meccset visszanéznéd (nincsen minden gép kijelezve, ezáltal a pontos szituációkat sem adja vissza a felvétel).
War Thunder: Gelesztaa
-
Volfram42
senior tag
válasz superecneB #5571 üzenetére
Gyorsabb vagy. Ne fordulózz soha és próbálj csapkodni, mintha német géppel mennél. Illetve ha van társad akkor megeszitek. Amíg fordulózik a másik rácsap és leszedi, de a japánok ellen nem valami jó. Nem jó arra a harcmodorra. Örültek is az amcsik amikor mindet odaadhatták az oroszoknak. Németek ellen meg bevált.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
anytime
őstag
válasz superecneB #5653 üzenetére
Megsorozom a kukucskalot - vegre tegnap sikerult
-
RG4L
őstag
-
Francia91
veterán
válasz superecneB #5653 üzenetére
Simán, egyszerűen
Először én sem tudtam"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5836 üzenetére
WWII MOST-PRODUCED COMBAT AIRCRAFT
Ilyushin IL-2 Sturmovik 36,183
Yakolev Yak-1,-3,-7, -9 31,000+
Messerschmitt Bf-109 30,480
Focke-Wulf Fw-190 29,001
Supermarine Spitfire/Seafire 20,351
Convair B-24/PB4Y Liberator/Privateer 18,482
Republic P-47 Thunderbolt 15,686
North American P-51 Mustang 15,875War Thunder: Gelesztaa
-
Volfram42
senior tag
válasz superecneB #5910 üzenetére
Lehetőleg ne menj szembe soha. A legjobb esetben is 50% az esélyed a túlélésre ami igen kevés.
Ha kénytelen vagy akkor időben térjél ki valamelyik irányba, ha elkezd forgolódni akkor géptől függően loop vagy horizontális fordulás és már előnyben is vagy, ha meg megy tovább egyenesen akkor vagy hagyod a fenébe és odébb állsz egy gyors süllyedéssel ami az előbbi szituációra is alkalmazható, vagy ha gyorsabb a géped akkor szintén egy energiatakarékos forduló után követed. Ekkor vagy ő ráz le vagy fordulni akar vagy kiemel és ekkor jött el a te pillanatod. Egeres irányítással nekem ezek beváltak anno.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz superecneB #5912 üzenetére
Jól gondoltad, de a szembetámadás soha nem jó ötlet, mert túl nagy a kockázat. Mondjuk egy mosquito vagy egy bf110 vagy valamelyik me410 azért tud irtani úgy, de akkor is kerülendő. SB-n meg én nem nagyon találkoztam még olyannal, hogy valaki így akart támadni, max az ai-k. Ott mondjuk benne van az is, hogy ha látom, hogy felém jönnek a lövedékek ösztönösen próbálom kikerülni.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5933 üzenetére
BR ugyanaz, fordulás és mászás is ahogy tapasztalom.
szerk: egyébként minden egyes darab golden eaglet megér.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- TCL LCD és LED TV-k
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen