Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    válasz Whysperer #64028 üzenetére

    Csak azt tudom mondani, hogy meglátjuk.

    Effektekben nem nagyon lesz különbség, max olyan szinten, hogy DX12 után több szabad erőforrásuk lesz amit újonnan betett effektek számolgatására költhetnek el.
    Az elején a WoW-ban is a víz vagy godray effektek is a DX11-hez voltak kötve (valószínűleg csak opció szinten lett lezárva, de pár hónappal később a dx 9-et is recsegve-ropogva futtató NV FX alatt is bekapcsolhatóvá váltak, noha lett 3 fps-em, de ez mellékkérdés.
    WoWnak az a nagy problémája, hogy a CoD szériához hasonlóan egy végtelenül toldozott-foltozott engine fut a játék alatt, egyre nehezebb benne a DX12-höz hasonló nagy volumenű újításokat eszközölni, úgy pedig különösen, hogy hozza is azt a teljesítménytöbbletet, amit elvárnak tőle. Mert össze lehet csapni "gyorsan" az egészet, hogy elmondhassák, hogy tudja, de jobb esetben marad olyan szinten a teljesítmény mint addig, rossz esetben pedig...
    A DX12 egy nagyon jó dolog lehet, ha az adott fejlesztő részletesen áttanulmányozza és kiismeri az egyes szolgáltatásait, de ugyanilyen egyszerűen ronthatnak is az egésszel, ugye pont az AMD és az NV "kizárásával".

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

Új hozzászólás Aktív témák