Új hozzászólás Aktív témák

  • r.levente75

    addikt

    válasz szupermacs #46750 üzenetére

    A 80150017 számú hiba akkor jelenik meg, amikor tartalmat próbál letölteni az Xbox 360 konzolra

    Xbox Support

    A következő hibakód és üzenet jelenik meg, amikor tartalmat próbál letölteni az Xbox 360 konzolra:

    Sajnáljuk, valamilyen hiba történt. Ez nem érhető el az Ön régiójában, a fájl sérült vagy a formátum nem felismerhető. További információt a 80150017 állapotkódra keresve találhat a www.xbox.com/errorhelp webhelyen

    Ez a következők valamelyikét jelentheti:
    •A megvásárolni kívánt tartalom nem érhető el az Ön régiójában.
    •A számlázási ország vagy régió eltér a földrajzi helytől.

    Megoldások

    1. megoldás: Ellenőrizze az Xbox Live-fiók országát vagy régióját

    Nyissa meg az Xbox Live Payment & Billing lehetőséget, és jelentkezzen be. Válassza ki a Billing info pontot, és ellenőrizze, hogy a számlázási ország helyes-e, illetve megegyezik-e a földrajzi helyzetével.

    Amennyiben frissíteni kell az Xbox Live-fiók régióját, tekintse meg Az Xbox Live-fiók régiójának módosítása című részt, mivel ez a fiók sok területét érinti. Ha úgy dönt, módosítania kell a régiót, látogasson el a Költözik? Vigye magával az Xbox Live-ot is! oldalra, és kövesse az ott található utasításokat.

    2. megoldás: Vigye vissza a konzolt a saját országába vagy régiójába

    Amennyiben kivitte a konzolt a saját országának vagy régiójának területéről, a tartalom letöltésével meg kell várnia, amíg visszatér oda. Amennyiben új országba vagy régióba költözött, akkor módosítania kell az Xbox Live-fiók régióját.

Új hozzászólás Aktív témák