Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz gianni85 #117634 üzenetére
Igen sokmindennel egyetértetek. Mondjuk én fallout és outer worlds keveréket látok benne de FO4-nek a hangulata, világa jobban megfogott. Skyrimmel nem játszottam bár megvan a könyvtáramban (még FO4-el vettem egy csomagban). Viszont ha a CP2077-et végigjátszod és minden küldit, szkenner balhét megcsinálsz akkor a világa tényleg statikussá válik. Az ég világon semmit se tudsz többet csinálni csak barangolni az utcákon. Az npc-k semmire se reagálnak. A Starfield a CP-hez képest egy nagyon összetett, komplex és változatos játék (írom ezt CP rajongóként).
-
consono
nagyúr
válasz gianni85 #117654 üzenetére
Érdekes ez, mert engem a Starfieldben pont az stresszel, hogy mennyi minden csinálni való lenne mindenhol 20-25 óra után még a fő sztori harmadánál vagyok csak, ha jól néztem, hogy mennyi fő küldetés van... Pedig igyekszem hanyagolni a mellékküldiket.
"In God we trust. All others must bring data"
-
Dinomano
senior tag
válasz gianni85 #117654 üzenetére
Rockstar-nak ott a luxus, hogy jó sok ideig dolgozhat egy címen. Szerintem az új Assassin-ek is jók, mint open world címek. Tartalom megvan, de a sietség miatta bugok is sajnos. Rockstar esetén én az apróságokra odafigyelést gondolom durvának... Pl.Red Dead Redemption 1-ben, futó/sétáló ló esetén "leérkezéskor" kidagadnak az izmok... És az még PS3/360 éra... :-)
Meg hát a GTA V előző generáció egyik legdurvább játéka..Kinézetre és technikailag./(^_^)____7=--- - - >|
-
negyven2
veterán
válasz CactuS #117632 üzenetére
"Akik amiatt sírnak, hogy ezeket a játékosokat nem lehet majd levadászni azok pont azok, akik miatt ezt az egészet meglépték"
Ezt alapvetően túlzásnak szántam (vagy burkolt célzás a viselkedésükre) .
De sokakban a legnagyobb problémát az jelenti, hogy mivel a SoT-ban nincs progress, így igazából csak úgy tudod megmutatni másoknak, hogy te mennyire tapasztalt kalóz vagy, hogy milyen ruhában, hajó és fegyver skin-el rendelkezel (meg milyen kis title van a neved alatt). Ezek nagy részét commendation-el lehet megszerezni (csinálj meg x dologból n mennyiségűt).
De mivel ezeket a shared world keretin belül lehetet eddig megcsinálni, vagyis mindig ott volt, hogy vagy sikerül, vagy jön valaki aki ebben megakadályozhat téged. A PvE szerver miatt ezek egy része így könnyebé válik (vagyis kockázatmentessé, és ez sokakat zavar, hogy neki ezt a x dolgot megszerezni eddig a PvP megléte miatt átlagba belekerült 200 órába, de a PvE szerveren ez meglesz majd 50 óra alatt. Vagyis itt ténylegesen az zavarja őket, hogy kvázi kevesebb beleölt "munkával" érik el azt, ami nekik sok időbe telt.
De ez engem sose érdekelt, vagy zavart. Elitbe is ez volt folyton a hiszti tárgya, hogy: mennyire igazságtalan, hiszen én ezt az űrhajót 2000 óra kemény grind-al szereztem meg, míg a mostani könnyítések miatt, ugyan ezt a hajót egy kezdő meg tudja 100 óra alatt is szerezni.
A csökkentett és korlátozott jutalmakat meg teljes megértem, bár engem az se zavarna, hogy 1:1-ben az lenne mint a mostani helyzetben. Ugye, hogy ha a Safer Seas világában minden ugyan olyan lenne mint a mostani High Seas világába, akkor lényegében a játék PvP centrikus része teljesen meghalna. És azért hiába esik nekem is rosszul, amikor több órányi grind után jön egy PvP God, és egyből elveszi azt ami összeszedtem, nem panaszkodok miatt, mert az ilyen dolgok teszi a játékot teljessé.
De ahogy írtam, a Safer Seas nem azért jött létre, mert manapság túl casual-ok a játékosok, hanem mert mire ebben a világban majd eléri a játékos a level cap-et, addigra beletanul annyira, hogy átmenjen majd a teljes világba. Vagyis mint a te eseted is rámutat, megtudja ismerni, kvázi kockázatok nélkül azt, hogy mi a jó ebben a játékban, és nem csak a PvP oldalát ismeri meg... vagy amire én fogom használni a chill & sail.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz negyven2 #117658 üzenetére
Ezek szerintem akik emiatt sírnak sose játszottak pl. MMORPGvel, pl. ott a wow, ahol anno sok sok órát farmoltál, hogy tudj egyáltalán raidelni egy halom másik emberrel, aztán jön 1-2 kiegészítő és ugyanezt soloban lenyomod 5 perc alatt. Ez egy ilyen dolog.
Eliteben mindig voltak különböző dolgok amivel lehetett pénz szerezni, persze időről időre voltak olyan dolgok, amik miatt volt, hogy pár nap alatt összegrindoltad az árát. Mondjuk engem ott mindig cikiztek, mert Imperial Clipper/Cutter párti voltam, nem Anaconda. (Azt is elő kéne venni, a TM T16000M FCS HOTAS kb. 3 éve pihen a dobozban, mióta családi házba költöztünk , időben inkább a könnyedebb No Man Sky fér csak bele. Egyébként csináltak vele valamit, hogy ne legyen olyan sivár az egész, mint régebben? NMS klasszisokkal élettel telibb.)
Hát, lehet nekem nem volt szerencsém, de engem kb. minden meccsben elporoltak miután jöttem kifelé egy szigetről, szóval lehet majd feltelepítem újra, ha ez bejön. Elég soloban a hajóra figyelni az elején.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Dinomano
senior tag
Egy game-el kapcsolatos kérdés megint, mivel nem tudok dönteni. Dying Light-ról mi a vélemény? Techland korábbi Dead Island-ját próbáltam, akkor az nekem nagyon nem tetszett. Mennyiben más a Dying Light (és a Following?)
Megnéztem rakat tesztet és véleményt, és szélsőséges a megítélés. Van aki szerint unalmas, repetitív, más szerint izgalmas. Mennyire nehéz? Mennyire loot-olós? Érdemes kijátszanom alapjátékot (is), vagy a Following-ot csak? A Following-ról azt olvastam, hogy jobb mint az alapjáték./(^_^)____7=--- - - >|
-
Wesder
félisten
válasz Dinomano #117660 üzenetére
Nekem a Dying Light az a játék amit bármikor újra elő tudok venni ès akár sokadjára újrajátszani, így elfogultan oda tennèm a voksom, ha már választani kell.
Igaz ez mind2 része.A Dead Island 2-ből viszont a procedurális sebzèsmodelt irigylem, az nagyon fasza.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
-
Döglött Róka
veterán
válasz AMD Power #117666 üzenetére
Annak szereti az interaktiv filmeket open worldbe agyazva. Nalam az RDR2 5 ora utan torlesre kerult mert az minden, csak nem jatek.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Döglött Róka #117667 üzenetére
Én még addig sem bírtam. Viszont a Gta5, na az nagyon bejött. De csak a story, az online-t kipróbáltam, de nem jött be.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
F_Peter
őstag
válasz Döglött Róka #117667 üzenetére
Nyilván lerágott csont, meg ízléseken nem vitatkozunk, de 5 óra alatt nem látható hogy miért klasszikus. Nekem alapból is tetszett, de a második vegigjatszás alatt még jobban elkezdtem értékelni. Abszolút nem interaktív film kategória, mert ritka nagy szabadságot ad.
-
Wesder
félisten
Forza Motorsport | Post Launch
"New cars will come into the game on a monthly basis while new events light up every week. Additionally more tracks will be added to the game over time. Even for single player we'll be releasing two new tours every month."
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
gianni85
veterán
válasz Döglött Róka #117667 üzenetére
Ezen logika alapján elég kevés címre mondhatod hogy játék. Kiesik minden amiben átvezető animációk vannak, meg egy igényesen rendezett történet?
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Frod
addikt
válasz Dinomano #117660 üzenetére
A Dead Island a fun vonalat viszi, eléggé elhülyéskedve a zombi apokalipszist, egy komolytalan, habkönnyű hülyeség.
Mindezt a jó értelemben, annak idején én szerettem az elsőt és a Riptide kieget.
A DLben a tónus sem ennyire jópofa, nagyon nagy hangsúly van a parkour-os mozgáson, továbbá a nappal/éjszaka váltakozása is kiemelt, este előmásznak a komolyabb dögök akik elől inkább csak menekülni érdemes, adva ezzel egy horrorosabb megközelítést.Az új részekkel még nem játszottam, de a régiek szerintem már gombokért vannak bármilyen platformon, nyugodtan próbáld ki.
A Following amennyire tudom kb egy fullozott kiadás, kb úgy képzeld el, mint most a Cyberpunk dlc-t, hogy nem csak simán egy kieg, hanem alapjaiban frissíti a játékot.
(a tévedés jogát fenntartom, jósok éve játszottam már velük, de így rémlenek )Do you see the white shadow?
-
Keller16
aktív tag
Ismét fejlődött a magyar rewards
-
-
Krisz0630
senior tag
Sziasztok,
Nagyon gondolkozom, hogy PS5-ről váltok Xbox-ra, Gamepass miatt! Volt régen Xboxom, van mèg ilyen olcsósított/home megoldás gamepassra?
XBOX SERIES X ID:Bkrisz90 + iPhone 14 ProMax + iPad 10
-
Wesder
félisten
-
JamesHun
addikt
ez az új kontroller ami jövőre jön mennyi újdonságot fog majd hozni?
Sose játszottam Sony kontrollerrel, így ér valamit ez az új móka, vagy inkább marketinges duma mennyire szipi szupi.SeriesX: JamesSHun
-
-
Wesder
félisten
válasz JamesHun #117686 üzenetére
Elvileg mèg idèn jön.
Lesz benne haptic, ami igazából csak finomabb rezèg, illetve halkabb gombok lesznek.
Elem helyett akkut adnak majd a controllerhez, illetve az analóg karok is cserèlhetőek lesznek.
Szerencsère az Adaptív Triggereket kihagyták. Ellenálása van a ravasznak, ami kb 5 percig mókás, utána meg zavaró. Főleg lövöldèben.Attól hogy kikerültek ezek a dokuk, mèg nem 100% hogy így is lesz.
Szerk.
javítva.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
oriic
HÁZIGAZDA
PayDay 3-at tolja itt valaki? Teszt miatt próbálgatom, de vannak itt gondok vele. Menüben a gomb mintha időnként egy pillanattal később reagálna, a feliratok hiányosak az átvezetők alatt is.
Live-Die-Respawn
-
dunc
nagyúr
Az új gamepadról van hivatalos info? A PS5 pad szerintem nagyon jó lett, és komolyabb a tudása mint az X box gamepad! Szuper, hogy lopják az ötletet a Sonytól!
[ Szerkesztve ]
-
-
Wesder
félisten
Lopni csak olyat lehet, amit levèdetnek. Itt most annyi történik hogy ugyanarról a polcról veszi a Microsoft az alkatrèszt.
Mert ugye amit a Sony összerakott, abból semmi sem saját fejlesztès.
Talán az Adaptive Trigger, de szerintem azt a megoldást is használták már máshol, csak nem controllerben.Az sokkal jobban zavar hogy az analóg karok továbbra sem hall effect sensorosak hogy ne drifteljen x idő után.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ProEvoFan
nagyúr
Lehet tudni, hogy az Everspace 2 meddig marad GPUban?
Ha jól tudom, kiemelt támogatást kapott az MStől, szóval lehet örökre benne marad...?
Tudom, sosem mondanak infót erről. -
-
Steve1207
veterán
válasz Ghostman78 #117698 üzenetére
Lehet szoftverfrissítés okozta, mert sok a panaszos lemezmeghajtós. Egy ideig olvassa, aztán xy lemezcserénél megmarhul és kiírja, hogy illessze be a lemezt (elméletileg). Teljes restart, esetleg egy gyári beállítás, hátha megoldja ideig-óráig próbaként, de én szoftveres hülyeségre gondolnék amúgy. Itt nem úgy van használva a meghajtó, mint ezer éve, hogy csak úgy meghaljon.
Valamint nem tudom mennyire van kimondottan a meghajtó konzolhoz "párosítva", régen se lehetett ezeket csak úgy cserélni kedvünk szerint szervizekben, max takarítani..
-
válasz Ghostman78 #117698 üzenetére
Ezt próbáltad már? [link]
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs