Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
őstag
"PlatinumGames’ chief game designer Hideki Kamiya has said he’s “totally serious” in relation to recent comments about resurrecting cancelled Xbox exclusive Scalebound"
vgcZX Spectrum - Commodore 64
-
Steve1207
veterán
Nekem ez az update annyira nem adja, így 3-4 óra után. Korábbi patch szinteket is néztem SX-en, amit az 1.3-tól elbaltáztak az jelen van azért jelenleg, bugok is, kapásból belefutottam vagy 4-5-be (one x szemeteszsák textúra-paca 5-6 lépésre, fel nem vehető tárgyak, épületek eltűnnek, fény hatására világos textúra fekete lesz, délben már esteledik és hirtel kivilágosodik, leelőzött autók satufék-körbenéz és eltűnt a 8-ból 6-7), bár a karakter dupla ugrásakor a pixelsáv kar pl újdonság. Ezek eddig is jelen voltak.
Megjelenítésben nagyon agresszív lod, dinamikus felbontás, ez a grainy filter jellegű cuccot meg az 1.3-tól utáltam (ami borítja az utat meg az épületeket sokszor, és nem, ki van kapcsolva minden hülye beállítás ). Jobban bejött, amikor picit puritánabb volt az egész a textúrák miatt és 40m-re egy opacityvel tűntek fel lassan a semmiből, nem ez a 10-15m-el előtted megjelenik valami csak úgy (vagy eltűnik). De a fényforrás 5-6 lépésnyire felgyulladása is elég agresszív. Úgyhogy menet közben sokkal többet vesznek el ezek számomra, hiába megyek bármihez közel és ott nagyfelbontású textúra lesz már.
Performance mód nem olyan performance azért néha észrevehető, de amúgy nem lenne vészes. Nyílt terepen rendben van, aluljárónál, városban már nem mindenhol.Majd még lesz egy végigjátszásom, de open world mászkálásra úgy érzem rosszabb, mint korábban. A belső terek persze rendben vannak és fejlődtek, meg gondolom a sztorihoz kapcsolódó részek is jobban ki vannak dolgozva. Ugyan egy 6-7 éves foldozgatott enginetől nem vártam nextgen élményt, de azért titkon bíztam benne, hogy ennél azért jobb lesz, de csak mindent bele akartak ebbe is sűríteni, mint anno. Az eddigi 9/10-ből a kis funny bugokkal, mára így vált 7/10-es nagyobb bugos változattá részemről.
A parton az óriáskeréknél nem voltak azért fizikailag is dobozok, szemetek? Most, mintha ilyen "tereptárgyból" is kevesebb lenne és csak a textúra maradt inkább. Víz persze jobban csobban, ha belelövünk (ezt a gta-sok hozták fel anno ugye? , de maga a víz alatt bénábbnak tűnt a növényzet és kar mozgása, mint eddig.)
.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Zoleee83 #80937 üzenetére
majdnem az a különbség,hogy a dl jól csinálja az openworldöt. kijelölsz egy questet és eltelik 45perc mire odaérsz...mert közben megmászol egy windmillt, beleakadsz egy random activitybe, beesteledik akkor chase-bōl futsz egy safe house-ba, ahol kapsz egy kis side questet a környéken stb mindezt úgy,hogy nem mapon keresed a kérdōjeleket,hanem az orrod elōtt van minden
és közben nagyon jó a parkour gameplay is. könnyebben túl lehet lépni a technikai hibáin de húsvétkor 2patch után ez jobb lesz[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Moby
addikt
Na, pár óra játék után ez a CP2077 nextgen patch tipikusan az a kategória, hogy a fogatlan, tripperes, csálécsöcsű útszéli, ma legalább megfésülködött, és kimosta a csipát a szeméből. De valahogy így sem lett kívánatosabb, egy fikarcnyival se Továbbra is rémostoba benne minden, bár jobban néz ki, mint eddig, de így sem szép, és az iszonyú arcpirító bénaságok lépésenként. A CDPR szégyene ez a játék, és ebből nem mossa ki semmilyen patch, de legalább kapott megint egy kis rivaldafényt, és megint eladnak belőle pár darabot., és ezek a nyomorékok meggyőzik magukat, hogy valami jót csináltak
-
Bep
senior tag
Itt a jó kis összehasonlítós videó (az előző összes patchet is itt néztem, mert szisztematikusan mindent végig néz). Fix 30/60 fps, de ahogy az összefoglalóban írta a dinamikus felbontásnál gyakoribb az 1440p. De a videó lenyitható összefoglalójában is bent a lényeg.
Egy érdekesség, kis erőkülönbség. Tegnap már kijött a PS-s és PS4-nél pont megvan a fix30 dinamikus 1080p (inkább 720p), One-n viszont dinamikus 900p (inkább 720P) esetén 26-28-n mozog végigÉn tegnap kezdtem egy új karaktert, az elejét csináltam meg (1 óra) eddig játszhatóbbnak tűnik SX-n. A LOD szint változásainak nagy késései megvannak még mindig. Már rég odaérek az asztalhoz, és fél sec múva lesz részletesebb a modell, de most annyira nem szembetűnő, mert egy részletesebb modelllről vált még részletesebbről, nem annyira "fapadosról", mint eddig. Teszt: A nomados kezdésnél, ha a garázsból jobbra kifordulsz és teli gázzal mész egyenesen az úton, a kerítés most is akkor tűnik elő amikor már nem tudsz megállni. Teljesítmény módban azért a magasabb felbontás észrevehető.
[Cyberpunk 2077 | Xbox One S/X - Xbox Series S/X | NextGen Patch 1.5 Graphics Comparison]
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Na nézd meg azt a "stabil" 60 fps-t... [link] Tudom, VRR megoldja, jó neked. Az RT meg a Performance mód között meg alig van látható különbség. A nullához konvergál leginkább.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
Mikor részletesen magyarázni kell egy nem éppen szép játéknál, hogy az egy éve készülő nextgen változat miben is tér el, és aztán szó szerint kimondják, hogy önmagában szabad szemmel alig láthatóak a különbségek... dicséretes.
Kedvencem a videóból:
- ... it's not a massive jump, more of a hop I would say.
- yeah, it's a change, isn't it?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
Jó, igazad van. De ezek a köcsögök se azt írták a táblázatba, hogy vegyél VVR képes megjelenítőt. Hanem, hogy nagyon ritka, ha nincs meg a fix fps. Ennek ellenére, most már én is tényleg azt mondom, hogy az a nagyon ritka, ha ezek nem hazudnak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
30z.Samu
félisten
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #80963 üzenetére
Igen sajnos. Én úgy is gondolom, hogy ha ebbe ők ekkora energiát fektettek csak, akkor kb ez annak is a jele, hogy szép lassan el fogják engedni ennek a játéknak a kezét. Nem várok olyan DLC-ket mint a Witcher esetében például. Egy kis csapat majd "látszat" fejlesztéseket még csinálgat hozzá, de szerintem lépnek a következő projectre cégszinten.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy nagyon kíváncsi voltam tegnap a streamre, meg is nyitottam a könyvtáramat, hogy ha ezek valami olyat mutatnak itt, ami szimpatikus, akkor egyből töltöm is lefele, viszont ami végül kikerekedett az egészből az egészen beszédes a CDPR-ral kapcsolatban.
Szerintem ezek a fejlesztők teljesen más világban élnek vagy el vannak zárva vagy leszarják, abszolút nincsenek tisztában azzal, hogy a játékosoknak milyen is az overall élménye a játékkal kapcsolatban.
Mik voltak a legnagyobb kritikák a játékkal kapcsolatban? AI, LoD betöltés, textúra bugok, bármilyen egyéb bug vagy glitch, erre a streamben mutatnak egy amúgy is takaros kis diszkó belteret, utána meg a nettó 6x6 méteres szobánkat járják körbe, végül egy előre renderelt montázsvideót mindenről, pedig a 2019 óta tanúsított hozzáállásukra ráfért volna egy kis önreflexió és bejelentkezhettek volna azzal, hogy srácok, ilyen szar volt eddig és ilyen lesz most az 1.5-tel meg nextgen patch-csel.
Nem tették meg, helyette zuhanyozgattak meg gitároztak kicsit és közben fényezték magukat, hogy mennyi mindent fejlesztettek a játékban így megjelenés után több mint egy évvel, amit aztán az internet népe nagyítóval keres. Elképesztő szekunder szégyen volt néha az az másfél óra, látványosan kerültek minden olyan témát, ami a játék tényleges állapotával lett volna kapcsolatban.
Inkább el is mentem warshipsezni és vízbe fojtottam magam, az is jobb, mint a nextgen CP2077.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bad Pritt #80969 üzenetére
Ennek egy része sajnos nem bug. Hanem az első nagy patch során "került be" az előző generáció miatt. Aztán hoztak most egy frissítést a jelenlegi generációra, és ezek nem lettek rendbe téve...
Tudom, hogy többen más problémákon pörögnek...de engem jobban zavar az, hogy amikor autóval megyek előttem ugrik ki a csatornából a gőz.
Ezek miatt parkoltam le a játékot, és nem azért, mert nem látszik szépen a karakterem arca a pocsolyában.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Szerintem ebben a játékban mindenki megtalálja a maga keresztjét, ami miatt a videojátékos világból kifutna.
Ha valakit az AI idegesít, megtalálja a számításait.
Ha inkább a szemünk előtt betöltő textúrák, ne is menjen tovább.
Elhitted, hogy ebben az rpg játékban a három kezdő kaszt tényleg három különböző világot fog megélni Night City-ben? Itt a helyed.Sokat fikáztam anno a Remnant From the Ashes-t, mert abban a jó öreg Unreal textúrabetöltés nagyon súlyos volt, de ettől függetlenül az egy jó játék, szóval ha valaki nem érzékeny rá, remekül szórakozhatott. Itt mindenki megtalálja a napi betevő agyérgörcsöt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
30z.Samu
félisten
Most néztem meg azt a CP videót, amit korábban belinkeltek. Hogy ebben mi a Ray-tracing, azt nem tudom. Nem vettem észre semmi különbséget.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
AMD Power
titán
válasz lastmohican2 #80980 üzenetére
Átmentem szólóba. Most meg ki be kapcsoltam a játékot.
Így most beadta!! Köszönöm a tippet!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Bep
senior tag
A tükröződésnek biztos csak akkor kell lennie, ha a megjelenítési tartományon belül van
(Performanceban is így van amúgy) -
ρσгτσ
őstag
Felkerült a teljes interjú.
INTERVIEW: PLATINUMGAMES DOESN’T WANT TO BE KNOWN AS ‘JUST THE ACTION GAME COMPANY’
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bep
senior tag
válasz hombre[EU] #80991 üzenetére
Lehet itt a környezetből adódóan sok árnyék/tükröződés miatt szembetűnő nagyon, mert bárhol ez van, egy sima aszfalton is (nem csak a víztócsa), illetve ezért változik folyamat séta közben az előttem lévő útburkolat.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Mindig is az egyik legszimpatikusabb forma volt Kamiya, itt is olyan őszintén beszél arról, hogy nem tudták egyszerűen megcsinálni a Scaleboundot, mintha a mai játékiparban a világ legtermészetesebb dolga lenne beismerni, hogy kevesek vagyunk egy projekthez.
Remélem tényleg elindult valami a Microsofttal és tető alá hozzák a játékot, baromi jó lenne a generációt pl. egy photoreal sárkányos arpg-vel zárni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bep
senior tag
válasz hombre[EU] #80994 üzenetére
Akkor az az miatt volt, mert nem tudtam hova tenni. Mintha ISO 1600+ készült fényképet néztem volna.
-
Steve1207
veterán
Ms. Splosion Man golddal behúzható Koreából (The Maw is, de az már volt sokszor).
.
-
ρσгτσ
őstag
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Landon
őstag
válasz hombre[EU] #80991 üzenetére
Ez szomorú. Nagyon megtévesztő a Ray tracing mode leírása ez esetben... "Provides photorealistic shadow and reflection rendering... []"
Biztosan nincs benne ray-traced reflection? Így az egésznek semmi értelme... Őszintén pont lesz.rom az arnyekokat, az nem fog annyit dobni a kinézeten ellenben ebben a környezetben a RT reflection több pluszt adna. Nevetséges hogy még ez sem fért bele a 'next gen'-be mindezt '30 FPS' mellett ami inkább ~ < 30 FPS.
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- MotoGP & WSBK
- BestBuy topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Külpolitika
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen