Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    őstag

    Volt már itt is olyan, hogy korrigáltatni kellett a garanciát. Nem csak attól lehet rossz dátum, hogy a polcon áll. Vásárláskor, fizetés előtt érdemes ellenőrizni, ha nincs számla. Bár a fenti ok miatt valóban ritka.

    Én Xbox eladáskor mindig a vevő előtt törlöm ki az account -omról a gépet a weboldalon. Így az SN szám alapján látja, hogy meddig szól a garancia. Még fizetés előtt.

    Szerk.:
    Illetve érdemes megkérdezni, hogy insider -ben volt -e a gép, és el lett -e távolítva. Meg lehet oldani utólag is, csak egyszerűbb, ha az előző tulajdonos otthon elintézi.

    Illetve még valami a számlás sztorihoz...ha menet közben történik valami az eszköz regisztrációjával, akkor szintén számlát fognak kérni. Ugyanez eszközregisztráció során is előfordulhat. Nekem volt már ilyen, kontrollernek jelezte a gépet az SN szám alapján.

    Angol nyelvű support számlával igazolva oldotta meg kb. 4 óra alatt. Hétvégén.

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák