Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #93546 üzenetére
Ugy irod ezt a vegre dolgot mintha ettol hirtelen megoldodna minden.
Ettol meg nem fognak a fejlesztok tulorazni es bent aludni az irodaban mint a Halo 5 idejen :)
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
.LnB
titán
A tetején megnézném, hogyan néz az a fehér ki. Ráadásul az éleket is felejtsd el, ha oldalanként van feldarabolva ez a skin. Ki fog látszani a fekete él, a fehér mellett. Ha egybe van, akkor takarhat, de azt meg feltenni..
Meg akartam nézni, hogy hogyan küldik, de a cég honlapja nem él már.Ha ilyet akarsz, valami sötétebbet nézz, mert ez a fehér szerintem nem takarna szépen a fekete konzolon.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz Döglött Róka #93553 üzenetére
És a Halo 5 sem lett jó
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
EmThor
addikt
válasz l.skywalker #93555 üzenetére
Mer'abba se vót szplit szkreen
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
ρσгτσ
őstag
válasz EmThor #93556 üzenetére
Mindegyikben van, csak nem teljesen "hivatalosan".
1. Go to the campaign menu and load a save
2. Click "Play" and get ready to quickly go to your friend list
3. As soon as "loading map" appears, go to your friend list and join a friend who's idling in the menus
4. You can then leave the fireteam
5. In the custom lobby, under server, select "Offline"
6. You can now connect your other controllers and profiles
7. Click "Play".
ZX Spectrum - Commodore 64
-
.LnB
titán
válasz beyruth82 #93558 üzenetére
Azért a Wildlands többször volt leárazva, ingyenes hétvége, majd trial-t is kapott. Szóval bárki, bármikor kipróbálhatta.
Ettől függetlenül, az achik alapján, a játékok végére tényleg kevesen szoktak elérni.
Csak szerintem erre nem a Wildlands a legjobb példa.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ρσгτσ
őstag
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Electronic Arts and KOEI TECMO Working Together on the Next Great Hunting Game
"REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- Electronic Arts Inc. (NASDAQ:EA) EA Originals Label has announced a new partnership with KOEI TECMO and studio Omega Force, the team behind the popular Warriors series, including DYNASTY WARRIORSand SAMURAI WARRIORS, to develop and release the next great hunting game. This original IP delivers a truly AAA experience based in fantasy feudal Japan, with more details about this exciting new title coming later this month."[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
veterán
Igen lehet mert mégis csak egy open worldról van szó amibe akár 100+órát bele lehet tenni és sokan elunhatják, főleg egy wildlands esetén, ami nem túl változatos. Viszont néztem és a RE Village-t is csak a játékosok alig valamivel több mint fele (57%) vitte végig pedig az teljesen lineáris 10-12 óra alatt kivégezhető game. Mondjuk az is volt trialba, lehet ez is okozza akkor. 🙂
(#93559) NoOne1976
Nekem is van ismerősöm aki szinte csak és kizárólag online multi játékokkal játszik de ő viszont nem is vesz meg single címeket soha. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #93553 üzenetére
Nem, úgy írom, hogy végre csinálnak valamit velük, mert eddig nem működtek jól. Az majd elválik, hogy jobb lesz-e.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
őstag
válasz beyruth82 #93566 üzenetére
Sokszor eladja a játékot néhány trailer, gameplay video. Aztán amikor megveszi az ember rájön, hogy ez tök jó 10-20-30 óráig, de nem 50-60-70 órára.
Én elég sok játékot unok meg. Néha olyan érzésem van, mintha fordítva gondokoznának a fejlesztők. Tehát vesznek egy tervezett játékidőt, abba beleteszik a játékot, aztán kitöltik a lyukakat. Már ahogy éppen sikerül.
Elhiszem hogy sokan szívesen töltenek egy játékkal 50-100-200 órákat, de nem mindenki számára van benne ennyi élvezetes idő.
Illetve több olyan játék is van, amit nagy lelkesen elkezdek, de miután ritkán játszom ez szépen elhalványul. Mert nincs benne olyan, ami mondjuk 1 hét kihagyás után is visszahúzna.
Bár már nagyon unalmas közhely, de a kevesebb néha több.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
l.skywalker
Topikgazda
-
veterán
Ez a közhely teljesen megállja a helyét. 🙂
Én most a wolfenstein 2- vel vagyok így hogy nagy lelkesen belekezdtem mert az első rész és az old blood is nagyon tetszett de aztán elvesztette a varázsát és lassan haladok benne van amikor napokig rá se nézek, meg közben kipörgettem a wildlandsot is de azért be fogom fejezni. A witcher 3-ra vagyok kíváncsi nagyon. Könyvtáramban van de még várom az újgenerációs frissítést rá aztán elkezdem majd. Állítólag abban jóval változatosabbak a küldik mint a legtöbb open worldben. Mondjuk el nem tudom képzelni mit csinálhattak másképp, mi az amitől az akár 100+ óra játék alatt nem fullad önismétlésbe. Igaz a cp2077-en kívül csak ubisoftos open worldokkel játszottam eddig, de valahogy úgy érzem magának a műfajnak a jellemzője az önismétlés.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz l.skywalker #93569 üzenetére
Én is játszottam vele viszonylag sokat. Sőt SX-re is letöltöttem, de a 30fps miatt töröltem is hamar. Tetszett benne a helyszín.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
l.skywalker
Topikgazda
Aktuális Deals with Gold (DwG) akciós lista
Szeptember 20. ~12:00 - ig érvényes ajánlatok:*This Week’s Deals with Gold and Spotlight Sale (Week of September 12)
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
consono
nagyúr
válasz Bad Pritt #93571 üzenetére
A Witcher kapcsán az is sokat dob a játékon, hogy ott tényleg él a világ, sokkal könnyebb beleélni magad az NPC-k helyzetébe is. Nekem most az Elden Ringben ez hiányzik nagyon: alig van NPC, aki csak úgy éli az életét, meg talán nincs is. Persze más a setting, de még nagyobbat is guríthatott volna a From...
"In God we trust. All others must bring data"
-
veterán
válasz IntelKiller7 #93576 üzenetére
Már egy óra után?
Akkor neked igazi kínzás lett volna 50 óra belőle.
Azért szerintem el lehet lenni vele és 8-10 óráig még kifejezetten élvezetes a fejlesztgetés, gunplay, a változatos bolíviai tájak, stb. kb 4 ezerért vettem egy leértékelésnél pár hónapja. Annyit talán megért. -
.LnB
titán
válasz beyruth82 #93570 üzenetére
Ahhh.. Neked marha jó lesz akkor az Ubi játékok után, végigjátszani a Witcher 3-at!
Így fogod magad érezni: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bad Pritt #93571 üzenetére
Open world szerintem egy tök jó dolog, de azért "elvárom" hogy ezt feltöltsék tartalommal is. Önmagában a feladatok elvégzése bármennyire is sikerül változatosra, egy idő után az is unalmas lesz. A legtöbb játék abban hibázik, hogy nem ad célokat a felhasználónak.
Skill, képességfejlesztés tök jó dolog, de egy idő után sok embernek az is inkább feladat lesz.
Emellett nyilván van még sok más dolog is. Pl. jó dizájn, változatos környezet. Viszont nagyon fontos az, hogy milyen történetek vannak benne.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
lastmohican2
tag
válasz consono #93575 üzenetére
Nálam az Elden Ringben a felfedezés élménye, a folyamatos kihívás volt ami megragadott. Itt pont az a lényeg, hogy nem fogja semmi sem a kezed, nem mondja meg senki, mit kell tenned, neked kell összerakni a kirakóst. Furcsa, s tényleg sokszor guide nélkül nehéz is, de ez direkt lett így elkészítve.
-
IntelKiller7
Topikgazda
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz IntelKiller7 #93581 üzenetére
Mások vagyunk ez tény én vagy ilyen igénytelen aszkéta vagyok vagy mást találok meg az ilyen játékokban, de szeretem a másoknak repetitív open world játékokat. De pl. sok más játék nem tud lekötni, ami másoknak tetszik.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz l.skywalker #93582 üzenetére
Most elinditottam, de szivesen letorolnem most is.
tarsakat keresek akikkel vegig lehetne tolni ezt a valamit.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez amúgy igaz, a legtöbb mai rpg wannabe játék azon hasal el, hogy sokszor túl rövid, könnyen érthető, számszerűsíthető küldetéseket és célokat fogalmaz meg, ami nem kelti fel a játékos figyelmét, ezek a tipikus csináld meg ezt nekem és adok egy +1-es kardot küldetések. Ez egy érdekes evolúció eredménye, mert mmorpg-s hozadék, ahol meg a single player rpg-k voltak az alap még két évtizeddel ezelőtt. Sok fejlesztő fordítva ül a lovon, főleg a Ubisoft és sok open world Sony játék, amiért ilyen alapon építi fel a küldetésrendszerei nagy részét, mert ezzel tudat alatt is érezteti a játékossal, hogy egy mesterséges világban van, ahol minden körülötte forog, pedig pont az ellentéte lenne a cél. A másik gond, hogy ma már kevés fejlesztő épít tradicionális open world design három komponense szerint játékot: exploration, quest, replayability.
Ha már a kevesebb néha több előjött korábban, akkor a Deus Ex játékok szinte tökéletes open world designnal rendelkeznek egy kimagasló sandbox-szal támogatva, cserébe nagyon pici a játéktér és rövidebbek is maguk a játékok. Vagy ott egy klasszikus példa, amin keresztül nekem is magyarázták anno, a Fallout 3 Those! küldetése. Az exploration nem kifejezetten jó, mert egy bizonyos pontra érve egy semmiből megjelenő NPC scriptelt beszélgetésével nyit, nincs meg az az érzés, hogy hú, most beletenyereltem valami nagyba. Maga a quest sok lépcsős, több játékmechanikát von be és relatív hosszabb is, a replayability nagyon jó, mert többféleképpen megoldható és végül kettő, plusz az egyik NPC számára három végkifejlet lehetséges. A Bethesda amúgy általánosan jól tölti fel a világait, bár nem Witcher 3 szint, személyes tapasztalat alapján csak a New Vegast tudnám melléhelyezni.
Az Elden Ringre levetítve a felfedezés tökéletes és precedensértékű (na itt megvan a hűha érzés ), küldetések hagyományos értelemben nincsenek és az újrajátszhatóság is közepes, mert csak a játékos karaktertől függ, mennyiben változik egy-egy végigjátszás, minden más állandó és egy végkifejlettel rendelkezik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz IntelKiller7 #93583 üzenetére
Mondanám, hogy velem, de szerintem az elmúlt 1 évben csak Destiny 1-et játszottam pár órát konzolon, azt is XoX-en
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Steve1207
veterán
válasz IntelKiller7 #93581 üzenetére
Nekem nagyon kopárnak tűnt a Division-höz képest, persze más stílus, de még belegondolva is sajnálnám az időt, hogy ugyanolyan kietlen környezetben km-eket lopakodjak, mászkáljak órákig a bemutatók alapján. Plusz a 60 fps patch is most érkezett hozzá kb? Úgy emlékszem 30 volt ez nagyon sokáig, azokat meg vagy 2 éve inkább kerülöm. Amúgy igen, haveri környezet dobná fel az ilyeneket, úgy mókásabb lehet.
.
-
veterán
válasz IntelKiller7 #93581 üzenetére
Division 1-2 is megvan de még nem jatszottam velük csak belenéztem az első reszbe. Fedezék mögül tüzelő taktikai shooter kategoria. Akkor azok változatosabbak?Mondjuk azokat is inkabb coopban erdemes jatszani nem?
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #93589 üzenetére
Szerintem a környezet miatt változatosabb, kisebb a tér, több az apróság és "részlet", lépten-nyomon loot, szóval lehet válogatni is rengeteg dologból, színesebb az egész világ tartalomra (is). Egyedül is teljesen szórakoztató. Nálam pont ez volt előbb, ezért nem érdekelt a többi ubi-s lövölde.
Más: F1 Manager 22-t tolja valaki? Van esetleg egér támogatás? Nem találtam infót ilyenről, igaz nem rossz a kontrolleres layout, viszonylag gyorsan elérhetőek a dolgok, de mégis gyorsabban lehetne kezelni egérrel, mert amúgy órákat lehet szöszölni benne.
.
-
-
Steve1207
veterán
válasz IntelKiller7 #93591 üzenetére
Akkor ez nem kapott csak a Breakpoint, ezt előbb elkaszálták ilyen téren.
Most nézem, hogy csak a kéregetés ment az ubi fórumon is, akkor így pláne értelmetlen.[ Szerkesztve ]
.
-
.LnB
titán
válasz IntelKiller7 #93591 üzenetére
Nincs hozzá, 60fps patch.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
consono
nagyúr
válasz lastmohican2 #93580 üzenetére
Persze, engem is a felfedezés élménye visz előre, pedig más játékban a 20 óra, ahol most tartok már elég szokott lenni És ez jó is, csak valahogy nem él a világ...
"In God we trust. All others must bring data"
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #93589 üzenetére
The Division: Real Life vs. In-Game New York - ezt elfelejtettem, ez is ad nálam a hangulathoz.
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen