Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
tag
Ez egy multis, crossplayes játék, ha a 60 fps nem glitchcsel, akkor mégiscsak ezért hátrányba kerülni. Ha itt elsősorban co-opról is van szó, abban sem esik jól. A másik pedig, hogy hogy néz ki mellé. Nem egy jó kombó ez.
De számomra ez inkább lesajnálóan legyintős (nem a hardver, hanem a fejlesztők felé), mint felháborító. Persze oldódjon meg gyorsan, és legyen jó a játék, de eddig nem csigáztak fel.
-
Zó
tag
válasz Dinomano #108386 üzenetére
Vegyes dolog ez, régen máshoz voltunk szokva, mások voltak a lehetőségeink. Én ráadásul rengeteg 60 fps-es játékkal játszottam PS3-on is (remasterek), mellettük a kurrens játékok kevésbé estek jól. Ennek ellenére óriási kedvencem volt a Dragon's Dogma, a Vanquish vagy a remaster létére 30 fps-es Okami, de azért az előbbi kettőt jó volt PC-n újrázni jobb minőségben. A Bayonettával viszont bevártam a PC-s verziót, az RDR meg majd talán XSX-en, persze még mindig 30 fps-sel, de ez már előrelépés. XSX-en viszont a one-os Strange Brigade-nek sem tett jót az alacsony fps, egyöntetűen zavarónak találtuk (persze a játék is lehetett volna jobb).
Eközben amúgy mennek nálam most is olyan 80-90-es évekbeli DOS-os játékok, melyeknél a 30 fps sem értelmezhető kategória. Szóval játszom én 60 fps alatt, de ugyanakkor még a régi - vagy újabb - point & click kalandjátékoknál is zavar a darabosság.
-
Zó
tag
válasz pourri #108417 üzenetére
A probléma a performance mód remélhetőleg átmeneti hiánya itt szerintem. Én biztos nem a 4K-t várom el, hanem a jobb teljesítményt preferálom.
Az én VGA-m (3060) amúgy - hűtéstől, márkától, típustól függően - 150-180k-n áll Árukeresőn. Nagyjából ekvivalens az XSX-szel, és mivel magamnak lövöm be a kompromisszumokat (nem, nem natív 4K a cél), a játékok gyakran jobban is futnak (a Play Anywhere, illetve a crossprogress előnyeit ki szoktam használni a két platform között). Egyelőre, lesz ez rosszabb idővel.
-
Zó
tag
válasz parandroid #108421 üzenetére
Én tévén használom a PC-ket is (ugyanazokon, mint a konzolokat), ha nem egerészek vagy billentyűzök, boxos kontrollerrel (ritkábban DualSense-zel), és ugyanúgy ledőlve (RTS-ek közben is). Szóval ergonómiailag nálam gyakorlatilag ugyanaz.
-
Zó
tag
válasz JamesHun #108425 üzenetére
Csak a VGA-áras tévhitre/túlzásra reagáltam, mindezzel én is tisztában vagyok, 200k-ért vettem két kontrollerrel az XSX-et, a PC-s hardver nyilván drágább. A szoftver (ami nem feltétlen a kisebb tétel) egy más kérdés, pláne amikor mindkettőre van nem teljesen ugyanolyan tartalmú Game Pass, illetve játéktól is függ, melyikből mire vannak jobb akciók.
Nem a 4@120 fps-t hiányolom én se, szerintem ugyanazt kifogásoljuk. Bár általánosságban én nem panaszkodnék az XSX-re, de nem is játszom minden friss játékkal. (Az A Plague Tale: Requiem például szintén nem az igazi performance mode nélkül, 3060-on jobbra belőhető, de azzal is inkább az a baj, ami a Redfallnál is kinéz: játéknak se jó, semelyik gépen sincs kedvem folytatni.)
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz eL Geri #108450 üzenetére
A lényeget tekintve ugyanaz a kettő, a d-pad különbözik. A hangerejét a seriesesnek utálom, ugyanakkor a rücskössége miatt kézben tartani kellemesebb számomra a Series-kontrollert. (Persze a One-kontrolleremen az analóg karok már leharcoltabb, ez is hozzájárul ehhez.)
A Moby által említett BT is lehet szempont esetleges PC-s használat esetén, de azt tudjuk az újabb One-kontrollerek is, az enyém is. De két nap szakadozás után inkább vettem saját adaptert hozzá. Alternatíva a PC-hez közelebb ülés vagy az adapter kihosszabbítása.
-
Zó
tag
válasz parandroid #108479 üzenetére
Olyan volt már, hogy nem működött, hanem újra betöltötte nálam a játékot, de pl. a Blizzard Arcade Collection ott marad nálam, és bármikor működik már több mint egy éve, pedig megy mellette pár játék. Ahhoz persze játékcsomagként pont nem ideális. De általában én sem használom.
Egyébként a félrerakott "save state"-ek foglalnak helyett az SSD-n, hiszen ha már a RAM-ban nem lehetnek, valahol lenniük kell. És nem pár kilobájtról van szó.
-
Zó
tag
De hát pont azt írta, hogy az a baja: a kilépés nem kilépés valójában. A funkció kikapcsolása meg annyi lenne, hogy akkor PS módiban működne. Nem egy agysebészet. Nyilván ha valaki nagyon spórolna a hellyel, illetve rosszak a tapasztalatai vagy multi-only, annak ez kényelmesebb lenne.
Nekem meg mindegy, nem izgat különösebben, csak ennyivel lehetne testre szabhatóbb.
-
Zó
tag
válasz pourri #108508 üzenetére
Mert régen annyi volt a bezárás, hogy kivetted a cartridge-ot, később meg a CD-t, addig mást úgysem lehetett csinálni vele.
A PS3-nál vált ez kényelmetlenné számomra, amikor DualShock 4-gyel használtam volna, és ez a legtöbb játékban lehetséges is volt, de a játékokból vagy a konzol kikapcsolásával tudtam kilépni, vagy ahhoz kellett egy külön DS3. Ez egy fokkal kellemetlenebb volt, mint most a currentgen Boxon, hogy nem a játék, hanem a konzol menüjéből nyomsz quitet. Szóval inkább PC-hez szokva fura és kényelmetlen. (Egy kicsit nekem is.)
-
-
Zó
tag
Ez világos, de te kötözködni akarsz Az igény arra vonatkozott, hogy úgy működjön, mint PS-en, illetve a quick resume előtt, hogy a konzol lépjen (majd) ki helyetted. Ezt nem teszi meg, a korábbi "kilépés" már nem elég. Műbalhé ezen szemantikázva hülyének nézni egymást, de legfeljebb a billentyűzetemet kímélem, és inkább elmegyek popcornért.
-
Zó
tag
válasz pourri #108530 üzenetére
De, az kerül oda (vagyis idővel, te most lehet, hogy csak az "Alt-Tabról" beszélsz), csak az a lényeg, hogy utána nem fog mind a 20 futni, amit oda száműztél. Ha PC-n egy emulátorhoz van 500 save state-et lementve a merevlemezre, az nem jelenti azt, hogy mind folyton fut nálad. Viszont helyet éppen ezért foglal a qr.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz oriic #108567 üzenetére
A Ubi jellemzően hosszú játékokat gyárt, mert vagy műfajilag olyanok, vagy elnyújtják őket, vagy ott a Far Cry, ami FPS-hez mérten nyílt. Vagyis nem adnak ki olyan játékot, amire elég nekem egy hónap. Így nézve már nem annyira olcsó stopperral játszós bérlésért Game Pass mellé.
-
Zó
tag
válasz hombre[EU] #108577 üzenetére
Az új Settlerst az én internetemen a játékosok és a kritikusok is ízekre szedték, persze tévedhetnek.
-
Zó
tag
válasz Neurotoxin #108621 üzenetére
Nem azt írtam, hogy játszhatatlan, hanem hogy nem az igazi. A 40 fps tényleg feltűnően jó a 30-hoz képest, csak ahhoz kell megfelelő kijelző is. (Van LG OLED-em, játszottam úgy is, de most éppen nem arra van kötve az XSX.)
Ami a problémám, hogy egy nem nagy szám 3060-on be tudom lőni 55-80 fps-re (adaptive synccel az OLED-en) a szigeten, és hát az még jobb. Szóval hiányzik a performance mode. De mivel a játék a látványon kívül nem jön be, így nyilván ez a kisebb gond. Valójában az első rész végére kiégtem ebből szinte "walking sim vagyok, de azért néha fárasztóan szívatlak" stílusból, meg hát a difficulty spike-hegyen lovagló főboss is inkább gyerekeknek szóló képregénybe illő volt, nem illett a játék tónusához. Azóta sem épültem fel az általa okozott sokkból. Nyilván jobban benyelrk bármit, ha élvezem a mechanikát és a körítést, ha nem, az munkává válik, hiába indult ígéretesen.
-
-
Zó
tag
válasz gianni85 #108652 üzenetére
Tehát nem játékokat maxolsz, hanem achievementeket?
Persze nyilván játékfüggő, melyiket mennyire érdemes. A Ubival pont az a bajom, hogy szünetek is kellenek a játékaik közben (a régi összevásárolt klasszikusok más esetet képeznek, de nem is relevánsok itt), és nálam az előfizetősdi már itt borul.
-
Zó
tag
válasz Pöttön #108665 üzenetére
A Halo 1-2-ből a Master Chief Collectionben található felújított változatok mennek Seriesen, a Fable 1-ből meg az Anniversary, a többi visszafelé kompatibilis. A Gearseknek jól tud állni a nagyobb felbontás (nem minden rész kapta meg, a Judgement első epizódja csúnya volt, a második viszont egész szép, amikor játszottam), az auto-HDR és az FPS Boost.
-
Zó
tag
Ez vegyes, mert az internet, a YouTube és az okoseszközök, illetve a több irl hozzáértő korábban könnyebb mankót is találni, mint az én fiatalkoromban. És config.syst már szerkeszteni sem kell a játékokhoz.
Nyilván egyszerűbb a konzol, de valójában lehetőség is több van ott megbirkózni a problémákkal, mint régen, a konzolokon meg - ahogy írod - ezek száma csak nőtt. Az irl ismerőseim mind jól elboldogulnak a PC-vel, csak az IT-s topikok online ismeretségembe tartozó látogatóinak nehéz feladat ez
-
Zó
tag
válasz csuvicsuva #108685 üzenetére
Speciel én kifejezetten utálom, ha fullba tolják a level scalinget.
-
Zó
tag
válasz csuvicsuva #108758 üzenetére
Sok javítás nincs rajta, a régi Battle.nethez is kellett volna portforwarding, de Hamachival pár éve kis laggal kinyírtuk párszor Diablót, még a 3 után is mindig jó móka.
-
Zó
tag
válasz ρσгτσ #108848 üzenetére
Nálam a Horizon Zero Dawn is kb. egyéves projekt. A régebbi, még kisebb AC-k ennél gyorsabban végigmentek, de azért nem pár hét alatt. A mostaniak nár elég reménytelenek lennének 1-2 hónap alatt, és ugye még DKC-kre, patchekre is érdemes várni.
A ubis előfizetés akkor éri meg, ha darálsz, azt meg én biztos nem élvezném. Halókhoz, Gearsekhez, Sony-exkluzívokhoz (bár a Horizon határeset), csövesebb játékokhoz jobban megéri az előfizetéses modell. A Ubinál dizájnfilozófia az időhúzás. Vagyis hát inkább üzleti filozófia a játékdizájnban, és pont ez a bajom velük. Nem kísérletező, szerzői hobbiprojekteket várnék tőlük, de ez a másik véglet. Ráadásul sok kedvencem jogain ülnek, de azokhoz hozzá sem nyúlnak.
-
Zó
tag
válasz oriic #109184 üzenetére
A kötelességből végigjátszott CoD 4-en kívül csak az ment végig nálam, és jobban is tetszett amannál. De nálam azért nem számít az igazán jók közé. Utána viszont az új Battlefront 2 kampánya elég ócskának tűnt, úgy éreztem, ezt a stílust is megcsinálták jobban és korábban. Mondom ezt úgy, hogy a könnyedebb a háborús FPS-ek kampánycsúcsa nálam a bénázásai ellenére is a Bad Company.
-
Zó
tag
válasz Steve1207 #109204 üzenetére
Nem hiszem, hogy egy 60 fps-es patch miatt fogynának ki friss megjelenésekből. Valószínűleg az AC-k patchelése sem nyírt ki tömegesen projekteket. Számomra mindenképp bizalomgerjesztő volna a jövőre nézve is a hosszabb terméktámogatás, ehelyett sikerült előadniuk balfék módon a multi- és DLC-lelövő botrányt PC-n, ami után magyarázkodhattak.
Mondjuk, azokat az új játékokat amúgy sem készítik el, melyeket én várnék tőlük, pláne nem az általam elvárt minőségben.
-
Zó
tag
válasz erdey_a #109228 üzenetére
Az EA Play miatt elérhető az Unravel 1-2 is, a második rész kooperatívban is játszható. De bevallom, engem fárasztottak az első rész feladványai, hiába szeretem a puzzle platformereket, tehát gyereknek én sem feltétlen ajánlanám.
Az a gond, hogy erre a műfajra pont nem bőséges a Game Pass kínálata, a legjobbak meg jellemzően túl nehezek lehetnek. A Rayman Origins és a Legendás szokott pár száz forint lenni (talán Goldhoz is adták korábban valamelyiket), amíg nem nehezednek be, addig tökéletesek lehetnek, és ezeket is lehet együtt játszani, és így könnyíteni rajtuk. Ha az Activision Blizzard felvásárlása lezárul, gondolom, bekerül a Blizzard Arcade Collection, a Lost Vikings 1-2 remek móka, co-opra is kiváló. Az 1 elég nehéz tud lenni, de a visszatekerés funkció, a co-op, illetve elakadás esetén végigjátszás használata ezen sokat oldhat. A Trine-ok szintén játszhatnak, de azok sincsenek Game Passban.
-
Zó
tag
válasz mcwolf79 #109261 üzenetére
Két külön helyről is szoktam használni vezetékes gigabitről (PC és XSX egyaránt), 300-400-nál nem szokott több lenni, az többnyire megvan, de nem mindig. Ma lassú volt. Játékostársaknál is hasonló a tapasztalat. Ez amúgy nem rossz, de egyszerűen PC-s klienseken jobb átlagot kapok, és mostanában PS5-ről is jobb tapasztalatokat hallok, de az nekem nincs.
Mindenesetre múltkor a Halo Infinite elfelejtett játékindítás nélkül szólni a parchről, és a co-op etapon kezdésekor buktunk a megbeszélt esti mókából majd fél órát, mert lekapott 26 gigát. (És nem egyszer alakult úgy, hogy gyorsan kellett volna lekapnunk valamit, ha próbálunk is előre gondolkodni.) De korábban sokkal rosszabb volt.
Örülök, ha nálad tökéletes, én már jó pár éve jobbhoz vagyok szokva. Játék közben meg drasztikusan belassul a letöltés, ma már ez sem evidencia, mint régen.
-
Zó
tag
válasz Peat76 #109289 üzenetére
Nem feltétlen, PC-n az app ugyanazt tudja nálam, mint konzolon, de a Steam meg az összes többi mindig gyorsabb, és nyilván nem cserélgetek kábelt minden klienshez
Konzolon is néztem több kábellel, egyelőre jellemzően a játékostársak tapasztalata is hasonló. De örülök, hogy van ez a topik, így legalább megtudtam, hogy szerencse függvénye. Remélem, a kommentszámmal nő a letöltési tempó is.
-
Zó
tag
válasz icemad #109933 üzenetére
Éppen ma rendeltem egy 45k-s Thinkpadet, alapvető dolgokra elég az Személy szerint nem szeretek laptopon játszani, az egyetlen "mobilpécémen"nem is járt még soha játék.
Én a PC-t ugyanazokon a tévéken használom, mint a Boxot, székre asztalra sincs szükségem. Egerem és billentyűm együtt 5k, volt drágább is, de rövidebb ideig bírta gyűrődést. (Illetve most is van kicsit drágább is, de azt nem használom.) Hazudnék, ha azt mondanám, hogy bóvlibb műanyagnak hat, mint a Series-kontroller. Az egyik PC-mhez szerintem már lassan 20 éves lesz bill. Elvagyok ezekkel, sok mindenhez persze kontrollert használok, ami nyilván külön tétel, de van egy jó pár már itthon.
A tanulság talán csak annyi, hogy sokféle megközelítés, igényszint létezik.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz gianni85 #109940 üzenetére
Ízlések és pofonok, nekem a QB az egyik legrosszabb élményem a végigjátszottak közül, a Control pedig tetszett. Sokkal több energiát fektettek a pályák és a feladványok kitalálásába, ami az Alan Wake 2 előtt biztató, hiszen a hangulatos első részt számomra éppen az nyírta ki, hogy villanykapcsoláson és generátorabuzáláson kívül mást nem lehetett csinálni.
De azt meg kell hagyni, egyik játékuk sem tizenkettő egytucat, ezért jobb minőségben még kaphatnak esélyt. Controlból is sajnos a prevgen verzió volt Game Passban, próbáltak, de így a PC-s mellett nem rúgott labdába nálam.
-
Zó
tag
válasz gianni85 #109997 üzenetére
Igen, a Control a korábbi játékaiknál is agyfaszabb tud lenni, nem nehéz elképzelni, ha ez zavaró, és az irodaház sem a legváltozatosabb környezet a világon (vs NOLF). Viszont játékként sokkal összerakottabb. A QB esetében a filmjelleg is sok tud lenni, de biztos van, aki éppen ennek örül.
-
Zó
tag
válasz Dinomano #110008 üzenetére
Ez is jogos, bár szerintem az Alan Wake-nél túlnyújtottabb játék nem sok van ahhoz képest, milyen változatosságú játékmenet van benne. A QB jobb lehetne, de nekem az is sok volt (nem utolsósorban az átvezetők miatt).
A Controlnál különösen számít, hogy meddig és mennyire köt le a harc, mennyire használod ki a különböző képességeket (ugye már az elején megkapjuk az OP dobálózást, ezért kevés a motiváció a többi jó képességet kiélvezni), illetve a metroidvaniaszerűsége miatt az OCD is el tudja ragadni az embert. Én 60 órát töltöttem vele, míg a Max Payne 2-vel annak idején vagy 6-ot
-
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110069 üzenetére
Gondoltam, éppen a lentebbiek miatt, csak hát éppen az eddigi indie-ségük miatt lógnak ki kevésbé az utóbbi időben született projektjeik, a gigatikusozás ezt retorikailag kissé félreviszi.
Önmagában pedig a kisebb játékokkal nincs baj, örülnék én egy Lost Vikings 3-nak is a Blizzardtól... A Double Fine-nak is voltak jóféle kisebb projektjei a múltban is, és most is ilyenekre oszlottak szét a Psychonauts 2 után. (Ami - bár messze nem ütött akkorát, mint a maga idejében is kevésbé áramvonalas az első rész - kifejezetten jól sikerült, és kellett hozzá az MS is, legalábbis a pénzük.)
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110069 üzenetére
Látom a szerkesztést. Amit viszont sosem láttam, hogy az Obsidian vagy az inXile alkalmas AAA RPG-t letenni az asztalra. Személy szerint iszonyú kevés RPG-ként is jó játékot látok, melynek gigaprojektként sikerült ezt elérnie. Ebben az értelemben a piaci rés létezik, de betömni nem evidencia, hanem bravúr. A Witcher 3-on és egy-egy jRPG-n kívül mi volt ilyen valaha? (Nyilván a Baldur's Gate 1-2 a maga idejében sem volt a legnagyobb költségvetésű, de más világ termékei, nem tehetők egy mai AAA mellé abban az értelemben, hogy belőlük következhetnének a maiak.)
Megjegyzem, részemről a Bethesdát sem tartottam soha sokra, és a méretek, a költségvetés és az eladások ellenére a gamebryós játékaik számomra mindig B-kategóriásnak hatottak.
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110079 üzenetére
Éppen ez az: a legtöbb példád nem éppen az AAA kategóriába tartoznak, az Obsidian most elvileg azzal próbálkoznak, és telnek az évek a projektről hírek nélkül.
A piaci rés létezik, bár manapság lassan minden FPS is RPG. Gyakorlatilag a Horizonok és az új Assassin's Creedek is RPG-lightok, melyeknél jobb lenne combosabb, a Pathfinder vagy a KIngdom Come ígéretesebb irány, mint az akció-kalandokba olvadás. (Hozzáteszem, az RPG-sítés sem tesz mindennek jót.
A Mass Effect és a Dragon Age persze már inkább AAA, de ezeknek kellett is előkészítési idő, illetve minden megbecsültségük ellenére vegyesek. Ezt alább kifejtem, mert szerintem jól illusztrálja a műfaj modern nagy költségvetésű címmé válásának keserveit. (Nem mintha más stílusoknál ez evidens és problémamentes lenne.)
Ez alatt azt értem, hogy a ME1 küzdött egy gyengécske TPS-jellegű harccal, melyet a képességek mentettek meg, a liftes töltési időkkel pop-uppal, performanszproblémákkal stb. (Nyilván más volt a korabeli mérce, de ebben nem volt igazán jó, PS3-ra meg még azért sem jött a 2 portjával egy időben sem, mert annyira küzdöttek vele. Ha hozzáveszem, hogy a főszál csak 10-15 óra, és azon kívül a legtöbb mellékküldetés mennyivel gyengébb (+makózás az nem túl tartalmas bolygókon), akkor azért jól látszik, hogy a szép grafika és a nagy költségvetésű ambícióknak ára volt. Na meg RPG-nek nem is a legszofisztikáltabb, de cserébe az inventorykezelés annyira borzalmas volt, hogy a 2-re kivágták az egészet. Nyilvánvaló, hogy egy remek sci-fi kaland volt, nagyot szólt, de annak idején is ez volt a véleményem róla, amikor előrendeltem a 2-t Azért ma egy hasonló megjelenés kapna itt savat, hiszen régen minden is jobb volt. (Annak idején pedig az Alpha Protocol kapott, pedig szerintem az jobb RPG lett, ha a Segától megvennék a jogokat, és az Obsidianban lenne képesség egy méltó folytatásra, vagy akár egy Perfect Dark RPG-re, attól lázba jönnék.) A ME2-vel kezdődő túláramvonalasítás és az Andromeda pedig szintén érdekes.
A DA is érdekes. Az Origins alapvetően még PC-re készült, ez látszott is. PC-n volt kvázi "izometrikus" volt az ajánlott nézet, ez konzolon hiányzott, pedig már a látvány is arra volt belőve, nézdahátam nem volt túl szép. És ez a kevésbé lényeges része, de emiatt a konzolos verziókból puzzle-t is vágtak ki, sőt az AI-t is lebutították, mert úgy túl nehéz lenne. Ezután jött a 2, melyből kivették a taktikai nézetet PC-n is, telerakták ismétlődő dungeonökkel, a semmiből bespawnoló encounterekkel stb. Őszintén szólva még rondának is láttam. Szóval az Origins előrendelőjeként és kedvelőjeként ott nagyon gyorsan elveszítettek. Az Inquisitiont már nem is próbáltam, noha ott megígérték a régi nézet visszatérését, és sok helyen GotY is lett, a 2 nélkül nem akartam belevágni. Ráadásul a nyíltabb világ miatt sokan lepattantak róla, és az számomra is riasztó volt. A BioWare meg azóta leépítette saját magát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
- Xbox tulajok OFF topicja
- Wise (ex-TransferWise)
- Notebook hibák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- Extra Akciósan Eladó Xbox One 500gb
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen