Modkörkép: CoH Eastern Front

Bevezetés

Kicsit több mint egy évvel a megjelenése után a Company of Heroes Eastern Front modja messzire jutott az első állapotához képest. A fejlesztőcsapat lelkes és kitartó, többéves munkájának gyümölcséről bátran kijelenthető, hogy megér egy próbát, mivel jóval többet nyújt az alapjátéknál.

A mod első megjelenését követően a kezdeti hatalmas érdeklődés azonban a szovjet frakció
részben hibás koncepciójának és a kiegyensúlyozatlansági problémáknak köszönhetően hamar elapadt, a játékot csak kis szelete játszotta a Coh-közösségnek. A szovjetek erősek voltak ugyan, de a visszavonulni nem tudás, a nehézfegyverek fel/vissza nem vételének képessége a játék dinamikáját veszélyeztette. Az előbbit a híres sztálini napiparancs értelmében feature-nek szánták, az utóbbinak bevallottan kódolási okai voltak. A fejlesztőcsapat azonban nem adta fel, és a mod tavaly nyáron már eljutott arra a szintre, hogy az eredeti frakciók kiegyensúlyozottabbá tétele és néhány új egység mellett (Sherman tank 105 mm-es tarackkal, brit Comet tank, Jagdpanzer IV a Panzer Elitnek, Wehrmacht Jagdtiger – a reward unitnál kell őket beállítani) a szovjet visszavonulás bevezetésével sokkal játszhatóbb lett a eredetihez képest. A pár hete kijött utolsó patch pedig végre megoldotta a nehézfegyverek el/visszafoglalását is. Sőt, az alapjában véve nem túl rugalmas és mobil brit frakciónak is választható egy alternatív változata egy sor új egységgel, mint az Achilles tankvadász, SAS kommandósok és így tovább. Tehát látszólag minden szép és jó, j%C

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények