Trendi-e vagy?

Előszó

A cikk eredeti változata partnerlapunk, a Track-Mania.hu hasábjain olvasható. Ha szereted a Track-Maniát és érdekelnek a közösségi hírek, versenyeredmények, interjúk, látogasd meg az oldalt!

Mostanában egyre több kutatás lát napvilágot, melyet kifejezetten a fiatalok körében végeznek egyes cégek, melyek közül nem maradhat ki a Coca-Cola Company rendszeresen jelentkező Fanta TrendRiportja sem, amely minimális keresgélés után könnyen fellelhető a neten teljes terjedelmében.

Trendi-e vagy?

Tanulmányi érintettség kapcsán szembe futottam az októberben publikált 6. felmérésükkel, melyet gondoltuk, hogy megosztunk veletek is, hiszen a fiatalok médiafogyasztási és kulturálódási szokásait tartalmazza, így némileg rólatok is szól. A sok-sok kérdés és grafikon természetesen konklúzióhoz is vezet, azaz jól beskatulyázták a mai fiatalokat 5 különböző kategóriába. Ha érdekel, hogy melyikbe tartozol és hogy mennyire „trendi” az internet, az MSN, a videójátékok vagy a „social networking” napjainkban, akkor bátran olvass tovább!!

A tanulmány hossza és részletessége jóval túlmutat egy efféle cikk keretein, így igyekeztem az olvasóink számára könnyen fogyasztható formába önteni a tartalmát, így mi csak a 4 legfontosabb szempontot mutatjuk majd be grafikonokkal, illetve a konklúziót. Aki ettől többre vágyik, az az eredeti anyagot olvasgassa!

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!