Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    Belegondolva, lehet, hogy van értelme ennek az óvatosan induló értékesítési stratégiának.

    Egy új EV típus értékesítésének megkezdése nem egy leányálom. Értékesítési hálózatot kell kiépíteni és szervizhálózatot kell kialakítani képzett szerelőkkel és megfelelő alkatrészutánpótlással.

    Jelenleg a kínai EV-khez gyakorlatilag nincs pótalkatrész Európában (jó, a Teslához se nagyon van, de most nem őket ekézzük :D ), az európai vevők meg háklisak, képesek hangot adni az elégedetlenségüknek ha potom 1-2 hónapig áll az autó alkatrészhiány miatt.

    Kínában lévő kereskedő és szervizhálózatot logisztikailag sokkal egyszerűbb ellátni, a kínai vevők toleránsabbak, stb. stb.

    Aztán, ha 3 év múlva se buktak bele az elektromos autó gyártásba, akkor jöhet Ázsia, Afrika, Dél-Amerika, majd 5 év múlva a háklis Európa, meg a kínai termékeket zsigerből utáló Észak-Amerika.

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák