Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz JulianSinulf #22400 üzenetére

    A ford nem tudom, hogy csinálja, a biztosítékot biztos nem méri le :)
    A francia autóknál úgy van, hogy a gyári töltőben van egy reed relé a dugvillában, és ha normál dugaljba dugod, akkor 8A (régebben 10A) a töltés, ha Legrand e dugaljba dugod, abban van egy mágnes, és ekkor engedi a 14A (régen 16A) töltést.
    Van 3D nyomtatott feltét mágnessel a polcon ilyen töltőkhöz.
    Ha a dugvillát körbefotózod és a töltő adattábláját, elküldöd, megmondom olyan-e

    Ekkold: "A kábel csatlakozófejben van egy ellenállás, ennek az értékével specifikálják a kábel terhelhetőségét, amit a töltésvezérlőnek figyelnie kell (nem terhelheti túl a kábelt)."
    Csak aljzatos töltőbe dugható, mindkét végén szerelt kábelnél van ilyen, a PP szálon, tethered töltőnél nincs bekötve a PP szál, a töltő oldalon így nem tud semmit, az autó oldalon meg nem is mindig figyelik, mert tudják, a töltő szabványban kell figyelni.

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák