- Starfield
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
~1.5 k-val olcsóbb biztos ezen múlik ám ne értsd félre jó ha ilyenek linkelve vannak , csak kétlem ,hogy a sok virágboltos tulaj rohanna megvenni mert ennyivel olcsóbb .
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
veterán
Neked mennyire van állítva a játékban? Ha 540-re lenne állítva a játékban a szög, akkor csak annyiba változna, hogy úgy érzékeli a játék mintha a kormány is annyi tudna? Csúszás általában akkor van mikor kezdem forgatni a kormányt, tehát nem már kanyarodás közben jön elő. Rámegyek a kanyar helyes ívére - lassítok - kormányt forgatnám, és akkor.
iPhone 13 Pro Max
-
-
-
zeee
senior tag
Ez az utolsó becsszó. Célegyenesben 5-ben ezt hozza kb 1/3-ig lenyomott/tartva pedállal. Amit említettél, hogy a gyorsítást szabályozom, szerintem, de ez csak szubjektív vélemény, de ez van túlságosan a pedálút elejére helyezve, pedig a valóságban is lehet hogy így van, és nekem nehéz nem elszállni kanyarban, mert azt a kis pedálutat nehéz eltalálni fent Jó, sok gyakorlással biztos meg fogom szokni
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Hamarabb felváltást talán egyedül a T125 S1-ben alkalmazom, mert 2-esben felső tartományban iszonyatos erőt ad le a gép, padlózva kb egyenesbe is kitör. Na itt szoktam hamarabb 3-asba váltani, és talán ebben a helyzetben nem is jelent lassulást, legalább a kerék nem pörög ki. (persze kanyarokban)
[ Szerkesztve ]
-
zeee
senior tag
Köszönöm hogy megnézted. Nem agyalok rajta tovább, ezt ilyen és kész, így kell megszokni. Ha a valóságban is ilyen és ilyen területen dolgoznék, tuti törném az agyam hogy az adott autónál minden sebességfokozatban hogyan lehetne a pedál útját elektronikusan szabályozni, hogy a teljes pedál útjából minél több legyen a pilótának szabályozni a gázt kanyarban, nem csak fent az a kicsi.
-
-
Azért jó az, amikor az ember első helyen látja a nevét, főleg ha többszáz másikat nyomott le. Nem kell ez a magyar mentalitás, hogy "de akkor is van nálad jobb", inkább gratulálj neki!
Nekem is igenis jó érzés, hogy van amiben elöl vagyok, bár sajnos az nem ekkora mezőny. 3 autóval vezetem a Nordschleife-t, P4/5, Evora GTC és GX, de itt kevesen vannak. De annak is tudok örülni, hogy ugyanitt 5-6. helyen vagyok a BMW GT-kkel és a Mekivel egy körből is top tízes időt autóztam.
Mondjuk nem dőlnék kardomba, ha nem működne az app, ez tény.
Sent from my keyBoard
-
-
IntelKiller7
veterán
Én 2010 nyarán vettem zsír újan az überkonzoltól kemény 20.000Ft-ért
És 2010-ben jött ki az GT5 és felment 30-ra. A legjobbkor vettem ,sajnáltam, hogy nem vettem többet, csomót lehetett volna nyerni rajta szerintem 30 felett nem éri már meg annyira. Akkor inkább egy G25 használtan, vagy 70ért egy zsír új G27Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
zsiz
őstag
óó tényleg, már látom hogy írják, elkerülte a figyelmemet
nem destruction derby, az igaz.. de azért egy jó kis túraautó futamon elkerülhetetlen 1-2 apróbb koccanás, és azért az mégsem járja hogy ne látszódjon az autón
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Nunder
őstag
Tény, hogy 2-3 kör után valamelyest javul a helyzet, de nem szignifikánsan. A GT-Masters-es setup is semi-slickeket használ talán, úgyhogy nem tudom mit lehetne még módosítani. De hogy ennyire szitál az autó féktávon és hogy ennyire instabil, azt nem tudom feldolgozni
barcalaci84: folyamatos fékezés mellett gázfröccsök, vagy fék, leváltás + gáz és így tovább?
[ Szerkesztve ]
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Nunder
őstag
Az a furcsa, hogy kuplung nélkül megyek, és csak az meg a gázfröccs rásegítés van bekapcsolva, és ennek ellenére kell gázt adni féktávon Kipróbálom, meglátom mennyit javul a dolog.
Amúgy meg nyilván én vagyok a balfék/tapasztalatlan, de nem szoktam hozzá, hogy féktávon kitör az autó fara ilyen mértékben.
[ Szerkesztve ]
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
szacsee
nagyúr
Köszi!
Ez volt a bibi nálam is, csak nem pihentettem. DIView-el rálestem és a kuplungot alapon kicsit benyomottnak érzékelte. Állítottam rajt és most semmi gond. Lehet egy poti tisztítás ráférne és pár határoló és csukló csere.Más: Felnéztem a MASZIM-es szeróra, igaz semmi gyakorlás nem volt és a cuccokat is előtte kalibráltam, gyári szettel mentem, lehetne rajta finomítani, de nem rossz. Azt látni, hogy sokan nem szimeztek még. Első verseny rajtját bealudtam és pitből indultam, a másodikon az első kanyarban szokásos csetepaté elöl-hátul.
Sikerült is féktávon belém durrantani hátulról, de nem adtam fel, mert ha ebben a kanyarban hibáznak, akkor a többiben sem fognak úgy menni, mint Piquet abban a bizonyosban.
További jó játékot..... -
hermanyi
őstag
Nem az FFB 50% on van a család miatt . Elvileg holnap viszem szakihoz ,de szerintem nem azzal van baj sőt elmondás után a szaki is azt írta amire tippeltem. De remélem neked lesz igazad
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
neko18
senior tag
Számomra is azt jelenti. De itt alapvető gond volt az hogy egy Gr H motor nem úgy emeli a fordulatot mint egy 2 ütemű 601-es Tehát nem is olyan jelenség volt, hogy az alsóbb fordulat tartományban gyenge volt és 5-6 ezernél pedig elkezdett húzni, hanem szimplán lassan pörgött fel (ha üresben ha 1-esben)
Én már párszor láttam élőbe belülről is és kívülről is ilyen jószágot és az nem így viselkedik motorkarakterisztikában.kdxsv
-
#70869248
törölt tag
A pedálom load cell-s.
Átgurulni egy kanyaron meg nem választás kérdése, amúgy sem minden esetben engedhető meg hogy megszakítsd a hajtásláncot, mert rögtön tapadásvesztés lesz a vége, ott egyenletes motorfék többet ér mint hogy kigyorsra már ideális fokozatban legyen az autó. általában kanyaríven mélyen fékezés, kifelé dőlő kanyar necces.
A valóságban nem rizikózol be egy rossz váltást, mert nagy rá a sansz hogy megforgat, vagy leesel az ívről, vagy ledadog a motor..stb.
a szimes minden kanyart élen próbál teljesíteni, ezért lehet néha olyan visszaváltásokat hallani amit kár megcsinálni nyersz vele 2 tizedet, de az meg azért suta.
De ez már messze vezet, nem ez a lényeg, a lényeg hogy kuplungos autót kuplunggal váltsunk, és ezzel a technikával gyorsuljunk...szenzációs lenne egy ilyen mezőny. -
#70869248
törölt tag
Csak a szimben lennél gyorsabb, a valóságban nem váltják el feltétlen azért a két tizedért.
pl.:
Van egy mezőny a valóságban, és mondjuk, a 80% nem váltja el azért két tizedért, a maradék elváltja minden körben, két dolog történhet, vagy megforognak mert elcseszik az egyik körben, vagy esik a teljesítmény mert már nem tart a kuplung. Mondod hogy legyél jobb képességű versenyző, és vegyél erősebb kuplungot...igaz ez már egy másik mezőnyt jelent, mert kupás autóban nem variálhatsz.
Egy másik mezőnyben egy másik, de hasonló problémával fogod magad szembetalálni, mert erősebb hajtáslánchoz erősebb motort használhatsz, és ott megint meg fogod erőszakolni a technikát
sosem lesz vége, illetve egy vége lesz amíg van szponzorod aki fizeti a kopást, addig versenyzel, de olyan arc leszel aki kívülről nézve peches, mert mindig történik vele valami pedig tök gyors. Mások meg versenyeket-bajnokságokat nyernek.
Ezért vezet egy hotlapos szimes valószerűtlenül, mindig kihegyezve a pálya minden pontján, és ha károsodik a technika, mert megpróbálja a játék ezt a részét is bemutatni, ...akkor lejjebb kell venni, vagy ki kell kapcsolni...
..hasonló az AC büntetésrendszerével szembeni ellenkezéssel, aki normálisan vezet az általában csak hibázáskor találkozik ezzel a büntetéssel gyári pályán, ha viszont úgy akarsz menni hogy a leggyorsabb légy de még nem büntessen a program pályaelhagyásért...akkor gyakran fog idegesíteni. ...és persze ki kell kapcsolni, mert úgy is 'felesleges'.[ Szerkesztve ]
-
kovi166
tag
Nem akarok veled vitatkozni mert látom komoly tapasztalatokkal rendelkezel mint szim mint valóság terén.
Én leírtam mit gondolok.
Nem csak motorral voltam a ringen.
Nem azért voltak ilyen autóim mert botlábú vagyok! :-)
És továbbra is azt vallom nem írta le milyen kormány milyen beállítások mellet viselkedik igy a verda neki.
De igazából nem érdekel én jól szórakozom. :-)Kovi
-
H.Ezredes
őstag
De már leírtam neki amúgy.... [link]
Irreálisan dobálja a seggét és szűnik meg a tapadás.... A legjobb optimális tapadás és semi slick-en megyek. Életben meg pályán 235/45 R18 van rajta Dunlop Sp Sport Maxx.... És nyomva van neki nem kell félni.... Casco is van de tényleg nem ez a lényeg,hogy én hitegessem,hogy megyünk vele vagy épp,hogy nem. Én ezt éreztem és leírtam
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
neilszab
őstag
Az nem jó, úgy túl magasan lesz a kép és rossz lesz a kameraszög is. Nem győzőm a megjelenítőimet mindig minél lejjebb tenni, de már az asztalt kéne kivágni hozzá.
Én is a Rift miatt nem döntöttem még véglegesen a 4K mellett.... meg ugye az input lag... kívárunk.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
#70869248
törölt tag
az iR külön pénzügyi kategória, a hugim eladta, így már senkim sincs akinek megvan. munkatársam 200ezer körül szállt ki, hugi asszem 50ezret-t pakolt bele míg kiszált. ami a huginál még elnézhető, de a munkatársamnak ott állt egy 205-s GTI a kertben, ...aztán úgy hozta az élet hogy mégsem tudta abba fektetni a pénzét mert elválltak. mindegy.
-
#70869248
törölt tag
nálam megvételtől ezen a rendszeren megy:
Amd Athlon X2 255 3.4-n ketyeg. Mellé 4 giga DDR2 800-s, betámasztva egy GTX680-s 2 gigás VGA-val (alapon). (Mivel nekem mindent kellene cserélni, így a VGA-val kitoltam kicsit)
a motion blur kivételével minden fel van nyomva maxra, az nulla.
így 90-100.
Van ahol leesik 87-re (Imola, szűk sikán előtti kisegyenes)persze ahogy változott a progi, jelenleg 8 AI-t bírok el maximum, és le kellett húzni a füst/por részletességét, és a tükröződését közepesre.
..sé most már valóban nagyon ideje DDR3-s rendszerre váltani egy i5 köré épült géppel....és ez valóban ing és gatya kategória.
pláne hogy ez igazából csak az AC miatt, mivel a többi játék amivel töltöm az időmet ez pl. HoMM2 90-s évek vége...meg más ezer éves cuccok.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nem tervezem így használni, mivel külön eszközként használom a pedált, így a kormány pedálbementre fogom csatlakoztatni a kéziféket, azaz az egyik pedál potiját fogom használni (ha végre megtalálom a nyüves pedáljaimat ), jelenleg azon röhögök, hogy pedál a lábam alatt, kormány a kezemben és egy komplett motorkormány felfogatva az cockpit-re kéziféknek...jól néz ki.
De tojok rá működik, csak nagyokat vigyorgok.
..egyébként pont nem rég emlegettem a Next Car Game-t, asszem fél évig nem tudtam használni, mert nem kezelte le a külön vezérlőként használt pedálomat -
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen