Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Ez egy pici sziget, 80 km hosszú 50km széles, egy Fiat 500e simán hoz 200-250 km-t egy töltéssel bárki alatt, rutinos ev-s szerintem 250 felett is elmegy vele könnyedén, 20-22 fok legideálisabb és nem szeled át minden nap az egészet keresztül kasul. Szállás környékén, ha egyet kispécizek, 2-3 alkalommal feldobom és ennyi. Apartman esetén lehet fel is tudom estére tenni tölteni. Picit el vagyunk késve februári foglaláshoz… egyelőre túrom a szállásokat, kocsit majd a végén lövök, addigra tudom lehet-e tölteni vagy se.
-
szabonagyur
félisten
A sima témába akartam berakni, de inkább rakom ide. A magyar Scross csoport kiemelten tele van hülyékkel
Indulás után 160-al veretni (vízhőfok még láthatóan meg sem mozdult).
Ja és javaslat 1400 km után már mehet neki a 160-170 tartós ideig.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #14355 üzenetére
Autószerelőknek is meg kell élni valamiből. Jó kis hengerfejezés!
-
válasz szabonagyur #14355 üzenetére
Rontod itt a japánok hírét, pedig azsosemromlikelésmindentiskibír!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FeRRaR1
őstag
válasz szabonagyur #14355 üzenetére
Ilyen hülyékkel tele van a világ. Hányat láttam, kolléga is volt ilyen. Télen, fordul a kulcs, egyet nem forgott a főtengely de nyekkent a gumi mikor az azonnali gyorsítás után húzta a kettest. Nem is tudom hogy tud ilyen gyorsan elindulni, mert én egyesbe tenni nem tudnám ennyi idő alatt. Persze valószínűleg automata a kézifék és már egyesbe indítja, ahogy az indító motor elkezd tekerni, kb már engedi is fel a kuplungot...
Egyébként én azt mondanám az az FB csoport a ritkaság ami nincs tele hülyékkel.
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #14359 üzenetére
Nekem is egyik volt kollegam ilyen volt, meg mi tobbiek be sem ultu k az autoba, o mar kint volt a parkolobol de forditva is ugyanez, meg a kulcsot nem forditotta el/az ujabbanl meg P-be se rakta mar fel labbal kint volt a kocsibol. Na tole nem vennek autot, tipikus “leszarom, ceges “ felhasznalo. Sajatra elvileg vigyaz, de ezek utan nehezen hiszem el… En a cegest se tiprom szet hidegen, pont ugy hasznalom, vigyazok ra, mintha sajat lenne. Tudom, ezzel en vagyok kisebbsegben.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #14361 üzenetére
Ugyan ez, kölcsön / bérelt / cégesnél is betartom az alapokat. Lehet nem annyira betegen mint a sajátoknál...
Viszont aki ennyire nemtörődöm tud lenni, arról nem hiszem el hogy full éles váltás lesz mikor a sajátját használja.
Ja illetve az én esetemnél az a sajátja volt
Most már a magam részéről csak elektromos furgont adok alkalmazottnak. Nincs széttaposás meg hidegen üvegelés. Illetve mindegyikbe van GPS tracker ami jelez gyorshajtásra, hirtelen kanyarra, fékre...
(No meg 10 év gar ) -
2ozzmexy
aktív tag
válasz cappa72 #14360 üzenetére
Szerinted érdekli az ilyet az olaj hőfok? 9316km van a gépsárkányban... mint az enyémben, csak én a cégessel ennyit 4 hónap alatt megyek el...
Amúgy igen, ennyit forog, a műszerfal alapján ez már nem az agyonmagasztalt egyhatszívó, hanem a turbós, azokban 6gangos kézi szokott lenni, 6 stiften megy 2-t, óra szerint 130-nál forog 3100 körül, 150-nél 3450 kb, az GPS-el 147km/h. Az egy kényelmes autópályás utazója, felette erősen remeg már és brutális a szélzaj, mivel nincsen alatta futómű így ez a 160-170 is már inkább a félelem és reszketés Las vagesban új része..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #14366 üzenetére
Nem AT, MT. A letöbbet eladott modell a K14C GL+ 6MT és az M16A GL+ 5MT belőle, tehát látsz egyet az utcán, akkor igen nagy az esélye hogy kéziváltós, ritka, de én is találkoztam már olyannal aki látott belőle automatát. (Amúgy Aisin automata van alatta, igen jóféle, egyszerű de nagyszerű)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #14357 üzenetére
Áh, a túrbó tengelye hamarabb robban el, minthogy átégjen a lemeztömítés, azt majd jól beszívja, veri szét a töltőlevegőhűtőt, ami viszi magával a klímahűtőt (mivel egy egység), a szívóoldali szelepeket, dugókat és kifelémenetben a kipufogó oldalit, a turbó másik felét meg a részecskeszűrőt.
Ökröt vezessen az ilyen, ne autót... Annyiszor elmondom hogy az átlag magyar autósnak egy wartburg bőven jó lenne, íme egy újabb ékes példa.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szabonagyur #14368 üzenetére
De ez MT, honnan tudom? Nézd meg a tiéd műszerfalát.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Alusky
aktív tag
Nem vagytok tapasztaltak, rá kell nyomni a fűtést is maxra miközben kulcskuplung hiszen párásodik az ablak, aztán gáz mert fulladni fog.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
Reggeli setup.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
válasz FeRRaR1 #14376 üzenetére
2015-ös az akku, két izzítógyertya működik csak. Most már a telet átvészeli így, nyáron indul majd könnyen, következő ősszel ráér javítani. Mondjuk ezt mondtam egy évvel ezelőtt is.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
kelly416
veterán
válasz BigBlackDog #14378 üzenetére
Ez inkább lustaság, mint olcsó jánososkodás, úgy gondolom.
-
Alusky
aktív tag
válasz BigBlackDog #14378 üzenetére
Egy órát megy a 2 kW-os hősugárzó az 160 Ft, addig kajálok meg csinálok mást. A 70W-os töltőt nem számolom bele. Csak a nagy hidegben kell, nem megy már annyit a gép se, mint régen, 80 üzemórát ment az elmúlt egy évben. Max 2000 Ft lesz tavaszig.
Az akku 27 ezer körül van, az izzító darabja 9k.
Lustaság amúgy, meg teszt. Ez a tapasztalat még bármire jó lehet később, már sok hülyeséget kipróbáltam amúgy is.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #14390 üzenetére
[link] egy ilyen sor5-os trombita is milyen jo kis csaladi utazos lenne… szoval kellene meg soooook penz es meg tobb garazs Es/vagy 200 evig elni, hogy minden szelesebben vett bakancslistas jarmuvet ki tudjak probalni rendesen
Az Audi megmarad OT-ig (Isten engem ugy segeljen!), melle kellene egy sor5 es egy Porsche 911. Utobbibol nem akarok engedni, ha az megvan, a tobbi mar nem erdekel, megnyugodtam, azokbol eleg egy 10-30perces seggproba is[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #14391 üzenetére
Nekem volt V70 T5, imádtam is a sor 5-öt, majdnem V70R-lett utána de aztán egy árban volt az S80 V8-al amit akkor már kipróbálok. Ez 8 éve volt, a többi már történelem. Nekem is 911 vagy LC500 a cél, örökre megtartósnak mint az S80 V8. Illetve mellé egy játszós könnyű manuális.
tboldi
Jazz-ben és Priusban senki nem érezheti jól magát. Egyszerűen tilos. Unalmas megbízható célszerszámok, buta futóművel. És az élet túl rövid hogy unalmas autókkal járjunk.
Előre is elnézést ha túl provokatív voltam.[ Szerkesztve ]
-
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen