Új hozzászólás Aktív témák
-
viharhozo
addikt
válasz
parandroid #69 üzenetére
A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz.
En ezt nem igazan tudom ertelmezni se. A kis dizelek maximalis nyomateka ~200 Nm, ez jellemzoen ~1500-as fordulattol mar rendelkezesre all. Az 1,6-os, 110-120 lovas benzinmotorokkal siman versenykepesek.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz
parandroid #97 üzenetére
Az elozo autom eppen egy 1,6-os benzines volt 110 loerovel, a mostani meg 1,4-es dizel 90 loerovel (utobbi ~50 kiloval konnyebb), es a mindennapi hasznalatban jobb a dizel, az igazan necces 80-120-ban meg sokkal jobb. A benzines vegyesben megette a 7,5-8-at, a dizel beeri 5-tel.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen