Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz Hieronymus #186 üzenetére

    A linkelt ábra megint csak nem mond ellent annak amit írtam. Sőt igazából igazolja! Ha jobban rápillantasz, akkor láthatod a haranggörbét.

    Látható, hogy induláskor a legkevésbé hatékony a motor, amikor az autó teljes tömegét kell mozgásba hozni. Amikor már egy mozgásban lévő tömeget kell tovább gyorsítani, az sokkal levesebb energiát igényel, mint az, hogy azt megmozdítsuk. A váltó azért kell, hogy azt a bordóval jelölt területet kiterjesszük, szélességében is, főképp az alsó tartományban, és magasságában is, ami furcsa lehet, de most nem ennek a motornak a konkrét számértékeire kell gondolni. Felfelé is szélesíthető, de ott egyre nagyobb szerepe lesz az aero hatékonyságnak.

    Az induláskori területet levágták a képről, okkal! Ott ugyanis a hatékonyság a béka segge alatt van! Amint már írtam, a nagy tömeg mozgásba hozása kerül a legtöbb energiába.

    Mi a fenének vadásszak grafikonokat, amikor az egész a fejembe megvan?

    Lelőnék még egy poént, de inkább megtartom magamnak.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák