Új hozzászólás Aktív témák
-
"Van azonban egy fontos dolog, ami hiányzik az ábráról, az pedig a hatékonysági görbe. Az egy haranggörbe. Az ennél a motornál, úgy a 60-70 MPH-ás tempónál lehet a görbéjének a kalapja. Talán lehet kicsit szélesebb is a tartomány, ránézésre nem lehet megmondani. Felette már sokat fogyaszt, alatta is, de!..."
Nagyon szép gondolatmenet. De az energia hatékonyság mérhető ezért mérik is.
A grafikonon látható.
A gázpedál óvatos használata mellett 90% feletti tartományban tartható a hatékonyság.
Tövig nyomot gázpedál mellett sem egyszerű 80% alá tolni a hatékonyságot. Az autó elindulása után már gyakorlatilag lehetetlen.Azt azért hozzátennem. "Felette már sokat fogyaszt, alatta is" igaz. Dr a sok sok fogyasztás még mindig dupla hatékonyságú mint a Otto motor hatékonysága.
Még valami.
Az ábrán a motor hatékonyságát látjuk.
Induláskor nem adhat le 350Nm nyomatékot a kerekre, a motor. Abból nem indulás lenne, hanem katasztrófa. Legalább is a hátsókerék hajtású autók esetébenAmúgy 1 perc alatt lehet találni releváns grafikont találni. Nem szüksége emlékekre és ideológiára alapozott hozzászólást írni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen