-
GAMEPOD.hu
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz engusz #12012 üzenetére
A botok elérhetőek moddal, de nincsen navigációs file-juk (ideiglenes test kliensek). Tehát lőnek ha kell, de még nem tudják merre menjenek. Ugyan az a gond mint a régi CoD-oknál. A quake3 izé őőő szóval a Cod4 motorja lehetővé teszi a botokat, de csak úgy hogy a botoknak előre meghatározzuk merre menjenek. Az ideális az lenne hogy a botok "érzékelnék" a pályát, ez azért nem kivitelezhető mert a pálya nagyon komplex elakadnának szegénykék.
Cod2-ben sikerült megoldani, sztem a motor hasonló felépítése miatt 4-ben is sikerül. De azért ne várjunk profi Ai-t, a CoD széria úgysem arról volt híres. Inkább csak jól skriptelt lövő-mozgó valamik lesznek.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz engusz #12020 üzenetére
A Cod1 akkoriban szín tiszta Quake3 engine-t használt, aztán jött az UO ami már valódi shaderezést használt a vízfelületekhez. A CoD2 is quake3 alapon volt de telerakva effektekkel, átültetve DX9-re annak ellenére hogy az alapmotor openGL alapú, a motor felépítése, könyvtárszerkezete megmaradt Quake3. Cod4 nél ammenyire nézegettem, a fegyók filejai még a Cod1-es felépítést tükrözik. Csak nehéz belelátni, mert saját titkosítást használ a fileokra. (nem lehet csak úgy kibontogatni a texúrákat hangokat mert más a kiterjesztésük, de továbbra is zip-be van a játék.
Onnan vettem hogy Quake3, mivel a motor főbb bugjai megmaradtak. Ilyen például az FPS függő játék. Pl:
-belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen
-az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra - Ez egy tipikus Quake3 motor bug
- elvileg ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre, de ezt nem tudom CoD4 esetében bizonyítani míg az első kettő álítást igen.Szóval nem igazán quake3 engine, csak pár dolog egyezik (ez olyan mit a Doom3, az is valamilyen szinten Quake3 motor). Elvileg saját motor, de nem nevezték meg milyen. Feltételezhető hogy quake3 kódját használták fel. Bőven lehetne még optimalizálni, hibákat javítani csak nincs rá igény. (legalábbis az ő szempontjukból)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Yettel topik
- AMD Radeon undervolt/overclock
- Xbox tulajok OFF topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- HP Notebook - 15-da0035nh
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- SONY Xperia 1 V 12GB/256GB fekete - mint az új, 2,5 év garanciával!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen