-
GAMEPOD.hu
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Budaházy #11283 üzenetére
Hali!
Én lennék az az emberke aki DeeJay néven játszik. Valóban vannak olyan pillanatok amikor egyszerűen nem megy. Ehhez közrejátszik az hogy a mára már gyengécske videókarimon Extra texúrabeálításokat használok, még akkor is ha gyakran lecsökken 20-30-ra az FPS-em. Low grafika nekem annyira csúnya hogy nem bírok játszani. Moncsim miatt megint csak 1280-as felbontás a minimum, mivel az alatt csikozódik a képe.
Leginkább pályafüggő a dolog, Crash, Crossfire, Vacant azok jól mennek (60 felett), de overgrown, downpour nagyon lassú és nagyrészt 60FPS alatt vagyok. Nagy tűzharcban lelassul a fegyóm. Nem vagyok ehhez hozzászokva, mivel CodUO alatt fix 333-al játszottam.
Helyzetfüggő is a dolog. Ha olyan hangulatom van akkor rohanok előre és emiatt lehet hogy nincs szerencsém, kinyiffanok. Ha belelendülök akkor megy.
Mivel nem sokat játszom, ezért kell legalább 2-3 pálya mire "bemelegszek" és ráérzek a játékra.
Sajnos a FallschirmJäger klán már csak emlék, még 2004 nyár végén alakult (hitlerjugend néven) és kb 2006 közepén már nem voltunk igazán már egy csapat. Az UO-t 2 hónapja hagytam abba) (egy régi link a klánoldalhoz, keresd meg kit ismertél: http://fallschirmjager.try.hu/)
A hullámzó teljesítményem biztos megmarad, nehéz ráhangolódnom. Keveset játszom.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Brook_L. #11288 üzenetére
Igen! Ő rendes csávó volt. Nagyon sokszor volt a warmappunk is brecourt, meg később pavlov. Ha tehetném visszahozznám őket COD4-ben, de sajnos a klán nagy része a Lineage2 rabja lett. Nyilván jobb nekik, mert ott nem kell reflex és eléggé egyszerű játék.
Akkor még lehetett Pb nélküli szerveren is warozni, mert megbíztunk egymásban, ma már sajnos nem. Mindenhol megy az anyázás és csíterezés, ebbe nagyon sok online játék beletartozik, nem csak a Call of Duty széria. Főleg magyar szervereken dobálnak ki ha nem tetszik ahogy játszom, de bannoltak már német szerveről is.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Ha esetleg nem volt még:
[link]
Cod4 Fegyverstatok, sebzés, hatótáv, tűzgyorsaság, pontosság... Minden egy táblázatban.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz gyerpi #11329 üzenetére
Nem befolyásol semmit, habár talán az ellenfél könnyebben észreveszi ha kéken rikít a fegyód, viszont egy terepszínű festés előnyt jelenthet de azt alapból megkapod mindegyikhez.
Én a gyári festést használom, hiába van meg a piros festés pár fegyómra, nekem nem tetszik. Csak azért mert az az utolsó feloldott festés azért ne használd.
Mérlegeld hogy mi a fontosabb a kinézet vagy az álcázás, persze ez játékstílusfüggő hogy mikor melyik a jobb. Sztem csak néhány kivételes esetben van jelentősége.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz szabozeee #11333 üzenetére
Adatlapomnál szerepel: egy régi 21" cornerstone p1600 crt (elég közel nézem).
A kék fegyókat lehet a legkönnyebben észrevenni, a pirosakat annyira nem. Sötétebb helyeket ezért használom a gyári "skin"-t, álltalában az a legsötétebb.
Volt már hogy észrevettem a fűben lapuló ronygyálcás snipert, mert virított a kék fegyója. Ha nem lett volna kék, észre sem veszem. Ezért ajánlanám a terepszínű festést, pályához igazodva vagy a gyárit.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Montgomery88 #11357 üzenetére
Helló!
Példát tudok mondani hasonó teljesítményű karimmal. (6800ultra kb egy 7600gs szintjén van)
Textúrák manuálra rakva Extra mind. De minden effekt kikapcsolva, AA/AF nincs, 1280*1024.
Játszható, de ez a játszhatóság pályafüggő. Ha egy komplexebb pályán vagyok (álltalában olyan pálya ahol sok a fű pl.: overgrown, downpour) akkor igen csak lelassul a játék 20-30 Fps-re egy nagyobb tűzharcban, de egy crashon vagy crossfire-en megvan 60 felett. Meg ha távcsöves fegyóm van akkor szintén nagyon leesik az FPS (emiatt nem csipázok).Szóval egy 7600Gt-vel játszható a játék 1024-ben akár medium felett is. (nálam a játszható=megvan a 60 fps vagy felette)
Az ideális persze 100 fps körül lenne, vagy pont fix 125 fps a játék motorja miatt. (extrémebb esetben fix 333 fps, de ahhoz már erőmű kell, meg a pb se szereti)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Boci_83 #11411 üzenetére
Az Sd körök első pár másodpere mindíg így kezdődik. Repül a granyó innen-onnan.
Na én ilyenkor fedezéket keresek és legalább addig nem jövök elő amíg 20 másodperc le nem telt. Támadóként és védőként is ha túl hamar rohanok előre akkor széttép a granyózápor.
GL ellen nem nagyon van menekvés, sztem korrigálni kellene hogy kissebbet sebezzen mert ha mellémlőnek fél méterre akkor is kipurcanok. (volt egyszer-kétszer hogy túléltem, de nagy szerencse kell hozzá - vagy béna ellenfél)
Claymore-os eset eléggé gyakori, vicces egy dolog. Körbebástyázza magát és várja a az ingyenfreget. De ha bomba mellé rakja az rendben van hiszen azzal megvédi hogy ne rakják le, de támadóként lerakás után se rossz dolog védeni vele a bombát. Eddig még nem próbáltam ki, nem nagyon akarom elhasználni a Bandolier perkemet. (mindíg elcseszek egy rakat lőszert, volt hogy egy körbe 350 skuló p90 elment double tap miatt)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz engusz #12012 üzenetére
A botok elérhetőek moddal, de nincsen navigációs file-juk (ideiglenes test kliensek). Tehát lőnek ha kell, de még nem tudják merre menjenek. Ugyan az a gond mint a régi CoD-oknál. A quake3 izé őőő szóval a Cod4 motorja lehetővé teszi a botokat, de csak úgy hogy a botoknak előre meghatározzuk merre menjenek. Az ideális az lenne hogy a botok "érzékelnék" a pályát, ez azért nem kivitelezhető mert a pálya nagyon komplex elakadnának szegénykék.
Cod2-ben sikerült megoldani, sztem a motor hasonló felépítése miatt 4-ben is sikerül. De azért ne várjunk profi Ai-t, a CoD széria úgysem arról volt híres. Inkább csak jól skriptelt lövő-mozgó valamik lesznek.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz engusz #12020 üzenetére
A Cod1 akkoriban szín tiszta Quake3 engine-t használt, aztán jött az UO ami már valódi shaderezést használt a vízfelületekhez. A CoD2 is quake3 alapon volt de telerakva effektekkel, átültetve DX9-re annak ellenére hogy az alapmotor openGL alapú, a motor felépítése, könyvtárszerkezete megmaradt Quake3. Cod4 nél ammenyire nézegettem, a fegyók filejai még a Cod1-es felépítést tükrözik. Csak nehéz belelátni, mert saját titkosítást használ a fileokra. (nem lehet csak úgy kibontogatni a texúrákat hangokat mert más a kiterjesztésük, de továbbra is zip-be van a játék.
Onnan vettem hogy Quake3, mivel a motor főbb bugjai megmaradtak. Ilyen például az FPS függő játék. Pl:
-belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen
-az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra - Ez egy tipikus Quake3 motor bug
- elvileg ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre, de ezt nem tudom CoD4 esetében bizonyítani míg az első kettő álítást igen.Szóval nem igazán quake3 engine, csak pár dolog egyezik (ez olyan mit a Doom3, az is valamilyen szinten Quake3 motor). Elvileg saját motor, de nem nevezték meg milyen. Feltételezhető hogy quake3 kódját használták fel. Bőven lehetne még optimalizálni, hibákat javítani csak nincs rá igény. (legalábbis az ő szempontjukból)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Mert az nem ingyenes és nehéz lenne átállniuk.
Ja lemaradt egy tipikus bug az összes codra, az emberke a fejével jő és nem a fegyverével. pl: ha kilátszik valakinek a feje az ablakból az le tud lőni mert a fejéből jön ki a golyó.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Nálam sokkal többet számít az hogy szép legyen a játék.
1280*1024 extra / minden on megvan a fix 125 eltekintve overgrownon néhány helyen.
1600*1200 extra 16AF driverben high quality lemegy néha 50-re is de játszható és nem érzem úgy hogy hátrányban lennék. A régebbi codokban többet számított az fps. AA-t nem használok mert nem érzem úgy hogy szükség lenne rá, a monitor képe úgysem tűéles hogy előjönnének a recék.Egy kicsit extrémebb beálítás: [tényleg maxon]
Na ez a kép 2048*1556-ban készült, de a szerencsétlen fraps levágja 1920*1200-ra. A lényeget látjátok. Na ezen még játszható (néha nagyon lemegy), de kevéske a videókari. Ha meglesz az SLI-m akkor így fogok játszani, feltéve ha kibírom a 75hz villogást a crt moncsimon. (vagy veszek másik moncsit, ha létezik olyan hogy 2048@85hz)
Azért megnéznék egy 30" laposon egy 2048 feltti felbontást, de az már nem 10-20e FT-s kategória.
Szóval szvsz csak a játék élvezetéért nem kell fix125, de egy waron ahol már számít a dolog ott érdemes.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz athomi #13194 üzenetére
Ekkora felbontáson már nem látom annyira az élek recéjét, meg elég régi a moncsim ezért "hardveresen" mossa a képet
Ha folyamatosan mozgok akkor észre sem veszem hogy recézik, de ha megállok nézelődni akkor ha nagyon figyelek néhol látszik. Megpróbálok egy gyengébb 2x vagy 4x AA-t.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Kérdés:
Bunny hopingnak számít-e az ha csak egyet ugrok és lövök közben? Tehát nem ugrálgatok csak lövés elött ugrok egyet. pl: egy sarokról ugrok az ellenfél felé miközben lövök.
Ugyanis sokszor írják külföldi szerveren hogy no bunnyhopping. Ez vonatkozik az én esetemre is vagy csak az olyanokra akik ugrándoznak balra jobbra?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Sirandrish #13205 üzenetére
Taktikai előnyt jelenthet az árnyék, néha előbb észreveszed a sarkon álló embert, mert kilóg az árnyéka. Nekem ez párszor segített.
Ha kikapcsolod akkor a pályán lévő előre generált árnyékokat látod csak, bekapcsolva ezek egy része dinamikus lesz és még a tárgyak, emberkék is árnyékot vetnek.
Ha sniperrel vagy akkor nem számít annyira, de ha valami darával akkor érdemes használni mert előbb észreveszed az embereket.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Boci_83 #13209 üzenetére
Ha nem ugyan azzal a fegyóval mentek akkor logikus hogy egyikőtök lassabb.
Egy 20kilós m60-el nem lehet úgy szaladgálni mint egy 3kilós mp5-el. Fegyverstatnál van egy olyan sor hogy mobility, ez a futásra is vonatkozik.FPS-el kapcsolatban:
Már jóideje játszok quake3 motoros játékokkal (multiban 2003-tól wolfET, azután 3.5év Cod/uo), van tapasztalatom fps ügyben. (igen ezek a bugok még a cod4-ben is megmaradtak, tehát valami köze van a quake3-hoz)
Ez egy nagyon elavult dolog, és nem igazán értem miként lehet még mindig benne, én a következőket tapasztaltam szinte mindegyik quake3 alapú játékban. (wolfe/et.,mohák,sof1/2,cod-ok...)Fpstől függ az ugrásod magassága és hossza.
Részletesebben itt Emiatt vannak olyan értékek aminél a legideálisabb "röpályát" ugrod meg. Ilyen a híres 125 és 333. Ezek bizonyított tények.
Na de most jön a saját tapasztalat (cod4-ben nincs tesztelve, de feltételezhető hogy itt is megvan):Mit "ad be"?
Nem találtam leírást erre vonatkozólag, emiatt csak azt tudom leírni amit érzékeltem. Nagyobb fps értékeknél valamiért a fegyverek szórása kisebb lesz. Illetve nő a "kamufejeslövések" száma is, tehát mellélövök és beadja fejesnek. Joggal feltételezik hogy csalok, hiszen ez egy játékbug kihasználása. Ez a jelenség 333 és felette fordul elő.
Hangtalanság és fegyverviszarúgás:
Igen létezik, tapasztaltam. 400 fps felett (333nál is de ott nem tökéletes) olyan az emberke mintha a pálya felett repülne. A fegyver nem mozog ki balra jobbra ha nyugalmi állapotban van, tisztára mint ha kifagyna a játék. A lépések hangja teljesen megszűnik, bombát is hangtalanul rakja. Tüzeléskor célozva kevésbe rángat a fegyver. Viszont van egy nagy negatívum, eséskor többet sebződik az emberke, és kissebet is ugrik mint 125-nél.
1000FPS és felette:
Na ez egy érdekesebb dolog. com_maxfps 0 esetén csak 1032-t enged a játék. Tehát 0=1032. Nem tudom miért, de ennyi a max. De beírhatunk pl 2000-et maxnak, akkor elengedi. Ilyen magas értékeket csak kivételes esetekben érhetünk el, valós multis játék esetén ellégé nagy erőmű kell ahogy hogy meglegyen mindíg 1000 felett. (nekem a régi videókarival 1500 körül volt a max) Ezzel tapasztalatom csak negatív, még kissebb ugrásmagasság, és a legrosszabb az hogy kifagy az egér. (azaz menüben van egérmozgás, de játék alatt nem moccan) Röviden értelmetlen.
És mi a tanulság, PB-s szerver cvarszűrő 125maxfps. Ez az érték jóval több embernek elérhető mint a 333, és még nem jön elő annyi hülyeség. (Ideális persze valami 60 és 125 közötti érték lenne pl: 85 annál biztos nincsen semmilyen előny) Akinek a gépe meg nem tud legalább 60fps-t kiszenvedni magából az lehet hogy hátrányba kerül, mert attól lefele már csak negatív dolgok jönnek elő. (fegyverlassulás, darabos kép...)
Tehát aki rendes játékot akar kevesebb buggal az menjen PB-s szervere ahol a maxfps 125.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz RazorDaPro #13311 üzenetére
Tapasztalataim alapján az "kidoblakmertjobbanjátszol" a magyar szerveradminokra különösen jellemző. (kevesebb a kivétel mint a példa)
Én ezek miatt is játszok csak külföldi szervereken.A másik meg az hogy a magyar szerverek minőségileg hulladékok. Hiába tartom rá a fegyver célzójának a közepét az emberkére, egyszerűen nem ad találatot. Tisztára az van mint a régi codokban. Nem tudom mit csesznek el. Külföldi szervereken meg oda megy a lövés ahova céloztam és 100-130-as pinget meg sem érzem. Magyaron meg 50 felett az ember mögé vagy elég kell lőjek hogy eltaláljam.
Ezt nem tudom hogy beállítási probléma vagy egyszerűen csak túlterheltek a szerverek. IP ban meg gázos mert fix ip-m van.Van egy harmadik probléma amit megszüntettem a chat kikapcsolásával, na azok az emberek vagy inkább gyerekek akik leosztanak, lecsítereznek és anyukám foglalkozását szeretnék megtudni. Külföldi szerveren kellemesebb azt látni hogy "nice" vagy "good game", nem pedig azt hogy "anyád" meg azt hogy "f*szláma". Ott lehet élvezni a játékot, és nem kell válogatni a szerverek között, nem kell keresni az olyanokat ahol normális az admin. (Persze mindíg vannak kivételek, de elkérjük a TS/ventri címüket és megbeszéljük angolul a félreértéseket, sok ismerőst lehet így összeszedni)
Akit a fentiek nem zavarnak, vagy nem érzik/nem jelentkeznek ezek a problémák annak jó játékot. Nekem nem jött be a Magyar CoD társaság, sajna.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz RazorDaPro #13327 üzenetére
Beszéljetek Ts-en vagy ventrilo-n. A cod chatjét és voicechatjét hanyagold. Megértem őket amiért kidobják a magyarokat, ClanBase-en elég rossz hírük van. Meg magyar szervereken jóval nagyobb a csalók aránya mint nyugatabbra.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Tisztelt PH! klán!
Tegnap (22-óra körül) az egyik tagotok (vagy csak névlopó?) csalással vádolta a klánomat (X-Team) és eléggé rossz stílussal írogatott nekünk. Nem rúgott ki, de azért nem jó érzés úgy játszani hogy közben írogatnak.
A vád eléggé értelmetlen volt, configolással vádolt. Ezzel az a baj hogy a pb szűrőtök jól van beállítva, így ezt nehéz lenne kivitelezni.
A vádolás után elkezdett neveket váltani, ezt azért tehette mert nem kívánta felvállalni a nevét. Sajnos nem tudtam megjegyezni a neveket. De más PH!-s is volt fent, biztos látták a történteket.
Nem is igazán az zavart hogy vádolt, hanem a stílusa ahogyan előadta. Egyik klántársamat (X-Team Menyét vagy Kopf néven itt a PH-n) ha jól emlékszem "kisfiam" jelzővel illette. Ez már csak azért is vicces mert élőben egy baromi nagy állat (én disznajnak szoktam nevezni). Szólval ha nem ismer ne vádoljon, ugyanis a klántagjaink nagy rész már 20 év feletti, fiatalnak fiatal de azért mégis csak nem "kisfiam".
Meg a cfg-nket is el szerette volna kérni, ezt nyílt vádolásnak vesszük. Valamint egy mondata ami igazán zavart: "Mivan nem bírjátok a vereséget?" Ezt pont azután mondta hogy az egyik társunk kifagyott, majd a másik kilépett mert megunta. Tehát ezzel a mondattal az a baj hogy mivel ez csak egy játék ezért akkor lépek ki belőle amikor akarok, sőt még azt sem kell megindokolnom hogy miért léptem ki. Nem vérre megy, nem változik semmi a világban hogy ha veszítünk vagy nyerünk. Játszani megyek és nem nyerni!
Bizonyára észrevettétek hogy ha játszom akkor sosem megyek kommersz fegyverekkel, mert ugyan azok erősek (nemvéletlen megy vele mindenki) de nem érzem úgy hogy "hozzám illene" a fegyó. (társaim nem ilyenek) Tegnap poénból mentem RPG-vel is (sonic boom perkel).
Pontosan az ilyenek miatt nem szeretek magyar szerverre menni, de a PH! szervere ez esetben eddig kivétel volt, mivel erős a PB. Logikus hogy ha csalni akarnék akkor egy nem pb-s szerre mennék. Ezen kívül fix IP-m van, nem kockáztatnám meg azt hogy kibannoljanak.
Vagy ha a vád csak ürügy volt arra hogy nem akar minket látni a szerveren akkor inkább mondja ki nyíltan hogy ne játszunk ott. Ha valaki csak nem bírja az arcunkat akkor nyugodtan mondja ki, de vádaskodjon mert az a legrosszabb.Írtam a chatbe még mielött kiléptem volna hogy megkereshet itt. Tessék most itt vagyok.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz Pitbullos #13856 üzenetére
Köszönöm a meghívást!
Ha jól olvastam akkor Hardcore módban van a szerveretek, mi jobban szeretjük a "hagyományos" módot. De a szabályok tetszenek pl : Grenade Launcher és a Martyrdom,Juggernaut perk használata tilos .= KICK Helyes!
Azért sztem egyszer felnézünk köszi!
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
Hali!
Érdekelne valami olyan dolog amivel csökkenthetem a játék memóriaéhségét. Amikor felmegyek egy szerverre akkor a játék megeszik 400 MB ramot és minden tök jó. Tükör folyamatos minden. Majd kb 10 perc után vadul elkezd tölteni a vincsi mert elfogyott neki a ram. Ilyenkor meg szaggatok lagolok, ez nekem se jó meg annak sem aki a lagom miatt nem bír lelőni. Pingem 30 körül szokott lenni, néha 25-re lemegy max 40.
Kb 15 Perc játék után Így néz ki a feladatkezelőben a játék. De amíg frissen bent vagyok egy pályán addig jó. Warokon félidőben kilépek a játékból és újracsatlakozok. Valamiért a játék azt hiszi hogy sok ramom van és telepakolja (1Gb-om van). Haveromnál meg csak 300-400 megát eszik pedig neki 2gb ramja van. Ez valami szivatás hogy vegyek ramot?Korábban volt Cod/uo/Cod2-hez egy cvar amivel lehetett állítani hogy mennyit egyen. (com_hunkmegs) Itt nem találtam olyat, pedig nagy szükség lenne rá.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Ötlet jó, de ez sajna egy arcade játék. Ha minden ilyen valósághű lenne akkor sokaknak nem lenne jó a játék. pl: valóban egy lövés fejbe, de van rajta sisak ami gyengébb töltényeket megfog (smg-k kivéve ak74u ami nem is smg meg p90). De ugyan ez igaz a golyóálló mellényre is, nem nehezéknek van rajta.
Vagy lábon lőnek és nem halsz meg csak belassulsz és/vagy eltaknyolsz. Vagy ugyanígy m4,m16a4,SAW.. összes 5.56-os Nato töltény nem visz át egy 15cm-es falat, de egy AK47, RPD 7.62-esel átviszi.
Ha minden realisztikus lenne akkor nemsokan mennének m4-el vagy mp5-el, és eléggé nehéz lenne másfél méter magasságba ugrándozni egy 20kilós batárnagy m60-al. Nem is lehetne 4-5 golyónál többet egyszere állva célozva kilőni egy LMG-ből. A játék is sokkal lassabb lenne.Jó tudom eltúloztam kicsit, de azért érdekes lenne egy ilyet összehozni.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz hu öcsi #14451 üzenetére
Á dehogy!
Mit képzelsz?
Egyébként igen X-Team DeeJay* néven.
ITT a fő multis topic[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Haverokkal sikerült összehoznunk egy érdekes bugot. (2play szerver HQ mód, álnéven mert mindenhonnan kitiltottak)
Egyszerre küldtük el a légitámadást és egyszerre is jött, totál véletlenül. KÉP Kétszer mondta be a légit és cikáztak X-ben a repülők, az ellenfél persze anyázott hogy "repülőscsít"
Helikopterből még nem jött össze kettő.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Boci_83 #15738 üzenetére
Fenét! Alien detektor kezdetleges verziója. Pattogó hangot ad ki ha közelben van olyan lény aminek erősen savas a vére.
Meg méri a sugárzást is, bár az csak a Block nevü pályán kell. De lehet hogy az Opfor atomrakétáinak sugárzását is méri.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz gyerpi #15760 üzenetére
Ha a rivatunner nem lenne csalás akkor simán egy agyonhekkelt porigbutított driverrel is lehetne játszani.
Mindegyik csalás! Bármelyik butítás ami nem a játékon bellül van!
Ha valaki tisztességesen játszik akkor azt látja amit az eredeti játék grafikájával kell látnia. Simán ki lehet bannolni egy embert azért mert bokron keresztül lövöldözik (pb shot is kell természetesen)! Ja, hogy nála nincs bokor és még be is vallja, akkor a következő LAN partyn biztosan kék-zöld foltokkal hogy hazamenni!
Cod4-ben különösen nagy taktikai előnye van annak akinél nincsenek bokrok. Overgrownon például egy csipás nem tudna olyan hatékonyan elrejtőzni, ha totál lapos a pálya.Összegezve: Minden külső butítás csalás, kivétel nincs!
Aki meg azért butít hogy ne akadjon a játék, az meg vegyen normális gépet vagy ne játszon multit mert másokkal csesz ki.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Sirandrish #15765 üzenetére
Én geforce4 ti-n játszottam Cod1/uo-t fix 125 fps-el csak néhány helyen voltak gondok. Ma egy olyan kártya talán 2-3eFt. Cod2-nek 6600Gt elég dx7-ben a fix 125fps-hez.
Egy húzott 8800gt kihánya a fix 125fps-t 1600x1200-ben Cod4 alatt, 1024-ben meg egy 8600gt is megteszi ugyanezt. Prociból meg 10eFt környékén már 2 magosat lehet kapni. Ram árak is a padlón, 2x1gb még tuningramból is 10eFt körül.
Így már tényleg csalás a butítás.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Süni 1985 F #15768 üzenetére
Megoldás: Account rendszer, csak origi szerverek. Ha csal (ténylegesen bizonyítva) akkor account ban és dobhatja is ki a cd kulcsát. (esetleg hozzá még pár alkatrészt a HW ban miatt)
Accountnak még annyi előnye van hogy jobban lehet statisztikát csinálni a játékosról.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Sirandrish #15773 üzenetére
Csak pb és csak 100%-ig biztosra. Mert egy hibás videókari driver ne csináljon pb riasztást egyből.
Viszont a wh már nehezebb ha a pb nem tudja szűrni. Screenshotból meg gép nehezen állapítja meg hogy jó-e.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Sirandrish #15776 üzenetére
Passz.
Egyébként ennek a cuccnak DMW a neve. [link]
Sajna nincs Cod4-re. [wiki-s link][ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A játékon belül azt állítasz amit csak akarsz. De külön progival már nem biztos hogy "legális" dolgok jönnek ki. Az a baj, hogyha kiveszed pl a füvet. Akkor egyértelműen előnyhöz jutsz mással szemben. Joggal nevezhetnek csalónak. De ha csak szétkent textúrákkal játszol az nem érdekes mert nem nyersz vele taktikai előnyt.
Casanova* Játék alatt beírod konzolba hogy /record demoneve és ha befejezted a felvételt akkor /stoprecord
Visszajátszani úgy tudod hogy a /demo demoneve[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz athomi #15783 üzenetére
Túl sokat láttam ahhoz hogy ne foglalkozzak vele. És engem is túl sokszor gyanúsítgattak már meg. Rengeteg olyan lehetőség van amitől egy gyengébb játékos is úgy fog játszani mint egy űberpró. Olyan eszméletlenül rosszul van megírva a cod4 motorja hogy rengeteg dolgot ár lehet benne írni. Persze a készítőket ez nem érdekli, mert nem érdekük hogy csalásmentes játékot írjanak.
Egyébként való igaz, egyre jobban távolodok el a Cod4-től pont ezek miatt. Magyar szervere már nem is nagyon van kedven menni.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Na én is csináltam egy demo-t egy HC KOTH(HQ) szerveren. Baromi sok lett frapsal a majdnem fél óra jó sok gigát megevett a vincsiből. Leírom hogyan csináltam:
Virtualdub-ban hozáadtam az első részét a videónak (4gb-os darabokat vett fel a fraps), majd a File menüből az Append Avi Segment-el a többit is időrendi sorrendben.
Vagdossuk össze a dolgokat, rakhatunk filtereket ha kell.... Ha megvan akkor tömöríthetünk.
Első fázis:
A Video / Compression... résznél ki kell választani egy kedvenc codeket (én Xvid-el szoktam tömöríteni, de most kivételesen DIVX5 lett). Érdemes multipassra állítani a codeket, ezáltal jobb lesz a tömörítés. Tehát kezdetnek 1st pass van beállítva. (lehet Twopass/multipass 1st pass néven is)
Audio-nál meg No Audio -t állítottam, mivel ez még csak a 1st pass nem kell audió.
Aztán kezdjük az első fázist véglegesíteni a File / Save as Avi-val. Mindegy milyen nevet írunk mert ami a lényeges azt más néven fogja elmenteni. Ha kész akkor a mentett könyvtárban megjelenik egy video.pass vagy divx.pass.Második fázis:
A Video / Compression... résznél a codek beállításaiban átállunk 2nd passra vagy Nth passra. Valamint a bitrátát is be kell állítani, ez határozza majd meg a videónk méretét és minőségét, én 800x600-as felbontáshoz 3000-et állítottam.
Az Audio -nál a Source Audio-t vállaszuk ki, majd a Full processing mode-ot. Azután szintén az Audio menübe a Compression...-t, na itt lehet válogatni a codekekből. Én mp3-at választottam 44000hz/stereo 128kbit ami bőven sok egy játékhoz, de a mérete elhanyagolható a videó méretéhez képest.
Akkor mehet élesben. File / Save as Avi-val megkezdjük a véglegesítést. Érdemes csinálni csak 1 percet a videóból majd leállítani és megnézni milyen lett. Utánaállítani a bitrátának stb.. Ha minden jó akkor mehet végig a menet.Nekem EZ lett az eredmény. 591MB 26 perc. Nincs vágva csak simán lejátszattam a demot és felvettem frapsal fele felbontáson (1600*1200-on játszottam le a demot, de frapsba Half res volt állítva) és 30fps-el. Aki vágja a videótömörítéses dolgokat biztos hogy össze tud hozni sokkal kisebbe minőségibb felvételt, én a divix codekbe insane qualityt állítottam be.
Egy kis hiba, ami miatt elcsesztem az egész videót. HC módban volt a szerver, de a demo visszajátszásakor volt célkereszt és granyójelző is szerencsére térkép meg hud egy része nem. Meg furcsa módon néha bevillanik a fegyverválasztó menü.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Casanova* #15889 üzenetére
Asszem ha low-on van a model detail és nem normal-on akkor dob ki ilyenekkel.
Ez nem kiszúrásból van (a gyengébb géppel rendelkezők ellen). Ez az érték bizonyos esetekben csökkenti a pályán látható füvet. Azért dob ki hogy mindenki ugyan annyi dolgot lásson a pályán.
Rakd fel a model és a water detailt normal-ra és nem dob majd ki.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz kavicssli #15906 üzenetére
Volt egy próbálkozás hogy a nem eredeti szervereknél a legfrissebb pb lagoltatta a játékosokat. ITT "COD4 *Warning* Server IP was banned by Punkbuster "
De hamar feltörték vagy csináltak vele valamit. Nemhiszem hogy újra megpróbálják, pedig jó lenne. A csíterek nagy része nyilvánvalóan nem eredeti játékkal játszik. (nincs mit veszítenie mert generált kulcs miatt)
Ha csak pb nélküli szerver lehetne tört akkor egy rakás csíter egy helyre kerülne és a saját sza.. salakanyagukban fulladnának meg.
Ha az IW akar csinálni lagot akkor az összes tört szerveren mindenki lagolna a legújabb pb-vel, mindegy milyen cd kulcsa van.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Személyes vélemény a mai magyar COD4 színvonalról:
4 év kihagyás után haverjaim csesztetésére újra elkezdtem játszani COD4-et, de szomorúan tapasztaltam hogy az eddigi számomra jó élményeket már nem találtam meg. Értem ez alatt hogy nincs normál játékmódú HQ szerver amit nagyon szerettem, csak vagy üresek vagy olyanok amikről az ellenfél pár perc alatt lelép. A legtöbb szerver HC módba fut. Jó legyen akkor HC mód szigorúan PB-vel. SD-t próbáltam de valami idióta promod fut mindegyiken amik miatt a fegyverek/perkek nagy részét nem lehet választani (gyak a fél Cod4 feature tárház ki lett irtva belőle) Nem számít amúgyis HQ a kedvenc!
Haverokkal felmentünk játszottunk, én eleinte élveztem de rá kellett jönnöm hogy életem egyik legkönnyebb multi fps játékával játszom éppen, gyakorlatilag célzás nélkül daráltam a pálya egyik végéről a másikig ahogyan haverok csinálták. Már kezdtem megunni erre kidobtak azzal az üzenettel hogy játsszak rendesen pedig nem is voltam első még csak nem is utolsó. Na jólvan egy szerver kilőve, ment a következő és a következő és a következő és elfogytak a szerverek. Vagy kidobtak anyázva, vagy leürült a szerver. Se nem kempeltem se nem használtam barom perkeket, csak egyszer neveztek csíternek de azt már megszoktam.
A magyar HQ szerverek 100%-ról ki lettem utálva két nap alatt, sőt az egész klán ki lett utálva. Gyakorlatilag vagy játszok nagypingű külföldi szerveren, vagy kidobhatom a cdkulcsomat a kukába és felgyújthatom a CD-t. (vagy mehetek olyan játékmódokra amiket nem szeretek)
Még amikor megjelent akkor is volt pár ilyen incidens de ezeket megszoktam más játékokból, joga van eldönteni a szervert bérlő játékos hogy kivel játszik ez okés de mindenki ilyen legyen az már sok. Akkoriban még waroztunk is, de a warok egy része véget ért a pályaváltásnál, szokás volt lelépni ha valaki vesztésre állt ami megint csak bunkóság. Ma már szinte biztos hogy magyar klán nem állna ki ellenünk.
Ha lesz türelmem ismét megpróbálom, de úgyis vagy üres szerverek maradnak vagy folyamatos anyázás kidobás. A csetet már réges-rég letiltottam játékban pont emiatt.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz etejedu #28180 üzenetére
Hát persze hogy van, magyar szerveren aki már kicsit jobban játszik mint az átlag azt kirúgják. Ami nem nehéz ha egy csapatban játszunk a klántársakkal.
Illetve a nindzsa kasztokat utálják a legjobban pedig a legizgalmasabb játék azzal van. (dead silence, uav jammer, hangtompító)dudu5130
HQ-ban a következő képen játszom klánnal:
Lerakni a rádiót amint csak lehet majd csapat egyik fele marad másik fele elmegy spawn puhításra. Sokszor lerakott rádiónál is minden támadunk (ha nyerésre állunk), nincs kemp de nézni kell az időt mert a köv respawnig vissza kell érni a rádióhoz hogy nehogy ott kezdjenek mellette aztán megint puhítás és kezdődik elölről. Soha nem lehet olyan hogy az egész csapat a rádión kempeljen, az nagyon nem hatékony. Puhításnál granyózápor az újonnan spawnolókra, a rádiótól csak nindzsák lehetnek nagyon messze. (pálya teljesen túloldalán)Ha az ellenfélé a rádió akkor csak támadni és minden csapatársat a lehető legközelebb spawnoltatni a rádióhoz. Ha egy csapattárs él akkor a legközelebb kell hogy menjen az ellen rádiójához és túl kell éljen a spawnig.
Dobtak már ki azért mert nem védtem a rádiót, viszont nem is kellet hogy védjem a fent említett dolgok miatt. Nindzsa vagy sniperként alapból baromság rádión maradni, nem arra való.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz SipiBcs #28186 üzenetére
Szóval szerinted kempelésből lelőni valakit értelmesebb? Mindig is így játszottam, ezt tartom ésszerűnek és logikusnak. Sőt ha velem szemben csinálják én sem tartanám etikátlannak, inkább haljak meg spawnkilltől minthogy egy kemper öljön le. Amíg a csapaté a rádió addig totál mindegy mit csinálok. SD-t is azért utálom mert sokszor kell védeni.
Mint már mondtam csak pár kaszttal megyünk a pálya túlvégére, az ellent csak szemtől szembe öljük le (félúton a spawnjuk és a rádió között, igaz a granyók miatt megesik az egyből SK). Spawnkill ellen meg jobb helyeken van védelem, amúgy is ritka az leölni valakit pár másodpercel spawn után.
Nem mindig van az egész klán (az 3-4 fő ha sikerül összeszedni a csapatot mert ugye már nem játszunk jópár éve) egy oldalon. Szándékosan szoktunk sokat baromkodni nem átlagos fegyverekkel is, adunk valamennyi esélyt nekik. (én pl soha nem célzol semmivel, de szoktunk menni csak pisztollyal, lassú shotival, rakétával, c4-el...) Kedvencem HC szerveren M60 célzás nélkül double tappal. Nem vesszük komolyan a játékot publik szerveren, de a beidegződött stratégiát nem tudjuk máshogy csinálni. A TS-ünkön is folyamatosan megy a röhögés. Waroknál is ha érezzük hogy le akarnak lépni akkor egyből pisztoly only, vagy támadáskor mindig csak egy ember megy előre és a meghal akkor megy a következő. A klánunk szándékosan ilyen, összetartó de egyben semmit nem veszünk komolyan. (x-team néven amúgy)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz etejedu #28190 üzenetére
Szabályokat?
HQ lényege hogy a legtovább tartsd meg a rádiót, hol van az megírva hogy bujkáljak a bokorba míg lejár az idő? Kártyázzak esetleg amíg nem respawnol az ellen? Játszak undorító kempert, akkor meg azért dobnának ki.SipiBcs
Tiszteletet az kap aki érdemel, ezt én magyar szerveren codba ismeretlennek nem adom meg főleg nem úgy hogy a játékosok nagy része nem egy korosztály velem és a fele valószínűleg csaló. Nekem az a lényeg hogy én érezzem jól magam (haverokkal), nem hiszem hogy egy ismeretlen a túloldalon máshogy gondolkodna. Ez COD, mindig ilyen volt és ilyen is marad a multi fps játékok legalja (szvsz). * Ha annyira nagyon baj lenne ez akkor a fejlesztők már megoldották volna valahogyan.
SD-be meg pont eszembe nem jutna nem védeni védőként ott pont hogy jogosan dobnának ki mert nem azt csinálom amit kell. HQ-ba meg amíg megvan a rádió és nyerésre áll a csapat addig szaladgálok. Ha viszont nem a csapaté a rádió és össze vissza szaladgálok akkor kidobhatnak.* Elég megnézni más játékot, ahol totál az ellentéte van SWAT3/4, RO, TF2(amíg nem lett ingyenes)... Pl: RO-ba ha valaki leáll bashelni a másikkal akkor a körülötte lévők nem avatkoznak közbe lövéssel.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz pr1mzejEE #28197 üzenetére
Én úgy érzem engem elárult a COD széria.
Amikor megjelent az első akkor a legjobb játéknak tartottam, kijött a kiegészítő és még jobb lett minden. Klánozás, warok több évig. Mindezt úgy hogy saját házi szerveren PB nélkül egymást tisztelve és egymásban megbízva.
Aztán egyre épült le az egész közösség, rengeteg lett a csaló. COD2 megjelent, rosszabb lett mint a COD1, optimalizálatlan műanyag grafika, majd COD4 ami egy fokkal jobb volt de a fejlesztők nem tanultak semmiből és megmarad a széria összes betegsége (a gyengén védett grafikus motor). Majd rohanás lefele a lejtőn (nem állítható fov, szó szerint hánytam a játéktól, zombi divat). Kommersz árkád dara lett az egész, amivel divat játszani. Fórumokon osztogatják egymás között a configokat.
Én a hülye fejemmel megpróbáltam javítani rajta, anti cheat modokat írtunk, hirdettük az igét. Miközben sokan meg ellenünk kampányoltak és bizonygatták hogy úgy van jól ahogy van. Volt egy idióta akire tisztán emlékszem és ha találkoznék vele akkor lekevernék neki egy hatalmasat, videót készített amiben a gépét mutogatta azzal hogy a configolás nem számít semmit. Nem kellet senkinek semmi anticheat, warokon alig maradt klán akit nem vágott ki a pb ilyen olyan hülyeséggel. Magyar szerveren csak anyázás maradt, ez ment. Abbahagytam a Codot és ezen a héten visszatértem, ugyan az van mint volt ezért játszom úgy ahogy. Erről részben a játékosok de inkább a fejlesztők tehetnek. Ezek után nekem Codban nincs tisztelet, ezért játszom úgy hogy ÉN élvezzem. De lehet velem van a baj, talán kinőttem a Codból.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Játszottam külföldi szervereken jópár félén. Teljesen más az egész játék, nincs anyázás. Ha valaki chatet fölöslegesen használja akkor spamelőnek tekintik. Teljesen mindegy hogyan játszok mert megtűrnek sőt mindenki mellém áll. A szerverek nem ürülnek le hanem éppen ellenkezőleg jönnek fel és sokkal normálisabban játszik mindenki. Megkockáztatom hogy még jobban is játszanak mint a magyar szervereken. Nagyobb ping néha érződik sajnos, de még játszható. Voltam német, cseh, szlovák és angol szerveren is. Mindenhol van pb ami dolgozik is rendesen, dobál ki akit csak kell.
Magyar szerverre már csak azért megyek fel hogy nézzem a reakciókat, 3-4 szerverről dobnak vagy bannolnak ki naponta fele fele arányban WH, aim és nemtudokHQ-zni szövegekkel meg volt valami jump is amit nem értek hiszen nem is jumpoltam fel sehova.
Külföldin haver szerint ilyen nincs és nem is lesz, mert ott játszanak és nem anyáznak. Ő csak azért jár föl magyarra hogy kirúgják, megmondom őszíntén van bennem is valami kis perverz élvezet az iránt hogy már csak azért is magyaron játsszak. Eddig soha egyetlen csúnya szót nem szóltam vissza ha csalónak neveztek (semelyik multis játékban sem!), most már külön bindeket használok hogy idegesítsem azokat akik vádolnak. Eddig mindig én szívtam most úgy döntöttem hogy én fogok szívatni (ha adnak rá okot), visszaadok mindent ami felém irányult. Ha valaki megszól akkor igenis visszaszólok, nem tűrök már semmit tovább hiszen egy arctalan senki anyázik a túloldalon. Ha nincs aki kirúgjon és úgy vádolnak/anyáznak akkor előszedek GL-t és szándékosan elrontom a játékukat ne legyen már jó nekik. Tudom gyerekes de most nem én leszek az áldozat. Nem nekem kell bizonyítanom hogy nem csalok, nem érdekel ha falon keresztül megölök valakit és nem tetszik neki, már simán beírom hogy fogja be a pofáját.
Ha lenne legális módja akkor az összes tört szervert is lekapcsoltatnám, ugyanis olyan érzésem van mintha csak főleg azokkal lenne probléma.A nem tudok HQ-zni dologra meg annyi hogy cod1 óta játszom és soha senkinek sehol nem volt probléma azzal ahogyan játszom, klánom CB-n is szerepelt ilyen játékmóddal és senki de senki nem mondta azt hogy nem tudunk hq-zni CSAK és kizárólag cod4-ben a magyar szerveren tapasztalom ezt. Már azért megszólnak ha egy fél házzal odébb vagyok a rádiótól, pedig a legnagyobb baromság a közvetlen rádió mellet kempelni. Én már nem fogok magyarázkodni senkinek. Spawnkillt nem szoktam de cod4-ben nem is igen van mivel annyira rengeteg spawnpont van és totál randomra hogy nagyon kicsi az esélye annak hogy megöljek valakit spawnolás után pár másodpercel, cod1-ben még lehetett hiszen fix spawnhelyek voltak ahova lehetett időre pontosan granyót dobni persze nem volt etikus de mégse dobtak meg banoltak ki érte sőt waron alap dolog volt tudni a spawnhelyeket! SD-be meg szinte kötelező spawn irányba dobni gránátot az első pár másodpercben! Pálya túloldalára meg amúgy is ritkán megyek, max sniperrel.
Ezek ellenére kezdem újra megszeretni a játékot, elkezdtem sniperrel menni pedig cod szériában nagyrészt csak darával mentem. Könnyed lövölde amit a RO2 nem ad meg, azt itt megkapom.
M21 kifejezetten tetszik SP+DS , HC alatt meg SH+DS
RPD megmaradt örök kedvencnek, grip- el SP+SA, Hcnál SH+SA
Skorpio silencer, SP+DS, HC nál SH+DS
A többi mindig változik, de ha nagyon nem megy akkor Ak74u vagy G36c.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Érdekes egy cfg. Csak felületesen néztem át és nem értek benne jópár dolgot.
Mi értelme van grafikát állítgatni bindekkel, meg az fps-t? Olyan erős géped van hogy 250 alá csak füstben menne le az fps. Remélem a 800x600 valami más lehet mint a felbontás. Picmipet ha túl alacsonyra veszed akkor nem fognak látszódni a bokrok, ami egyes pályákon előny. Picmip amúgy úgy tudom 0-2 lehet, 3 nál kidob a PB.
maxpackets meg inkább rakd maxra (100).
Ezekkel a beállításokkal biztosan jó ocsmány lehet a játék. Nekem eszembe nem jutna csak azért foshányás grafikán játszani hogy könnyebben észrevegyem az ellenfelet.
Töröld az egészet a fenébe és játsz normálisan. Rakd maxra a grafot, kapcsold ki ami nem tetszik (dof, glow...) és cfg-ben csak azt írd át amire valóban szükség van. (maxpackets, maxfps, fov, snaps)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Megmondom őszintén nem ismerem a promodot, egyszer felmentem egy olyan szerverre és mintha más lett volna elve a grafika (rosszabb) és a fegyverek is össze vissza voltak beállítva. De ha már itt tartanak waroknál akkor rég rossz az egész. Klánomban mindenki maxon/közepesen játszik, cod4 warokon pár éve nem volt probléma ellenfél részéről sem hogy min játszik hiszen configszűrő kidobta a szélsőséges értékeken játszókat azaz egyenlő feltételekkel játszott mindenki, addig nem jött fel amíg be nem állította. Én emlékszem volt pár érték amiért kifejezetten kidobott a pb ha túl alacsonyan volt. Cfg szűrő nélkül én nem waroznék alapból.
Pb shoton eleve gáz ha nem látszik egy bokor, ezt gondolom senki nem akarja. Coduo-ban a warok fele ezért nem jött létre mert az ellenfél nem bírt feljönni.Én bírok mindenféle butítás nélkül játszani, úgy hogy mégis gyanúsítanak mindennel ha egy ilyen configot bevallanék akkor jogosan mondaná mindenki hogy csaló vagyok. Ennyi erővel írok olyan cfg-t amiben fehérek a falak fekete az ellenfél és senki nem tud lelőni nekem meg minden lövésem betalál. Lehetőség megvan rá.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Sajnos lehet, tudom mivel ez ellen küzdöttem Cod1-ben. Unlockerrel meg még baromi egyszerű is. Az hogy minden lövést beadjon ahhoz elég nagy fps is. Láttam elég ilyen cfg-t ahol fekete volt minden és fehéren világítottak a modellek.
Összes codnak ugyan ez a baja, de még ha van is configszűrő az is ki lehet játszani közepes programozói tudással. Sima faék dll hook amire a pb nem szól semmit mert nem is tudna. A fejlesztőket meg nem érdekli.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Okos Otthon / Smart Home
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen notebookot vegyek?
- Bestbuy játékok
- LG LCD és LED TV-k
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Az AI felé fordul az IKEA is
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- HP Notebook - 15-da0035nh
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- SONY Xperia 1 V 12GB/256GB fekete - mint az új, 2,5 év garanciával!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest