- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
A tömegigénnyel kapcsolatban tökéletesen igazad van, de nem igaz, hogy nem lehetett volna sokkal szerepjátékosabbra készíteni, lásd Baldur's Gate, urambocsá Planescape Torment. Sajnos a PST, a BG és IWD széria óta a Bioware csak lefelé megy a lejtőn, behódolva a tömegeknek.
***
-
HaaS
addikt
Talán félreérthető voltam, nekem nem az kell, hogy hiperrészletes legyen minden, és sérülésmodellje legyen a karaktereknek... hanem valahogy bele tudjam élni magam... mert a szerepjáték nekem ettől szerepjáték. Nem kell, hogy az a három goblin full HD-ban gyönyörű múviban rohanjon... ezt a részt köszönöm, hozzá tudom tenni én is. Ezzel a körítéssel viszont nem megy a "beleélés".
Most már tényleg finito... szóljon ez a topik a játékról inkább, azoknak, akik játsszák.[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
MODERÁTOR
Mondjuk az IWD-ben inkább a taktikai harcon volt a hangsúly, gyakorlatilag egy félig valósidejű, félig körökre osztott, taktikai játékként játszottam vele, mely tele volt szerepjáték elemekkel. És az IWD-be nagyon bele tudtam élni magam, viszont a Mass Effectbe már nem.
[ Szerkesztve ]
***
-
#70869248
törölt tag
nekem 2.2-s athlon, 2 g rendszermem, és gef7950gx2 (512) vga. Minden a lehető legmagasabb beállon a játékban, az élsimítás 4szeres, de ahogy nézem elbírna többet is.
pöpec...hálás is vagyok érte...gyakorlatilag a Nevewinter2-nél jobban megy (élsimítással pláne), és nagyságrendekkel jobban néz ki.Mindenhol minden tök folyamatos...a töltések ..hááát, én nem tettem fel a patch-t, de a Neverwinter után ahol modulok betöltésénél ha nem dobtam meg a mentőt, akkor kidobott asztalra....szal én csak veszett hálás tudok lenni
-
nyunyu
félisten
Egyébként, tőled függetlenül, mire kell ilyen sok CPU ennek a játéknak? A fák mögött sakkozó manók ülnek, csak még senki nem vette észre, vagy mi?
Szarul van megirva, nem kezeli rendesen a tobbmagos procikat.
Feladatkezeloben jobb klikk, affinitassal lekorlatoztam a 0. magra, egybol megszunt az eszeveszett szaggatas.
Most probalgatom, mi az, amit meg elviselheto sebesseggel bir renderelni a 3 eves kartyam
1280x960, high, 0xAA, 0xAF, framebuffer ON-nal most gyorsabban fut, mint tegnap 1024x768, medium, 0xAA, 0xAF, framebuffer OFF-fal[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
oxox
addikt
jók is voltak azok az idők...még szerencse, hogy nem a c64 wizardy-tól paráztál nekem az első igen para játékom az alien vs predator volt....egyik haverom azt játszotta éjjel-nappal (főleg mert nem mert lefeküdni, mert mindenhol a motoszkálást hallotta)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
irtam erről korábban, hogy olvastam a runa magazinban (régen), valami azonnalisárkányölőpallosról mint ultra táp fegyverről....Bevallom sárkányal sok helyen még nem találkoztam (pc-s, és szerepjátékra gondolok), nem is túl gyakori sehol...nagy erejü lények, de szinte minden rendszerben volt azért több tipusa...tehát sárkány-és sárkány között is van külömbség...pc-nél maradva legyegyszerübb lásd heroes...ahol csak a számoknál maradva, kell jópár paraszt egy sárkány ellen ...
egy hitetlen nem ölhet sárkányt? Szerintem tapasztalat, ravaszság, fegyver (egy egyszerü tőrrel tényleg nem kéne), és programozó kérdése...a sárkány is csak ember
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
HaaS
addikt
Bár neked fogalmad sincs róla, sokak szemében meglehetősen szimpatikusak ezek a szürkés karakterkészlettel idepottyantott posztmorzsáid. Én sem vagyok kivétel.
Apró kiegészítésem arra vonatkozna, hogy azért a szívműtét sem volt rutinműtét. Ugyanis Szigfrid véletlenül a pozitív sarkot kötötte össze a negatívval. Erre a hibájára csak akkor döbbent rá, amikor a második csatlakozót próbálta a helyére csúsztatni... ekkor egy - azon a tájon ismeretlen - természeti képződmény, egy villámszerű kis izé, egy ilyen ív, amolyan szikrázó parázs kis fénycsík ébresztette rá arra, hogy apukám, F9. Szigfrid azonban, mint önismerettel rendelkező, jóvágású, eszes legény, nem esett azonnal kétségbe! Megkereste a szimbiózist önnönmagával, és mielőtt állást töltött volna, redukálta a nehézségi fokozatot Rocky-ra, ahol még a mínusz is plusz.
Innen már nem volt gond. A másik csatlakozót hagyta is a fenébe, összevarta a sárkányt, ahogy volt, majd a fenevad forró, vörösen fortyogó, mérgező vérével pedig apró szmájlikat rajzolt a hátizsákjára... és ennyi.
A kardról speciel nem tudok."a sárkány is csak ember" - oxox
-
fiATHaLON
őstag
Voltak benne aranyos kiskapuk, való igaz.
Pl. a kitámasztott egérgombbal, tűznél otthagyott Drake, aki
iskolából hazaérve ki volt maxolva azzal a fegyverrel, amelyikkel suhogtatott
a lángokba...
A térképet viszont ha erre mondtad, akkor nem jól emlékszel, mert gusztusos
és átlátható térkép volt benne.
Az első rpg 91-ben, az EOB volt nekem. Na, ott volt cumizás, irka-firka, mivel ott
még tényleg nem volt térkép. (Amúgy ez is milyen hangulatos és szerepjátékos,
hisz túlságosan elkényelmesedett a játékos, felgyorsult a játékok tempója.
Lépek kettőt, aztán kapjam meg a világtérképet, mert uninstall.
Nem mondom, hogy elsőre nem kurjantanék fel, hogy "csibészganék"!, ha kivennék
egy játékból, de tagadhatatlan, hogy valami egész érdekes összhatás kezdődne el,
egy ilyen papír-ceruza+számítógépes összemosásból.)[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
Szerintem minden játékban találni ilyen dolgokat.
A Stonekeep meg messze hangulatosabb volt a legtöbb mai szerepjátéknál,
még ezzel a dologgal együtt is.
Térképrajzolás jogos, ez a tökéletes amit mondasz, bejárt területet mutatni.
Amúgy az elején működik ez a dobálás, de feltételezem nem játszottad végig,
mert a továbbiakban már nem igazán...Beware the Kevin of Bass!
Micsoda hangulata volt, te jó ég!!![ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
Gondolom nem mindenki tudja, miről is van szó, szóval:
ddekany egy 14 (tizennégy) évvel ezelőtti játékot kritizál, aminek így nézett ki az intrója... akkor: tessék. Csak érdekességképpen!Tényleg... akkor nem hallottad a csodás Wahooka-dalt sem? Azt hogy fujjolnád... az is kimaradt ?
"a sárkány is csak ember" - oxox
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen