Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
Holnapután jelenik meg játék, remélem, hogy velem együtt még sokan várjátok.
Az promo videok alapján nagyon ígéretesnek tűnik.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Akiket esetleg érdekel a teljesítmény és a grafika, vagy több platform között vacillálnak, azoknak segíhet ez a video.
Xbox Series S: Dynamic 1440p/~35fps with temporal reconstruction and unlocked framerate
Xbox Series X: Dynamic 2160p/~40fps with temporal reconstruction and unlocked framerate
PlayStation 5: Dynamic 2160p/~38fps with temporal reconstruction and unlocked framerate
PC: 2160p Max Settings with DLSS Balanced | RT ON | | RTX 4080 | i9 12900K | 32GB DDR5 | SSD NVME ~80-100fpsEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Én is így gondolom, általában a review-kban lévő időket megszorzom 2-vel, mert az én jákátékstílusomra kb. az a jellemző.
Amit minden review-ban kiemeltek - legalábbis amiket láttam - az a harcrendszer, azt mindenki nagyon élvezte.
Illetve elvileg a döntéseink befolyásolják a történet menetét, és persze különböző kasztok közül lehet választani, úgyhogy a többszöri végigjátszás is esélyes.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Néhány hasznos infót találtok ebben a videoban a gameplayről. Spoilermentesen.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Pár hsz-szel feljebb linkeltem egy videot, amiben bemutatnak pár dolgot, ebben kitérnek a karakteralkotásra is.
Úgy van, ahogy írod, a magasabb karakter gyorsabban fut (nagyobbat lép), a nagyobb karakter több cuccot bír el, a kisebb termetűnek gyorsabban tölt vissza a staminája, stb.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
A balhé nem is ezek miatt van, hanem az eltitkolt mikrotranzakciók miatt, pl. fizetni kell a gyorsutazásért..
Gondolkodtam én is, hogy lemondom, de igazából a gyorsutazást sohasem szoktam használni, skillekért meg elvből nem fizetek, úgyhogy adok neki egy esélyt.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
A közeljövőben jön az 1.1-es patch:
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
-
VTom
veterán
Én nem szeretek végigrohanni az RPG-ken.
Alap, hogy nem használok pl. gyorsutazást, mindenhova lovagolok/gyalogolok. Általában HUD nélkül játszom, inkább előkapom farzsebből a térképet, ha kell.Ha leköt, akkor biztos, hogy 100 óra felett lesz.
Referenciaként megemlítem, hogy AC Origins 70 óra, AC Odyssey 230 óra, AC Valhalla 210 óra, Witcher 3 300 óra volt egy végigjátszás Witcherben most tolom a harmadikat, 60 óránál járok, összesen eddig kb. 600 órát tettem bele.
Ezért is várok inkább vele még, mer biztos ráfüggök.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Nem nagyon hozzátok meg a kedvemet
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz WATERDACA #162 üzenetére
Ha a sztorit nem is érti, az inventory-ra rá fog érezni, és a harcokat élvezi majd, szerintem.
6 és fél éves fiam úgy minecraftozik, hogy csak lesek, pedig sohasem magyaráztam el neki, nem is játszottam vele soha.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- Parfüm topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mobilhasználat külföldön
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest