-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
válasz Kai_Rong #4183 üzenetére
Az Open World-ök igazából ugyan úgy lineárisak story tellingben.
Csak nem cutscene-el mész tovább, hanem neked kell elballagni és amikor odaérsz a történet következő pontjához akkor jön be a következő cutscene.
Ügyebár az lenne az igazi ha folyamatosan hatással lennél a világra, de ahhoz több különböző játékot kellene megcsinálni a stúdiónak. Szerintem az egy örök álom marad!
De igen! Az meg van, hogy kéne Open World, tele rakjuk mindennel is, de ez az A-ból B-be menés a végére vagy már jóval hamarabb nagyon unalmas tud lenni. Nekem tavaly előtt a Tsushima okozott egy jó nagy kiégést...Na de itt még a játék vége felé is, kíváncsian fedezem fel, mi van a sziklák mögött.
Tegnap megöltem a nagy Boss sárkányt, hát az is elég Epic csata volt. Ismét felvettem egy érdekes új fegyvert.
Most jön a Melania. Rá már nagyon kíváncsi vagyok!
Új hozzászólás Aktív témák
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch tökéletes állapotban
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független
- Airpods Pro 2 USB-C, új, bontatlan, számlás, 1 év gari
- Samsung Galaxy Tab S8
- Best Buy Méregzsák / Xeon E5-1660 - 16 szál / RTX 4060 / 64GB RAM / 2db Intel Ipari SSD / Foxpost