-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
-
Kvelstadt
veterán
A linkelt srácnak a 13.runja volt a lv1es. Előtte végigvitte mindenféle builddel és kitanulta a dolgokat. Meg ahogy ő szokta mondani, ő nem ilyen profi, inkább csak kitartó.
#4201 Yodamest
Ezzel etyet tudok érteni.
Bár sokan még így is sírtak hogy sok a felszedni való, de valszeg ők a hangos kissebbség.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Engem a Sony előző generáció második felében kiadott szinte minden játéka égetett ki. Open world open world hátán, mindben ugyanazt csinálod, csak az egyikben motorozol, a másikban robotdínón lovagolsz, a harmadikban meg lengedezel a város felett. Ugyanaz, csak más-más közegben. És akkor e mellé a multiplatform címeknél is egyre több a nyílt világú, ugyanazt a sémát követik, néha van egy-egy érdekesebb kilengél (Shadow of Mordor, WD Legion), de azokra is rá lehet unni.
Elden Ringnek egy baromi nagy előnye van, hiába épül fel hasonlóan a content, amit felfedezel, a felfedezés maga tényleg 10/10-es.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4203 üzenetére
Kb lett egy séma h9gy mi kell egy openworld játékba, legyenek területek, azon belül ilyen gyűjteni valók meg olyanok stb..
Eldenringbe ez is tök jó hogy itt nem látszik fixen hogy na akkor ez ez a terület itt ebből van annyi abból meg annyi és pontosan ott a határ.
Nem fix mennyi side quest van.
Bár én nem igényeltem hogy legyen openworld a souls játék, de ahhoz képest igen jól oldották meg.
Nagyon tetszett anno az AC oddyssey de utánaletoltam vagy 5 indie csőjátékot egymásután, mert kicsit nagyon jól laktam nyílt világgal."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #4203 üzenetére
Valszeg ez az egyedi felfedezési élmény az, ami sokkolta az új játékosokat is. Sok egykaptafa open world után, tényleg elképesztő mennyire jól van felépítve. Egy review-ban hallottam, hogy akinek tetszett a világa még azt emelte ki, hogy itt nincs az az érzése, mint egy Valhallában vagy sok másutt, hogy checklisteket kell teljesítenie. Itt tényleg úgy érzi felfedez és amit összeszed egyedi és hasznos, nem csak egy "na jó ezt is megszereztem" értelmetlen kipipálni való dolog. A játékosoknak ezek a dolgok nagyon fontosak, ezt már a Genshin Impact sikeréből is láthattuk, egy jól felépített, szép világ önmagában már a siker záloga tud lenni. (ott is ez a jól felépített felfedés élmény rántott be rengeteg játékost)
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #4203 üzenetére
És ez a trend megy is majd tovább, minden játék minimum semmi open world, anno a sokadik open world után alig vártam egy cső játékot, elkezdtem a Last of Us 2-t és tele volt nagy térrel meg minimum 30 óra volt
Minél drágábbak lesznek a játékok annál több lesz open world és hosszú (nem egy persona 5 féle 100+ óra, de azért nah, lassan minden minimum 30 óra hosszú)
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kvelstadt #4206 üzenetére
Végigvittem, mikor bekerült Game Pass-be. Tetszett, a hardened egy kifejezetten jó ötlet, a harcrendszert nehéz volt megszokni, valami nem stimmelt vele.
Az ilyen indie soulslike-okból eddig az Ashen tetszett legjobban, azt nagyon eltalálták.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #4209 üzenetére
Fejlesztőknek, kiadóknak sem érdeke az, emellett biztos fájó is nézni (már aki szívén viseli), hogy egy évekig készített, de viszonylag rövid játékukat 3 nap alatt mindenki végigviszi, steamcharts irgalmatlan lejtmenetet produkál, majd a 4. napon már kutya sem beszél róla. Mindenki szeretné lebegtetni kicsit játékát, hogy felszínen maradjon, köztudatban maradjon legalább pár hónapig, jobb esetben évig. Én azt látom, hogy ezt próbálják egy ideje elérni, ezért jöttek létre a rosszul megalkotott, végtelen checklistes open world cuccok is.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4210 üzenetére
Nekem meg a hardened nem állt kézre, sőt az egész játék fura volt és nem úgy működött stb.
Aztán így elengedtem hogy én h9gy akarom hogy műkodjön a játék és nagyon elkapott. Gyakorlatilwg platiztam, azaz megcsináltam a játékot nakedbe ami uugye one hit kill bármitől.
De a lényeg. Nem mondom hogy forradalmi újítások voltak benne, de volt pár nagyon jó ötlet.
Pl a számozott slottok. Ha megjegyezted mit hanyasra raksz wkkor tudzad mennsit kell lapozni hogy pont oda lapozz ami kell.
Meg az armor=skillfa is egy tök jó ötlet volt."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kvelstadt #4215 üzenetére
Na én a pucér runt nem mertem. Nem éreztem rá a harcrendszerre annyira, hogy ilyen magabiztos legyek, sokat kellett volna gyakorolni hozzá.
Amúgy az ability rendszer tényleg pofás volt, Tielt nagyon fasza kis hit and run karakterré tudtam alakítani.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4217 üzenetére
Én se vagyok az a pro player meg parry is olyan hogy a soulsba nem nagyon megy de mindenhol máshol igen.
Shell nélkül kb végtelen gurulhatsz, és a bosdokon kívűl senkivel nem kell foglalkozni.
A jeges boss volt szopó mert annak elég rosz hotboxa van.
A final bosd meg vagy tíz perc móka, de abszolút tanulható."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4207 üzenetére
Nekem ez a komolyabb útmutatás nélküli felfedezés élménye már a Breath of the Wildban is sok volt, bár valószínűleg annak köszönhető, hogy nem tudok mindennap leülni játszani a gép elé, és akkor is csak limitáltabb időre.
Ez a nem "checklistek teljesítése" érv nekem kicsit önellentmondásos, különösen a 10+ éve a gaming részét képező achievement-fétis miatt (ami önmagában egy checklist arról, hogy a készítők szerint hogy játszd a játékot, hogy "végigvidd").PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
_drk
őstag
válasz Kai_Rong #4219 üzenetére
Semmiféle Cheklist nincs. Minden játékban azt csinálsz amit akarsz.
Az achievements-eket a játékosok imádják, mert lehet vele farkat méregetni.
Ezek játékok, amikkel úgy játszol ahogy akarsz.
Erre megint csak jó ez az Elden Ring, mert megcsinálsz egy komolyabb quest-line-t valamelyik NPC-nek, majd az dob egy amulettet amit lehet nem is használsz.
Ezek csak opciók, sok plusz kioldható tárggyal, amik a végén nem is számítanak.
Egyedül az XP és a Smithing Stone-ok kellenek. -
Yodamest
addikt
válasz Kai_Rong #4219 üzenetére
Hát lehet egy olyan átfedés, hogy nem azok panaszkodnak a cheklistes dolgokra akik amúgy is szeretik az achi rendszert. Szóval valszeg aki csak egy "normál" player és nem achizik azokat zavarja ez.
Én sem vagyok híve az achiknak, max olyan szinten mint itt az Eldennél néha látom főbossoknál, hogy feldobja a steam mint elért célt, de hogy valamit csak azért farmoljak meg küszködjek vele, hogy aztán kapjak egy digitális vállveregetést, áh kizárt. Ezt olyan lesajnáló dolognak tartom, szomorú, hogy betudnak vele terelni sok sok birkát abba a bizonyos karánba.
-
csigataraj
friss újonc
válasz Yodamest #4194 üzenetére
Onnan hogy előtte volt már egy nem level 1-es crossbow runom és mivel az semmivel nem skálázik pont olyan eredményes level 1-en mint level 500-on csak a gear kell hozzá. Persze annyi volt a különbség még, hogy mivel nem fejlesztettem statokon így azt talizmánokból és a physick-ből kellett megoldanom. Radagon-ig működött a dolog de azok nem véreznek ott már át kellett buildelnem.
Ja és persze saját kútfő
-
Kvelstadt
veterán
Meg a golden seed és a sacred tear!
Achikból meg azt szeretemmikor ooyat kér amitől kicsit másabb nézőpontból is lássam a játékot, plusz azért szeretek platizni mert ad szavatosságot a játékhoz. De csak azért platizni hogy meglegyen vagy elevecazért venni játékot.
Szóval nem olyan egyszerű a képlet hogy aki platizik az azért."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kvelstadt #4223 üzenetére
Ugyanígy vagyok vele én is. A grindolós acsikat nagyon nem szeretem, főleg az ilyen Gears of War szinten abszurd követelményekkel, nem is szoktam megszerezni őket, de ha valami skill based, akkor rendszerint rárepülök. Amikkel még gondban vagyok, azok a speedrunner acsik, egyedül a Resi 2 Remake-nél vettem rá magam, hogy megszerezzem, mert funnak tűnt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
KraX
őstag
válasz ThySoul #4216 üzenetére
Ezt is meg tudom érteni. Aki régebbi gamer mint én is és még c64-en vagy VIC20-on vagy hasonló gépen kezdett játszani a 80-as években, amikor. nem igen voltak 100 órás játékok pl a technika fejletlensége vagy a nagyon kicsi, gyakran egy személyes fejlesztő gárda okán, azoknak is fura lehet a nagyon hosszú gameplay, de szerintem van az az aspektus is, hogy az emberek irdatlanul rohannak egy _játékban_ aminek szórakoztatni kellene, ez a legfontosabb funkciója szerintem és mégis sokan úgy tolják mintha csak túl akarnának rajta esni. Ezért fontos, hogy megnézd, hogy mit veszel meg és mibe öntöd az idődet ezen a téren is. Na de túl sokat moralizáltam. Talán érthető mit is akarok a fentiekkel mondani.
csigataraj
Azt hiszem a Te végigjátszásodat is meg kell majd nézzem, VR Pisti és Baka András után[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
sith7
nagyúr
válasz Kvelstadt #4202 üzenetére
13. .... nekem még pár hónap és meglesz az első , ha így haladok
Természetesen nem tudtam felmenni a kastély tornyába, mert nem találtam meg, hogy altiváljam a rúnát, de a kastély mellett továbbmentem, és új helyszínen vagyok, haladok tovább.
Ez is az open world áldása/hátránya, hogy ha nem olvasol utána, nem a wiki alapán játszol, nem nézel YT videókat, akkor elég sok minden kimarad(hat), és úgy is végig tudsz menni. -
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4224 üzenetére
A resi 2nek zseniális trofijai vannak. Vidd végig ládanyitás nélkül, vagy bizonyis számú lépésből. Teljesen máshogy kellett gondolkodni a végigjátszásban. Imádtam!
De pl ellenpélda a forbidden west. Tetszett az új rész, szerwtem a világát, de volt pár új minijáték ami annyira hidegen hagyott hofy nem is lett platina.
Elden rongbe meg nqgyon lazára vették most a gyűjtést.
Mindenből elég volt pár darab.
Pedig a soulsokban a gyűjtögetés sem annyi hogy keresdmeg hanem, ilyen questline olyan questline, ezzel beszélj annak add oda stb.
Rákészültem hogy na majd itt is kell 3ng+ stb. Ehhez képest utánam dobták a platinát."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Én úgy látom, hogy nem csak a játékosok rohannak, a játékok is sokkal gyorsabbak, bármilyen zsánert nézünk. Ha témán belül maradunk, a Bloodborne irdatlan nagyot lökött a Soulslike játékok sebességén, frame by frame majdnem másfélszer gyorsabbak az animációk, mint a DS2-ben. Azután nem lehetett már lassabb játékot készíteni, mert egyszerűen nem lett volna benne kihívás.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
Nem feltétlen csak az open worldre jellemző, hogy ki lehet hagyni dolgokat.
A DS3-nál elég sok ember csak a játék közepe/vége felé tudta meg, hogy erősíteni lehet az estus flaskot, hogy több HPt töltsön vissza. Vagy nekem pl. egy NPC maradt ki teljesen a DS3 végigjátszásomból."Please, kill me..."
És lecsaptam. -
Yodamest
addikt
válasz Kvelstadt #4227 üzenetére
Ez, hogy ennyien szeretik az achikat és itt most a valós kihívást nyújtókra gondolok (amikkel nekem sincs bajom) jól mutatja, hogy a játékosok tényleg vágynak a kihívásokra, bármennyire is próbálják egyes médiumok ezt elnyomni és beállítani a játékosközösséget full agyatlan casualnak, aki csak "szórakozni akar".
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4229 üzenetére
Ó szerintem akkor te nem platiztad a ps3as demons souls.
Ott az all fegyver fejlesztés trofi meg a world tendencyvel kiszedhető trofik az nem vicc.
Mindenki aki tervezi vagy platinázta a demons soulst ps3on az tuti nemormális!"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #4228 üzenetére
Minden afelé tendál, nem csak a játékok. Most nagy arányokról beszélve nem egy kiragadott példáról, ha megnézel egy régebbi filmet a 90-es évekből majd megnézel egy mait, iszonyat tempó különbség van. Nem akció tempóról beszélek, hanem műfajtól függetlenül egyszerűen a dialógusok között hagyott üres tér, a vágások mértéke, mire megszólal egy kamera által mutatott szereplő, sokkal kompaktabb, pörgősebb minden. Ebbe az irányba haladunk egyértelműen, kérdés, hogy hol lesz a megálló...
-
siposz
aktív tag
Hát akkor úgy néz ki, én vagyok az egyetlen, aki minden játékban magasról tesz az acsikra. Legyen tisztességesen végigjátszva, oszt leszarom.
@Kvelstadt: na azt nem játszottam, és hát a grafika miatt esélyesen nem is fogom. Ha lesz PCre full rework, akkor talán.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
Demons souls remake az úgy tudom portolva lesz pc-re ajogy a többi ps exklúzív.
Bad Pritt
Eldenbe is hogy mostmár nem csak titkos fal de titkos föld is van? Mivaan? Üsd mwg a földet jó helyen. Még véletlen se ütöttem meg egyet se harc közben.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Még szerencse hogy nem kötelező de még ki is lehet kapcsolni. Sajnos sok dolgot nem tudunk kikapcsolni amit nem szeretünk.
Egyébként trofi vadász ugye nem vagyok de ami jó azt megcsinálom.
Viszont van egy szabályom. Első játékban nem szoktam trofi listát nézni.
Ott ne zavarja mwg az élményt hogy jaj ott lett volna egy trofi, vagy hofy ha sikerül úgy csinálnom akkor arra is kapik egyet. Nem.
Elsőre csak a játékélményt akarom megkapni."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
KraX
őstag
válasz Kvelstadt #4246 üzenetére
Engem abszolút hidegen hagy. MMO-ban más sajnos, mert ott több esetben is nézik, sőt vannak olyan addonok, amik ez alapján rangsorolnak, ezért ott kvázi kötelező történet, ha valamit akarsz csinálni nem guildes környezetben pl. Ezt csak a kötelező-nem kötelező téma kapcsán hozom ide.
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Bad Pritt
nagyúr
Black Knife Tiche vs Ancient Dragon Knight Kristoff
Tiche le lett iskolázva. Több hasonló spirit ash 1v1-et töltött már fel, egész érdekesek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 7 Konfig
- ThinkPad X1 Carbon (17mm!),Core i7,8GB Ram,m2SSD,világító billentyűzet,jó akku
- UltraBook Acer FullHD IPS, 6.gen.core i5,16GB DDR4 Ram,SSD,extra jó akku, szép állapot
- HP játékra is,core i5,GT840 2/6GB VGA,16GB Ram,SSD+HDD,jó akku,Új töltő
- Nagyon szép, vékony,gyors laptop,core i3 6100 (4X2,3Ghz),16GB DDR4 RAM,SSD,Új 10 órás!akku,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest