Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    veterán

    válasz Dare2Live #39 üzenetére

    Azért a Garminnál is több hibáról lehet hallani, mint ami jólesik, bár mivel eladásokat nem látunk, így ez csak egy tipp.

    Sancza: Nézd, ha azt mondjuk, hogy nagyvonaluan eltekintünk a logisztikai kérdésektől, akkor sem mindegy, hogy egy hiba esetén egy egész terméket gyártasz le helyette, vagy csak egy részét annak (és mozgatod, tárolod, csomagolod stb, de, mint írtam, ettől most tekintsünk el. Ugyanakkor abban igazad van, hogy van olyan hiba, amikor a termékcsere tényleg indokolható, mert a cserealkatrész olyan nagy százalékát teszi ki a készterméknek, hogy a többi sallang már nem számít (az megint más kérdés, hogy ezt tekinthetjük-e tervezési hibának). Ugyanakkor a kettőnk javaslatának keveréke is járható út lenne. Történetesen az, hogy a hibás készülékeket visszagyűjtik, a gyárban (vagy szervizközpontban) javítják/felújítják és amikor beviszel egy hibás motyót, akkor ahelyett egy ilyen felújítottat kapsz a hiba megállapítását követően azonnal. Amit te bevittél, az pedig a fenti körforgásba bekerül és megkapja javítva majd más a saját hibás motyója helyett.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák