Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Az emeletmászást ez már képes normálisan számolni?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Szívesen máskor is!
Attól mert írsz egy hibajegyet, nem fog változni semmi, de ha te boldogabb leszel, vagy többnek képzeled tőle magad, akkor rajta, ne fogd vissza magad..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz <Adamsky> #10 üzenetére
Lehet, hogy én kishitű vagyok, de a te eredeti hozzászólásod úgy hangzott, mintha te osztanál ott utasításokat. Úgy látszik nagyon a fejedbe szállt az egyszeri siker, de ettől még sok szerencsét hozzá..
Peace.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
"ráadásul nincs javítás a Garminnál, ha bármilyen probléma van, akkor egyszerűen cserélik az eszközt" - ezt a bolygó külön megköszöni nekik (meg majd az unokáink is).
u.i.: bocsi, nem barátom ez a cseréljünk mindent újra, lehetőleg másfél évente mentalitás (bár tény, hogy ez nem Garmin sajátosság, tehát nem csak őket érinti).
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz <Adamsky> #35 üzenetére
Tök egyet értek, emiatt igenis örülök neki, amikor az EU pedzegeti az elektronikai termékek gazdaságos javítását, mert az szerintem mindenkinek jobb lenne (kivéve a persze a gyártót). Az autókkal kapcsolatban is igazad van. Több tanulmány is született már mind az elektromos autók karbon lábnyomáról (emiatt kezd elterjedni már rájuk bizonyos körökben a "helyi emissziótól mentes" kifejezés is), egészen addig, hogy egy jó benzines konstrukcióval szemben teljes élettartamra vetítve melyik a zöldebb.
HKorn: mert a gyártás és a szétbontás, a logisztika ugye "ingyen" van..
Szerintem a javítás (ha megoldható) mindig környezetbarátabb lesz (a korrekt élettartamal együtt persze), mint egy új terméket legyártani, eljuttatni a vevőhöz, a rosszat visszagyűjteni, szétbontani, amit kell ártalmatlanítani, ami újra felhasználható, azt eljuttatni a gyárba, majd az így legyártott terméket megint eljuttatni a fogyasztóhoz.
Az persze más kérdés, hogy az user örül az újnak, és prémiumabb szolgáltatásnak éli meg, mintha javított készüléket kapna vissza, mert megvan az az illúziója, hogy az új mindig jobb.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Dare2Live #39 üzenetére
Azért a Garminnál is több hibáról lehet hallani, mint ami jólesik, bár mivel eladásokat nem látunk, így ez csak egy tipp.
Sancza: Nézd, ha azt mondjuk, hogy nagyvonaluan eltekintünk a logisztikai kérdésektől, akkor sem mindegy, hogy egy hiba esetén egy egész terméket gyártasz le helyette, vagy csak egy részét annak (és mozgatod, tárolod, csomagolod stb, de, mint írtam, ettől most tekintsünk el. Ugyanakkor abban igazad van, hogy van olyan hiba, amikor a termékcsere tényleg indokolható, mert a cserealkatrész olyan nagy százalékát teszi ki a készterméknek, hogy a többi sallang már nem számít (az megint más kérdés, hogy ezt tekinthetjük-e tervezési hibának). Ugyanakkor a kettőnk javaslatának keveréke is járható út lenne. Történetesen az, hogy a hibás készülékeket visszagyűjtik, a gyárban (vagy szervizközpontban) javítják/felújítják és amikor beviszel egy hibás motyót, akkor ahelyett egy ilyen felújítottat kapsz a hiba megállapítását követően azonnal. Amit te bevittél, az pedig a fenti körforgásba bekerül és megkapja javítva majd más a saját hibás motyója helyett.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen