Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sancza

    tag

    válasz HKorn #32 üzenetére

    Sajnos így van :( Csak akkor tudod meg, hogy NaviGate által forgalmazott Garmin terméket kaptál az Alzától, amikor megkapod és látod, hogy a dobozán ott a NaviGate-es matrica :( Amikor megjelent az Epix2 akkor az Alzában volt jó áron a fehér (olcsóbban mint a Garming/Zerge ár) és próbáltam utána járni, hogy , hogy honnan van az óra, de az Alzában egyszerűen nem tudták megmondani (se ott személyesen az infó pultban, se chaten kommunikálva velük) , végül Zerge-től szereztem be az enyémet.

    igaz nekem külön történet volt, de leírom:
    Volt egy Fenix 6xPro Solar órám. Sajnos tönkrement a solar része és többet nem töltött napról. Garancia már lejárt fél éve. (megj.: 2hónapos használtként vettem az F6X-et a Zerge-ben az eredeti tulaja meg nagy akcióban az Alzától! emiatt vette be használtként a Zerge amikor az eredeti tulaja lecserélte az órát a Zergében egy másikra ) A Garmin azt mondta , hogy mivel tényleg hibás(és ez egy ismert sorozat hiba volt) cseréli nekem az órát egy másikra (mivel a Garmin nem javít) DE nem volt már a magyar Garminnak F6XProSolar raktáron ezért megkérdezték , hogy nem probléma, ha F7X -et adnak helyette (vadi újat, akkor jelent meg pár hete) , hát persze hogy nem volt probléma :D Viszont én már előtte eldöntöttem, hogy lecserélem az órámat Epix gen2 -re mert az amoled nekem annyira bejött (sajna romlik a szemem és jobban látom az Amoledes kijelzőt, csak emiatt akartam cserélni, de nagyon) Szóval a Zergeben is mondtam hogy nekem majd mindenféleképpen fog kelleni egy Epix2gen. Végül az lett (miután kiderült az óra javítás eredménye mivel azt a Zerge intézte), hogy a Garmintól kapott vadi új F7x órát beveszik tőlem és pontosan annyiért amennyiért forgalmazták a vadi új F7X-et, annyiért beszámították az Epix2Gen árába nekem. így végül durván 35e ft-ot kellett csak fizetnem egy vadi új epix2gen-re aminek a 3éves garancia ideje akkor kezdődött. Ezt a történetet csak azért írtam le, hogy lássátok, hogy a Garmin termékek nem véletlenül ilyen drágák, máshol nem hiszem, hgoy így állnának a tulajhoz garancia intézésnél (ráadásul nincs javítás a Garminnál, ha bármilyen probléma van, akkor egyszerűen cserélik az eszközt)
    És persze ezt csak Navi-Gate által forgalmazott órával lehetet megtenni, ha nem navigat-es az óra, akkor a bolttal kell intézni a gari problémát valószínűleg messze nem ilyen sikeresen (és nekem kb fél éve lejárt a garim)
    A másik meg a Zerge hozzáállása, nálam 6os az 5ös skálán :D Nagyon tudom ajánlani a boltot, ha tehetitek náluk vásároljatok!

  • Sancza

    tag

    válasz HKorn #36 üzenetére

    vagy a javíthatóakat megjavítják , felújítják kitakarítják és refurbished-ként újra forgalomba kerülnek

  • Sancza

    tag

    válasz <Adamsky> #35 üzenetére

    hát nem volt egyszerű történet :( , nekem szerencsére csak pozitív tapasztalataim vannak a Zerge/Garminnal. De ahogy látom peanar-nak végül megoldódott a problémája (lett új óra, és végül pénzt is visszakapta) #83

  • Sancza

    tag

    válasz aginor #37 üzenetére

    szerintem pont hogy fordítva van
    miért lenne környezetbarátabb, ha van x mennyiségű szerviz, oda egyesével viszik az órákat javítani, majd onnan egyesével visszaküldik a tulajnak a javítottat (ha egyáltalán javítható, ráadásul ki tudja hogy az adott szerviz mennyire végez szakszerű, minőségi javítást) szemben azzal, hogy a boltban raktárkészletről kap egy újat (vagy refurbished-et) a bevett hibás órákat x időközönként összegyűjtve (pl. 2hetente , most hasra ütöttem) elküldik a gyárba vagy egy központi nagy szervizbe, ahol minden egyes órát egyesével szakszerűen javítanak/felújítanak, amit meg nem tudnak, annak alkatrészeit felhasználják a "maradékot" meg szakszerűen újrahasznosítják vagy megsemmisítik (remélem) és a javított felújított órákat csomagonként (nem egyesével ) újra kiszállítják raktárkészletre vagy webshopban értékesítik. Miért lenne ennél környezetbarátabb az ha egyesével javítják az órákat, egyesével szállítgatják bolt és a szerviz között és Te mint tulajdonos arra vársz, hogy mikor fogják az órádat javítani, mikor fog sorra kerülni és utána reménykedhetsz hogy a javítás szakszerűen fog fog megtörténni az xy szervizben.

  • Sancza

    tag

    válasz Gynt #43 üzenetére

    Garancia idő lejárta után van lehetőség fix díjas cserére még egy darabig (adott termék utolsó forgalmazásának idejétől még 2év)

    Garancia idő után lehet próbálkozni szervizzel is, ha esetleg fix csere díja túl sok lenne , vagy már nem lehetséges : [link]

    aginor: lehet valamit félreértek, de én nagyjából pont azt írtam le, amit Te a kettőnk javaslatának a keverékének írtál le (vagy legalábbis ezt akartam leírni) :)

    [ Szerkesztve ]

  • Sancza

    tag

    válasz <Adamsky> #46 üzenetére

    "tök jó" :( ez a szelektív olvasás:

    "Garancia idő után lehet próbálkozni szervizzel is, ha esetleg fix csere díja túl sok lenne , vagy már nem lehetséges : [link]" A szervízben egy akkut simán ki fognak tudni cserélni

  • Sancza

    tag

    válasz <Adamsky> #48 üzenetére

    Égvilágon semmilyen logikai bukfenc nincs itt, az meg hogy nem érdekel más mit ír és csak szelektíven olvasol és így reagálsz rá, arról nem tehetek

    Itt aggódsz, hogy ha gari idő után kell cserélni aksit, akkor vagy drága pénzért csere az óra vagy kuka, erre írok egy szervizt ahol tudnak aksit cserélni garmin órában. Te erre a második linkre azt mondod hogy random link és meg se nézed hova mutat, az inkább téged minősít :( Egyébként pedig nem egy random oldal, hanem a Multinavigator bolt oldala, akik hivatalos Garmin termék forgalmazók és van ott szerviz is ahol gondolom az egyszerűbb dolgokat meg tudják javítani (aksi,kijelző, szigetelés csere, de gondolom chipet, smd alkatrészt már már nem cserélnek) Nekem egyszer egy Forerunner 305 -t javítottak gari idő lejárta után sok évvel (aksi csere és nem működő gombot javítottak) De gari időn belül ők is továbbítják a Garminnak a hibás eszközöket.

Új hozzászólás Aktív témák