Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    válasz DaemonX #9 üzenetére

    A mai világban uralkodó, őrült tempó nem illett volna abba a környezetbe és időbe. Vívódásra alapul az egész, igen jó kivitelezésben, audiovizuálisan is. Mást kerestetek benne, mint amit hivatott volt átadni. A befejezéssel nekem is volt bajom, viszont: akkorra kaptunk már annyi mély szentenciát, filozófiai irányvektort és gondolatot, hogy azok utólagos kifutásai, a lamentálás a lezárás, bennünk - jól van ez így.

    (#8) GodGamer5, kár, hogy így csapódott le benned a hibrid-mivolt, én nagyon élveztem a pixeles részeket, pont jó arányban tartott ellen a 2 grafikai világ egymásnak, jól kiegészítette a 2 világ egymást. A zene is lekövette a megidézett korszakot. Az ügyességi részek nélkül elég sótlannak éltem volna meg személy szerint az egész játékmenetet.
    Zenéből milyen lett volna a jó? Változatosak voltak. A midi szekvenciák szintén becsempészett korszakjegy, ha az nincs meg, másként hat. A jó értelemben vett heterogén jelleget erősbítette ez is. Jó arányok, jó hangulatok, ötletek, melyekre minden részletben és síkon figyeltek, ez az egyik titka a jóságának.
    Szerintem a játék-sztori mérleg is egészséges volt, mondom ezt úgy, hogy a filmbe hajló alkotások általában elég távol állnak tőlem, az Indikának ezt is sikerült átmenetileg megdöntenie.

    Ami kiemelten zavart az az elején a hordó, ezek sem láttak még olyasmit: ha akkora hézagok vannak a dongák között felül, abban egészen biztosan nem marad meg víz, alul sem. Más alkotásban elnézném, de itt túl jó volt az egész egy ilyen hibához.

Új hozzászólás Aktív témák