Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Because

    őstag

    válasz gabe77taylor #163769 üzenetére

    bár nekem csak "lazább" bicós ismerőseim vannak, de alul senki se fogja tartósan csak ha sprintel és komolyabb ereszkedésnél, hogy fékhatás is legyen. a hood-ot fogják vagy ha kicsit kényelmesek is akarnak lenni az egyenes részt.

    [ Szerkesztve ]

  • Maximum1

    őstag

    válasz gabe77taylor #163769 üzenetére

    Az ismerkedés tart cirka 900km óta, széles kormányt soha nem szerettem, annál fárasztóbb szerintem nincs.
    Lent ritkán fogom, ahogy Because is írta, viszont ha ott fogom sokáig másnap fáj a nyakam, gondolom ott még gyenge az izom nem szokta meg.
    Derékfájás ezen a bringán még nem volt, semmim nem fáj rajta, 60-90 km-eket szoktam menni fele terep fele aszfalton.
    Amit írtál szerintem a gravel jó lehet, én is kihoztam egyet tesztelni és utána vettem, nem mondom hogy tökéletes bringák de kényelmesek és gyorsabbak egy trekkingnél, nekem ez volt a lényeg.

    kenguru99
    Nekem hidraulikus van és fentről is blokkol, alsófogásban /droppból/ 1 újjal blokkol, lefele menetben meg droppban szoktam lejönni úgy a legszélesebb a fogásod és stabilabban tudod tartani a kövek közt is.

    [ Szerkesztve ]

  • xy.zsolt

    őstag

    válasz gabe77taylor #163769 üzenetére

    Nem kell feltétlenül az a kormányt nonstop lent fogni....csak ha gyorsabban akarsz menni vagy pofaszélben tekersz. Foghatod amúgy felül az fvk-t is de akkor az alkarod legyen párhuzamos az úttal....nekem amúgy ez a fogás a legeredményesebb. Nyilván ehhez is ugyanúgy hajolni kell ahogy az alsófogáshoz. Ezért írtam azt a megosztó posztom nemrég, hogy ha nem használ valaki ilyen testhelyzeteket azoknak pénzpazarlás a fvk-s outi groupset....helyükben inkább használnék fitness bringát a kormány végein szarvakkal. De ez csak az én véleményem....mindenki azzal teker amivel akar.

    BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

  • ZolkoW

    őstag

    válasz gabe77taylor #163769 üzenetére

    Én is szinte csak pofaszélben fogok lent, meg esetleg, ha látom előre, hogy qrva hosszú lejtő van, netán terepen főleg, és akkor nagyobb is a fékhatás, meg nem is félek attól, hogy ráterhelem minden súlyomat a fékváltókarokra. Szerencsére a BB7-ek felülről is eleget fognak, de akkor is észrevehetően jobb a fékhatás lentről. (meg úgy van beállítva a FVK, hogy nagy lejtőn még lefele is csúszik róla a kezem)
    Az orszűgútik között is, de főleg, mióta léteznek a gravelek, óriási szórás van ám a fejcső magasságában! Itt pár centi is számít, de egy versenyzős fejcső 10 centi körül lehet (legalábbis montin 9 cm körülig lemennek, outin igazából nem néztem), míg egy Merida Silexé -ezt most ellenőriztem- 160-tól 240 mm-ig :Y megy! Én is csak szokom a pozíciót, felfelé álló stucnival, és egy centit már lejjebb vittem a kezdetinél, amivel tavaly ilyenkor használtam (volt már lejjebb, de olyan gyorsan nem áll át a nyakam, bár csak mostanában figyelek rá, hogy valóban nyújtsak picit..)

    Szóval összefoglalva: az országúti kormány sem jelent feltétlenül mély kormányfogást, de nagyon vázfüggő. Értelemszerűen 10 centi magasítót nem célszerű a villanyakra pakolni, akkor inkább olyan vázat kell venni, ami nem annyira görnyedős.

    A gravel kormányok egyébként valahol félúton vannak a rendes országúti, és az egyenes között, csak nekem nem annyira vált ez be - ha többet használnám terepen, akkor lehetne létjogosultsága, de a hoodot fogva nekem jobban bejön, hogy párhuzamosak a kézfejeim, nem áll ki. És ezeknek jellemzően alig van dropjuk, mondjuk 125 helyett ~80.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák