Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz gabe77taylor #163769 üzenetére

    Én is szinte csak pofaszélben fogok lent, meg esetleg, ha látom előre, hogy qrva hosszú lejtő van, netán terepen főleg, és akkor nagyobb is a fékhatás, meg nem is félek attól, hogy ráterhelem minden súlyomat a fékváltókarokra. Szerencsére a BB7-ek felülről is eleget fognak, de akkor is észrevehetően jobb a fékhatás lentről. (meg úgy van beállítva a FVK, hogy nagy lejtőn még lefele is csúszik róla a kezem)
    Az orszűgútik között is, de főleg, mióta léteznek a gravelek, óriási szórás van ám a fejcső magasságában! Itt pár centi is számít, de egy versenyzős fejcső 10 centi körül lehet (legalábbis montin 9 cm körülig lemennek, outin igazából nem néztem), míg egy Merida Silexé -ezt most ellenőriztem- 160-tól 240 mm-ig :Y megy! Én is csak szokom a pozíciót, felfelé álló stucnival, és egy centit már lejjebb vittem a kezdetinél, amivel tavaly ilyenkor használtam (volt már lejjebb, de olyan gyorsan nem áll át a nyakam, bár csak mostanában figyelek rá, hogy valóban nyújtsak picit..)

    Szóval összefoglalva: az országúti kormány sem jelent feltétlenül mély kormányfogást, de nagyon vázfüggő. Értelemszerűen 10 centi magasítót nem célszerű a villanyakra pakolni, akkor inkább olyan vázat kell venni, ami nem annyira görnyedős.

    A gravel kormányok egyébként valahol félúton vannak a rendes országúti, és az egyenes között, csak nekem nem annyira vált ez be - ha többet használnám terepen, akkor lehetne létjogosultsága, de a hoodot fogva nekem jobban bejön, hogy párhuzamosak a kézfejeim, nem áll ki. És ezeknek jellemzően alig van dropjuk, mondjuk 125 helyett ~80.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák