Új hozzászólás Aktív témák
-
avl
aktív tag
Pogi 10km-en 1:41 elönyt kitekert
nincs rendes összefogas mögötte
-
avl
aktív tag
ja, mar 2:00 11km-en; mit csinalnak mögötte ? o.k. hogy Wellens meg Toro megtöri az üldözest, de mintha mindenki a 2. helyre gondolna
-
lsebestyen
addikt
Szerintem nem hitték el, hogy onnan elindul. Nekem egyik legemlékezetesebb szakasz amit képernyőn láttam az Froome Giros szökése. Ott sem hitték el, aztán jó nagy hátrányból rózsaszín trikó lett. Ő is 80-nál lépett el.
-
dom1n0
aktív tag
válasz lsebestyen #159 üzenetére
Az meg hogy elindul, rendben lenne mert egy ufo a srac
De az, hogy hatul minimum 10 eros srac nem tud osszedolgozni, hogy megprobaljak befogni az szaniszerk: visma valahogy vagy nem birja, vagy akarja ezt nagyon megnyomni…
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Attila sokadszorra szakad le és mászik vissza egyedül, remélem megtudjuk majd, mi az oka ennek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
elképesztően passzív mindenki.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Azok mellett, hogy elismerésre méltó. Csodálatos. Elképesztő. Azért mégis, leginkább nevetséges, hogy Pogi mennyire erős.
Basszus, (megint) nevetségessé tesz több száz versenyzőt.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
aktív tag
Brutal formaban van Pogi, en ennek nagyon orulok (bar nyilvan Ati gyozelemnek visma dobogonak szurkoltam.)
Nem tudom Atinal volt-e barmi technikai dolog, vagy csak a mai napban ennyi volt.
Megegyszer grat Poginak, kegyetlen ez a csavo, 80 kili szoloban, ahhh -
dom1n0
aktív tag
Stradej Pogacar
-
dom1n0
aktív tag
Ati nyilatkozott az m4-nek, valoszinu betegseg, faradtsag miatt alakult neki igy a nap, le a kalappsl igy is bejott 19. helyen.
Erik DNF lett sajnos. -
nagyúr
-
dom1n0
aktív tag
válasz velizare #169 üzenetére
Kuss is dnf lett azt olvasom
Nemtudom ugy voltak-e vele, hogy minek strapaljak magukat ha Pogi igy ellepett, de Atinak kezdodik az Adriatico is holnap, pont neki is kellett akkor mar rapihenni szerintem, na mindegy.
Mindezek ellenere azert az a 19. hely is tok jo, szerintem a forumbol vegig se tudnank menni[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
aktív tag
Megnezve a Sante Marie elozo szamait, kulonoseg komoly Pogi teljesitmenye:
-
dom1n0
aktív tag
Hoppa Kooij odarakta magat, mi ero volt ott
-
Pidcock elég jól értékelte a Strade-t: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Twitter link, (remélem működni is fog). De én ezen sírok egy ideje. [link]
Nem ismertem ezt a meme-et eddig.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
Visma új TT sisakja megvan?
szerk. időközben Ati töltött fel instára képeket róla, ezen a trikolor sem segít.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
aktív tag
válasz lsebestyen #179 üzenetére
Valamit nagyon tudhatnak, mert ugye kukázták a Giro-ért a Lazert
Jaj az internet nagyon gonosz: [link]
Szerk: az időfutam bicón voltak változtatások, (még) jobb időt várnak így a bicó+kerékszettől
[ Szerkesztve ]
-
Láttunk már csúnyábbat. Sőt, az extrémek közül, még ez szerintem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
aktív tag
Vinge nem ment tul nagy idöt:
https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2024/stage-1/livekivancsi vagyok Sheffield, Ganna mit mennek
update:
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #179 üzenetére
[imperial march theme intensifies]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
avl
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
Ez ugyan nem mai infó. De engem meglepett, hogy Remco eddig, a Párizs-Nizza versenyig, egy métert se tekert profi versenyen Franciaországban. Erre nem tippeltem volna.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
aktív tag
Nekem ami teljesen fura, hogy a nagy gc menok Pogi kivetelevel egyaltalan nem bicikli biztosak.
Ottvan Jonas, ertem hogy felti magat, de alig mert a csapatfotora is kez nelkul tekerni, Roglic esik-kel allandoan, es Remco alol is esett mar ki a bico beerkezes utan latvanyosan
Nyilvan cserebe brutal modon mennek lefele, ott mintha teljesen mashogy ereznek a bicot
Aztan lehet csak a faradtsag teszi ezt, vagy nemtudom -
Ezen a Jonas dolgon már gondolkodtam. Mert még a háttérképemen is úgy néz ki, mint aki esni akar: [link] Cserébe meg például lefele elég jól megy általában. Amihez mégis csak kell a bringa kezelés. De egyébként igen, igazad van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Persze, ez poén is már vele kapcsolatban, hogy nem tud elengedett kézzel tekerni.
De hát mit számít nem?
És akkor itt a másik véglet: [link]„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Én mindig csíptem. Meg egyébként se utálok nagyon senkit. A mostani mezőnyből is max Gaudu, Vlasov, Jasper Philipsen akik nem a kedvenceim.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Vismajor01
addikt
Hear hear!
Tavalyi tdf után igazán szerettem volna, képletesen szólva, hogy átmenjen rajta egy sprintvonat Mármint Philipsenen. Gaudu szintén zenész, bár ő nem a "pályán" nyújtotta magatartás miatt, hanem a nyilatkozatai miatt csapattársakról.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz Vismajor01 #193 üzenetére
Én Jonas lejtmenetét se a technikájának a számlájára írom. Hanem a csapat felkészültebb, és/vagy jobban bejárja őket. GC menők közül szerintem senki se élmenő lefelében. Arra ott van Mohoric, Pidcock jelenleg.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sagan jön a TdH-ra.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Vismajor01
addikt
Szerintem GC menők nem is akarnak élmenők lenni lefelében, mert ahhoz igaz kell tehetség is, de méginkább kockázatvállalás. És azért baromi nagyot lehet esni, úgyhogy GCs szemmel nézve nem éri meg határon menni, mert nem sokat nyersz a nagyokhoz képest ellenben megtriplázod az esélyét h kirepülsz egy kanyarnál.
Ez főleg felismerhető a tdf előtti versenyeken, ott úgy mennek lefelé az esélyesek mintha nem is verseny lenne
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dom1n0
aktív tag
válasz Vismajor01 #193 üzenetére
Crash bennevan a versenyekben mindig persze, touron is kicsuszott 2022-ben, de nekem meggyozobb az o kezelese ezek mellett is
-
Nem egyről beszéltek. Ő Remco-ról írt, ő esett akkor hatalmasat lefele. És Remco még sose indult TdF-on.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
aktív tag
ezt ismered ?
In his book, Sagan wrote that as they came off a cobbled sector, “I could immediately feel something was wrong. I looked down. Shit. My stem and handlebars were pointing north-west and my bike was going north. They were out by about 30 degrees.”
Guessing that the stem bolt had come loose, Sagan believed he risked crashing on the next sector should the handlebars swing round more, while the narrowness of the road plus the groups of riders behind meant there was no chance of his team car reaching him for the time being. Nor was taking a neutral service bike an option, since the time taken to swap over and remount would effectively end his challenge.
“Shit shit shit. I can’t let anyone know,” Sagan wrote. “If word gets back to the chasers, it’ll be all the boost they need. If these two realise, they’ll either drop me or give up. Neither looks good. But I won’t be able to chase, to corner, to stand up, to sprint … what to do?”
The only solution, Sagan realised, was to try and straighten it himself but obviously while riding, there was no way of holding the wheel steady while he tried to make the adjustment, which is when the idea came to him of using Wallays’ rear wheel to do the job for him.
“Now, if I were to touch his wheel unexpectedly in this situation, I would almost certainly crash and he would be fortunate not to. But planning it? That would be different, right? A quicck sharp tap, straighten the bars up, and off we go like nothing had ever happened. Right?”
The first attempt didn’t work and drew a “Godverdomme!” [Goddamni!] from Walllays, and Sagan – whose apology drew a shrug from the Belgian – deciding he hadn’t hit his rival’s wheel hard enough. So he did it again. Three times in rapid succession.
“Bang! Bang! Bang!”
“What the fuck Sagan? What are you fucking doing?” demanded Wallays.
“’Oh man, sorry, just tired, sorry, it’s okay,” Sagan replied.
“There’s no friendly shrug this time, just a stream of under-his-breath invective and total confusion,” wrote Sagan. “Poor guy; 200 kilometres at the front of the world’s biggest one-day bike race and now some idiot is pranking him. This is a man at the end of his tether.
“Worse than that, it didn’t work. Shall I get off? Twist it straight? Ask the other two if they happen to be carrying Allen keys and try not to get a Lottoi-mitted punch in the face?”
Fortunately for Sagan, the cavalry arrived in the shape of his Bora Hansgrohe team car with sports director Jan Valach, who said, “Going good, Peter. Need a drink, some food?”
“Got a four-millimetre Allen key, Jan?” was the reply.
“Everyone loves a four,” Sagan wrote in his book. “It’s the one you get free with Ikea furniture. A minute later and we’re back in the game.”
The unfortunate Wallays would be dropped shortly afterwards, eventually finishing 14th, more tjhan two and a half minutes after Sagan had beaten a spent Dillier in the sprint on the velodrome track in Roubaix.
Belgian newspaper Het Nieuwsblad (link is external) reports that it was only on the Wednesday following the race that Wallays learnt the real reason why Sagan had repeatly bashed his wheel.
“I received a message from my team-mate Marcel Sieberg,” he said. “He asked me if the story was correct that he had heard from his compatriot Marcus Burghardt [a team-mate of Sagan’s]. I said, ‘Yes, Sagan touched my rear wheel at least five times. It was super-ambitious.”
Jelllys continued: “I threw a lot of West Flanders curses at Sagan, but he didn’t give a damn. I told Sieberg, ‘What an idiot he is!’ I’d never dare do that. I’d have ridden to the finish [with the handlebars] askew, because it was particularly dangerous for him.
“In his book he says he will apoligise, but he hasn’t done that yet. I’ll talk to him next year about it,” he added.
Új hozzászólás Aktív témák
- RAM topik
- Politika
- HP notebook topic
- Milyen monitort vegyek?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen