Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Nekem az kimaradt hol volt elore jelezve hogy veszelyes kanyar. Nekem inkabb az ellentete jott le, meg akkor sem szolhattak be radion amikor a szokevenyek kozul is kisodrodott az egyik totalos. Aztan lehet nekem maradt ki valami a kozvetitesbol, epp utaztam kozben.
TdF szerintem most a legkisebb baja Jonasnak.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
aktív tag
Azt azért számold bele, hogy komoly tempókülönbség volt a peloton meg a szökevények között, ergo azért nem mindegy mennyivel mentek be a kanyarba, másrészt ilyen szituba azért erősen örvény elv van, mész az előtted lévő kerekén.
A kanyar 2 db táblával volt jelezve, szerintem amennyire veszélyes marha kevés az, a közvetítők is mondták, hogy ez botrány, főleg betonárok, meg sziklák...UPDATE: Jonasnak nincs komoly baja, "broken collarbone and several broken ribs."
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
gecc, ez milyen tekézés volt...!!!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
Most neztem egy lassitott felvetelt a bukasrol, Soler bakker mit mentett. Konkrétan bunny hoppolta a az árkot, erdőbe bement, de szerintem nem esett el ott sem.
-
dom1n0
aktív tag
Full injury list of all riders involved in that horrific crash:
Jonas Vingegaard: broken collarbone and several broken ribs
Remco Evenepoel: broken collarbone and broken scapula
Primož Roglič: abbrasions
Jay Vine: cervical and two thoracic spine vertebral body fractures
Steff Cras: 2 perforated lungs, 2 broken ribs, vertebrae also suffered -
-
Az egész Tour arról fog szólni, hogy kit mennyire érintett ez a bukás.
A rajtnál majd mindenki lenyilatkozza, hogy minden oké, 100%-os, nem befolyásolta őt. Amikor meg kikap, akkor jön majd a hát azért nem gyógyult fel teljesen, nem volt teljes a felkészülés stb stb... Mindig ez van.X-en megy ez a téma, hogy miért nem voltak kipárnázva az árkok, és a kövek, abban a kanyarban.. Komolyan nem értem az embereket. Nem néznek versenyeket??! "Mert egy flandriai egynaposon ki van párnázva néha még a fák is.." Igen, de az egy szakasz, aminek egy részén ráadásul van amikor köröznek is. Egy hetesen, több hetesen nem szokták, fogják, tudják kipárnázni az egész lejtmenetet. Sose volt ilyen. De most a népharag hirtelen ezt akarja.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Vismajor01
addikt
Remélhetőleg kiegyenlíti az esélyeket, hogy Pogi giróról jön a többiek meg sérülés miatt nem 100%-os felkészüléssel. Még azt is bele látom, hogy így Roglic esélyei nőttek meg a többiekkel szemben, mivel neki "csak" zúzódásai vannak, 1 hét múlva már mehetne versenyre/edzőtáborba
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dom1n0
aktív tag
válasz lsebestyen #459 üzenetére
Persze, nem azt mondom hogy most ünnepel (az uae vezetok lehet…), de igy azert jocskan nott az eselye a duplazasnak.
Este uzent egyebkent facebookon, jo gyerek. -
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #448 üzenetére
Tavaly is volt ilyen eset valamelyik versenyen, szerintem az jó megoldás lenne, ha kisodródó szökevény van, akkor kötelezően be kell mondani a közös frekvencián az összes csapatkocsinak, hogy veszélyes a kanyar az előzetes felmérésekkel ellentétben.
De amúgy meg Strava adatbázisból az adatokat össze lehetne szedni a verseny útvonalára vonatkozóan, hogy a bringások (amatőrök is akár) hol sokalltak be, majd ráereszteni egy AI elemzőt súlyozással, aztán felülvizsgálni az eredményeket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz lsebestyen #462 üzenetére
Tegnap olvastam, hogy van egy szervezet. Akik bringás balesetek után csinálnak statisztikákat. És ők előre szóltak a rendezőknek erről a lejtmenetről, hogy veszélyes. De ez is úgy volt beállítva, hogy a rendezés részéről nem is reagáltak. Namost, kérdezem én, mit reagálnának?! Ott volt a nagy, hosszú, figyelmeztető paraván, hogy éles kanyar. Minden lejtmenet para. A versenyzők meg ezt most benézték. A közönség meg csak háborog. A legszomorúbb viszont az, hogy ha nem ilyen nagynevű versenyzők estek volna.. már nem is lenne téma.
Arról meg senki sem beszél, hogy a Garmin-on ott lehetett mindenkinek a térkép. Az alapján látod, hogy milyen kanyar következik. Én is így szoktam ismeretlen helyen ereszkedni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
visszavonom a tegnapit, jonas is eléggé összetörte magát
▶️ 🏥 Kórházi jelentés a csütörtöki bukás után:
❌ Vingegaard kulcscsont- és 7 bordatörés
❌ Evenepoel kulcscsont- és lapockatörés
❌ Roglic horzsolások, zúzódások, semmi törés
❌ Cras légmell, borda- és csigolyatörés
❌ Vine csigolyatörés
❌ Quinn: agyrázkódás, szegycsonttörés[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Mondjuk ennek a megállapításához, azért annyira "okosnak" nem kell lenni.
A rendelkezésükre áll a világ összes kütyüje, és információja (VeloWiever). A csapatkocsiból is szólhattak. A computer-en is láthatták. Ki volt jelezve a kanyar. A szökésből is kisodródott ott valaki, azt az infót is megkaphatták.
Ezek ellenére megtörtént a baj. Pechjük volt, mert pont Landa vezette a mezőnyt, aki tud rendesen lejtmenetbe menni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
aktív tag
Meg mindig nem erted Landa nem tette a kereket, ezert nem sodrodott ki nagy esellyel. Ha Jonas van a helyen, o sem tori ossze magat, vagy Remcora is igaz ugyanez. Ott valaki benezte a pelotonba egy hajszalnyit, es aki a kereken volt mogotte stb az beszivta. Onnan meg menteni se tul egyszeru mert jon a tekebabu effekt.
-
avl
aktív tag
"Az okosak szerint itt a brutal tempo volt a gond"
...akkor en nem vagyok okos
lehet ez nem lesz nepszerü nezöpont (es persze marhara sajnalom a szenvedöit ...es adom, hogy Remco azert az arkon atugratott, es mellette valaki ügyesen manöverezett a fak között)
mindenki lathatja, hogy Landa milyen könnyen vette az élen a kanyart, mennyi tarcsi maradt benne, több meter szelesseg, hatra is tudott a zajra nezni stb. - szerintem ez mutatja: a tempotol siman be lehetett
volnavenni ...persze lehet, hogy epp kicsit lemaradtak Landatol es epp a kanyarban igyekeztek ra felzarkozni, azaz ott gyorsabban mentek volna, mint (a helyi erö !!) Landa ..de egy helyi erönel ne a kanyarban akarjunk mar gyorsabban menni, vélhetö, hogy a helyi erö jobban ismeri a viszonyokattöbben nem jo iven vették szerintem ez is lathato (mennyire tavol voltak egy "apex"-töl)
illetve: Landa es Pello is "helyi erök", ismertek a viszonyokat, hogy ott nem jo az ut, a burkolat (valoszinü fagyökerek felnyomták itt-ott picit, az meg ha kanyarban megdob, akkor .... tehat azokra is figyelve, illetve azt is ismerve lehetett
volnajol jönni)szerintem nem volt (abszolut ertekben) brutal a tempo, legfeljebb "relativ gyorshajtas", es nem optimalis kanyarvetel
-
avl
aktív tag
igen, ilyen is lehet benne (az elsö jobban latja a burkolatot, a hibakat)
nyilvan mint a legtöbb / minden eset: több tenyezö is benne van
innen mi nem fogjuk tudni megmondani, hogy melyik tenyezö hany %-ban jatszott közre
Remco szerintem a mögötte crash-töl egy kicsit nem koncentralt, mert Neki is siman meglett volna a kanyar ...innen ugy latszott (ztan lehet, hogy epp meg is dobta valami)
-
Pontosan értem, hogy te mit akarsz írni. De pont azt írom, hogy nem így van. Nem nem értem, hanem próbálom leírni, hogy Landa, aki egy jó lejtmenetező, vezette a mezőnyt. De attól mert ő jó lefele, az nem jelenti azt, hogy Remco, Jonas stb stb is ugyan akkora sebességgel be tudja venni azt a kanyart. Nem is tudta. Landa hátra is int kvázi, hogy "ti meg mit csináltok?!".
Túlvállalták magukat. Landa jó lejtmenetes, plusz ismerhette is azt a kanyart.De egyébként avl is ezt írta le utánam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
Jonas update: X
Rosszabb mint tegnap mondták... -
Vismajor01
addikt
válasz lsebestyen #472 üzenetére
Further examination in the hospital revealed that he also suffered a pulmonary contusion and pneumothorax.
He is stable and had a good night. He remains in hospital.Bazdki, így tényleg veszélyben a TDF. 1 hónap minimum kihagyás teljesen, és akkor már csak 1 hónap tdfig.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Ha nem önhibából buksz, akkor az időjárás, az útminőség, vagy egyéb külső tényező (kontakt) befolyásol.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
aktív tag
-
Mezga Aladár
veterán
A vita nagyrészt értelmetlen.
Fiatal kerékpárosok és túlvállalták magukat.
A bukta benne van a sportágban, igazából a határokat próbálgatják, és most nem sikerült.
Előttem is írták, minden kütyü rendelkezésre áll hogy biztonságosabban menjen a verseny + a csapatok elötte bejárják a helyszint.
Én úgy látom sok kerékpár versenyzőnek egyszerűen nincs meg az a kerékpárkezelési tudása amire sokszor szükség lenne.
Mihamarabbi gyógyulást kívánok minden sérült bringásnak.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
dom1n0
aktív tag
válasz Mezga Aladár #477 üzenetére
Egyet ertek
-
avl
aktív tag
[link] kiemelés tölem:
Jonas had already warned us about that specific race and descent six months ago,...
This descent was previously outlined as rather dangerous, despite not being overly technical. It was the amount of bumps in the road, presumably due to tree roots developing under the tarmac, that made this corner an hazard that many riders did not foresee. Footage of the crash from the motorbike shows clearly how several riders went over bumpy tarmac right as the road turned right. -
nagyúr
nem követtem eddig a kerékpársportokat, de... mindig ennyi esés van? gyakorlatilag idén nem volt olyan hét, amikor ne sérült volna meg egy-egy ismertebb nevű versenyző.
ha le tudok ülni nézni a tévében egy versenyt, a kisebbik fiam mindig azt kérdezi, mikor esnek már el a biciklisek.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
válasz velizare #481 üzenetére
Voltak régen is, de nem ekkorák. Begyorsult nagyon a mezőny, 1-2 éve mindegyik verseny átlag rekordja megdől. Profik is sokszor mondják, hogy állandóan megy a helyezkedés az egész szakasz alatt, régen ilyen nem volt, csak a junioroknál, mert ott rengeteget számított, hogy felfigyeljenek rád + azok még kevésbé tudnak menni mezőnyben, mert akkor tanulják.
-
dom1n0
aktív tag
válasz lsebestyen #482 üzenetére
+1 ahogy fejlődik az aero, meg a táplálkozás is, megy fel a tempó vele, de nagyon pengeélen járnak szerintem már, ilyen 70-90-es tempóknál már szerencse kérdése egy esés szerintem.
-
lsebestyen
addikt
PCS alapján többek között Landa borult az imént (szerk.: 34 perce). Fel kellett adnia a versenyt. Mi van itt?!
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
+ 1 gondolta.
Pályaversenyeken akkorákat esnek időnként mezőny és sprint szakágban,, hogy"öröm" nézni.
Ez hogyan tennétek biztonságossá?
Van egy ötletem, szüntessük be az outi/pálya versenyeket és csak a covid alatt kitalált/bevezetett Zwift versenyek mehessenek.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
avl
aktív tag
es #468 -ban is irtam: helyi erök ismerték (lehet Jonas is) ezt a kanyart
[link] "Beloki was well aware of the threat of a crash on that particular downhill section of the stage. "Those of us in the area know that curve very well…" he says. "Easy because of the angulation but very complicated because of the ground. Internal roots surprise you in the middle of the road.....This being a known area of danger is not something that was only known to Beloki either. Plenty of voices have emerged in the time since the crash"
-
Vismajor01
addikt
válasz Mezga Aladár #487 üzenetére
Sztem sehogy. A versenyzoknek kene eldonteni h "lejtmenetben akkor biztonsag>"
Ilyen meg sose lesz, tokjo pelda volt a tegnapi, esik Remco lejtmenetben DNF, aznap esik Landa lejtmenetben DNF, es mi tortenik 1 ora mulva? Quicksteppes srac 3 masodperc elonyert (es h azonnal befogjak sikon) teljesen nyelen nyomta a lejtmenetet. Agyament.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Ringman
nagyúr
-
nagyúr
ehh, rossz topic
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
Lehet meg sem nézem a maradék 50 kilit, Matyi ma is jót reggelizett.
-
Vismajor01
addikt
válasz lsebestyen #493 üzenetére
Bekapcsoltam a tvt, 45 km volt hatra, 40 mp volt az elony. Kikapcsoltam, jo 2 perces szorakozas volt. Elhiszem h ez szemkapraztato teljesitmeny de aki szerint ez jot tesz a kerekpar sportnak az hulye. Attol tartok Giro hasonlo lesz
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
lsebestyen
addikt
válasz Vismajor01 #494 üzenetére
Na igen…női verseny megint izgalmasabb volt, bár Lotte sem egy nagy pokerface, nagyon látszik a mozgásán ha jó napja van.
-
dom1n0
aktív tag
válasz lsebestyen #495 üzenetére
Pogira most mi az odds a Giro GC-re? 1.001?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Vismajor01 #494 üzenetére
Sajnálhatod! Az a 200 km ami előtte volt az egy igen izgalmas versenyt hozott.
UI? Szega mondott a perecekkel kapcsolatban egy érdekeset.
"A kerékpáros a testével keresi a pénzt, ezért vigyáznia kell magára."[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
avl
aktív tag
válasz Vismajor01 #494 üzenetére
ááá, nem csak az 1. hely számít, masutt is van érdekes
nem is sorolom mindet, Degenkolb, vagy:
What a ride by Gianni Vermeersch today! The man pounded out an incredible 4.3 w/kg (average) & 4.9 w/kg (normalized) for nearly 6 hours, burning 5.8k kJ’s (~1k / hour) and generating 444 TSS (at a Strava 360w FTP estimate) to take a fantastic 6th place in the Hell of the North!
-
dom1n0
aktív tag
válasz lsebestyen #499 üzenetére
PJ is most 420W átlagot ment asszem a békás időfutamon, az is nagyon kemény
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpársportok
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Riasztó topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen