Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz pescara #20959 üzenetére
Más a hátsó lámpa és a gen 2 -nél rendszámtartó van a sárvédőben. Más a kormánycsukló zárómechanizmusa, meg a matricázás.
Ami a motort illeti, az passz.
D = német piac = 20Km/h
E = európai = 25Km/h
P = global (USA) = 32Km/h
De, ezek szoftveres különbségek.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz pescara #20959 üzenetére
A gen1 nyomatékosabb, de a végsebessége kisebb, ha szoftveresen módosítod, akkor max 30-32km/h-t tud.
A gen2-nek a végsebessége nagyobb, pár Nm-el kisebb a nyomatéka. Ha módosítanád a végsebességet, akkor 35-38km/h-t lehet kihozni belőle.De mivel a gen2-es motorral szerelt G30P-k már alapból 30-al mennek, a legtöbb embernek az meg is felel, nem kell módosítani a szoftverén.
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nincs köze a serialhoz, ha motort cserélsz, alkor motort cserélsz, és kész.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Somatom #20960 üzenetére
Nem csak szoftveres, a gen2-es motorhoz másabb vezérlő tartozik.
A német verzió pedig "jó tuning alap", mert "erősebb" a vezérlő alapból, jobban bírja a nagyobb terhelést - ha pl módosított szoftverrel használná valaki, azon a vezérlőn kevesebbet kell "erösíteni" (kábeleket vaatagabbra cserélni, stb), mert alapból strapabíróbb.Pescara:
A német roller kék, erről lehet felismerni messziről már.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #20961 üzenetére
Kosz, vilagos!
-
Somatom
veterán
válasz pescara #20963 üzenetére
Nekem is. Azaz gen2 roller, gen1 motorral. Azért írtam, hogy nincs összefüggés. Hogy őszinte legyek, nekem ez jobban bejön. Nem akarom tuningolni, viszont nem vagyok könnyű eset, úgyhogy számomra hasznosabb a plusz nyomaték, mint a plusz sebesség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #20961 üzenetére
Én bruttó 90kg vagyok motyóval (G30LE). 25%-ig merítettem egyszer simán vitte a 25km/h-t, még enyhébb emelkedőn is. A gyorsulása volt lomhább ott már, de begyorsult végre simán. Jah, és ezt 0 fokban télen.
De általában 35-40% környékén töltöm, ott még alig lehet a gyorsulásnál is bármit érezni.[ Szerkesztve ]
-
ridiculous
aktív tag
OKAI Neon Lite - al van valakinek tapasztalata?
Olvasgattam itt de nem igazán láttam hogy szó esett volna róla.
Szeretnék a közeljövőben egy könnyen felkapható rollert amit sok helyre be tudok vinni nem kell kint hagynom.
Ha nem igazán ajánlott mik lennének az alternatívák?[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
addikt
válasz ridiculous #20968 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Aaron14
őstag
válasz Thunderzolee #20969 üzenetére
Az Ninebot F2 Pro tényleg kevesebbet megy el egy feltöltéssel mint a Xiaomi Pro 2?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
addikt
válasz ridiculous #20968 üzenetére
Neon Lite........300W 30km 7800mAh 8.5"
Neon...............300W 40km 9800mAh 8.5"
Neon Pro.........350W 60km 14700mAh 10"Összehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
F30: 10200mAh
Pro 2: 12800mAh
G30: 15300mAhAz Okai jó márka, de ezek semmivel se nyújtanak többet, mint a Xiaomi hasonló tudású rollerei, viszont árban fölöttük vannak.
Ja de, a pulzáló neon fény az extra.
Hát autóval közlekedve kíváncsi leszek szembe nem lesz-e zavaró.NFC az egy jó dolog, kár, h Segwaynél csak az F2 rollerek legkisebbikében van egyedül még csak. :/
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Aaron14 #20970 üzenetére
Ugyanakkora akksi van mindkettőben.
A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban.
De egyébként ha csak 15-el mész, akkor összejön nagyobb hatótáv is.
Átjavítom, ha legközelebb listázni kell valakinek.
Csak a Segway oldalán Wh volt megadva, abból kerekítettem.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
ultio
senior tag
válasz Thunderzolee #20961 üzenetére
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nekem gen2-es motoros van, de gen1 kinézet. S módban 30 km/h a végsebessége, kb 50%-os akksinál lecsökken 27-28-ra. Azt nem tudom, a vége felé mennyire csökken, mert 20% akksinál még megvan a 27.
rasti rusti
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #20971 üzenetére
A toltesi ciklusokat hol lehet megnezni az appban( ha meg lehet). Eddig meg tudom fejbol kovetni, kb hetente egyszer kell toltenem
-
Gardaai
senior tag
válasz Peaceliker #20938 üzenetére
"De alirol mantis sem drága pl"
Hol? Vagy mi az, hogy nem drága? 650k? Rengeteget néztem (bár én Mantis 10 Dual-t), de 650 alatt nem igen találtam.Annyival szerintem nem tud többet mint amennyivel drágább a Boosternél. Próbáltam Mantis-t, finom meg minőségi stb. de ez szerintem nem ér dupla annyit (már ha nincs 450-480 körül, mert annyi pluszt talán megérne).
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Gardaai
senior tag
válasz Thunderzolee #20972 üzenetére
Xiaomi Pro1-ről tudok nyilatkozni, nekem sikerült már 43 km-t beletolni fix 20-24-es tempomattal. 10" kerekek, szoftver módosítás. Minden más gyári. 70-75 kg tömeggel + csomag pár kiló. Ezeknél a súly nagyon sokat számít, ha 85 kilós ember használná lehet már csak 35 km-t ment volna el.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
addikt
-
HUNShon
csendes újonc
válasz Thunderzolee #20887 üzenetére
Köszi, tulajdonképpen ez győzött meg, hogy nem egy nagy távolság, és az is főleg bringaút
A levegőt meg akkor lehet belövöm valahova a kettő közé, mondjuk 3,5 - persze a slime-ot attól még belenyomnám, biztos ami biztos.
A kölcsön jó ötlet, még azzal megpróbálkozom, hátha valakinek van a környezetemben, a használttal kütyü terén mindig úgy vagyok, hogy nagyon bizonytalan dolog :SEgyébként a minap belefutottam egy lányba a Teve utcai Aldiban, ő tologatta a Pro2-esét, gondolom nem is volt könnyű így vásárolni, de egyébként azt mondta, hogy ő és a párja is nagyon meg vannak vele elégedve, megy ahogy kell
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #20972 üzenetére
"A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban."
Ez nem igaz!
A Pro 2 elmegy 45 km-t. Ez a mért adat. Standardizált mérési metódust használnak. Eleinte még én is kétkedve fogadtam a hatótávot, aztán egy ismerősöm megjárta Győr - Pannonhalma távolságot oda-vissza egy több, mint 2.000 km-t futott Xiaomi M365 rollerrel, aminél 30 km a névleges hatótáv. A tényleges távolság amit megtett, az talán egy picit több is volt 30 km-nél.
A lényeg az alábbi paramétereken múlott: nem volt túl sok emelkedő, nem volt erős szembe szél, felnőtt korára is karcsú maradt a testalkata, és nem siettek. (Kerékpárosokat kísért.)
De itt a fórumon is többször lehetett hasonló hatótávokat olvasni feleség és gyerek esetén.Visszatérve a megadott értékre, a standardizáláson lehetne finomítani, de Ázsiában, ahol a rollereket gyártják eleve más az átlagos testtömeg. Globális értéket szokás megadni. Gyakorlatiasnak ötletnek hangzik, de nem normális, hogy Amerikában más legyen a standard, mint Kínában. Az ilyen paraméterezés zavart okozna.
"Normális országokban" a felhasználói kör is eltér attól, amit idehaza tapasztalni. A tömegesen eladott példányok közül a saját roller elsősorban a fiatalok járműve. Ha autó mellé kell valami könnyű jármű, akkor inkább pedelecet vásárolnak nyugaton, nem e-rollert. -
ridiculous
aktív tag
válasz Thunderzolee #20971 üzenetére
Megnéztem a listán szereplők közül ami nekem jó lenne, legtöbb drágább ami egy kategóriába esik az OKAI - al, szóval én nem láttam hogy árban fölöttük lenne.
Biztos nem zavarná az autósokat a fény mivel járda + bicikliút lenne a terepe nálam, plusz 90% - ban világosban lenne használva.Mi 3 - at nézegettem de az drágább (165K) és kb. egyszint az Okai Lite - al.
..írtad egy hozzászólásodban hogy "Mi 3: 130-150ezer közt van", na ha azt megmutatod hol annak örülnék.
F30 se rossz de azt meg már 200K fölött láttam legolcsóbban is meg már a súlya is több mint a Mi 3- nak vagy az Okai Lite - nak.[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
HUNShon
csendes újonc
válasz ridiculous #20981 üzenetére
Szerintem a használtra gondolt a 130-150 ezerrel
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #20977 üzenetére
Nekem a G30LE-nél simán mutatja az "m365 tools" app.
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #20981 üzenetére
Azt írják: "a pulzáló neon csík, melynek színét és mozgását magad állíthatod be az Applikációban".
Ha már ennyi beállítási lehetőség van, akkor a kikapcsolás is opció lehet. Ez legyen a legutolsó szempont.Ha simán a motor és az akku paramétereit nézzük, akkor tényleg drágább másoknál, viszont ahogy mondjuk a kormánya kinéz ott anyaghasználatban, tervezésben többet beletettek, mint a konkurenseknél. Antibakteriális markolat, masszívabbnak tűnő kormány, integrált kijelző.
Élőben nem találkoztam még vele, pedig a hosszútávú teszt ami kihozná a különbségeket.
Ha rollereket csak a paramétereik alapján néznénk, akkor a noname klónok lennének a legjobb járművek, pedig nem így van.
-
ridiculous
aktív tag
válasz PociAti #20985 üzenetére
Egyáltalán nem szempont a fénycsík rajta, de tény hogy jól néz ki és egyedivé teszi.
Én egyedül a Mi 3 - hoz hasonlítottam mert ár/érték/súly szempontjából az lenne még számomra kecsegtető.
Hozzá képest az adatok alapján kb. ugyanaz, mintha az Okai minimálisan jobb is lenne."Ha simán a motor és az akku paramétereit nézzük, akkor tényleg drágább másoknál"
..de ha így nézzük akkor a Xiaomi is drágább másoknál.Nekem fontos lenne az is hogy MO - i vásárlás legyen, könnyen tudjam gariztatni meg szervizelni ha úgy adódik.
Szóval most a Mi 3 és a Neon Lite között gondolkodom melyik lenne a jobb számomra.
[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
addikt
F40-nél ezt mutatja:
A G30-ra nem emlékszek már, h mit mutatott az eredeti app, mást használok már, mióta át van alakítva, ez meg nem ír ilyeneket.
Illetve olvastam még korábban, alighanem itt is, h a Segwaynél ez a funkció nincs, de akkor ezek szerint mégis van, vagyis ezek szerint roller-típus függő.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #20987 üzenetére
Minden adatot mutat. Cellák feszültségét is, hőmérséklet, stb. A töltési ciklust és számot is jól mutatja.
-
addikt
válasz ridiculous #20981 üzenetére
A 10"-os kerekű rollerek mindig nehezebbek, mi t a 8.5"-os kerekű modellek.
Ez sajnos ilyen.Használtakra értettem azt az árat.
A WerMamba rollerek is jók, csak a hasonló paraméterű modellek rendre drágábbak, mint a Ninebotok, ezért nincsenek a listában benne.
F25I? Szintén 160ezer.
Végre már az is 300W-os, és index is van rajta.
Arra a 15km-re elég lenne a hatótávja.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #20989 üzenetére
Nem okvetlenül: Xiaomira rámegy a 10" gumi, attól nem lesz nehezebb.
A motor nem feltétlenül nagyobb, vagy nehezebb, a váz kérdéses... -
addikt
-
veterán
Ma próbáltam egyeztetni időpontot a Rideshop-al, mert csak úgy lehet hozzájuk elmenni felpróbálni a Oneal sisakot. Nem elég hogy a világ végén vannak és csak H-P 10-17 között lehet menni, ma 16:45 nem jó nekik. Kabaré. Máshol nem árulnak ilyen sisakot, ahol fel lehet próbálni értelmes körülmények között?
-
Revolit
senior tag
válasz INGJOKE #20992 üzenetére
Így nehéz megmondani, gyárt pár féle sisakot oneil
De megint akciós a sisak amit én vettem, szerintem nagyon baró PEV-hez. Bicajos downhill sisak. Az van odaírva, gyerek méret, de nekem nincs kis fejem, mégis L-es jó lett. Mint ahogy L-es kell motoros sisakból is nekem általában.Ami nagy előnye, hogy 1.5 kiló helyett 900 gramm. (lehet oneil alatt is egy downhilles sisakot értesz).
-
Peaceliker
őstag
válasz Gardaai #20975 üzenetére
450 től van 460 ért már ajándék szitálás gátlót is adnak. Ennyivel nekem (!) bőven ér többet, de lehet dupláját is adnám érte, persze ha bele tud férni. Pénztárca egy erős indok tud lenni
Volt mindkét gépem, szerintem nagyon más liga. De persze ez csak az én véleményem"Oh my Goa'uld!"
-
Gardaai
senior tag
válasz Peaceliker #20995 üzenetére
Dobj már el linket, ha publikus, mert ahogy írtam 600 alatt nem láttam, pedig nem keveset kerestem..
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Gardaai
senior tag
Keréknyomás táblázata van valakinek (ha létezik ilyen közösségi fajta)? Gyárilag nekem 2.5 bárt ír a gumin, de nekem nagyon puhának tűnik használat közben, pedig 75 kg vagyok (most fújtam fel).
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
pescara
aktív tag
válasz Gardaai #20998 üzenetére
Errol mar annyi szo volt mindenhol. Nincs szabaly es amugy gumi fuggo is. A belsosoket muszaj 50-55 psi re fujni, mert kulonben kidorzsoli a belso a kulsot, aztan kapja a defekteket egyfolytaban. A tomor gumikrol nincs mit mondani. Ezek az uj belso nelkuliek adjak a legtobb vitat. Maga a segway peldaul 32-36 psi-t javasol, de az a legtobbek szerint nagyon keves, van aki 55-re fujja, de akkor mar nagyon pattog a jargany, persze ha valaki tukorsima aszfalton jar csak, akkor jo lehet. Atlagos utakon a legtobb embernek a 40-45 psi jott be, probald ki ugy elsore, aztan meglatod. Az biztos, hogy nincs kobe vesve
-
Gardaai
senior tag
válasz pescara #20999 üzenetére
Persze tudom, hogy nincs kőbe vésve. Viszont igazán lehetne egy ilyen közösségileg épített táblázat vagy valami. Ki, hány kilóval, milyen járgánnyal, gumiméret stb. hány bárral ilyen-olyan terepen hogy viselkedik. Kicsit feketelyuk érzésem van ezzel. Mint ahogy a motorsportba is tudják ezeket viszonytól, időjárástól... függően. Biztos túl gondolom, szokásom, csak hiánypótlónak érzem.
36 PSI-n van most. Gumin is az van, de már rajta állva rugózva is nyomódik a gumi. Megpróbálom, akkor 45-re fújva.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
Új hozzászólás Aktív témák
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mercedes topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen routert?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen