-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #271013 üzenetére
Én 3x estem.
- Először 2009-10 táján Puch Maxival elcsúsztam a Lajta töltésén a nedves füvön, nyilván ez saját hiba, de nem volt semmi, csak zöld lettem itt-ott;
- Másodszor 2013-ban a 125-ös ETZ első kerekének nekiszaladt a semmiből egy kutya, és elvesztettem az egyensúlyom, az eredmény zúzódások, horzsolások és bevérzések;
- Harmadjára meg 2015-ben egy audis hölgyemény úgy vélte, hogy neki nem elég a 90 km/h és a 3-4 m-es sáv a kanyar bevételéhez ([link]), ekkor tört életemben először csontom, és nem is lett elaprózva, dupla nyílt törés, boka és comb. Az alig 2 éves és 6000 km-t futott CB500X egy pillanat alatt gtk lett.Az ETZ-vel amúgy volt még egy close call, egy macska is át akart szaladni előttem, de átmentem rajta első kerékkel, aztán valahogy kikeveredett oldalra. Szerencsére nem lett belőle nagyobb baj, én függőleges orientációban maradtam, és a cicmic is továbbszaladt.
szerk.: És ha már állatos sztorik, a MiTóval egy galambot skalpoltam meg pár hónapja, nem repült el a gyagya, csak úgy szálltak a tollak mindenfelé.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #271013 üzenetére
Én is előbb vezettem autót, mint robogót, de persze a papír sorendje ettől eltért.
Robogóval kétszer estem. Egyszer még új, pár éves korában. Sűrűr sötét éjszaka, nedves fekete aszfalt, nekem gyenge, lefelé világító lámpa, szemből országútival jövő barom. Nem láttam semmit. Elkezdtem lehúzódni, egyszercsak érzem a kormányon, hogy elfogyott a kapaszkodósáv. Nem fékeztem a nedves füvön, motorfékkel pár méter, majd utána jobbra dőltem. Nem volt árok, csak balra az aszfalt. Semmi sem történt, csak tiszta sár lettem.
Második alkalommal 2 éve Budapesten a Népliget előtt a körúton. 30-40 között gurulhattam a piroshoz, olajfolt, mire letettem volna a lábam, a robogó elköszönt alólam. Persze póló, rövidnadrág. Mindkét térdem, könyököm, jobb kézfejem és a bal kezemen az óra, és persze a sisak kuka. Horzsolásokkal megúsztam, meg a bal oldalamon zózódás. Persze a horzsolások zöme bő kéttenyérnyi.
Ekkor döntöttem el, hogy feljebb lépek teljesítményben. Egyszerűen nincs kedvem a Hungárián a külső sávban a nyomvályúban csatornafedelek és kátyúk között menni a hivatalos 40-nel ott, ahol 70 a megengedett. Mindezt az életemért fohászkodva.Nagyon aranyos a kis 50 ccm robogó, de egyrészt úgy nézek ki rajta, mint egy cirkuszi medve, másrészt 60-70-es megengedett sebességhez városon belül is kevés. A belvárosban persze király. Főleg hogy nincs rajta hatósági jelzés.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo 3
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest