Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #54 üzenetére

    Már majdnem visszatértem MoM-ra, de a KB-t be akarom fejezni impossible + veszteség nélkül, ez már szívügyem.

    Mazochista...:) Én még nem végeztem ki, első játék (sztem nem is lesz több, annyira azért nem jött be). Lvl 25 mage, és Karadort kellene seggberúgni. Sajna itt-ott elcsesztem a fejlődést, és nem érzem magam erősnek (különösen a Rage lett elrontva). A mágiám elég ütős (43-as Int), de csak 13-as Attack és 11-es Defense. Már egyszer lenyomtam a nekro erődöt, de a csapat fele odalett (főleg a papok és az inkvizítorok tűntek el). Gondoltam megyek nekro sereggel, de nagyon nem váltak be (jobb híján maradok az elfeknél, azt hiszem).

    Diplomácia: csalásra mire gondolsz?

    Hát arra, hogy 4 ellenfél esetén, érdekes módon pikk-pakk mindenki engem üt, egymással még akkor is jól megvannak, ha az egyiknek fekete, a másiknak fehér könyvei vannak...

    Bevallom MoM-ot nemigen játszom impossible fokozaton, mert tényleg atomnehéz.

    Hehe, szerintem meg jóval könnyebb, mint a KB hard-on... ;] :P A taktika: az elején telepesgyártás ezerrel, majd fejlődés (Builder's House, Granary, Smithy, Marketplace, Farmer's Market sorrendben, ezután rámegyek a pénzre). Hadi egység csak minimális, ami feltétlenül kell (1-2 egység városonként, nem több). 3-4 várost felhúzok, egy pár jobb semlegest elfoglalok az elején az alapegységekkel (Warlord képesség + Phantom Warriors, Confusion), és bekkelés ezerrel. Gyűjtögetem a manát és a pénzt, kutatom a varázslatokat. Ha megvan a Summon Hero, megidézek 1-2-3 hőst (Malleust, Morganát és/vagy Yamragot). Ezekkel leverem a gyengébb romokat (meg az erősebbeket is: Behemoth meg hasonló böszmeségek ellen Confusion - ha nem sikerül visszatöltöm). Kapnak egy csomó tappontot, én meg egy csomó pénzt és/vagy manát (főleg ha valami ütősebb kard vagy kalapács vagy ilyesmi (amit nem használok) a jutalom, és beválthatom manára). Aztán ha lejön a Summon Champion, jöhet a maradék 3-4 hős. Onnantól kezdve csak a fejlődésük üteme szabhat gátat a hódításnak, no meg a varázstárgyak (ha a hősök a fővárosban vannak - illetve ahol a megidézőkör található - , akkor jóval rövidebb ideig tartanak a varázslatok, mert besegítenek. Persze nem árt az a képesség sem, ami lefelezi a tárgyak készítését, illetve kell még sok mana. Ezért jók az elfek, és a nomádok: előbbiek több manát termelnek, mint a többi faj, utóbbiak meg sok pénzt, ami átváltható manára). Ha már meg tudom védeni a tulajdonomat, és adott Change Terrain illetve Transmute varikat, akkor brutálisan erős városokat hozhatok létre. Ha már tudsz 75 manás varázslatokat az adott instant elsütni, akkor már meg bírod védeni magad: 50-ért áthelyezed a megidézőkört a fenyegetett városba, 25-ért meg nyomsz egy World of Recall-t a legerősebb egységedre, és jöhetnek...
    Sztem a MoM-ban a bekkelés a jó taktika: az egész játék erre van kihegyezve. Pl. nem véletlen, hogy - a HoMM-mal ellentétben - a csatát a védekező fél kezdi...

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Egon

    nagyúr

    válasz HaaS #54 üzenetére

    Jah, és kukkantsd meg a Massive Assault-ot! ;)

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák