Új hozzászólás Aktív témák
-
Chiller
őstag
válasz Hieronymus #17 üzenetére
"Városi forgalomban nagyjából másfélszeresét képes megtenni az elméleti távolságnak. A rekuperáció nagyot dob a megtehető távolságon. (Autópályán kb semennyit sem.)"
Kizártnak tartom a 1,5x-ös távolságot, akármilyen reális környezetet feltételezve. (=nem az hogy megyünk egyenesen hajnali 3kor a tök üres Andrássyn körbe-körbe amíg ki nem fogy a kakaó)
Itt egy teszt is, van ahol megvan a 10%, de van ahol semmi :
https://motorandwheels.com/are-teslas-more-efficient-in-city-highway/
kivételes esetben max +10-15%-ról lehet szó, de ez annyira időjárás, tömeg, típus, állapot (gumi, útviszonyok, stb) és vezetési stílus/forgalom függvénye, hogy erre én nem alapoznék.[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
válasz Hieronymus #27 üzenetére
E-up? az egy kockadoboz. 0,31 cw száma elég messze van pld a model 3 0,23-tól.
Ráadásul jobban "erőlködik" is 130-as tempónál. Így nyilván nagyobb a különbség a city és a highway között. Ebben az esetben lehet kijön a nagy eltérés. Persze a témaindító BYD Dolphin Mini is ilyesmi formájú, méretű, árú, teljesítményű, stb. így abban igazat adok, hogy itt is valószínűleg az átlagnál nagyobb különbség lesz a highway vs city között.Találtam egy másik cikket még.
Sajnos itt is csak a kombinált (city+highway) ill highway only 70mph és a EPA adatokat hasonlítják össze, nem találtam komolyabb tesztet highway vs city témakörben. De ha megduplázzuk a különbséget a kombinált és a highway között, akkor gondolom nagyjából közel lehetünk az igazsághoz... sajnos itt sem igazi kisautókat teszteltek.
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
bocsánat, csak már nem először látom:
marzs, nem "mardzs"
https://jelentese.hu/idegen-szavak-szotara/marzs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen