Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Bocs, annyit felhoznék a cucc mentségére, hogy egyelőre még nincs olyan opció, hogy a tempomat a táblákat figyelembe vegye, ezt előbb írtam le, mint ahogyan áttúrtam volna a menüt, mert gyors átszaladásnál a funkció mellé rakott ikon ezt sugallta. Ettől még szerintem is gáz.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Hidd el, én is erre készültem az ID.7 után. Vagy az iX után, amivel az Adriára mentünk. Olyan bazi kellemes volt ilyen téren mindkettő. Ez meg egy örök harc az elektronikával.
Most ott tartunk, mint a telefonoknál 10 éve. Van egy valagnyi kínai gyártó (Nio, BYD, SAIC, Dongfeng, Xiaomi), lesznek olyanok, akik megrekednek a B-vonalnál (mint egy Ulefone), meg lesznek olyanok, amik a párt és az állam kirakatcégeként költenek majd IT-ra is, aztán mondjuk a BYD lesz az autóipar Huawei-je.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Qtya123
őstag
Én az előtt álltam értetlenül, hogy mikor kitalálták az EU-ban, a kötelező táblafelismerőt, akkor az volt a terv, hogy mindezt úgy, hogy a vezetőnek ne is legyen lehetősége felülbírálni azt a sebességet, amelyet az autó egy tábláról érzékel.
És ezt külön el kellett magyarázni a törvényhozóknak, hogy ez így nem lesz ám jó, és rohadt balesetveszélyes.....Nekem az a fura, hogy az utóbbi időben teljes csapongás megy az autók fejlesztésében. Lást pl a legyen minden érintőképernyőről vezérelt dolgot, ami most átcsapott abba, hogy nem kaphat majd 5*-ot az Euro NCAP teszten, ha nincsenek bizonyos fizikai gombok.
Vagy pl ez is, ami a teszteb szereplő autóban van, hogy küzdeni kell a vezetéstámogatókkal, mert hülyeségeket csinál. Nem az a baj, hogy hülyeségeket csinál, hanem az, hogy ebben az állapotában forgalomban van.
Kicsit olyan ez, mintha az ABS-t vagy a szervo kormányt úgy dobták volna anno piacra, hogy hol működik-hol nem, aztán majd később tökéletesre fejlesztjük az újabb típusokban, de a félig működőek is nyugodtan közlekedhetnek. -
.Szaki.
addikt
Én ezért nem hiszek abban, amit sokan elkezdtek vizionálni, hogy a jövőben az autókat is majd kvázi webáruházakban fogják megrendelni. Egy üléspróba, sőt még egy tesztvezetés sem tud mindenre választ adni és a kellemetlen dolgok csak hosszabb távon derülnek ki.
Az ember megnézi élőben, eldönti, hogy tényleg olyan szép-e, mint a sajtófotókon, vagy valójában csúnya. Ha szépnek tartja beül, kiderül magára tudja-e megfelelően állítani az ülést, a kormány pozicionálása megfelelő-e, kézre állnak-e a dolgok, jó minőségű-e a beltér. Ha pedig ezeken is átment az autó, akkor érdemes elvinni egy tesztvezetésre.
Na. ... Ha ezek megvannak, még akkor sem 100%, hogy elégedett lesz az autóval, mert nagyon sok minden csak később derül ki. Pl amiket beccyboy leírt, ezek jóeséllyel tényleg hosszútávon derülnek ki, mondjuk 1-2 hét eltelte után, nem pedig egy 10 perces tesztvezetés során.
Ezt az MG-t is tolják úton útfélen, hogy milyen remek és kedvező árú elektromos autó, de valahogy mindig kiderül, hogy elég komoly gondok vannak ezekkel a cuccokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Fotók, videók mobillal
- Linux - haladóknak
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen légtisztítót vegyek?
- További aktív témák...
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó i5 7500 3.4GHz + ASUS GTX 1050 Ti 4GB + 2x8GB DDR4 2400MHz + Kingston 500GB SSD
- Huawei Sound - Co-Engineered with Devialet - gyönyörű kis méregzsák
- iPhone 13 mini RED 256GB tárhely - független
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen