- EAFC 24
- PlayStation 5
- Diablo IV
- Marvel Snap
- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Battlefield 2042
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Declare #105449 üzenetére
Mert az azt hiszem sorhatos 2.0-es, naná hogy szép hangja van, de tény, mai szemmel nézve kicsit vérszegénynek hat, meg a dízel astrád nyomatékos, érzetre jobban megy, mert présel
Sose lesz turbós bmw-m, mingyárt sírok Még a végén a nyakamon marad a szivik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #105453 üzenetére
Caroll Shelby once said: "horsepower sells the car, torque wins the race"
több drón kell ;P
-
őstag
Van valakinek olyan autója amiben csak aux csatlakozó van? Az iq-ban csak az van usb nem.
Van valakinek tapsztalata mit érdemes használni hozzá (mobiltelefont nem akarom, több a zeném mint a hely rajta)? Én valami sandisk apró mp3 lejátszóra gondoltam, de érdekelne ha van valakinek valami jó kütyü tapasztalata (ugye aux miatt szerintem áramellátás is kellene usb-ről de azt ugye kis szivargyújtós usb megoldja).Köszönöm a segítséget.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #105451 üzenetére
.....egy jo bmw t nem Te valasztasz...ö valszt teged
Amugy most megneztem, hülyeseget irtam e46 volt. 320i V6, 150 lo. 9,9s a 0-100 .....az astram 1.7cdti 110 loval 11,6 ....hat erzesre pont forditva volt....3500 tol gyönyörü hang aztan ennyi....meg a kerdes, hogy "heh?" hol vannak a lovak? Ja es cserebe varosban 10 liter palyan 9 körül 130-140 el......
(#105456) raczger: Ha en is arra hasznalnam a kocsit, hogy napsütesben felcsapom a basketball satyit es meghörögtetem a varosban, akkor nem kerdes
(#105458) joamilestoné
sor6, v6 egyröl beszelünk nem?rajöttem...lol...jo, ugy ertem, hogy 6 hengeres, igen[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz raczger #105456 üzenetére
motorterrol miert nincs kep, azt sosem ertem...
vhogy ez a motor nem volt hosszu eletu, 1991-ben kezdtek el hasznalni, es 1999-2000 korul vege is volt modellkifutaskor, 1994 utani fejlesztesbe ujonnan mar nem is kerult be, csak amig azokat gyartottak
nyomatekban se tudott tobbet egy jobb 1.6-snal meg a 144loeros verzioja se, ami miatt meg dragabb gyartani is
az auto meg nem hanggal megy
mondjuk annyit lehetne vele csinalni, hogy a legnagyobb ccm-s KL-ZE jelu 2.5-s varianst beokostani a 1.8-s helyere, az ahogy nezem az mar 200lo meg 225Nm
csak hat megint ott tartunk, hogy ennyi lovat meg Nm-t es azt mar alacsonyabb rpm-n is egy 1-4-1.6T siman tud, es azt sokkal olcsobb gyartani, meg kisebb helyen is elfer, meg konnyebb is, meg kevesebbet is iszik...több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz raczger #105459 üzenetére
Teljesen jo, ha a versenypalya a hobbid.
En viszont ezzel ugy vagyok, hogy egy hetköznapi kerregös dizel + egy hasznalt több eves s2000 együttes ara es fenntartasi költsegeböl veszek egy olyan bmw t amit szeretnek. Kenyelmes, nagy vagyam, egy 200+ loval elvezetes, +hatsokerek.....ezen kivül hobbim van mas, ami nekem többet ad, mint egy versenypalyan körözzek
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #105461 üzenetére
nyomatekban se tudott tobbet egy jobb 1.6-snal meg a 144loeros verzioja se, ami miatt meg dragabb gyartani is
Sőt.. ez egy kifejezetten rövid löketű motor amúgy, szóval pláne nem egy nyomaték bajnok.
KL-ZE jelu 2.5-s varianst beokostani a 1.8-s helyere, az ahogy nezem az mar 200lo meg 225Nm
Azt csak a japó belpiacos tudja ... amúgy csak 167 ló a 2.5-ös is. És elég orrnehéz lesz vele az autó ..
az auto meg nem hanggal megy
Nem, de nekem azért számít
-
nagyúr
válasz raczger #105456 üzenetére
Ez egyáltalán nem rossz, a hangja se, igaz nem gyári kipuff Mindig is tetszettek az akkori mazdák.
(#105457) Declare : Akkor nagyon eltévedt az a BMW, ami nekem van fenntartva Idetalálhatna má!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
raczger
őstag
Ahhoz még kellene egy kicsit (sokat) gyűjtenem.
Egyelőre ez még távoli projekt, de mindenképp tervben van, bár inkább már valami pályázásra átalakított gépet vennék szívesebben.(#105463) Declare: Hobbi nekem is van elég. Igazából az egyik hobbiból már tudnék is talán finanszírozni egy olcsóbb csapatós verdát mindenestül.
"ami nekem többet ad, mint egy versenypalyan körözzek"
Ezt mondd azután, hogy egyszer versenyautóval körözöl versenypályán(#105461) hobizoli: Azért a hang is számít, sokat hozzá tud adni a vezetési élményhez.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
hobizoli
nagyúr
a max nyomateknak nem sok koze van a lokethosszhoz
max abban van szerepe, hogy hogyan epul fel a nyomatek gorbe, meg meddig forgathato a motor "buntetlenul"pl az ESi-k D16Z6-s 1.6 16v motorja 90mm lokettel tud 142Nm-t, a VTI B16A2-se 77.4-s lokettel es mar magasabb CR-l 150Nm, a Nissan SR16VE motorja, ami 68mm-s lokettel kitol magabol 167Nm-t, N1-s varians meg 181Nm-t
rovidebb loket, es megis tobb Nm?egyebkent az 1.6-s Bravo-kban ennel "rovid loketu" 1.8 V6-nal is rovidebb loket van, az "csak" 67.4mm-s
az az A4000-s motor is tud 144Nm-t, ccm aranyosan nezve meg tobb is, mint a Mazda-nak ez a V6-s 1.8-asa is1839/1581*144=167Nm, a 130/144Le-s V6 meg tud 156/158Nm-t maxra
-----
azon mosolytam nagyon a crxforumon, amikor a K24-s 2.4-s ATS motort kialmodja vmelyik, hogy o geco at beforgatja 9000-g (a 99-s lokettel)
kiszamolod, a dugosebesseg kijonne ilyen 29+ m/sec-re benne akkor, az F1-ben meg 20000rpm-n 25m/sec-nel urtechnikat felvonultatva is a 2.4 V8-kban sorozatosan fekudtek le a motorok, mert nem birtak a kikepzest annyinal mar... de hajratöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #105470 üzenetére
magyarorszagon az az egyik legelterjedtebb standalone ECU, mert magyar gyartmany
de amugy nem kell tole hanyattesni, 10-12 eve valtozatlan, a firmare ugyan egyre tobbet tud, de a konkurenciatol ott mar evek ota atvett funkciokkal bovul a hardware maga nem sokat valtozott
en meg mindig ezen a 9600bps-s RS232-s COM dolgon vagyok leakadva annal, mert azert igy 201x-t elhagyva lehetne nativ USB-s is mar akar
MegaSquirt3 korbehugyozza kb (lassan mar az is 6 eve kaphato), csak ezt a magyar VEMS installerek nem fogjak reklamozni (mar az MS2 sem volt semmivel sem gyengebb)
funkciokban, bovithetosegben, kidolgozasban korszeursegben a ketto kozt egy fenyev vanMS3 nativ USB, SD log alapbol, es elokeszitve MS3X daughter board-l bovithetore, ha kellenek plusz ki-/bemenetek 30k-ert kapsz bele 8 injektor kimenetet 6 nagy aramu kimenetet 3 bemenetet, +1 trigger bemenetet
VEMS szervizben egy bementet 14k-ert raknak be utolag, ezt az MS3X panelt meg csak bedugod a helyere, osszekotod a szalagkabelekkel, mint egy PC-ben is egy bovitokartyat 3 perc alatt kesz vagy vele a fedel szet osszeszerelessel egyutt
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #105465 üzenetére
Nem ertem mit kell ezen ennyit varialni.... tessek
olyasmi kek, amilyet szeretnel, cupe jelleg, de 5 ajtoval, akkora csomagtere van, hogy aludhatsz is benne, telen is felmehetsz vele a hegyeden, ahol a civicet is 4000ig pörgeted hidegen , turbo benzin, de megse M es horror sok lo, horros biztositassal.....hatso ablakba meg nyalj fel egy ilyen vicces H rendszamos matricat, hogy "Mindenki bekaphatja"
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #105473 üzenetére
Nem szoktam, elég bika akksi van a lejátszóban és mivel ritkán megyek igazán messzire sokáig bírja. Ha külföldre megyek akkor azért rádugom töltőre (szivargyújtó-usb átalakítóval) és kész.
mod:
tboy93: Azért a sportkocsi megnevezés kicsit erős...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #105471 üzenetére
Nem is estem hanyatt, csak leírtam, hogy valószínűleg az van benne, mert pontosan ez van elterjedve a Sierrásoknál is. Nem hiszem , hogy nagy gond ez egy 20 éves teljesen gyári motorhoz.
Az elterjedtség meg olyan amilyen, én se Űrhajóval járok suliba, pedig komolyabb cucc, de az autók jobban elvannak terjedve és nekem az kényelmesebb. Ezt most csak az elterjedtségre írtam, mivel egyik ECU-t sem használom még (sőt, hétvégén megyek egy 2.8-as K-jetronic-os motorért amihez még valami váltót is gyártani kell, mert nem kapni hozzá, imádom szívatni magam ) így nincs saját tapasztalaton alaplú véleményem, csak azt látom, hogy az összes VEMS-es autó amit ismerek, tökéletesen megy.
Majd, ha oda jutok szétnézek, mi milyen és az alapján döntök mi a legjobb ár/érték arányban -
-v-
addikt
-
hobizoli
nagyúr
de amugy a motor nem lesz a attol sokkal nehezebb, mert nagyobb belul a lokethossz meg a furata
nyilvan a fotengely vmivel nehezebb, de a hajtokarok rovidebbek, a dugok aluminiumbol vannak, az eleg konnyu fem, nem szamottevo a sulya, viszont kisebb a vizter is vmivel, ezert kevesebb viz fer bele
szerintem ha blokk maga nem magasabb a hosszabb loket miatt, akkor 5-8kg-n belul ugyanolyan nehez az 1.8 es a 2.5-s motor isnekem pl az gyari 1.4-hez kepest az 1.9-s stroker motor a fotengelyben ter el csak, osszesegeben 3-4kg van a ketto kozott max
a H-beam CrMo hajtokarok gyari meretuek, de megis a konnyebbek is a gyarinal, a dugo is konnyebb, mert alacsonyabb is a fotengely lokethossz felevel a csapszeg felett, meg mas otvozet is
de pl egy szog gyari hengerfej van rajta, az ugyanolyan nehez maradt
a turbo vmivel nagyobb, de a csomag amiben jott az volt 5kg a dobozzal egyutt, es a gyari turbo sem nyilvan sulytalantöbb drón kell ;P
-
hdman
őstag
Mi van FET-MEN, hiába villogom ki a szemed bixenonnal wazze? Észre sem veszel sopronban a sparos körforgónál?
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
footy
addikt
válasz szőröscica #105478 üzenetére
Nem tudom amugy melyik ostoba kezdte ezt a sibeda faszszagot, de multkor mar valamelyik totalcaros nyomta.
A schibedach-ot egy az egyben le lehet forditani tolotetore.[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Nezegetem a VW Golf V benzines 1.6-os autokat es 90%-uk FSI motorral van (legalabbis itt Romaniaban), van ezeknek a motroknak valami hibajuk, vagy miert adjak el oket?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Politika
- Milyen processzort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vicces képek
- Milyen routert?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- EAFC 24
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen