-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Asszem, topik zárható Milyen autót vegyek?
-
Satan_Claus
senior tag
Kellene nekem második autónak egy kupé, amibe hátra befér a 140 centis lányom.
Nagyjából sikerült leszűkítenem a kört 3 versenyzőre, de hátha tudjátok még bővíteni a listát. Ha lenne a Toyota GT86-nak régi verziója, az kéne, de nincs
ár: 2000-2500 EuroToyota Celica T20 ST202 175 (FL: 170) PS
éves adó: 300 Euro
éves bizti: 1200 EuroFord Cougar
Éves adó: 2.0 140 Euro, 1.5 V6: 200 Euro
Éves bizti: 1600 EuroHyundai Coupé 2002-
Éves adó: 2.0 140 Euro, 2.7 V6: 220 Euro
Éves bizti: 1600 EuroTudom, ezek elöl hajtanak, de BMW / Merci nálam kilőve a német szervízdíjak miatt.
Utóbbi kettőből a V6 csak benzin-gázban játszana (évi 20e km+), most épp levelezgetek egy Hyundai tulajjal, 2003 2.7 V6 benya + gáz 208e km-rel 2500 körül lenne új műszakival, de 3000-ért már vannak hibátlan 2.0-sok.
Cougarba szerintem a 131 paci meg kicsit kevés, gázos V6-os meg értelmes nincsen.
Toyota egyelőre ő van:
illetve van egy randának tűnő gázos [link]
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116502 üzenetére
szerintem ezek egyike se nyújt olyan élményt ezzel a teljesítménnyel, ami miatt érdemes szívni a kétajtós kialakítással.
plusz nekem egyik se tetszik fazonra, de ez ugye egyéni preferencia kérdése.
ha mindenképp "coupé":
ha kicsit meg lehet toldani a keretet, akkor Mini Cooper 2001-től, 1.6 116 ló, hátulra befér a gyerek még. Nagyon jó gokart futómű, nincsenek vele komoly bajok, igaz a szerviz kicsit BMW-s árfekvés. Alfa GT 1.8 T.Spark megbízható konstrukció, kint a futóművel se lesz bajod, jó pörgős motor, megdöbbentően sok hely az autóban. Kinti árait nem tudom mondjuk, de abból kiindulva, hogy itthon van már 1M körül kintről behozott, be tud férni egy használható példány 2500 ajróba. Ha régebbi is játszik, rápróbálhatsz a GTV-re is. 156 1.8TSpark is jó lehet, bár az nem kupé, csak rejtett hátsó kilincses. -
Elektrosokk
addikt
válasz Satan_Claus #116502 üzenetére
Fiat Coupe ? a 20 szelepes turbo + változat nagyon korrekt gép, döbbenetes élmény vezetni, és a forma is brilliáns
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Satan_Claus
senior tag
válasz rbalint88 #116503 üzenetére
találtam még ilyen förmedvényt
2 ajtó nem gáz, nagyrészt egyedül használom az autót. Mini nem kell, azt vegyenek a csajok... Alfából csak 2 lityist találni errefele, az meg elég betegecske.
Fiatot nem ismerem, vagy 5 féle motorral szerelték...
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116505 üzenetére
ez tényleg förmedvény. sérülésmentesnek hirdetik, ami max a jelen pillanatra lehet érvényes, a bal ajtó és a hátsó sárvédő között több árnyalatnyi az eltérés a beltere is odavan már.
roberto211: mentél már 116 lóerős cooperrel? lent ülsz a földön, van alattad egy marha jó futómű és olyan akarás van a motorban, amit nagyon kevés másikban tapasztaltam eddig. plusz van hozzá egy max 1200 kilós, ámde atommerev kasztnid. konkrétan mintha gokartoznál. autópályára is bőséggel elég ebbe az autóba a 116 ló, érdi emelkedő aljától a tetejéig M6-on 160-ról 180-ra gyorsul. plusz ne felejtsd el, hogy S_C Németországban lakik, ahol autópályán ugyan lehet ereszteni a legtöbb helyen, de a kislányával gondolom nem fog racsingolni, autópályán kívül meg herr offizier jürgenfritz szárazon, hintőpor nélkül csinál meg a gumibottal, ha huligánkodsz. Plusz nem tudom Te hogy vagy vele, szerintem az élményautózás nem az, hogy egyenes úton lekoppantott gázpedállal vereted nagyon szigorúan nézve, mint Vin Diesel, hanem az, hogy adott autóval jót lehet kanyarogni. Na erre a hunyadi kópé és a cougar is meglehetősen alkalmatlanok, mind kanyarilag, mind 130lóerőileg. Celica biztos jobb, csak az ilyen polgári változatban inkább benéz, mint ki. A mutatós GT4WDTurboNitroCarlosSainzLimitedEdition meg nem fér bele 2500ajróba.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Satan_Claus #116505 üzenetére
Astra G Coupe a 2 literes turbos motorral?
-
!Overdose!
őstag
válasz Satan_Claus #116502 üzenetére
Tipp: 5gen Honda Prelude 2.2 VTI 4WS. Nem sportautó, igazi GT. Megyeget, de kényelmes, hosszú távon sem tör meg. Kint talán beleférhet a keretbe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #116504 üzenetére
na meg azok eleg ritkak es emiatt egyre tobbet ernek
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
Elektrosokk
addikt
válasz Satan_Claus #116505 üzenetére
Infó A 2000-es motorral szerelt 16 vagy 20 szelepes verziót javaslom, az autó egyszerű mint a faék, az ára szinte nevetséges. Van turbó Ha ilyet veszel mindig mosolyogva fogsz vezetni.
hobizoli szerintem még pont most vagyunk abban az időszakban amikor meg lehet fogni jó áron egyet, de nyilván egyre drágább lesz... Én ma megyek megnézni egyet... bár egy nagyobb autómatát kerestem, de ezt látnom kell előtte.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #116512 üzenetére
úgy is hívják "a csórók Ferrari-ja"
amugy a 20vT 6-s valtos az veszett jol megy, 250km/h-nal az elektronika allitja csak meg, amugy menne 270 korul vegre, meg van az 5 hengernek egy olyan tipikus RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR hangja
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #116514 üzenetére
asszem 2500-nal tud vmi 300Nm korul...gyarilag
ha kell feljebb lehet okositani a kozeptartomanyban hogy megjobban vegye a lapot 3000-5000 kozott egy elozeshez kiugrani, vagy kanyarbol kigyorsitashoz annelkul, hogy fent csucsban erosebb lenne a gyarinaltöbb drón kell ;P
-
Amarth
aktív tag
Üdv újra!
Ma elmentünk megnézni bitpork kollegával a nemrég említett Alfa-t(itt is köszi mégegyszer )
Készített egy pár képet,illetve a motorhangról egy videót is.
Véleményeznétek légyszi,hogy a látottak-hallottak alapján van-e értelme foglalkozni az autóval?Képek erre.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
roberto211
őstag
válasz Amarth #116517 üzenetére
Én ilyenkor gondolkozok el azon miközben nézek ilyen képeket amit pld te is linkeltél hogy valójában miért is terjedt el az hogy az olaszok a dizájn ill. a tervezés nagymestere.
Elég ránézni erre az autóra es latja az ember h tévhit
Most ne a lambo meg ilyenekből induljunk ki.
Nézz tovább sztem.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Amarth
aktív tag
-
Bati0501
őstag
válasz roberto211 #116520 üzenetére
Nem csak olasz autók vannak a világon...vannak motorok,bringák,ruhák....szóval annyira nevezném tévhitnek,mint a német precizitást,3 F szabályt,stb.
-
Amarth
aktív tag
-
Integrale
veterán
válasz Amarth #116523 üzenetére
Sokat eszik, és többet várnál tőle. TS-sel jobban jársz. Ezt a leélt szart pedig felejtsd el még akkor is, ha olcsó. Kendácsolt fostenger az egész, torony, hátsó ív (matt, narancsos újrafújt fény).
Csavarozgatott tükör, törött, repedezett műanyagok, ocsmány könyöklő stb.roberto211:
Ne ebből a 20 éves lelakott szarból indulj ki, a146 tud szép is lenni. Állíts mellé egy G3-at Civic G5-et, Escortot stb, ugye már másképp fest.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Amarth #116525 üzenetére
Van Hahun egy orra törött példény 150 körül, 2000-es évjárat, 70 körül helyreáll, lökhárító, egy lámpa, maszk, hűtő, festés. 1.6 TS, 120 lóval, automata klímával és sok extrával, friss műszakival.
Sokkal jobb vétel, még akkor is ha az általad nézett bontószökevény már csak 160.Szerk.: Elkelt
!Overdose!: A pucsítós seggével annyira nekem sem a szívem csücske, de van olyan összeállítás ami azonnal jöhetne, de még mindig tartom, hogy a korabeli kategóriatársaihoz mérten nagyon is formás dög.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
parandroid
nagyúr
válasz rbalint88 #116507 üzenetére
Hagyd, hiszen csajos.
Épp ma melóból hazafelé az egyik kolléga nagyon erőszakoskodott a munkahelytől végig mögöttem, úgyhogy szokásomtól eltérően kicsit odaléptem neki az autópályafelhajtón, szegénynek esélye sem volt az ezeréves Corsájával, pedig nagyon próbálta tolni. Már a felhajtó kanyarjában csúnyán lemaradt, a besorolásnál már 150-nél voltam, akkor tettem ötösbe, utána nem sokkal ment a hatodik is, mert már nem volt miért tolni, alig látszott szegény a tükörben. Ha már úgyis üres volt a pálya, és annyira gyönyörű hangja van, szinte észrevétlenül elcsúszott a mutató 180-ig, aztán visszavettem kicsit a tempóból, 4000 RPM-nél megy diszkrét 160-170 közötti utazót, és még bőven muzsika a fülnek, ahogy dübörög. BC szerint olyan 7-8 liter folyik le ilyenkor a torkán százasonként. Persze gázfröccsre jóval több.
Kicsit szégyellem is miatta magamat, nem ezért vettem a kisautót, de tényleg akkora élmény vezetni, az ember hajlamos elveszteni benne a gátlásait - mondom ezt úgy, hogy a hónapban már letoltam vagy 3000 km-t a családi kisbusszal, úgy, hogy 140 fölé talán nem is ment az óra. Mondjuk abból ki tudok szállni hátfájás meg görcsök nélkül, szerintem a Miniből párszáz km után nem tudnék.
Amúgy ez a kicsit újabb, első faceliftes Cooper, 2010-es, már 122 ló húzza (viszont az éves költségei mesések a kolléga által említettekhez képest, éves adó 46 EUR, éves biztosítás részkaszkóval 700 EUR). Három hónap alatt tettem bele 2k km-t, szinte végig helyben hajtva (persze itt a klotyóra is autópálya visz), de eddig nagyon hajlok afelé, hogy ha pár év múlva csere lesz, akkor merek nagyot álmodni, és bepróbálok egy Cooper S-t, vagy meglátjuk, hogy addigra milyen tapasztalatok gyűlnek össze az új faceliftes, háromhengeres, 1,5 l-es, turbós, saját fejlesztésű BMW-motoros Cooperrel. "Der Motor leistet 136 PS und hat ein Drehmoment von 220 NM zwischen 1250 und 4000 RPM", és állítólag 160-nál még csak 3k-t forog.
Viszont addig is meg kell majd erőszakolnom még a Mazda-kereskedőmet is, és szerezni egy MX5-öt tesztvezetésre, hátha az is bejön. Ha szigorúan a formát nézem, akkor eléggé hendikepes a Minivel szemben, főleg a hiányzó második üléssor tekintetében, meg biztonsági szempontból félek attól, hogy mennyire alacsony az egész autó, de annyi jót hallani róla, mindenképpen ki kéne próbálni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Elektrosokk
addikt
válasz hobizoli #116515 üzenetére
ez nagyon jól hangzik.... Na megnéztük a Coupe-t, sajna nem sok időnk volt próbálgatni, mert egy másikat is néztünk és az egy rakás trágya volt, szinte minden centi hepe-hupás volt rajta, a belseje meg lógot.. de a második eléggé egyben van. Közben láttunk egy Kapp Coupe-t is, bordót. ahhh.... ez a szerelem azok a lágy vonalak.... páratlan autó az biztos, persze az nem eladó, csak ott parkolt a kereskedés előtt.
Satan_Claus azokat a matricákat biztosan nem tettem volna rá... az az autó eredeti állapotában a legszebb! amiket linkeltél azok nincsenek egy dimenzióban vele.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
8th
addikt
válasz Satan_Claus #116502 üzenetére
Celica +1
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Zolás
addikt
http://m.hasznaltauto.hu/auto/lada/1200/lada_1200-9265146
Mobilról vagyok, bocs a hosszú linkért. Ilyen ladát nem kapsz sehol máshol. 😃Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Elektrosokk #116533 üzenetére
Nem árazták el egy picit? Csak egykét nullával.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
8th
addikt
válasz Elektrosokk #116533 üzenetére
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-v-
addikt
Soroljatok pls típusokat, mondjuk 1.5m körül, ami:
- szívóbenzin
- jó vezethetőség (jó kormány, jó futómű, jó fék, jó és közvetlen kapcsolat az úttal és az autóval)
- elfogadható menetdinamika (max. 10s-es 0-100), legalább 130-140 ló
- nem köztudottan nyűgös típus
- extrák mindegy (légkondi, kp zár, elektronyos ablak többi mindegy), de legyen elég hely és legyen kényelmesDízel kizárt, 4 vagy 5 ajtó, fogyasztás épeszű határokon belül mindegy.
(#116538) kornelka: aham asszem, mai szerelő se találta amit szeretnék hogy megtaláljanak, és nincs kedvem már vesződni, hogy sose lesz olyan mint én szeretném
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Pld Mazda 6? Fl-es 2.0 benzinnek 9,7 a 0-100 ,Fl előttinek 9,9.
Civic 1.6 sport? Szinten 10alatt van.
Legjobb választás az lenne ami kornelkanak van, Swift sport 1.6 de ugye az 3ajtos neked nem jó.
Ha nem számít a kor akkor civic 1.6 vti 6g ami jó még.
Más így hirtelen nem jut eszembe. Az a baj ezzel a 4-5 ajtóval sok típust kilőttél
Mondom en. Dízel az dízel
Mod: kornelka. Az nem inkabb 8g?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Ha több lenne a keret, akkor mondanék egy jó kis
7gen8 gen civic 1.8 sedant, de a normálisak 2,5M-ért mennek sajnos.
Én is szemezgettem olyanokkal[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Kornel #116547 üzenetére
Buzi drága ám minden az st-hez is, csak mondom ... örülnél ha lenne 5e-ért lámpamosó
(#116549) kornelka ha az ufó civicre gondolsz az valami hányadék ahogy kinéz, a sedan meg a török összeszerelés azt minden tesztben lehúzták, hogy köszönőviszonyban nincs az 5 ajtóssal, tán még a futóműve is más ... az végképp nem kell, mellesleg egyik se sportos és vezetési élményt se ad
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen