-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
válasz vzsryl #155250 üzenetére
240 ezer km a főjavítás nélküli várható hibamentes üzemet jelenti.
Az 1,0 literes Ecoboost motorok egyik érdekessége az olajban futó vezérműszíj, melyet szintén 240 ezer km, illetve 10 év után (amelyik előbb bekövetkezik) kell cserélni, addig tehát mindössze szűrők, kenőanyagok, gyertyák váltogatásával kell menjen a motor, annak turbója, 150 bar nyomást alkalmazó befecskendező-rendszere és változó szelepvezérlése.Remélem Ágó Béla, a Ford garanciális és minőségbiztosítási menedzserének szavaival kielégített a válaszom
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
MPowerPH
félisten
válasz Richard! #155251 üzenetére
Te most komolyan ugy gondolod, hogy ezek az agyon hegyezett sz@rok gond nelkul kimennek a vilagbol? Szerintem eleg lenne csak padra rakni az ilyeneket 200-250k km utan, hervadna a mosoly mindenki szajarol. Sem a befecskendezok, sem a turbo nem birna ki, nem beszelve a blokk egyes elemeirol. Kivetelek mindig vannak persze, de szumma ezen motorkk elettartama eleg rovid. Ezeket nem fogjak visszatekerni 400k km-rol 150 -re, mint az itthon kaphato nemet dieseleket, mert egyszeruen nem tudnak annyit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
diegho
nagyúr
A Merci B-Klasse milyen? Tipikus családinak tűnik, árban sem rossz, van olyan jó, mint a második A-Klasse?
-
MPowerPH
félisten
válasz Richard! #155255 üzenetére
Az agyonhegyezett egy dolog, azzal meg nem is lenne baj. De hogy sz@rok, az biztos. Egy zsakutca az eroforrasok fejleszteseben.
Az hogy egy jol fizetett marketinges mit papol, az az O dolga, ezert kapja a gazsijat, hogy hazudjon. Vagyis meg azt sem, mert betanul egy sablon szoveget, es azt ismetelgeti mindenhol.
Az emlitett Ecoboost pedig egyebkent is egy katasztrofa, eleg csak megnezni az autos szakujsagirok reakcioit. Ezeket a motorokat a szigoru emisszios normak szultek. Csak lassan kiderul, hogy jobban szennyezik a kornyezetet, mint a regi szivok, minden a nagy mennyisegben kibocsajtott szilard reszecske miatt. Nem veletlen vezetik be a DPF -t a benzineseknel is.Egy dieselt viszont barmikor megvennek 300-400k km -el is. Azok legalabb bizonyitjak, hogy tenyleg kimennek a vilagbol, igaz kolteni kell ra. Mo. az elo pelda erre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ati888
senior tag
Hello!
4-5 éves Passat nagyságú (Accord, Mazda 6, A4, C5...), minimum 1,8-as BENZINES autót keresek 4M körül. Annyira nincs ezekből választék, hogy alig hiszem el. Nagyrészt rövid, városi közlekedésre.
Ati
-
szőröscica
addikt
válasz Richard! #155248 üzenetére
En ellenorizheto 200, max 250 ezer km felett nem vennek. Es meg nyugodtan beletekernek akar 150-et is.
Jartam mar meg 350 ezer felett futott autoval Del-Spanyolorszagot, de abba az utolso szazast mar mi tekertuk bele. Annyi takolast latnak az autok, hogy szerintem 10-bol 9 idozitett bomba ekkora futasnal.
195 ezerrel vettem a BMW-t tavaly, minden gumi es muanyagcsovet, tomiteseket kicsereltettem, minden tipushibara eselyes alkatreszt gyari ujra csereltettem. Ez meg akkor is auto lesz, mikor 300-350 ezer km kozott valamikor eladom.
De hanyan csinaljak ezt meg? Meg a vegig osztrak markaszervizbe hordott automon is nem egy takolast egy sporolos megoldast talaltam. Akkor szerinted egy Magyarorszagon 350-400 ezret auto milyen allapotban lesz? Lehet, hogy a motor nincs szarrakopva, de minden mas nagyon nagy valoszinuseggel le lesz gatyasodva rajta.
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #155256 üzenetére
Nagyon helyes, hogy szűrni fogják a benzinesek kipufogógázait is. Egy katalizátorral egybeépített GPF kiszűri ezen részecskék közel 100%-át így egy ecoboost jellegű modern közvetlen befecskendezésű turbós kevésbé lesz káros az emberi szervezetre mint egy GPF nélküli random euro5 szívóbenzines akár szívócső befecskendezésű motor amiről mindenki azt gondolja milyen tiszta üzemű pedig abszolút nem az. Ráadásul az ilyen rendszerrel ellátott autók nem csak ciklus szerint hanem az utcán is teljesíteni tudják az Euro6c szabta követelményeket ami nagyon nagy dolog. A technikai fejlődés szemmel láthatóan nem állt meg. El kellene már felejteni végre a környezetszennyező és nevetséges hatásfokkal üzemelő szívóbenzines motorokat. Heteken belül 2018-at írunk.
(#155258) zoo8800: Pontosan. Daihatsu Charade GTti megvan? 1000ccm 3henger benzin turbó 101ló 130Nm. Cimborám éveken át hitte rali pilótának magát benne, ütötte vágta többször összetörte egyetlen dologhoz nem kellett benne sosem nyúlni, a motorhoz. Végül azért bontotta el mert menthetetlenül rohadásnak indult és nem akart a 300ezer forintos kocsira alsó hangon két kilót rákölteni. Az a ki tudja mennyit futott húsz éves varrógépmotor mind a mai napig hibátlanul fut egy G11 kocka Charade-ban. Picit túl van parázva ez a downsizeing téma.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
szőröscica
addikt
Szét kellene választani, hogy a motor széthullása esetén arra gondolnak-e, hogy úristen elkopik a motor 200 ezer km alatt, vagy pedig arra, hogy annyi bonyolult segédberendezés van már rajtuk az emissziós követelmények miatt, hogy ha valami beszarik, akkor GTK lesz a kocsi 10 évesen.
Nyilván normál esetben nem kopnak el a motorok, de az általad említett kis literesben volt közvetlen befecskendezés? Volt EGR? Részecskeszűrő? Kettőstömegű? Ezek lesznek a drága mókák, nem az, hogy gyűrűzni kell félmillió után. El sem fognak menni fél millióig, mert hamarabb elbontják már őket.
-
8th
addikt
válasz szőröscica #155262 üzenetére
Felesleges szétválasztani mert már csak ilyen motorok vannak. Amikor megjelent hányan köpködték az ecoboostot, hogy haha micsoda fos 1000ccm turbó meg csak három henger úgy szét fog esni pár év alatt, hogy öröm lesz nézni aztán valahogy egy sem akar szétesni belőlük azóta sem pedig egyik másik negyedmilliót is futott már. És a szétesésen én sem mechanikus problémára gondolok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tigi
őstag
Sziasztok!
Most voltam megnézni EZT a 206-ost.
Kipróbáltam, körbeszaglásztam, a hölgy nagyon kedves volt, igaz, hogy vannak kisebb külsérelmi nyomok az autón, de így elsőre amit költeni kell rá az csak két első féktárcsa és a hátsó kipuf. dob.Vélemény?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Nem akarok lenni vész madár, de többet is írtuk hogy ne 1.1-est mert a kiindulási leírásod alapján is és ez ugyan úgy kellemetlen felhasználási élményt fog nyújtani a lányodnak. Legalább az 1.4<>90Le változatot tessék választani.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz ati888 #155259 üzenetére
Hello!
Nagyon hasonló kérdést tettem fel néhány napja itt, csak én kimondottan ferde hátút keresek ebben a kategóriában. Aztán ketten elkezdtek velem szívózni és végül kitiltottak 5 napra. Persze aki kezdte az egészet az nem kapott semmit. Úgy látszik vannak egyenlőbbek az egyenlőknél. Innen is üdvözlöm a moderátort.
Na de volt olyan is, aki segítőkész volt. Ajánlották a Mazda 6-ot, Ford Mondeot, Renault Lagunát. Körbejárva a dolgot arra jutottam, hogy a Mazda túl jól tartja az árát. Lehet hogy jó, de nagyon drágák. A Ford Mondeo szerintem ésszerű választás. Reális áron és az alkatrész is kedvezőbb, mint sok kategóriatársé. A Renault Laguna meg a titkos tipp, hiszen az elődök rossz híre miatt gyenge az értéktartása, pedig ez a III. széria már nagyon jó autó lett. A többiről nem nagyon tudok, mert azokból nincs ferde hátú.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #155265 üzenetére
Ugyanúgy, egybe.
-
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg egy mazda 323bj 1.5 tulaja vagyok,amin láthatóan jön elő a típushiba,vagyis rohad.Jövő héten viszem megnézetni karosszériáshoz és lehet inkább eladom és veszek valami fiatalabbat.Igazán más bajom nincs az autóval,kialakításra is hasonlót keresnék.Évi 20k km alatt lenne használva,2-3 hetente egy hosszabb út +város.
olyan autót keresnék ami:
-benzines
-5ajtós
-klímás
-2005ös vagy fiatalabb
-megbízható
-a fenntartása sem egy vagyon
-lehetőleg ne legyen kényelmetlenebb a mostaninál
-árban 1millió környéke,a kötelező szervízek nélkültudom,nagy az igény kevés a pénz,de csak van olyan autó ami ha nem is mindet,de részben megfelel az elvárásoknak.Ami hirtelen eszembe jutott az a G astra,H astra,akár kombi is,de az nem létszükség. Más ötlet esetleg?
-
-
kuntics
aktív tag
válasz Luck Dragon #155269 üzenetére
a 206os és a focus nem igazán jön be,a swiftnél meg a puntonál talán a kicsi csomagtartó leeht hátrány,de azok is felkerülnek a listára.
H astránál árban kb hol kezdődik az értelmes?az 1millió nem kőbe vésett,ha 1,3ért már jobb a választék az is megoldható.Még az E12 Corollák is tetszenek,meg a 7 gen Civic is jó lenne.
-
Tigi
őstag
válasz Luck Dragon #155265 üzenetére
Igen írtátok, de én is írtam, hogy nem vagyunk versenyzők.
Nekünk teljesen megfelelnek ezek a lomha autók, nekem pl. 1.4 80LE Octavia 2 Facelift-em van és teljesen elégedett vagyok vele, pedig ha valami lomha akkor ez az.
Egyébként is a legtöbb 206-os ami szóba jöhet 1.1-es és nem sokkal lomhább mint az 1.0-ás Swift amit most adtunk el.
Az 1.4 90LE-ből asszem csak egy darabot találtam, de az is messze van tőlem, ez a kis 206-os pedig itt van a szomszéd kerületben.
El akarom kerülni azt a vergődést amit 2,5 éve a Swift-el, hogy bekocsikázom a megyét, megnézek x darab autót és nem veszek semmit.
Ezért a pénzért ez nekem és a lányomnak is tetszik, a lányom egyenlőre még nálam is nyugdíjasabban vezet.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
veterán
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #155272 üzenetére
Jájj, ezt látván már értem a dolgot...
Nézegettem F Astrákat 1.6-os, 75 lovas kivitelben, de nem sok kombi van eladó, 2000-2001 környékéről. Mit lenne érdemes bevenni a keresésbe, ha hasonlóan igénytelen, alacsony fenntartású és fogyasztású, illetve legalább F Astra méretű belső térrel rendelkező autó kéne? Mondjuk árban 600e Huf környékéig legfeljebb van valami egyéb opció?
-
válasz BigBlackDog #155274 üzenetére
Lehet butaság, de omega az nem játszik? Mint méretben és motorban bőven meg van a nagyság.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #155275 üzenetére
Gondolkoztam rajta, de van több gondom is;
- Sokat fogyasztó benzinesek (saját tapasztalat ugyan nincs)
- Rohadnak eléggé (bár az F Astra is rohadt, de mintha Omegáknak erre kifejezett adottságuk lenne) -
-
válasz BigBlackDog #155276 üzenetére
Nos még ami mai napig megállja a helyét fiat marea weekend. Benzines kell akkor van belőle 1.6+1.8+2.0
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz focvis #155272 üzenetére
Nem a saját kitiltásomat vitatom, de aki bunkó módon reagál le egy nagyrészt laikus által feltett kérdést, akkor azt miért nem lehet szankcionálni? Egyébként a legcsúnyább szó amit írtam az a földműves szinonimája, ami araszt-ra végződik és p-vel kezdődik. Azért ez nem olyan csúnya szó. Na de mindegy, ez már a múlt, csak akkor sem éreztem az egyenlő bánásmódot...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #155276 üzenetére
Valami korai galvanizált vas, mint Audi 80, akár dízellel?
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #155262 üzenetére
vagy lehet nem a polcvagenbol kene kiindulni, hogyha vmi nekik qrvara nem megy, akkor tuti masoknak meg annyira se
ez baromsag
vannak tok jo megoldasok isa 1.0 EcoBoost meg az 1.4 TJET qrva jo konstrukciok ebben a temaban, ott nincs elruppotlankodva a forgattyus mechanizmus, meg a vezerles se
TJET-n egy vezerlescserehez a szij+feszito+vizpumpa megall kb 35k+munkadijbol
az nem egy osszegnem gagyi lancos nyomoreksag van benne, meg vezermukerekkel egybeintegralt vezerelesmodosito, amibol csak gyari letezik, aranyert... mint egyes masik gyartoknal
a nemet gyartok reg nem 500+ k km-re csinaljak mar az autoikat, azert is hullanak szet a szokasosnal elobb
elso tulaj 3-4 ev 100-120k utan csereli a járgányt altalaban ok meg attol kapjak a pénzt, úgyhogy ha 5ev 150k km-t eleg ha kibirjautana cseres benne egy valag dolog
több drón kell ;P
-
veterán
válasz Chrisstoffer #155281 üzenetére
A büntid letelt szerencsére.
A fórumtárs csak élcelődött, és nem kimondottan a károdra; a hsz-e végén ott volt a szmájli. Az erre reflektáló hsz-ed volt meggondolatlan szvsz. -
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #155282 üzenetére
Igen, ez nem tűnik annyira rossz iránynak. Bár Audi munkásautónak... Mondjuk rohadó félben lévőt tényleg nem nagyon látok belőle. Egyébként fenntartásban mennyire szörnyű egy ilyen 80-as Audi mondjuk 1.9 TáDéIvel?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #155285 üzenetére
Ha nem zavar, hogy nem tökéletes minden, elég sokat tolerálnak. Porlasztók legyenek jók (asszem VCDS-ben csekkolható), illetve adagoló legyen rendben (ha nem hagyod, hogy jelezzen a szegénységjelző, nem lesz gond, csak a kiszemelt példányról nehéz biztosat megtudni), nameg rozsdamentesség is csak gyári elemekkel tartós (nem baj a csere, csak bontott legyen rajta ). Első ránézésre füstből diagnoztizálható az autó, kettőstömegű kiváltó is létezik hozzá (ha már/még az lenne benne).
-
válasz szőröscica #155288 üzenetére
Az új Tipokban is ez van és az új Mjet 2-es dízelek is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #155253 üzenetére
meséld mar el mitol lenne egy 100lo per literes turbomotor "kihegyezve"?
mert a tudatlanságoddal azt hiszed?
ne zavarjon, hogy 100lo per liter a szívóknál a kihegyezes szintje, turbomotornal ez 200lo per literszivomotornak konnyu es egyben eros forgattyus mechanizmusunak kell lennie, hogy tudjon a forogni
a turbos motornak meg robosztus eros felepitesunek kell lennie, mivel nem kell neki magas fordulatszam az akar 2x-s nyomateka melle
a nagyobb nyomateka miatt kell a robosztusabb felepitesteljesitmeny az a fordulatszam es a nyomatek szorzatakent irhato fel
ha 1.5x-s nyomatek van, akkor nem kell, hogy a halalig forogjon a motor, mint egy szívónálegy atlagos 1.6-s szivo nyomateka 150Nm, ez 8000rpm-n 8000x150 is pont annyi lojj lenne, mint 1.4-s kisturbos atlagos 6000-n 200Nm-t produkalva, de 6000x250 is röhögve lehet es nem fog tole szethullani, annyit meg egy 1.6 szívóval sosem hozol ki, mert a csucsnyomateka melle ehhez mar 10000-t kene forognia
ekkor a szivo motor uzem(masod)perces allapotu lesz mar kb, meg olyan tuti Titan hajtokar meg race kovidugo kell bele, ami tobbe kerul, mint a komplett kis turbos motor mindennel....es akkor meg hol van a hengerfeje melleszivomotornak azert kell forognia a magas teljesitmenyhez, mert nem lehet 125Nm per liter fole vinni a nyomatekat, sokszor meg a 100Nm/liter aranyt se tudjak
igy csak a fordulatszam novelesevel lehet magasabb teljesitmenyt kihozni belole, de a magas rpm-l meg exponencialisan nonek a tomegerok, amit egy kidekazott, konnyu felepitesu forgattyus mechanizmusnak kell tudnia atvinni, mert annak az onsulya ennek az alapjaezert egy szint felett mar sokkal egyszerubb es olcsobb turbos motort csinalni, hagyomanyos belsovel is akar, mint magas literteljesitmenyu szuperporgos szivot
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
Meg kicsit matt a nézése egy pár perces lámpa polirt megbírhat, bar korább azt hittem ezeken üveg bura van, csináltam egy videót hogy a puntot hogy oldom meg gyorsba.
-
-
szőröscica
addikt
válasz Luck Dragon #155289 üzenetére
Igen, es az is egy olcso torok szedan.
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #155290 üzenetére
En ezt nem is vitatom, de ezek az eletben nem mennek el annyi kilometert, mint a regi szivok. Erre pedig majd 2022 -ben visszaterunk.
A letjogosultsagukrol pedig csak egy dolog. Ugyan ezzel a motorral vette az egyik garasoskodo baratom a Mondeojat, leven igy csak 14k volt 6k futott merfolddel, minimalis roadtax kotelezettseggel, alacsonyabb fogyasztassal(vagyis azt hitte). Cserebe nem megy, az autonak nincs olyanja, hogy gyorsulas, inkabb szenvedesrol beszelhetunk. Es tartos autopalya temponal lezabalja a gatyadat is. Voltunk fent Portpatrick -ban 3 autoval, neki nem volt eleg az 1 tank benzin(62l), valami 7,4 -re jott ki az atlaga, mig en a csupan kicsivel tobb mint 3x erosebb, 350kg -al nehezebb autommal kijottem 6,5 -el, a masik baratom a Passat TDi -vel 5,3 -as fogyasztassal szinten tankolas nelkul hazaert. Es meg csak nagyon nem is tapostuk... Varosban biztos jo, de hogy kozutra, hosszabb tavra alkalmatlan, az fix. Aztan lehet van par mazohista, aki szereti az e fajta kihivasokat. De hogy nem neveznem forradalminak, az biztos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #155294 üzenetére
A fogyasztásos dolgot nem igazán tudom értelmezni. 7,4 egy Mondeo kasztniban elég jó fogyasztás benzinből, szerinted az 1.6 szívó mennyit evett volna? Kétségtelenül nem a legjobb választás a motor a Mondeo kasztnihoz, de egy Focushoz teljesen elegendő. Én megjártam egyel Cornwall-t, 5 emberrel, 6.7 lett az átlag és az tény, hogy nem volt nagyon érezhető gyorsulás, de a turbó miatt nem szenvedett a motor sehol. Plusz nagyon halk, vagy nagyon jó a hangszigetelés. Ugyanúgy szar opció volt anno az 1.6-os Passat, Insignia stb, most sem a legjobb az 1.0 Mondeo, de legalább megtud mozdulni, mert van valami nyomatéka.
-
őstag
válasz MPowerPH #155294 üzenetére
azért hiba összehasonlítani egy 300le-s autóval a mondeót mert kb harmad annyiba kerül
a passat tdi is sokkal drágább (újonnan)
ugyanolyan új árú autóval hasonlítsd össze a fogyasztást és az egyéb költségeket, akkor lesz releváns
ez így kb olyan mintha én fikáznám a másfél éves kocsimból a 10 éves bmwnek a szervizköltségét
uborkát hasonlítunk citromhoz kb...cryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #155294 üzenetére
siman tobbet elmennek ezek, mert jellemzoen 6-s váltóval vannak párosítva es emiatt kevesebbet is forognak
hagyjuk mar ezt a nem megy dumat
1600-1700rpm-n is tobb nyomateka van mar, mint a korabbi 1.6 szivonak BARHOL volt a teljes rpm tartomanyban nézve is
1.6-s szívóval hol mesz 1700rpm alatt? varosban 5.-ben 55-l
de onnan egy Mondeo meretu bode azzal tuti nem huz gazra, mert akkor az tud kb 100-110Nm-t, az 1.0 Ecoboost meg ugyanott 200-t
melyik lesz az erosebb szerinted?
alapjaratrol ki bunantos f.szom autózik, hogy az barmit is szamitson?
egy 4 henger 16v motor 1400-1500rpm alatt halott 5.-ben, csak remeg gazra, meg erolkodik, azt sem haszanlod az alatt igazabolmunkatarsam 1.4TSI Bluemotion 7.gen Golf-ja 5.6-t eszik átlagban
ahhoz kepest a 1.9-s dizel 5.3-a egy lof.sz
elotte az 1.4 szivo 80lojjos Chevy Kalos 7.4-t evett neki ugyanott jarva az M0-n, pedig a Kalos 300kg-val konnyebb is volt, megsem ment ugy ahogy ez tud kb barhonnan huzni gazraaz majdnem 2 liter diffi ugy, hogy meg a mentdinamikaja is egy masik dimenzio melle
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
forceberg
veterán
válasz szőröscica #155260 üzenetére
Erre jó példa... volt egy bal első rugótörésem. Párban cseréltettem(tehát a jobb oldalit is), toronycsapágyakkal.
Mesélem valakinek, mi volt az első kérdése? Miért nem néztem bontóban egy db rugót
(#155291) nesa : Milyen fogkrémet használsz? Nyaranta 1x 10p azt jó is a lámpa.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #155296 üzenetére
Irhattam volna akarmilyen regi 1.9PD TDi -t is, amiknek az ara toredeke ennek az autonak, de 5l alatt elmegy, es jobban is mozgat barmekkora bodet.
Az osszehasonlitas pedig azert relevans, mert nagyjabol hasonlo az evjarat, ami a motorokat illeti, beleertve a Passatot is, mert az is mar a CR 170 lovas. Es a kulonbseg ugy nott volna, ahogy az atlagsebesseg novekszik. Bizonyitja azt, amire mar regota szeretnek kilyukadni, hogy ez egy zsakutca, mert a hatasfoka messze van a 15 eves diesel technikatol is. Amiben igazabol van racio, az a Skyactiv-X. Es ezzel veget is erne a szutyok downsizing korszak.
A dinamikarol mindenkinek mas jut eszebe persze. Ez olyan, mint amikor a user review -ekben a 140 loeros autokat versenyautonak irjak le a tulajok, vagy mint tegnap a C5 facebook csoportban a csoka, aki el volt ajulva az 1.6HDi menetteljesitmenyetol, es raketanak titulalta az autojat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz MPowerPH #155299 üzenetére
hasonlítsd össze egy 170 lovas crtdi passat új árát egy 1.0 turbó benzines mondeóval
de tudod mit, megspórolom neked, lesz alsóhangon 3 milla NETTÓ különbség (mivel ilyet cég vesz általában ezért írtam nettót, a bruttó még több lenne)
számold ki hogy az mennyi üzemanyag megtakarítás alatt jön vissza, és meg is kapod a választ miért vesz valaki mondeot ezzel a motorralcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs