-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rayoliviero #166201 üzenetére
A hibrid rendszere nem olyan jó és megbízható mint Toyotának. Az akksi pakkja sem olyan tartós és egy új szett belőle kb 750k + munkadíj. Ez simán gazdasági totálkár egy 1,5M-s autónál. [link]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz rayoliviero #166195 üzenetére
300 ezerrel is csak brutál olcsón fog elmenni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz rayoliviero #166195 üzenetére
én nem adnám el az aurist
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek mennyire luxus egy Ford Mustang GT kinézetű, akár régi "muscle car" birtoklása és fenntartása? Jól gondolom, hogy eléggé, mert sokat fogyasztanak plusz horror áron mérik az alkatrészeket, szerelőt meg lehetetlen találni hozzá? A hangja baromira tetszik, főleg a régebbieknek(V10?). -
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
-
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
Mit jelent a fenntartása esetedben?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz rayoliviero #166206 üzenetére
olvastam vissza, de nem találom
miylen évjárat, motor?cryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
V8 (Viper esetében V10), és drágább a fenntartásuk, mint a legtöbb német presztízsbálnának.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
máyköl
veterán
válasz rayoliviero #166213 üzenetére
Ne cserélje le.
-
őstag
válasz rayoliviero #166213 üzenetére
ha van klíma akkor 1-1.3 közé tippelném attól függően hogy mennyi ideje van hirdetni
kereskedő kb 700 körül fogja beszámítani, ha az a tervcryptot minden termékemért elfogadom
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
Tévhit. Addig drága amíg a vásárlást követően hibátlan állapotra felhozod és mások gányolásait kijavíttatod rajta. De ez ugyanúgy igaz egy európai modellre is szóval... A fogyasztása is lényegtelen mert nem napi használósnak tartja az ember az ilyen autót. Kifejezetten USA autókra specializálódott szerelő műhely is van egy pár az országban szóval a szakszerű szervizelése is megoldott bármit is vesz az ember. Alkatrészáraira lehet mondani, hogy drága de egy korabeli európai sportkocsihoz sem olcsóbb az alkatrész (sőt...) mint bármilyen minimál elektronikás, egyszerű mechanikájú usa autóhoz a nyolcvanas évekből.
Van egy haverom aki egy harmadik generációs Camarót hajtott évekig. Igaz az nem V8 hanem csak 2.8 V6 volt kézi váltóval de az nem finomkodva stabilan tíz litert evett vegyesben ami nevetségesen kevés szerintem. Jelenleg nem tudom mi a helyzet de akkoriban (2006-2007 környéke) az alkatrészárai sem voltak elszállva egyáltalán és minden kopó alkatrészt megkapott hozzá itthon raktárról nem kellett a tengeren túlról rendelnie semmit. Persze egy ritkább felkapottabb típust mint az általad említett Mustang is, biztosan drágább fenntartani."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #166217 üzenetére
Most vasarnap letekertem 600 km-t az oreg dizellel (azon van vonohorog).
Utanfutoval, rajta egy 2.0 5 hengeres motorral (vegre megvettek). Ha ugy kivanta a helyzet, akkor elforgattam 3500-ig, nincs baja, elotte sem volt soha.
Olaj van benne, viz is rendben, mi baj lehet?"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem hengerfejes. Tudom, mert nemrég cseréltem az eredeti fejet, letört az egyik befecskendező fészek gallérja, mikor a pék nyomatékkulcs nélkül megtépte. Csak felújítás miatt volt lent a fej egyszer. Hidegen soha nincs hajtva, üzemmeleg állapotról volt szó.
[ Szerkesztve ]
-
Emu
őstag
válasz rf.kristof #166207 üzenetére
Én maradnék szívó benzinnél. Ha tetszik a Focus, akkor esetleg nézz még rá Volvo S40/V50-re is. (Azonos technika, csak a Volvo szebb kényelmesebb, jobban felszerelt)
-
Vesztor87
senior tag
válasz vzsryl #166143 üzenetére
Illetve ha nem lesz 1,5 millánk a H Astrára keret lehet a G lesz belőle. Most az N16-os Almera után lehet nem lesz nagy előre lépés, de az 5 ajtós vagy kombi kasztni miatt mégis, illetve 15 éves 200k km-es autó után ha vennénk egy 10 év körüli papi autót 100-120k km-el akkor lehet mégis jó lehetne... Úgy tudom G-be elég az 1,4 mert az is szalad már.
-
válasz Vesztor87 #166224 üzenetére
Elégnek elég, de tényleg A-B autó vele!
Apósomnak van egy. 2003-ban hozta ki a szalonból, azóta nála van. Senki nem hiszi el h 120k km van benne. Csak anno nem pipálta be az öreg a klímát, most meg enélkül eladhatatlanhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #166225 üzenetére
Mi is így vagyunk csak egy 2006-os Swift-tel, újlora óta nálunk 134k km, csak klíma nincs, mert akkor épp ez volt készleten és a kocsi meg kellett hamar, így most elég nyomott áron lehetne csak eladni, annyit meg nekünk is bőven megér szaladgálós kocsinak.
Ez legalább tudjuk mit kapott éltében, egy darabig nem fog még elromlani
Run&Ride
-
-
-
Laraxior
titán
Kormányszervo-olaj feltöltéshez miért adtak nekem automata váltó olajat?
Még a googleba is látom, hogy van külön kormányszervo olaj.
Ingyen volt, nem az ár miatt, de ennyire balfazs lenne a "szerelő"?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
Szuper, köszi az infot
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vesztor87 #166224 üzenetére
Az Almera előnyei a G Astra-val szemben, hogy szerpentinezni jobb vele, mert sokkal feszesebb a futóműve, kényelmesebbek az ülései, és az 1.4-es Astra-nál sokkal jobban megy, ha 3500 fölé engedi az ember mindkettőt. Az Astra előnye, hogy a puhább futómű nem üt fel annyira, és kicsit hajósabban terelgethető a fos magyar útakon. Összességében az Almera szerintem jobb autó. Azt aláírom, hogy a sedan verzió nem túl praktikus, továbbá a vezethetőségét nem ismerem, csak a csapott hátúval van tapasztalatom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Johnny_vT
senior tag
válasz vzsryl #166236 üzenetére
A csapott hátúnak meg nincs csomagtartója, de legalább hátsó lábtere sem. Azon tanultam vezetni, meg párszor ültem haverom mögött, amikor ő vezetett. Csak 180 centi (hasonló mint én), cserébe 100 kiló volt akkoriban, de az oktató meg 190 centi és 140 kiló, nem volt kérdés ki mögé ülök.
Nem azt mondom, hogy szar volt, de én látatlanban is a szedánt választanám. Vagy a G Astrát ami minden primkósága ellenére egy jól bevált recept szerint épült- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Vesztor87
senior tag
válasz vzsryl #166236 üzenetére
Na mondjuk érdekes amit mondassz, nekem 1,5 benyás sedanom van, szerintem dülöngélős, habár feszesnek feszes aránylag... G ennél is ratyibb? 1,5b -98 ló de hosszú váltóval, G 1,4-90 ló, de rövidebbel, nemtom mennyire élhetőbb esetleg. Zajszigetelés is kérdés, Almera bacottul hangos sztem. Pálya 130-140 nekem nagyon ordítós.. Almera eszi már az olajat, 1 liter kell neki 2000 km alatt, tartóbakokat is cserélni kellene, így 210k körül lehet eccer lánc csere is befigyel (100k)... nem praktikus mert 4 ajtós, most tervezzük a 2. babát, szóval cserélni kellen úgy lehet...
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vesztor87 #166238 üzenetére
A csapott hátú kb. olyan feszes, mint egy Focus vagy egy Civic, de sedant továbbra sem tudom milyen lehet. Visszafogott, papás vezetésnél mindkét autó lomha, de az Almera-t ha megkergeted, akkor jól húz, viszont az Astra akkor sem éled fel túlzottan.
A tiédnél tényleg elgondolkodtató a csere, de én biztos nem ugyanolyan szintre, vagy lejjebb lépnék, hanem mindképp feljebb, pl: C Vectra. 1-1.5m-ért facelift előttiből simán ki lehet fogni valami jó kis 1.8-as benzines (2.2-es kerülendő) ötajtósat vagy kombit (ez utóbbi rendkívül jól pakolható). Még jó választás lehet a Mondeo MK3 is 1.8-as vagy 2.0-ás benzinessel, de az SCI motorokat kerüld.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
J.Cs.
tag
Sziasztok.
Kis segítséget kérnék autóvásárláshoz. Van egy pár szempontom, arra lennék kíváncsi ti mit ajánlotok.
- 5000 euróm lenne autót venni mindennel együtt (átírás, szerviz, stb).
- jövőben házasodom, ketten leszünk asszonnyal és nem tervezünk 3 éven belül gyereket. Tehát legtöbbször ketten leszünk az autóban, nagyon ritkán csak többen. Kis/közepes autóra gondoltam.
- mivel 90%-ban a városban járkálunk, ezért benzinest keresek
- körülbelül 5-7 évre venném az autót, utána úgy is családi autó kell már, cserélve lesz.
- megjegyezném hogy 196 cm magas vagyok, tehát elvárás számomra az elegendő lábtér és állítható kormány.
- nem szeretnék alul-motorizált, drága fenntartású vagy 10 évnél idősebb autót.Találatok alapján (>10 év, <4500 euró) a következőket dobta a kereső:
VW Golf VI - ebben az árban csak leharcoltat kapni... De legalább beférek
VW Polo V - alulmotorizált az 1.2-es? 1.4-est nem kapni... Beférek?
Opel Astra H - alig kapni benzinest, legtöbb kombi dízel amit nem használnánk ki. De legalább beférek
Opel Corsa D - csak C corsat vezettem, elfértem, de hátam mögé nem fért senki már be. 1.2-es alulmotorizáltnak tűnt a C esetében, lehet itt is ez a helyzet. 1.4-est alig kapni...
Ford Fiesta Mk7 - nem tudom milyen, 1.2-eseket kapni. Alulmotorizált? Elférek benne?
Seat Ibiza IV - a 3. generációs ibizában ültem csak, nem mondanám hogy bármim is elfért volna. Középkonzoltól nem fért a lábam... Lehet a 4. generáció jobb. Motorban 1.2-est kapni csak, nem tudom elég-e...
Skoda Fabia II - Fabiában nem ültem még. Kívülről szépek, belülről VW (gondolom). Beférek?
Dacia Sandero - elférni elférek, csak ne lenne olyan lomha az 1.2-es, más motorral meg nem is kapni. Túl magas az üléspozíció is, valahogy nem érzem jól magam benne.
Dacia Logan - elférek kényelmesen, de ugyan az mint a Sandero, túl magas az üléspozíció és valahogy a futómű is olyan furcsa.
Nissan, Hyundai, Mazda - Semmilyen tapasztalatom nincs velük. Mondják hogy jók és megbízhatóak, de ha a szervizben is csak csóválják a fejüket ezekre akkor inkább nem kellenek.
Peugeot, Chevrolet, Renault - Van egy alaptalan viszolygás bennem ezen márkákkal szemben. Nem tudom miért. De ha azt mondjátok ez a tuti akkor adok esélyt nekik is.
BMW, Audi és társaik - drága fenntartás miatt alapból kiestek.Szerintetek milyen irányba induljak el? Első saját autóm lesz, eddig csak családi/baráti és céges autókat vezettem.
[ Szerkesztve ]
-
J.Cs.
tag
válasz MunezXBK #166241 üzenetére
Ezekből egyiket se zártam ki teljesen. Mindegyiknél ott a kérdés, hogy 1.2-es elég-e, illetve hogy elférek-e. Ezek kérdések részemről. Arra számítottam, hogy majd a fórumlakók megmondják melyik típusokat zárhatom ki teljesen lábtér miatt például, vagy egyéb más okból. Amint látod nem sok tapasztalatom van autókkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz J.Cs. #166240 üzenetére
Nem vagyok 196 centi, de a típusokhoz tudok szólni.
Skoda, VW, Seat vonalon az 1.2-es TSI-t csak akkor szabad megvenni, ha már volt benne lánccsere. De inkább akkor sem. Ezek a legendásan szar láncszakadós-motorcserés csodák. 1.4-re is jellemző a meghibásodás, de tudtommal annál kevésbé jön elő. (Ha előjön, akkor motorcserénél olcsóbban nem úszod meg.)
Astra H-ból a kupé nagyon korrekt, fiatalos autó. Régebben ették az olajat ami típushiba, nem tudom a H-generációnál ez mennyire maradt meg. Amúgy megbízható és olcsón szervizelhető, ha pedig német-osztrákiából hozod (és nem rozsdás), akkor jobb felszereltségre is számíthatsz.
A Fiesta elveszik a városi forgalomban olyan pici az összképe, de nagyon jó a futóműve és a motorjáról sem hallottam rosszat eddig (de nem is kutattam utána! ). Jó, összeszedett autó, ha beférsz. Corsa, Clio (Fabia) kb. egy méret, de a Corsa nagyon csajos szerintem.
Chevrolet-nek már nincs aktív kereskedése Európában és elvileg az alkatrészellátás még jó pár évig megmarad ugyan, de 5-7 év múlva lehet, hogy változik a helyzet és akkor nehéz lesz továbbadni rajta.
BMW, Audi és tsai ennyiért csak lelakott szarokat kapsz, vagy játékautó méretű és minőségű szarokat, tényleg ne erőltesd. Kivéve, ha kifogsz egy olyan 3-as kupét, mint B.L.A.C.K. kolléga a másik topikban, de az ilyen ezerből egy
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz MunezXBK #166243 üzenetére
Az az 1,2-es volt hogy párszor meglepett, hiába 1,5-ös az Almerám... múltkor meg akartam előzni egy ilyen 1,2-es varrógépet, vasúti átjáró (elég szar állapotú úttal), éles kanyar, majd előzőtt ő is, én is, 3-ba lepadlóztam az Almerát 40-50-nél, és kb. 100-ig egyátalán nem közeledtem hozzá.... már mondtam is magamban hogy hm de jól megy ez az 1,4 100hp.... aha, mikor 120-nál már elhúztam mellette akk látom hogy htp....
Ennyit számít a rövid váltó... ő 90-nél 3.000 -et forog, az enyém 2.500-at... -
Johnny_vT
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs