-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz r6man123 #177835 üzenetére
A Peugeot 508 egy szép autó, magamnak azt választanám a kettőből.
(#177839) Zola007 : A Golf 7 xenonjának fényerejével nem voltam elégedett; 3 ilyen autóm volt, így az egyedi hibát kizárom. Azt gondolom, a Golf 5-é sem különb. Volt Golf 6-om halogénnel, az hozta a halogéntól elvárható szintet.
Összefoglalva; Golf esetén én nem zárnám ki feltétlenül a halogén fényszórós autókat.[ Szerkesztve ]
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Tervbe vettük, hogy lassan túladunk az autónkon: egy teljesen fapados 2007-es Suzuki Swift, amire kellett azért költeni az utóbbi 3 évben, mióta nálunk van, és okozott fejfájást, ahhoz képest mennyire nincs benne semmi "luxus" cucc.
Következő autónkat, minimálisra csökkentve a fejfájás esélyét, még gyári garanciás vagy neadjisten új autóként képzeljük el. 2M tőkét + 2M hitelt lennénk hajlandóak fizetni érte kb.
Mindenképpen kényelmesebb, többajtós, jobban pakolható autóra vágyunk (nem kombira).
Elemezném a piacot, mik a lehetőségeink, és ha van esetleg még ötlet, amit érdemes nézni, vagy vélemény, kérlek dobjátok be.Ami eddig feljött:
SUV vonal: Suzuki Vitara vagy S-Cross talán egy jó ajánlattal 4.3M körül
Compact vonal: Hyundai i30 vagy Kia Ceed még garival, használtan. Ezekről tudom egyelőre, h van 5 vagy 7 év gari.
Kisebb de jól felszerelhető új autónak tűnik ennyiért: Kia RioDacia Dustert kizártam, úgy tűnik inkább a terepjárósok örülnek a jó ár/értékének.
Vágyak: benzin, klíma, tempomat, ködlámpa, és centrálzár
(igen, a Suzukit még 1 kulccsal körbejárva nyitogatom)Ha jó fogyasztású, és kényelmes lenne, valszeg többször elővenném ingázáshoz (M0-án, kb. napi 70km), mint a Suzukit. Amúgy teljesen vegyes (város, autópálya) használatra lenne.
Kb. a következő 15 évreKöszi előre is, bármi kommentet.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz Johnny198612 #177852 üzenetére
Ennyiért új Tipo.
-
-
batai15
félisten
Még csak elméleti síkon gondolkodom, de szeretném ki kérni a véleményeteket.
Ki hogy jutott el használt autó helyett új autó vásárláshoz?
Lehet emlékeztek,de jelenleg 2.0 hdi 206 swm van.
Azért csak 230ekm van benne, meg 15 éves.
Eddig mindent meg kapott folyamatosan mióta 8 hónapja van nálunk,kb eddig 250-300e ment el a kopó dolgokra, mondom ezt úgy hogy nem volt le rúgva, de azért nem mai gyerek, minden esetre 3000km-es montenegrói utat is gond nélkül bírta 2 héttel ezelőtt.
No de viszont jövőre lehet le szeretném cserélni, mert azért mégis csak kicsi, nem is mai kocsi stb stb.
Ha már cserélek végre jó lenne valami nagyobb, fiatalabb , automata váltós stb stb autóra.
Eddigi tapasztalataim alapján 200 ezer km körül már ha azt akarom hogy az autó hozza mindíg azt amit várok tőle, folyamatosan karban kell tartani.
Na már most mivel számít a fogyasztás, és megyek évi 25-30ekm-et benzinből maximum 7 liter körili átlag amit elviselek, dízel meg ugye kevesebb.
Viszont a kritériumok miatt( legyen modern, hosszú távra, automata, jó lenne alapból tolató kamera, okos fejegység, ne adj isten android auto stb stb) a használt autók kevésbé alkalmasak, főleg a km miatt, ritka lesz a 200 ezer alatt futott, ráadásul sose tudja az ember hogy mit vesz maximum csak nagyjából sejti.A kritériumok miatt , nem is 2m körül lennének kocsik hanem inkább 3 felett talán 4 körül.
Viszont jelenleg én úgy érzem hogy ez már túl sok pénz használt autóra, és nem is engedhetem meg pár évente cserélgetni a kocsit, már csak a futás teljesitmény miatt sem, és egy modern kocsi főleg ha dizel eléggé fájni tud ha javitani kell.Toyota hibridek tetszenek, de 4 felett vannak jók, de még mindíg csak használt autóról beszélünk nagyjából 200 ezer km-el bennük talán.
Ezen elvek miatt elkezdtem gondolni sx4 scross, vitara stb kocsikon is.
Ha sikerülne 0-km-el venni, elég sokáig lehetne használni . érsd 10 év garancia van rá( motor , turbó váltó)
És kb 200e+ km kerülne bele .
Az első 3 év főleg nem kellene hogy probléma legyen a sima jótállás miatt sem.
Plusz olyan színe lenne , felszereltség amit szeretne az ember, én hajtanám stb stb.Persze ez is nagyon sok pénz, hitel nélkül nem menne, de ha 3m körül sikerülne be tenni , maradékot meg 5 7 év alatt ki lehetne fizetni 40-50 ezrével.
Szeretnénk babát, és azt gondolom hogy amíg kicsi addig sokkal kevésbé fájna mint mikor már nagyobb, ( suli magán tanár stb stb) és még mellette jutna is maradna is perselybe , meg amire kell.Na meg az is hogy ha 10 éves koráig lehetne használni a kocsit, utána eladni, addigra jó eséllyel már hitel mentesen lehetne fiatalitani majd.
Nem tudom mennyire érthető a dolog, de jelenleg ezen rugózok, hogy legyen e ez célként ki túzve vagy elégedjek meg használt kocsival, rovidebb távokon.
Ti mit mondtok? -
Gombinyó
őstag
válasz batai15 #177855 üzenetére
Viszonylag sokat megyek és a 10 éves használt kérte a pénzt rendesen. Így lett új, ami végül olcsóbbra jön ki mintha a használtra költöttem volna állandóan (a kötelezőkön felül). Persze ez csak akkor igaz, ha beéri az ember az újonnan alacsonyabb ársávban lévő benzines autókkal.
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #177856 üzenetére
5.2 körül lenne automata 1.4 vitata gl+
Bár ahogy nézem a Swift is csomag tartóba kisebb hátsó hely nem sokkal kisebb ,az 1
2 cvt 4.3 körül van
Scross tetszik a legjobban , az nem sokkal drágább mint a Vitara.
Tempomat ,automata ,Android autós fejegységbol semmi kepp nem akarok alá adni . Főleg a hosszú távú használat miatt sem. Többi meg már alap klíma stb stb .
Nagy autót szeretnék ,de igazából a Swift valahogy sokkal tágasabbnak hat mint a 206 swm egyedül csomag tartóba kisebb csak .
206 hogy chippelve van ,olyan 110 le körül van és vagy 200kgval nehezebb mint a Swift ha jól néztem .szóval nagyjából az 1.2 cvt sem lenne sokkal gyengébb , nem boyracerkedni kell ,de azért hozzá vagyok szokva hogy nem kell rá készülni egy ellőzésre sem.[ Szerkesztve ]
-
válasz batai15 #177855 üzenetére
Ha van 3M önerő 1-1,5M hitel 5 évre 20-30eFt havonta, nem 50-60eFt
Ha 10 évre tervezel, akkor én újat vennék
A vitara, scross jó vonal
Ja, hogy automata, ja az drágább[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz batai15 #177855 üzenetére
Én is ott lyukadtam ki pár hónappal ezelőtt, hogy ha váltok, akkor újra. Nekem a legfontosabb szempont, hogy ne kelljen vele folyamatosan szervizbe járni, mert az rengeteg értékes idővel jár, ráadásul kényelmetlen dolog egy ismerőst megkérni, hogy hurcibáljon verdáért a szerelőhöz, vagy esetleg taxizni stb...
Aztán bejött a képbe még egy dolog. Ha népszerű autót veszek újonnan, akkor pár évente elenyésző buktával tudom mindig egyre újabbra cserélni. Lásd az általad említett Suzukik, vagy akár Kiák, Hondák, Toyoták stb...
Sokan azt hiszik, hogyha kigurulnak a szalonból az új autóval, akkor rögtön milliókat buknak. De ez csak akkor igaz, ha ritka és/vagy drága/prémium kocsit vesznek. Pl. a legolcsóbb 3 éves Vitara a hahu-n 3,4M, de abban már 130.000 km van. A nagyja 4M körül tanyázik.Az autóhitelekhez abszolút nem értek, de tudomásom szerint vannak olyan konstrukciók, amik pont a sűrűbb cserét könnyítik meg anyagilag. Lehet hülyeséget írtam, majd valamelyik pénzügyi szakember topiklakó megírja a tutit.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #177857 üzenetére
Amit nem láttam leírva, hogy Swift esetén nincs +7 év gari (az csak az itthon gyárottakra vonatkozik). Egyébként a Swift szerintem egy jó autó, a CVT-től sem félnék. Viszont, ha nincs készleten 1.2 CVT (már pedig HaHun nem láttam), akkor felkészülnék a 5-6 hónapos szállítási időre. Legalábbis még január környékén ez volt a mondás.
S-Cross viszont szerintem racionálisabb választás, ha nem csak országúti, városi felhasználásra kell. Automatája jobb szerintem, mint a CVT és azért komfortosabb a Swifthez képest. Meg talán gyorsabban is hozzá lehet jutni.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #177861 üzenetére
a vitara 2 tónusú fénnyel , automata váltóval gl+ szinten 5..4m lenne.
az scross gl+ 2awd at 5.2 lenne. Igazából a vitara szebb, viszont scross nagyobb és jobban felszereltebb.
Egyébként ebből a kedvezményes árból mit lehet még ki alkudni?
Vagy még erre jön át írás, plusz szett téli gumi? (meg ahogy nézem egy horog is kellene rá nagy ritkán jól jönne)
Egyébként úgy tervezem hogy 4m lenne le rakva, abból a puggal együtt 3 (2.5m meg a kocsi) maradna 1m a számlán.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz batai15 #177855 üzenetére
Ki hogy jutott el használt autó helyett új autó vásárláshoz?
2004-ben apum úgy jutott el, hogy azt gondolta: "Idén leszek kerek 40 éves, megérdemlek egy új autót!" Így lett Volvo 343-ból Suzuki WagonR+.
szerk.: (#177862) batai15
Azt a Yokohama téli szettet, amit a szalonokban árulnak, inkább felejtsd el. Külön-külön összeszedve a felnit, gumit és TPMS-t olcsóbban kijöhetsz, vagy ugyanazért az összegért sokkal-sokkal jobb gumit is kaphatsz.
Amúgy általában csak a regisztrációs adó szokott az autó árában lenni, a forgalomba helyezés még rájön.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #177862 üzenetére
Nekem szalonban nem sikerült nagyon faragni. Swiftnél semmit nem engedtek, S-Cross/Vitara esetén kb. 50-100e Huf volt a különbség az országban lévő kereskedők e-mailes ajánlataiban. És igen, még erre jön az átírás, forgalomba helyezés, ha jól tudom. Viszont ennél a költségnél relatív eléggé nagy volt a szórás, érdemes szerintem néhány kereskedésből bekérni egy-egy ajánlatot.
Én a szalonokban "akciósan" adott téli gumit elengedném, első körben négyévszakost néznék, ha havas használat nem nagyon lesz. Amennyiben szokott lenni, akkor meg néznék valami jobb télit. A Vitara, S-Cross és a Swift gumimérete is viszonylag drága, nem árt tisztában lenni ezzel (közép-felsőkategória esetén 35-40e Huffal számolnék guminként).
Én Vitara helyett inkább S-Crosst választanám a jobb felszereltség és számomra kellemesebb beltér miatt.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Jelentkeztem azért teszt vezetni aztán meg látjuk hogy szimpi lesz egyáltalán a cross és a Swift .
-
diegho
nagyúr
Én is nagyon gondolkodom, hogy mi legyen.
Van egy 2003-as Meriva 1.6benzin és egy 2002-es Focus1 1.6 benzin. Mindkettőben 190k km körül van. A Merivába megy évi 18k körül, a Fordba 7k körül, de kell a két autó mindenképpen. Nálam opció a veszek egy Sx4-et újonnan és marad a Focus (patika az alja, mintha a gyárból jött volna ki, ezt azért becsülni kell), de abból a 18k km-ből évente kb 12k a munkába járás. Munkába járni vegyek új autót?
Második opció egy 5 éves autó, Civic, Ceed/i30, Leon/Golf és marad mellette a Ford, ezek azért még bőven jó autók, elég sokat ki lehet fogni akár 50-80k km körül is első tulajtól 3M környékén. De itt még mindig az a kérdés, hogy melóba járásra 3M-ért autót? A Focus nekem nem kényelmes, párom hajtja, ezért a Focussal melóba járás nem a legjobb, igaz most is néha azzal megyek, de csak ritkán.
Harmadik opció egy 10 év körüli Swift melóba járni és mellé egy nagyobb autó, ha hosszabb távokra megyünk a két gyerekkel együtt. Ez tűnik talán a legracionálisabb döntésnek és egyben a legolcsóbbnak is, de persze ott motoszkál bennem, hogy az új autó, vagy a fiatal autó mennyire jó dolog... amíg nem döntöm el 100%-ig, addig csak várok. -
válasz BigBlackDog #177864 üzenetére
+tpms szelep
diegho: vagy veszel egy swift/baleno-t ami alig fogyaszt és alig több 3M-nél[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
freeknight
őstag
válasz vzsryl #177859 üzenetére
Aztán bejött a képbe még egy dolog. Ha népszerű autót veszek újonnan, akkor pár évente elenyésző buktával tudom mindig egyre újabbra cserélni.
Ez azért nagyon nem így lesz. Épp azért nem, mert elenyésző lesz az árkülönbség, és az ember már ráteszi azt a kicsit, hogy új autóba tehesse a seggét. Épp most volt erről egy cikk a tc-n, hogy a pár éves használt autók a legeladhatatlanabbak a piacon.
Általánosan elmondható, hogy egy új autó 3 év alatt elveszti az értéke felét. Vannak kivételek, de ritka, és én megnézném azokat a 3 éves vitarákat, 4 millióért mióta állnak a telepen, amikor 4,7-ért már újat kapsz gl+ felszereltséggel.A többivel egyetértek, 12 éves az újonnan vásárolt Lacettink, eddig semmi baja nem volt, de most már hamarosan sorra kopnak el a kopó-fogyók, megjelent a rozsda, és egy ilyen idős kocsinak már bármikor baja lehet.
Kb 2,5 millió van most kocsira, lehet, hogy ráteszek még ennyit egy kis spórolással+hitellel, mert hosszú távon biztos, hogy olcsóbban fogok kijönni egy új, kisebb kategóriás kocsival, mint egy 10 éves dízellel. -
veterán
válasz batai15 #177855 üzenetére
Legutóbb ügy jutottam el az új autó vásárlásáig, hogy 5,5-ert adták az előd-modell 3-4 éves példányait, az újat pedig 7,8-ert meg tudtam rendelni. Aztán eladtam 15 hónaposan. Azóta csak használtat veszek.
Ha 10 évig megtartod, teljesen logikus választás az új, és teljesen logikus választás egy Suzuki Scross. A kérdés az, hogy hajlandó vagy-e 10 éven keresztül ugyanazt az autót nézni, használni mindennap? Én ráunnék.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz freeknight #177868 üzenetére
Ha tovább olvastad volna a hozzászólásom, akkor ezt most nem írtad volna le.
Íme:
"Sokan azt hiszik, hogyha kigurulnak a szalonból az új autóval, akkor rögtön milliókat buknak. De ez csak akkor igaz, ha ritka és/vagy drága/prémium kocsit vesznek."A TC-s cikkben egy általam említett kategóriába eső autóról volt szó. Mégis ki a tosz venne használt S90-et tizenmillióért? Ha 10M+-t akarok autóra költeni, akkor nem használt S90-et veszek, hanem vagy újat, vagy valami menőbbet, amivel jaszkari lehetek a Family Center parkolójában...
A használt Vitarákat is viszik, mint a cukrot. Ebben biztos lehetsz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
batai15
félisten
válasz focvis #177869 üzenetére
A döntés abból a szempontból lenne érzelmi alapú hogy azért nagy vágyam egyszer legalább egy új autó is ,amit közösen veszünk meg . Racionális szempontból meg mindent tudna amire szükségünk lehet , megfelelő csomag tér ,van Kraft is , automataváltó, tempomat stb stb illetőleg valszeg az Android autó sem 2 évig lesz még . Maximum számomra innen már csak egy panoráma tető lenne amit kivánhatnék . Idővel meg úgyis kapna majd másik felniklt amivel megint frissülne a külseje.
Alapvetően az autó cseréim azon alapultak mert kompromisszum volt mindegyik
Kis suzuki már öreg volt ,fapados . Fehér pugba sok km volt ,az Audi öreg ,sokat evett meg csúnyán meg szívtam vele , ráadásul a pugom jóval okosabb mint az . Mostani meg megint csak az hogy öregszik ,sokat is megyek vele , nem fogja évekig bírni.
Vagy ha igen sokat kelesz költeni rá , meg amúgy is utána kezdeni elölről hogy keressek megfelelőt ,járjam a szerelőt stb stb itt meg úgy érzem kevesebb lenne a váratlan dolog.
Szóval valószínűleg meg maradna 10 évig ,főleg mert utána jó eséllyel megint bele tudnék ülni egy új autóba .
Igazából tök jó a topik visszajelzés,mert élőben beszéltem pár emberrel , és most vagy az irigység vagy nem tudom mi alapján,de szerintük nem jól gondolkodom, de itt is alá lett támasztva hogy jól gondolom .[ Szerkesztve ]
-
addikt
Még mindig az A3 a kiindulópont. Kb 2013-2015-ös gyártású. 4 millió alatt talán belefér.
Szeretném, ha más gyártók hasonló kategóriás típusait megemlítenétek, amiknek esetleg érdemes jobban utánanéznem. Nyugodtan jöhet Opel, Toyota, Honda, Fiat, Seat, Ford, stb... nem ragaszkodom mindenképpen német prémium gyártóhoz, azt ha olcsóbban meg tudom oldani az csak jobb, de egyszerűen ez az A3 nagyon bejön. VW-ből is jöhet más széria a Golfokon kívül, ami van. Azokat nem ismerem annyira.
Golfoknál jobban tetszik (még változhat a véleményem). A Merci és a BMW hasonló kategóriás típusait kizártam, nem tetszenek kívül-belül és nem kell hátsó kerekes. Az ilyeneket, mint a Skoda, szintén kizárnám, vezetési élmény szempontjából az igényeim alatt van az már.
A Volvo V40 viszont egy olyan, ami szóbajöhet. Mazda 3 szintén tetszik - egyesek azt mondják, hogy az alsóbb kategória, de nem igazán látszik meg az árán, nem sokkal olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
6 os passatrol tudni valamit, melyik tipust keruljuk,es melyik bevált?
-
nagyúr
Topiklakók, mit tudtok az amerikai modellekről? Mármint az autókról. Példának okáért van a hahun egy Nissan Maxima, 2017-es. Mennyire macerás ezt Magyarországon szervizelni?
while (!sleep) sheep++;
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #177877 üzenetére
Legegyszerűbb az 1.9 PD TDI, ahogy írták. Két dologra érdemes figyelni: gyárilag DPF nélküli verziót ajánlott keresni (pótkerék melletti matricán PR kódok alapján egyértelműen meghatározható), illetve a hajtórúdcsapágyak jellemző kopása miatt azok prevenciós cseréje javasolt.
Alternatíva lehet széria végéről a 2.0 CR TDI, de ott még megmaradt a 2.0 PD elkopó olajpumpa és balansztengely hajtás probléma, amit szintén megelőzésképp szokás megcsináltatni. -
őstag
válasz freeknight #177868 üzenetére
jó nagy hülyeség volt a cikk, a 12 millás volvot akarta eladni használtan 13-ért, merthogy a listaár 18...
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Johnny198612
tag
válasz batai15 #177855 üzenetére
Tok jo, hogy jottel, bennem is ugyanezek a gondolatok vannak az uj auto vasarlas kapcsan, csak nem akartam ilyen hosszan leírni.
Ha esetleg nem felejted el, es megtalalod, amit keresel, irj ram legyszi, mire esett a valasztas
Tobbieknek koszi a tippet. A Fiat Tipot neztem neten, megvan benne minden amit keresek, de a legtobb teszten kiemelik a 8 liter atlagfogyasztast, amit lehet h kicsit nehez lenyelni. Igaz, hogy tekintve a felszereltseget ezert az arert, lehet h az a tobblet benzinar nem is olyan sok.
Mik a tapasztalatok az uj Fiatokkal megbizhatosag terén?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
Amúgy gázszett.
-
Johnny198612
tag
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
Ez a 3 csillagos toresteszt sem eros a Tiponal. A vezetore konkretan raszakad az ules 64km/h -s utkozesnel. Az AEB tesztnel a vegen meg siman belehajt az elotte allo autoba.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
Ahogy a többiek írják ilyen felhasználás és kívánságok melett a leg racionálisabb az SX4 scross lenne ,előről kifejezetten tetszik , sötét szürkében főleg . Hátulról már annyira nem ,meg amúgy is szedan párti vagyok ,de sajnos azt meg leginkább egy Corolla hibrid fedné le ,de az megint plusz 2m .
-
Integrale
veterán
válasz Johnny198612 #177886 üzenetére
A jobban felszereltek 4 csillagot kapnak, nem a passziv biztonsag az oka, hanem a hianyzo csingilingi dolgok.
Nem szakad ra senkire semmi, nezd meg jobban."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
nekem fiat tipo van, írtam róla tapasztalatot, majdnem fapad 5 ajtós, 9000 km és 7 hónapja használom, eddig meg vagyok elégedve vele (korábbi autóim, kia ceed 2011, i30 sw 2013, i20 2015)
a 8 literes átlag fogyi nálam is megvan, de felhasználástól függően a csoport tagoknak 5,5-8 liter között fogyaszt. Nekem nagyon sok a hideg járat, rövid táv+ klíma, egyszer mentem 2x200 km-t országúton, akkor bc szerint 5,9 litert, tankolva 6,4 literre jött ki a 400 km átlaga, autópálya 140-150 7,5-8 liter, ha 120-ra ráállsz akkor 6,5-7 liter. Én inkább haladok és tankolok többet.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
NB2
aktív tag
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
Új autó vásárlásának egy kérdőjele van: anyagilag ki tudod-e gazdálkodni. Ha igen, akkor meg kell venni.
-
pit stop
addikt
válasz r6man123 #177872 üzenetére
Milyen időtávon nézed értékállóságot?
Szerintem:
Rövid távon ha extrákért nagyon sokat kell ráfizetni piac nem fog annyit adni érte, de ésszerű keretek között megfizeti.
Középtávon már nem nagyon emlékeznek felszereltségi szintekre, örül ha van benne vmi, de többet számít a km, típus/motor megbízhatóság már. Piaci átlagár fölé tudod lőni, de extrák extra költségének töredékét fogják megfizetni.
Hosszú távon ahogy irták simán lehet, hogy csökkenti árat, sok elektromos kütyü közül mi hal meg és ki találja azt meg és mennyiért alaponOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
BaLee
addikt
válasz vzsryl #177859 üzenetére
Pont ezek az iszonyat drágán árult 3 éves autók miatt vesznek sokan inkább új autót. Anno én Dustereken lepődtem meg amikor még 3 milla alatt lehetett kapni (igaz fapad) új Dustert, a hahu-n meg tele volt 2.4-3.5 közötti néhol 7-8 éves kocsikkal, ráadásul a többség szintén fapad közeli. Ki vesz 6-7 éves kocsit 100k+ km-el 2.4-2.5 millióért amikor az új mondjuk 3.2? Szerintem nem sokan. Aztán az esetleg cseréledő kopó alkatrészek miatt az első átvizsgálásnál könnyen ráreppenhet még pár 100k...
Más: Márkakereskedések többsége is el van szállva árakkal használt-autóknál. Tegnap néztem egy 6-7 éves Opel Astra-t egy Bp-i Ford kereskedésben. 10%-al drágábban árulták mint az átlag, gondoltam biztos oka van. Eladó szerint patika állapot, belül szalon állapot. A műszerfal esetleg. A bal és jobb oldali ajtónyitó fülön úgy volt lekopva a szürke festék mintha valaki lekapargatta volna, bal hátul meg volt húzva a kocsi, javítóval rá volt festve. Ugyanez jobb elől a lökhárítón. A pláne meg az volt, hogy a bal hátsó ajtó alul rozsdásodott, pedig nem volt festve. Persze magyarországi autó volt, ez ki kell emelni mindenhol, holott ez sokszor annyit jelent, hogy az első 2 évben amíg garanciás 2x meglátogatják vele a szervizt utána szomszéd józsi javítja. Gyorsan adtam is vissza a kulcsot.
Átmentünk egy autókereskedőhöz megnézni egy osztrákból behozott Focus-t. Idősebb volt 1-2 évvel de az tényleg patika állapotú volt, jobb felszereltséggel, tényleg márkaszervizbe hordták kint és vezetve is volt a szervizkönyve. Természetesen az orrunk elől vitték el.
-
NB2
aktív tag
válasz pit stop #177892 üzenetére
Az a kérdés mit nevezünk kütyünek
Az autógyártók előszeretettel szeretnek minden vackot extraként felsorolni, de azért 2019-ben ne legyen már extra egy elektromos ablakemelő vagy klíma!
Egyik ismerősöm eladta a polóját, rá fél évre összetalálkozott az autószerelőnél a tulajjal. Ő mondta, hogy mindig röhögött az ülésfűtésen, de amióta van imádják.
Ha kell extra azért teszem bele, mert NEKEM kell! Nem azért, hogy jobban el tudjam passzolni. Valamennyire én azt vallom, hogy lehet érvényesíteni az árat, de nyilván ahogy a kocsi, az is veszít az értékéből. -
NB2
aktív tag
válasz Johnny198612 #177896 üzenetére
"Amugy pont ma reggel mellettem allt egy a parkoloban.
Nemtom , lehet h en vagyok regimodi, de elegge bejovos formaja van."Kia ceed 2.0 Oldalról iszonyatosan hasonlítanak egymásra (legalábbis nekem)
-
Oldalról inkább i30, szemből karakteresebb, kicsit hasonlít az asztrára szemből, hátulról meg bármi is lehetne
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz freeknight #177899 üzenetére
Valószínűleg ott a szívómotor kivezetésével indult meg a piac.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen