- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Battlefield 2042
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Le Mans Ultimate
- Diablo IV
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz kisza25 #210007 üzenetére
Motorra rákerestem anno, 1.4 turbós 120 ló és a 140 ló fizikailag ugyanaz a motor, chipes bácsi fel tudja okosítani a nagyobbra.
Okoskerekes, láncos vezérlésű motor.
PCV szelep hiba 2011 után javították.
M32 váltó igazoltan cserélték benne a csapágyakat vagy 2012.06 hó utánit, mert az már gen2 váltó.
Váltóolajat cserélni kell, mert könnyen ég az olaj, 2,4 liter helyett 2,8 litert szoktak.
50k kilométerenként vagy 5 évente biztos lecserélném a váltóolajat.Fogyasztás meg spiritmonitor.
(#210011) albiosz:
Nem kell túlparázni a kokszot, kap egy diós tisztítást meg egy injektortisztítást és újult erővel megy tovább.
Kettős befecskendezésnél is kelleni fog, csak később.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen