-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
ezek hülyék SK rendszámos rokis Bentley livestream közel ezer ember már most.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz kalmanchris #54347 üzenetére
Ez látod jól hangzik. Nem tudom mennyire megbízható darabok ezek.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Laraxior
titán
válasz whitezo88 #54351 üzenetére
Uramisten...ekkora felhajtást csinálni egy tilosban parkoló autóból... mekkora sötét emberek léteznek...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
!Overdose!
őstag
Az enyém már nem olyan pillekönnyű. 1100 kg és értékelhető eredményt kapott EuroNCAP-n is. Persze biztonságosnak nem mondanám, de kor és kategóriatársaihoz képest elfogadhatóan szerepelt.
Mellékesen jegyzem meg, hogy a Honda utálatod már odáig fajult, hogy a valótlan állításaiddal félrevezeted az érdeklődőket. Van ennek értelme? Szerintem semmi. Peace.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz kalmanchris #54352 üzenetére
Ha a kollégát érdekli a típus, bizniszelhetünk
-
Xero
nagyúr
válasz Melack #54349 üzenetére
Bizony. 206 ezért sem értem hogy merült föl?
(#54352) kalmanchris: 206-om van még egy ideig és vezettem eleget második szériás full extra 2002-es Xsara-t 1.6-al. Ez utóbbi ment el valós 140e km-el, garázsból, teljes hibátlanul (minden apró pici kopó szir-szar cserélve), téli-nyári szettel 500-ért nagy nehezen.
(#54360) kalmanchris: Ha normális helyen van felújítva, akkor utána sincs vele gond. A két erre alkalmas helyet már linkeltem a topicban.
Ezen felül a bal első ülés is beteges bennük, valamint a fényszóró is hajlamos némi mattulásra.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Rambovits #54353 üzenetére
Megbízhatóság terén nyugodtan vállalható. Én spec nagyon megvagyok ezzel elégedve. Egyedül a hátsó hídra kell odafigyelni a vásárláskor. Nekem 8 éve van - facelift előtti és utáni is - de még egyiknél sem kellett hozzányúlni, de számolni kell vele. Ha dőlnek a kerekek, nagyon ül a segge, vagy nyikorog a hátulja, akkor számolj egy 50-60ezres felújítási költséggel. Ezután 100-150ezer km-ig megint nem lesz vele gond. Amúgy meg strapabíró gép.
-
nagyúr
válasz Laraxior #54356 üzenetére
Szerintem jogos.
Amikor az átlagembert olyan dolgokért szívatják tízezrekre, hogy nem volt meg az 5 méter a saroktól, csak 4,85, vagy hogy 42-vel mentél a Margit-hídon, amikor az ötkerben minden sarkon látsz egy kerékbilincselt autót lejárt parkolás miatt,
kimondottan irritáló, hogy vannak, akiknek láthatólag mindent szabad.Büntessék ronggyá az ilyet. Vontassák el lopóautóval neki is.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54360 üzenetére
Íme a két megbízható hátsó híddal foglalkozó szervíz: [link]
(#54363) MunezXBK: Egy garázsban tartott 10 éves gépnél azért nem várná az ember.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Ez utóbbi ment el valós 140e km-el, garázsból, teljes hibátlanul (minden apró pici kopó szir-szar cserélve), téli-nyári szettel 500-ért nagy nehezen.
Ilyen állapotút annyiért vétek volt odaadni.
(#54362) Xero A benne lévő izzó minősége is ronthat rajta. Vagy csillag garázs volt
B1 ülésekkel sem volt még problémám. A magasságállító mechanikára gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz whitezo88 #54364 üzenetére
Akkor miért ne használná ki? Én is azt tenném, ha lenne ilyen kártyám... Az meg, hogy meg akarták várni a tulajt... és ugyan mit mondtak volna neki. Öcsém, minek állsz ide? Az a baj, hogy irigyek....
Elhajtottam volna a retekbe mindkettőt, vagy hányan várakoztak ott a Bentley mellett. Semmi közük hozzá, hogy hol parkol, gyalogosan meg főleg nem....
Nem büntették meg...szerencse kérdése. Szerintem nincsen itt olyan ember aki ne úszott volna még meg kihágást Legyen az Fiat Punto, vagy éppen egy Bentley... itt az irigység dominált, főleg, hogyha Fiat Punto lett volna, akkor nem is került volna fel a cikk...[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Rambovits
senior tag
Nem a legfőbb szempont a hely, csak írtam, hogy tudnék neki örülni. Menjen, ne fogyasszon sokat, és legyen megbízható. Ebből sajnos kettőt nem teljesít a fábiám :/
Ha nem kapok ennyi pénzért normális méretű autót, akkor ez van.
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Laraxior #54366 üzenetére
hát örülök hogy így gondolod, nekem nem lenne pofám (egészségesként) tilosban, nap mint nap parkolni, még ha lenne ilyenem akkor sem. sokan úgy parkolnak tilosban hogy akadályozzák a közlekedést, ez a baj. nem arról van szó hogy külvárosban a jóember feláll a járda és az úttest közötti 1,5 m-es sávra.
amúgy érdekes módon puntókra és hasonlókra nem cseszik ki a kamu papírjukat. csak ilyenekre, meg bálnákra, terepjárókra. kicsit nagy a korreláció a rokkantak és a luxuskocsitulajok között.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54365 üzenetére
Három hónapig volt fent hahu-n 550-ért, egy hívás sem volt, majd inkább családon belül ment el 500-ért.
Osram NB volt benne jó pár éve. Előtte passz. A garázs pedig valóban fűtött garázs volt.
Az ülésnek a háttámlájával volt a gond. Egyszerűen nem tartott. Ismert probléma. Tartalék ülés is volt hozzá.
(#54370) MunezXBK: Nyilván közlekedett is, de pl az utolsó évében 95%-ban garázsban állt. Pont ezért is került eladásra, mert volt még három másik.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #54357 üzenetére
Miért most hazudjak? Oké. A Honda Civic a legbiztonságosabb autók egyike bármekkora balesetet sőt még a világvégét is simán túléled benne. Civicbe anno fasza nyomatékos motorokat építettek és szinte ahhoz a legolcsóbbak az alkatrészek. Ja és persze rozsdásodásra sem hajlamos egyáltalán. Szóval ez a tökéletes autó... így megfelel?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Xero
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #54372 üzenetére
Nem tart rendesen, hátra-hátra dől.
-
kalmanchris
tag
válasz Alvin_ti4200 #54372 üzenetére
Én se hallottam még erről. Egyszer találkoztam támla váz töréssel, de azt az autót egy 150 kilós fószer hozta be hozzánk.
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54377 üzenetére
Itt a második ülés döglődött már és ott volt a tartalék.
szerk: Mondjuk akkor feltételezem, hogy felszereltség függvényében variálhatták az ülések kialakítását is.
[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
Komolyan úgy viselkedsz, mint egy kamasz kölyök! Ha nem tudnám, hogy felnőtt ember vagy véleményem szerint általában jó meglátásokkal, akkor el is hinném.
Vegyük sorra:
- Az angol Civic (mert erről volt szó, illetve EuroNCAP törésteszt) miért lenne kevésbé biztonságos, mint az általad kedvelt német kor és kategóriatársai? (Golf III, Astra F, Escort) Ezek közül csak az Escort-ról és a Civic-ről készült törésteszt, mely szerint a Civic sokkal biztonságosabb frontális ütközés esetén, oldalról kb. egál.
- Nyomaték? Az nincs sok. Ahhoz, hogy menjen keményen vissza kell váltogatni és forgatni, viszont nem fogy el felül sem. Valaki ezt szereti, valaki azt. Egyik sem rosszabb a másiknál. Kevés olyan kis köbcentis benzines van, amelyik alul is és felül is húz, persze ez lenne az igazi...
- Alkatrész? Valóban drágább a fent felsorolt modelleknél, de szerintem még bőven a józan ész határán belül van. Civic-hez is van olcsó utángyártott alkatrész, de köszönöm én nem kérek belőle.
- Rozsdásodás? Az enyém közelít a 15. évéhez és a hátsó sárvédőíveken még nyoma sincs a rozsdának. Az első sárvédők alján viszont kezd megjelenni a felületi rozsda. Az alja egyébként hibátlan. Ez a rozsdásodási hajlam sehol sincs egy F Astra-hoz, pláne egy Escort-hoz képest. A Golf-ot ilyen szempontból nem ismerem.
Persze, hogy nem tökéletesen. Egyik autó sem az. Jobb-e a fenti németektől? Az én szempontjaim szerint igen, neked vagy másnak nyilván nem feltétlenül. Nem is kell, hogy az legyen. Mindenesetre valótlan dolgokat állítani továbbra sem látom értelmét sem erről a típusról, sem másikról. Könnyen megtévesztheted vele a kérdezőt és a végén még el is hiszi, hogy egy igazi német autó, egy Ford Escort biztonságosabb, mint a pillekönnyű (1100 kg) Honda...
Sztereotípiák, ugye-ugye?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #54380 üzenetére
escort, astra f, golf 3, civic... ezek kb egyformán törnek, nincs marginális különbség
"A Golf-ot ilyen szempontból nem ismerem."
csomiajtók, küszöbök keményen rohadnak, de persze az fasztrát semmi sem dúrja meg
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #54380 üzenetére
Honnan tudod, hogy felnőtt ember vagyok? Mi van ha én vagyok Sonky?
Az 5gen-ig bezárólag az összes Civic guruló koporsó. A 6gen már nem olyan rossz 7gen-től felfelé meg teljesen jó mind. Az általad is említett Opel Astra F-ről több törésteszt is készült ahogy a Golf III -ról is. Töréstesztben a Ford Escort semmivel sem rosszabb mint egy azonos évjáratú 5gen Civic. De lehet a hiba az én készülékemben van. A kilencvenes évek közepéről nehéz olyan autót találni ami törésteszten gyengébben szerepel mint a vele azonos évjáratú Honda Civic. És nem utálom a Hondát, sosem utáltam. Ha üvöltő kipufogós szakadékot látok benne valami szuperlaza telepi faszagyerekkel akkor erősen viszketni kezd a tenyerem de az nem az autó tehet. Még védtem is a márkát amikor leszólták. Szóval ne mond, hogy utálom mert ez nem igaz.
Kerti gépekben ott vannak a toppon[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #54388 üzenetére
Nem tudom kuru-t kérdezd ő látja, hogy az egy userhez tartozó nicknevekhez milyen terjedelmű "hibalista" van felvésve.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
!Overdose!
őstag
Elbeszélünk egymás mellett. Szó sem volt 5gen-ről. Lehet, hogy te arra gondoltál, de én végig angol Civic-ről beszéltem és aero is azt hozta fel. Az 5gen az siralmas, igazad van.
Ezeket a törésteszt videókat én is megtaláltam, de nem szeretek kép, illetve videó alapján ítélkezni. Jobban érdekelne, hogy milyen erőhatásokat mértek a tesztbábúkon. Törjön, hajoljon a bódé, csak védje meg az utasokat.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolikaDB
veterán
Van köztetek, aki utólagos xenont használ?
-
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #54396 üzenetére
Audisék félnek Láttam én is hahu-n a 4.2-es biturbó szörnyet. Az átiratás árából Astrát lehet venni
Ha projektort építek a lámpámba, azért is b.szogathatnak?
hdman: akciós Osram xenon izzók[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zolikaDB #54397 üzenetére
Plusz emlékeim szerint kell a fényszórómosó és az automatikus szintszabályozás is.
Legalábbis az S60-ban ezek benne vannak, de ez gyári xenon-os."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen